November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Bolkje: wat balen dat je je zo voelt!
    Snap dat je er verdrietig van word als je kleine man er zo'n last van heeft..
    Lijkt mij ook niets.
    Ik weet helaas ook niets om het te verzachten.
    Als Noa schrale wangetjes heeft of van die vlekjes dan smeer ik er zalf op van Zwitsal en dat werkt super!
    Maar eczeem is weer een ander verhaal denk ik dan..

    Stuur roos of mij anders even een pb met je voor en achternaam, dan kunnen we je toevoegen aan de groep op Facebook. :)

    Roos: Noa rolt ook niet hoor!
    Zij is nu in totaal 4x van buik nr rug gerold.
    En meer per ongeluk heb ik het idee.
    Hoe jij jullie mannetje omschrijft, daar lijkt Noa ook op.
    Ze wil ook al een maand zelf zitten.. Sinds 2 weken wil ze ook steeds staan!
    En dan staat ze echt stevig op haar benen.
    In de box draait ze zich ook helemaal om maar als ze ergens niet bij kan word ze ook boos.. Wat regelmatig op onrust in de box uit draait, maar ik laat haar vaak toch even liggen. Meestal word ze dan weer rustig.

    Danielle: ik denk idd dat jullie een snel mannetje hebben!
    Een echte vechter.. ;) hij lijkt totaal geen last te hebben van het zuurstof gebrek.

    Hier: morgen m'n eerste sollicitatie gesprek!
    Spannend! :D
    Als het wat is moet ik per 1 mei nog aan de bak ook..
    Haha.. Lekker hoor maar ook erg wennen denk ik!
     
  2. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Wat is het hier opeens stil... Haha

    Wie stelde nu 4 mei voor? Want ik kan dan wel hoor..
    Als de rest ook kan hebben we een date! ;)

    Over door de weeks in de eerste week van mei kan ik nu nog niets zeggen aangezien ik nog niet weet of ik aangenomen ben en die baan begint per 1 mei.
     
  3. Vlindertjuh1987

    Vlindertjuh1987 Niet meer actief

    Hoi meiden!!

    Daar ben ik weer haha :D, heb het erg druk gehad de laatste weken en ook nog ziek geweest afgelopen week.

    @ Bolkje

    Wat vervelend dat hij zo`n last heeft van exceem, ik weet helaas uit ervaring hoe verschrikkelijk dat is :( en voor een babytje die niet weet wat er aan de hand is en er zelf niets tegen kan doen, moet het helemaal afschuwelijk zijn!! Het enige wat je kan doen, is het goed invetten en misschien toch maar met de hormoonzalf aan de slag als het echt niet weggaat. Heel dun smeren en zodra het weg is heel veel in blijven smeren met vette zalf, want zodra de huid weer droog wordt, komt het weer opzetten. Weten ze al waar het vandaan komt? Hebben jullie huisdieren? Misschien is hij daar allergisch voor? Of misschien is hij allergisch voor bepaalde voedingsstoffen die in de fruithapjes of pap zitten? En inderdaad zijn kleding, bepaalde stoffen zijn ook irriterend. Heel veel sterkte met jullie kleine man, dit is echt heel vervelend!!

    @ Roos

    Wat mooi om te lezen dat het zo goed gaat met jullie mannetje :D, dat mag ook wel na al die ellende!! Wat fijn dat het zo goed gaat met het eten, hij vind lekkere hapjes gewoon veel beter dan al die saaie flesjes haha!! Echt leuk om te lezen dat hij zo lekker in ze velletje zit!!

    @ Marietje

    Een adhd baby, hahahhaa!! :D Zou wat zijn zeg :D, dan heb je je handen straks vol aan hem als hij gaat kruipen, dan kun je de heledag achter hem aanrennen haha!! Ik denk dat jullie mannetje geen moment wil missen overdag en alles veel te leuk vind wat er om hem heen gebeurd, daardoor is hij s`avonds gesloopt en slaapt hij lekker!! Slaapt hij wel door s`nachts? Bentley is ook vaak wakker overdag, hij doet vaak hazeslaapjes en is na een half uurtje of uurtje al weer wakker.

    @ Saffira

    Een sollicitatiegesprek, dat is wel heel spannend!! Misschien heb je het al gezegd hoor, maar op wat voor baan heb je gesolliciteerd en hoeveel uur in de week moet je dan aan de slag? Heel veel succes!!

    @ Danielle

    Wat een heerlijk mannetje heb je zeg :D, echt een leuk ventje!! Heel mooi om te lezen dat hij het zo goed doet in zijn ontwikkeling en zelfs voorloopt!! :D Gelukkig heeft hij zo te zien niks overgehouden aan zijn zuurstoftekort, hartstikke goed!! Hoe gaat het nu met het drinken?

    @ Hier

    Hier heb ik het de afgelopen weken even druk gehad met mezelf... Zit al een tijd niet lekker in mijn vel, ik ben veel aan piekeren over onbelangerijke dingen en mijn hoofd overstroomt daardoor regelmatig. Ben daarom met ritatlin begonnen, voor mijn ADD, dat moet de chaos in mijn hoofd en het piekeren minder maken, maar heb niet het idee dat het heel veel voor mij doet. Binnenkort een gesprek en dan even kijken of de medicatie verhoogd moet worden of dat ik wat anders moet gaan proberen, pfff....

    Verder gaat alles gelukkig wel goed!! Robin heeft zijn A diploma gehaald en staat nu op de wachtlijst voor zijn B. Ik heb hem afgelopen weekend geleerd veters te strikken :D, wat een geduld moet je soms hebben als moeder, hahaha!! Hij heeft ook een nachtje bij zijn oom gelogereerd en veel leuke dingen gedaan.

    Met Bentley gaat het ook goed, die groeit hard en zit met zijn gewicht en hoofdomtrek op het gemiddelde en met zijn lengte een stuk boven het gemiddelde. Die vrouw van het cb, die de kindjes weegt en meet kon niet geloven dat hij zo hard gegroeit was en wilde hem voor de 2e keer in die bak hebben om te kijken of het echt zo was en dat was het haha!! Verder lacht hij heel de dag, hij heeft echt overal schik om, vooral als je heel wild met hem doet haha :D Hij rolt sinds vorige week van zijn rug op zijn buik, hij wil niks anders meer haha!! Als ik hem in de box leg, dan ligt hij binnen 2 sec op zijn buik, hij wil niet meer op zijn rug liggen haha!! Hij ligt zowiezo niet graag, hij wil ook graag rechtop zitten en al "staan" haha!! Hij kan ook dingen pakken en alles gaat die mond in :D Hij heeft wel last van spruw...dat is wel sneu en het gaat niet echt weg ondanks de medicijnen die hij ervoor heeft. Van de week maar even de assistente bellen. Ook moet hij fysiotherapie voor zijn hoofdje, hij heeft een voorkeurshouding naar rechts en dat zie je een klein beetje aan zijn hoofdtje. Een leek zou het niet eens zo snel zien, maar het cb heeft ons toch doorgestuurd. Ik ben al een paar maanden bezig met hem meer naar links te laten kijken en nu doet hij het heel veel uitzichzelf, ook slapen doet hij nu heel veel op de linkerkant, ook uitzichzelf. De fysiotherapeute was hier gisteren en die zei dat het helemaal goed komt, hij heeft geen erge afplatting en kijkt al veel meer naar links, waardoor het na een tijd weer in proporties komt. Wat een gedoe af en toe met die baby`s zeg haha!!
     
  4. Vlindertjuh1987

    Vlindertjuh1987 Niet meer actief

    Paar foto`s van mijn mannentjes :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Elleinad

    Elleinad Fanatiek lid

    22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

    Vlindertjuh wat heerlijk dat t zo goed gaat met je mannen! En leuke foto's!! Geweldig toch dat de kleine t rollen en oo zn buik liggen zo mooi vind!! Is t ook wel goed voor zn bolletje! :D mats had ook een tijdje een kleine afplatting door voorkeur naar rechts toen hebben we ook echt veel geoefend en ging ie meer naar links kijken nu is zn bolletje prachtig mooi rond! Ik kreeg dinsdag zelfs complimenten van t cb! Haha dus t komt vast goed met bentley!!

    Roos wat fijn dat t met jullie uk ook beter gaat! Die frustratie om meer te kunnen is hier ook! Dan wordt ie zo boos en soms vraag ik me dan wel eens af of er niet iets anders is maar nee hoor als ik m dan op zn buik leg of overeind laat zitten is t weer goed! Haha

    Marietje wat vervelend voor bryan dat ie dr zo'n last van heeft! En dat die zalf ook niet echt wil helpen! Ik heb helaas geen tips meer sorry ik hoop dat t echt snel beter gaat! Knuffel!!

    Saffira wat leuk noa dat zo goed gaat ook! Dat staan heeft mats ook soms maar dan zakt ie wel weer snel in elkaar haha wel super leuk om te zien vind ik! Als ik wel een tip mag geven zou ik dr niet te vaak laten staan want dat is nog niet zo goed voor dr beentjes en daar kan ze uiteindelijk probelemen met lopen door krijgen. Mn oppas kindje waar ik een aantal opgepast heb die had t ook. Die stond dan wel echt al zelf tegen de bank aan zeg maar 5 maanden als je dr zo neerzette maar die loopt nu verkeerd doordat ze niet goed geleerd heeft hoe ze dr voetjes neer moet zetten.
    Enuh heb je al wat gehoord van je baan?? Ben benieuwd! Hoop echt voor je dat je lekker aan de slag kan! T zal idd wel ffies wennen zijn dat had ik ook erg in t begin maar als je je draai hebt gevonden zal je zien dat t soms ook best lekker is om ffies ergens anders mee bezig te zijn dan alleen die kleine. Tenminste dat vind ik wel! En t is heerlijk om dan weer thuis te komen en dr vast te kunnen pakken! :D

    Oh en over t bellen.. Ik wacht zelf meestal een week en als ik dan niets gehoord heb ga ik bellen of mailen..

    Hier gaat het met mats steeds beter! Vanmorgen wel weer naar ha geweest want hij zat steeds aan zn rechteroortje en ging dan huilen soms.. Dus dacht misschien al een oorontsteking maar ze zag niets gelukkig. Ze denk dat ie nu al ontdekt heeft dat er een oor zit en t leuk vind om eraan te zitten haha gekke baby!
    En idd aan de zuurstof tekort heeft ie niets overgehouden voor wat we nu kunnen zien! Hij doet t super met zn ontwikkeling en de ha vond m wel heel erg allert en bewust van wat er om hem heen gebeurt dus echt fijn!!

    Weet ff niet meer wie t vroeg maar hij heeft ong. 5-6 minuten zonder zuurstof gezeten voordat ie echt helemaal geboren was en toen ademde hij ook niet meteen dus duurde ook nog wel ffies een minuutje ofzo maar toen kreeg ie wel zuurstof toegediend meteen

    Oh en 4 mei!! Ik kan dus ook!! Als we maar iets eerder kunnen afspreken dan. Rond een uurtje of 12 ofzo.. Mn vriend en ik zijn dan 8 jaar samen dus willen ffies uit eten :D maar ik zeg doen!! Want volgens de datumprikker kan iedereen dan!! :D
     
  6. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlindertjuh: bryan slaapt overdag 2 tot 3 x een half uurtje. hij gaat 's avonds tussen half 8 en 8 uur naar bed en dan slaapt hij tot half 8, 8 uur 's ochtends. ik probeer hem nu wel elke dag ff 's middags naar bed te doen. nu ligt hij ook te slapen. hij was vandaag ook wat meer moe dan anders (volgens de oppas). er zal wel weer een sprongetje aan komen denk ik...

    ik kan 4 mei ook wel!!
     
  7. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Vlindertjuh.. Wat een knappe mannen zeg!! Echt leuk.. :)

    Wil je ook lid worden van onze Facebook pagina of hou je het liever bij zp..?

    Danielle: dat staan doen we idd niet vaak en ik zet haar al helemaal niet tegen de bank aan! Haha.. Het is idd slecht voor ze.
    We laten haar soms even tegen ons aan staan en met even bedoel ik 10 sec of zo ;)

    Van de baan heb ik nog niets gehoord.
    Kan ik zooooooo slecht tegen!
    Maar ook het kinderdagverblijf wil morgen graag weten of we 1 mei van start gaan of een maand later.
    2 ochtenden kosten ons 327 per maand dus ik wil het risico niet nemen dat ik de volle mep straks moet betalen omdat ze wel nr de opvang gaat maar ik geen baan.. :(

    Het is een baan bij een uitzendbureau.
    Commercieel medewerkster/intercedente.
    Heel breed.. Van de boekhouding, tot het houden van intake gesprekken, tot het bijhouden van het wagenpark.
    Lijkt me iig super leuk en het vrouwtje waar ik mee sprak kwam ook enthousiast over.... Maar even afwachten dus nog.

    Rollen: Noa doet pogingen op haar zij..
    Maar van rug nr buik zelf heeft ze nog nooit gedaan.
    Van buik nr rug wel een paar keer.

    Slaapjes: Noa slaapt tegenwoordig van half 9 tot half 12 en daarna nog 2 slaapjes van een klein uurtje.
    Snachts slaapt ze door tot 7 uur..
    Maar moet er nog wel eens uit voor de speen.

    Marietje: heerlijk dat hij zo goed slaapt snachts!!! :)
     
  8. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja is echt fijn... niet te hard schreeuwen, dan verandert het misschien wel. hij slaapt dan, als ik m in bed leg, ook echt binnen een paar minuten. moest van de week nog wat uit de kast halen. ik draai me om en hij slaapt. was ecth ff verbaasd....;)
     
  9. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hahahaha.. Dat doet Noa smiddags.
    Moest toevallig ook iets ik de la leggen en ik wil de kamer uit lopen en ze slaapt. Savons duurt het 2 tot 5 min voordat ze slaapt, maar ook niet huilen of zo.

    Maar ik snap wel dat hij zo snel slaapt, met die hazenslaapjes haha..
    Maar liever zo dan andersom...
    Stel je voor, je kind slaapt heel de dag en snachts hazen slaapjes.. 3x een uurtje of zo... Pfffff ik zou gek worden! :p
     
  10. Elleinad

    Elleinad Fanatiek lid

    22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saffira wat jammer dat je nog niet gehoord hebt! Maar hoeft niets te zeggen toch! Wie weet hadden ze nog een paar gesprekken staan maar wisten ze eigenlijk al zo goed als zeker dat ze jou wek wilde en hebben ze m daarom al van de site gehaald..
    En grappig dat staan! Zo doe ik t idd ook met mats soms :D vind ie helemaal geweldig!!

    Marietje echt heerlijk dat bryan zo goed doorslaapt! :D

    Mats slaapt echt elke dag anders! Soms slaapt ie smorgens en smiddags twee uur en dan vanaf een uurtje of 7 tot half 5/5 uur en dan weer na een flesje tot half 7/half 8 ongeveer. En dan kan ie zomaar de dag erna weer drie keer een half uurtje slapen overdag en s avonds pas rond half 9 gaan slapen ofzo..
    En in slaap vallen is ie ook niet zo'n ster in hoor! Soms doet ie dr zo een half uur over terwijl ie echt super moe is dan..

    Vandaag was t echt weer drama met slapen en drinken!! Weet niet waar ie last van had maar jemig zeg! Hij bleef maar krijsen! En miet te zuinig ook!! Maar ja nu ligt ie lekker te pitten en ik hang lekker op de bank :D
     
  11. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    We kunnen dus allemaal 4 mei..?
    Roos ook..?
     
  12. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wel in ieder geval!! Leuk heb er zin in!!

    Bryan was hier al vroeg wakker.... meneer weet nu hoe die in bed op zn buik moet rollen...:s... iemand een idee hoe we dit kunnen voorkomen. hij was nog best wel moe, maar lag dus mooi op zn buik te kijken....
    heb zn slaapzak al bij het voeteneind in gepropt, maar dat hielp dus niet... het was net zo'n wokkel! hihi
     
  13. Elleinad

    Elleinad Fanatiek lid

    22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi wel leuk dat ie t al zo goed kam dam marietje! Lijkt me best lastig met een slaapzak aan!
    Misschien kan je m wat strakker onder zn dekentje instoppen? Ik heb op het kdv wel eens gehad dat ouders een slaapzakje hadden met touwtje eraan en die bonden ze dan aan de spijltjes van zn bedjes vast.. Maar ja ik weet niet of je dat moet willen eigenlijk... Zou t zelf nooit doen iig!!
     
  14. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat llijkt me ook niet wat nee... straks hangt ie zichzelf op ofzo..
    ik heb hem vandaag op 4 flessen ipv 5. kwam wat beter uit, want hij bleef wat langer slapen. heb ik m tussen door nog ff een baby biscuit met fruit gegeven. ben benieuwd of ie dan vannacht ook door slaapt....
     
  15. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ik heb daar ook geen oplossing voor..
    Helaas doet Noa het ook BIJNA.. Dus als het zo ver is, zegt iedereen, dan willen ze vaak niet anders meer en doen ze dit dus vaak!
    Maar volgens mij als ze zo rollen mogen ze toch ook gewoon op hun buik slapen? Ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen staks.
    En het bedje strak opmaken? Helpt dat niet?

    Ik zag bij bolkje dat de kleine man vanochtend al om 5 uur wakker was... :(
    Hier was het kwart over 6 oude tijd, kwart over 7 nieuwe dus.

    We zijn vandaag alleen maar op bezoek geweest en mevrouw is helemaal afgedraaid dus ik ga haar zo op bed leggen en ben benieuwd hoe vast ze gaat slapen! Haha..
    Ik kruip er iig ook vroeg in. Ben me toch een partij moe!

    Hoe is het bij jullie verder..?
     
  16. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem is dat hij om zich heen gaat liggen kijken en gaat brabbelen... en door de slaapzak is het net een wokkel van het draaien, dus snapt ie ook niet meer hoe hij terug moet draaien. ik heb hem nu heel strak ingepakt. slaapzak bij het matras in gestopt en deken er strak over heen. kijken of het helpt.

    bryan heeft de hele middag lekker buiten gestaan in de wandelwagen. lekker spelen en een beetje slapen. hij was vanmorgen wat vroeger wakker (7.45 nieuwe tijd) en vanavond had ie wat moeite met in slaap komen. maar nu slaapt ie gelukkig lekker!!!

    beginnen jullie kindjes nu ook zo veel te eten?? Bryan vreet zich te pletter in het groente, fruit en de baby liga's! maakt hem niets uit wat, hij eet het gewoon!!! alles gaat er vol enthousiasme in!! :)
     
  17. Tobias eet nog steeds niets. Ik weet niet of ik dat al had vertelt, maar het was gewoon zo'n stom gesprek op het CB over de bijvoeding. :x

    Ik vertelde dat ik bij de dermatoloog was geweest en daar had gesproken over koemelk-allergie, en dat de dermatoloog had gezegd als ik HA melk wilde proberen dat ik dan een gesprek bij de diëtiste moest hebben… Vervolgens zeggen ze op het CB: dan moet je hen ook maar vragen over de bijvoeding….

    Echt zo stom! Ik kom speciaal een keer extra daarvoor en dan krijg je zo'n antwoord… Was er echt niet blij mee. Dus ik heb op donderdag uit nijd Tobias gewoon een potje pastinaak gegeven en hij heeft er geen last van gekregen. Ze zoeken het maar lekker uit! :x
     
  18. Elleinad

    Elleinad Fanatiek lid

    22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marietje wat fijn dat ie t zo lekker vind allemaal!! En hoe ging t slapen vannacht? Had je weer een wokkeltje of lag ie braaf oo zn rug? Haha

    Saffira als ze zelf terug kunnen draaien lijkt t me idd ook geen probleem als ze op hun buik draaien!

    Bolkje wat vervelend zeg!! En idd echt een dom antwoord! Helemaal als je er speciaal voor kwam!! Wel fijn dst de pastinaak goed ging! Misschien kan je m dat dan iig eens in de zoveel dagen eens geven? Dan went ie dr misschien toch al een beetje aan! Heb je al een afspraak bij de dietist staan? Ben wel benieuwd wat die te zeggen heeft dan!!

    @hier: mats is echt heftig met zn sprongetje bezig zeg! Pfff niets is goed! En dan ligt ie zo af en toe lekker te spelen wordt ie weer boos omdat t m nog net net lukt om van zn rug naar zn buik te rollen! En meneer is er niet van gediend dat ik m help! T is gezellig dus hier op t moment!
    Groente gingen er wel goed in bij m maar hij kreeg meteen weer last van verstopping dus ben maar weer even gestopt!
    Gaan wel morgen weer wat lichte groente proberen.. Ik had m bloemkool gegeven haha en mn moeder zei dat dit best heftig is voor zn darmpjes. Oeps!! Morgen maar weer worteltjes dan die vond ie heerlijk! :D
    Verder heb ik mats gister ffies in zn wipper in de tuin gezet en hij vond te cht prachtig!! Alle buren kwamen gelijk kijken natuurlijk haha dus ik vol trots mn lieve mannetje showen! En hij keek zn ogen uit!! Hij werd helemaal hyper van wat ie allemaal om zich heen zag!
     
  19. Roos25

    Roos25 Niet meer actief

    Dag allemaal,

    het schoot me er even bij in om te reageren. Op mn werk heb ik helemaal geen tijd en thuis heb ik eigenlijk ook bijna geen moment vrij. Mijn leve peuterdochter is helemaal fan van de ipad. Mag eigenlijk niet, maar als ik dan even bezig ben, komt ze er snel aan en roept: wat doe jij??

    Als ze goed kunnen rollen, zijn ze doorgaan ook sterk genoeg om terug te rollen als het niet meer lekker ligt. De meeste kinderen slapen zelfs liever op de buik. Ik heb ergens nog een foto van mijn dochter op de buik liggend te slapen. Ik zal hem op fb zetten als het lukt.

    hihihi, ik zie Mats daar al zitten in zn wipstoel. Heer en meester van de tuin!

    Bolkje, hoe gaat het met eten nu? Kan het komen door de sprong, of heeft hij iets onder de leden? Stom cb ook. Waarom ze dat ooit bedacht hebben...

    Ik kan ook wel op 4 mei. Alleen moet ik het even van de familieplanning af laten hangen. We hebben nog steeds de badkamer niet af en dat moet ook. Maar ik heb vrij, dus dat is al heel wat :)

    Verder gaat hier alles zn gangetje. Dat heb ik mezelf nog niet vaak horen zeggen. Wel druk met werk, maar verder gaat het met J eindelijk een beetje zo als het hoort te gaan.

    Oh, een speentje kwijt! even rennen :)
     
  20. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij lag braaf op zn rug!! Hij was ook nog helemaal van de wereld vanmorgen... haha

    hij heeft vandaag weer 4 flessen gehad (180 cc + 6), 's ochtends fruit, vanmiddag fruit gemengd met een biscuit en vanavond groenten (potje van olvarit, helemaa op!!)

    bryan eet ook gewoon bloemkool hoor, volgens mij valt dat allemaal nog wel een beetje mee. anders adviseren ze dat ook niet voor baby's van 4 maanden.
     

Deel Deze Pagina