November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Heel veel sterkte megan...... :( Wat onzettend naar zeg.
    Mag ik vragen hoeveel weken je was?

2. IamSTERRE

IamSTERRE Lid

11 nov 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verdrietig nieuws Megan, heel veel sterkte!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje megan! Wat heftig meid! Heel veel sterkte de komende tijd! Soms gaat t even niet eerlijk en daar moet je dan maar weer bovenop zien te komen:S wat andere ook zeggen: geef jezelf lekker wat rust want dat heb je verdient!! En zeker niet verontschuldigen maar gewoon lekker je verhaal doen! Daar zijn we ook voor!
    Een hele dikke knuf!

4. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig megan. Ik hoop dat je snel geen pijn meer hebt en wens je heel veel sterkte de komende tijd.

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Afspraken November 2013 buikjes !!!
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

april
    ----------------------------------------------------
    2 MaaikeFerryJari : Intake
    2 SuusD : eerste echo
    2 Lilly156: Intake vk
    2 Pimpeltje: eerste echo
    3 SuusD : intake
    3 Mama2girls : Intake + eerste echo
    3 Donder: tweede echo
    3 Tralalala: eerste echo
    4 Guusje : eerste echo
    4 DW1988: termijnecho
    8 xBLOEMPJE : Intake + eerste echo
    10 Bassdevilxs : tweede echo
    11 DW1988: intake VK
    12 Elleinad : Intake
    15 Anais : intake + eerste echo
    15 JV23: Tweede echo
    19 Bolkje: tweede afspraak VK
    24 Elleinad : eerste echo
    25 SuusD : echo
    26 Lilly: eerste echo

mei

1 DW1988 Eerste echo
    16 SuusD : echo

De bijgewerkt lijst! Vroeg me af of het leuk is om ook nog even een kolom te maken met uitgerekende data?!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oh shit meis.., heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat jullie weer de kracht kunnen vinden om het opnieuw te proberen, liefs van mij

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ik vind al die buikjes echt mooi om te zien....ik heb zelf 11 april mijn termijn echo....al vet zin in.....denk dat ik op 5 en halve week zit doordat ik 2 clear blue digital heb gedaan

8. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    Veel sterkte Megan. Ik hoop dat je snel weer mag zwanger zijn van een goed vruchtje !! xxx

9. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Wat erg meiden, hoop dat jullie straks de kracht weer kunnen vinden om het nog eens te proberen. Neem eerst je rust megan en laat je lichaam even tot rust komen, misschien met de gyn overleggen wat de eventuele oorzaken kunnen zijn voor je miskramen?

Hier Savonds echt een buikje overdag gelukkig nog weinig te zien. Gelukkig ook weinig last alleen wat lusteloos als ik een vrije dag heb. Dus daar ga ik dinsdag wel wat voor vragen bij de gyn, denk dat me hb wat laag is ben namelijk erg moe steeds.

10. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier nog geen buikje maar volgens een collega van mij al wel. Ach ik zie nog niks hoor.

En ik heb een flinke verkoudheid te pakken, bah. Gelukkig ben ik alleen in week 4 misselijk geweest dus nu al een tijdje niet meer.

Oh en morgen over een week de echo, oh wat spannend.

11. Bruid2004

Bruid2004 Lid

23 mrt 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal, Wat leuk om dingen van jullie te lezen op dit forum. Ik ben nu zo'n 6 weken zwanger. Verwacht in november dus ons eerste kindje. Spannend! Ben helaas wel flink misselijk en ontzettend moe. Nu is het soms ook wel afwegen wat het is, aangezien ik ook net een flinke griep heb gehad. Maar fit voelen doe ik me absoluut niet. Vind het moeilijk om me komende week nog ziek te melden. Maar ja..wat niet kan, dat kan niet. Op 12 april hebben we ons eerste echo. Ben onwijs benieuwd! Jullie ook veel succes als je nog last heb van zwangerschapskwaaltjes en hopelijk ook wat genieten! ;)

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hier dus ook alleen misselijk geweest in week 4! Ik dacht al dat dit geen goed teken was..haha

13. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    @guusje27.. mijn moeder vroeg me net nog ben je niet misselijk? Ook niet in de ochtend?

Ik heb alleen last van vermoeidheid (continue) en mn rug na lang staan of lopen.

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    Nou hier is de misselijkheid en volle gang helaas! Vanmorgen bijna mn heerlijke broodje eruit gegooit en daarna moesten we nog gaan lunchen bij vrienden:S net bij mn ouders was mn moeder beenham aan t braaden voor t avondeten werd ik weer super misselijk.. Ik ben even buiten gaan staan haha dat hielp wel!!

Verder weten onze vrienden nu ook dat we zwanger zijn.. We hadden eigenlijk afgesproken nog even te wachten maar ze hadden t steeds maar over wie t eerst zwanger zou zijn enzo dus wij lachten ons al rot binnenin.. Op een gegeven moment gingen ze weddenschapjes af zitten leggen.. Dus ik app naar mn vriend: leg een wedje af dat die en die t sowieso niet is en dn vertel je drna dat we zwanger zijn ;) haha hij gedaan nou echt die reacties! Geniaal!! 2 riepen er meteen: aahhh ik zei t! Ik had t al door! En de rest viel de mond van open van verbasing. Echt heel leuk!!
    Wel gek dat er steeds als we t vertellen wel iemand is die zegt: aah ik wist t! Haha kennelijk straal ik t uit ofzo..

@lilly: lijkt me een leuk idee! Voor ons is t nu voorlopig 21 nov. Maar we hebben nog een echo gehad dus zal t even laten weten als we die gehad hebben :D

15. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    hey megan,
    wat een ontzettend verdrietig nieuws....ik hoop dat je geen pijn meer hebt! heel veel sterkte! dikke knuffel

16. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Nou lieve dames... Vandaag een wat betere dag.. Gisteren echt de gehele dagkotsmisselijk geweest en wel 8 x over gegeven. Dan zakt de moed wel even in je schoenen. Hoop dat het met vlagen is, want dit weken volhouden zie ik niet zitten. Verder geen pijnlijkeborsten meer en nog niets aan gekomen. Ik heb het er voor over hoor ! Als het maar goed komt met die kleine ;) Op de echo zagen we een mooi hartje, dat is zo mooi !!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Meiden die misselijk zijn, sterkte!!! Wat dat betreft mag ik best wel in mijn handjes knijpen, tijdens mijn 1e zwangerschap helemaal niet misselijk geweest en nu alleen in week 4 licht misselijk met vlagen geweest, nu nergens meer last van. Wel erg moe, ik pak het middagslaapje met dochterlief ook mee. Wel merk ik nu al dat de 2e zwangerschap zwaarder gaat worden, nu natuurlijk zo'n lekkere peuterpubertje in huis lopen die errug veel aandacht opeist! ;)
    Hier mijn buik van vandaag;

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Guusje mooi buikje ;)

Hier gaat het de goeie kant op :) zaterdag, zondag en vandaag weinig tot niet misselijk.. wel nog moe.
    Laten we hopen dat het zo blijft.

Woensdag naar de vlos :D ben zo zenuwachtig en hoop echt dat alles deze x goed is :(

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Gisteren ging het bij mij ook een stuk beter dan de afgelopen week, maar vandaag was het weer helemaal mis. Vanmorgen met pijn en moeite 1 beschuitje gegeten en daarna wilde ik een gembertablet nemen, maar die lag binnen een halve minuut alweer in de wasbak ;)

20. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hier nog geen misselijkheid, wel moe...
    als ik dit zo hoor, hoor ik bij de gelukkigen :D hopelijk gaat het deze keer allemaal goed. nog 2 weken en dan nieuwe echo, als deze ok is ga ik mss een beetje kunnen genieten, want de schrik zit er toch wel goed in...

Deel Deze Pagina