November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Kan echt niet meer slapen over 2uur eerste echo!
    Hoop op uitwendig vind inwendig toch wel engig
    Sterkte megan!

2. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Hoi suusd, spannend he. Ik mag vanmiddag voor de 2e keer heb er ook erg veel zin in en vind het ook heel erg spannend, vorige keer nog weinig te zien... Die inwendige echo valt echt reuze mee hoor, is kei dun staafje, doet geen pijn!! Ik zou er gezien je zwangerschapsduur wel rekening mee houden dat je er een krijgt. Denk maar zo, dan krijg je wel meer te zien!! En over een paar maandjes zal daar ook n kindje uit komen!! ;)
    Veel succes maar hopelijk ook veel plezier bij de echo!!

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Dankje!!
    Wat fijn dat je zegt dat her een dun staafje is! Maakt me een stuk rustiger!

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Veel plezier bij je echo suus!
    Hoop dat je al duidelijk iets kan zien!!

Ik ga straks voor mijn intake.

5. Hoe is het gegaan SuusD? :)

6. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Mooi guusje, het verbergen lukt niet meer zo goed denk ;)
    Hier ook al een kindje rondlopen maar er gaat een 4jaar en 4maanden tussen zitten dus ze is nu super qua leeftijd. Zo begripvol en kan gerust een uur dutten, dan pakt ze me vast aan men nek ;) love her!

@ de anderen succes vandaag met de echo! Suus ben je er zo bang voor? al zo vroeg wakker? Heb je al een gyneacologisch onderzoek gehad?

Zijn er nog dames die zoveel last hebben van die zwangerschapsvitamine? Alles die op oliebolletjes lijken, die komen er bijna steeds terug uit :)

7. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    #467 mama2girls, 2 apr 2013
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
    Goeiemorgen dames,

SuusD hoe is het gegaan?

Heb gister iets te hard geroepen dat het goed ging.. :x vanmorgen weer wakker geworden met gruwelijke misselijkheid en ontzettend moe.

Vandaag weer begonnen met werken na een week ziek thuis te zijn geweest.. maar ja het is nog maar 3 weken en dan ben ik helemaal klaar met werken (ontslag gekregen) dan lekker op vakantie naar Frankrijk en even nergens aan denken..

Maar morgen eerst........................ de eerste echo!!
    JV23 kan je begrijpen ik ben ook behoorlijk zenuwachtig :(

8. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Wat vervelend dat (bijna) iedereen zo'n last heeft van die zwangerschapskwaaltjes. Ik doe overigens ook gewoon mee hoor. (misselijk tot een uur of 1 's middags, pijnlijke borsten, sommige geuren blergh (vooral als je de MvM-fles opendraait....), rugpijn na lopen of staan, moeilijk kunnen slapen) MAAR alles voor het goede doel.
    Ik tel al ruim een week af naar onze 2e echo morgen (wil nu echt wel eens een kloppend hartje zien)

Het grote nieuws trouwens afgelopen zondag samen met mijn zusje vertelt aan onze ouders. Mijn vader moest huilen en mijn moeder stond helemaal perplex, vol ongeloof hoe we dat nou weer zo uitgekiend hadden samen..., een groot succes dus.

9. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden allemaal bedankt voor de super lieve berichtjes! Dat geeft toch een beetje steun. Het gaat iets beter met me, maar heb nog erg veel bloedverlies en barst nog regelmatig in huilen uit, maar de pijn wordt wel al iets minder. Morgen terug naar het ZH en dan kijken hoe het er uit ziet. De oorzaak kunnen ze nog niet vinden en wat er aan te doen is weten ze ook niet. :( hopelijk kunnen ze ons morgen weer wat meer vertellen en kijken hoe we verder moeten. Het zal nog een lange weg zijn, maar hoop echt dat we ook een keer geluk mogen hebben en alsnog een wondertje krijgen.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden. Liefs megan

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sterkte Megan!!!!

Mama2girls; jij sterkte met de misselijkheid, ben vandaag ook weer een klein beetje misselijk.. Zal ook de spanning wel zijn voor de echo...

Hier bloednerveus..., echo is verplaatst naar morgenmiddag! Mijn man had al een afspraak bij de Fysio in ziekenhuis dus ik had gebeld of we niet aansluitend konden, en dat kon dus!! Pfff, ik hou t niet meer, zooooo spannend!!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Donder; ja die MvM-fles is killing he!! Ik hou echt mijn adem in als ik hem opendraai! *jak*

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb de echo gehad en het was echt geweldig het hartje klopte!
    was een inwendige echo maar viel allemaal mee :)

13. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad
    Ik ben er ook bij !
    24-november-2013 uitgerekend.:)
    Nog heel pril allemaal, maar het buikje is al aanwezig !
    foto 1 weblog.jpg

14. Mooie echo, Suus! :D:D

Ben echt blij voor je dat het zo is meegevallen, die inwendige echo :) En natuurlijk dat het hartje klopte!!

15. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Jaahaaa hier ook een goede echo, 9 weken nu! Hartstikke verliefd in een oog opslag, echt super! Nu veel meer te zien als 2 weken geleden, echt al n hoofdje en beentjes te onderscheiden en n super fijn kloppend hartje... Helaas geen foto want weet niet hoe en of dat werkt via de telefoon!! Hoop op nog veel meer geweldig echo nieuws, voor mij maar zeker ook voor jullie!! Succes en plezier allemaal!!

16. Ik kan echt niet wachten tot mijn volgende echo op 19 april als ik die verhalen zo hoor. Ik vond mijn echo-foto nogal teleurstellend, er was alleen een grijze vlek te zien :(

17. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wow wat een buikje al Mili! Hier nog niks te zien hoor haha!

18. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad
    dankje wel firsttime !
    Wanneer komt jou foto :D ?
    Miss komt t buikje volgende week ?
    deze foto was van vorige, dus donderdag weer buik opmeten en foto maken..

Sinds week vier groeit me buik.. wel leuk ! Maar lastig geheim te houden haha.

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit pas in week 6 en er is nog niks te zien! Dus ik wacht nog even met de foto's haha ;)

20. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Nou hier is die van mij.... Nu iets meer dan 9 weken. Als t zo door gaat word ik een olifant geloof ik. :D
    Valt me wel op dat jullie al vroeg een echo hebben. Wij maandag, dus bij tien weken!

Deel Deze Pagina