Mooi marietje!! Hier nog niks te zien, voornamelijk omdat ik van mezelf altijd al een spekbuikje heb Wel grotere borsten gekregen *au au au* Wij morgenavond eindelijk de eerste echo, zooooo spannend!
Mooi om al die buikjes te zien! wat blijft het toch bijzonder dat er zo'n wondertje kan groeien in je buik. Ik mag 12 april mijn eerste echo krijgen. Ben benieuwd en vind het ook wel spanennd hoor. Zou alles goed zijn. Na 4 jaar wachten, is het nog zo onwerkelijk! Maar door misselijkheid en moe voelen en twee mooie testen kan ik er niet meer omheen. Nog niet echt een buikje te zien, komt vanzelf wel . Ben nu denk ik iets van 7 weken. Diegene die al snel een echo hebben. Succes!
Megan veel sterkte. Anderen wat fijn al die goede echo's en mooie buikjes. Hier weer aan het aftellen tot 15 april, dan weer een echo en intake Ik ben ook steeds misselijker de hele dag door, maar gelukkig hoef ik niet echt te spugen.
Hoi allemaal, ik kom ook gezellig meekletsen. ik ben 29 november uitgerekend. Voor de 1e keer zwanger dus erg spannend. 1 mei de eerste echo. Gelukkig niet veel last van misselijkheid. Wel erg veel last van mijn darmen incl nachtelijke buikkrampen!
ik mag ook voor 2de eche op 15 april, kan bijna niet wachten! hopelijk is alles goed, want voel me niet echt zwanger.... maar laat ons van het beste uitgaan
Ik zou haast denken dat het er twee zijn. Ik ben nu 8 weken en 3 dagen, zwanger van een tweeling en zo goed als niks te zien.
Nog 1 nachtje slapen !! Zoooo spannend ! oma en manlief kennen ook niet wachtte.. Morgen post ik de tweede echo .
Vanavond om kwart voor 7 de 2e echo. Hopelijk zien we vandaag wel een kloppend hartje (daar was het met 6 weken 4 dagen net iets te vroeg voor). Mijn vriend kijkt er ook heel erg naar uit, tot nu toe is het voor hem allemaal een beetje ver-van-zijn-bed nog. Hij voelt natuurlijk niks (in tegenstelling tot mijn kwaaltjes), een kloppend hartje maakt het misschien voor hem ook wat werkelijker... Het was voor hem dus al een hele stap om afgelopen weekend zijn ouders het grote nieuws al te vertellen... Hebben jullie mannen hier ook last van?
Wat spannend zeg ! Veel plezier vanavond ! Nee mijn man is helemaal in de wolken en heeft moeite met zijn mond te houden. Het liefst schreeuwt tie het van de daken.. maar dat mag nog ff niet haha. En bij me komt er al een buikje dus misschien maakt dat wel t verschil ???? Nogmaals, Veel plezier vanavond.
Mijn man is constant tegen mijn buik aan het praten en kusjes aan het geven op mijn buik Maar ik moet zeggen dat het sinds de echo nog wel een stuk meer is geworden dat hij dat doet...
dat denken mn vriend en mn vader ook al..... natuurlijk zou ik daar ook blij mee zijn en is het hartstikke welkom, maar begin toch liever gewoon ff met 1..... haha! maar zullen maandag wel zien! t word wel steeds lastiger om het op het werk verborgen te houden.....
Ik heb vanavond ook eindelijk mn eerste echo Ik herken je verhaal wel Donder, mijn man is natuurlijk heel blij met de zwangerschap enzo, maar kan zich nog niet echt een voorstelling maken. Hij voelt natuurlijk ook niks (in tegenstelling tot mij, ik kots iedere dag en ben 24 uur per dag misselijk...). Dus zal voor hem wel iets meer werkelijkheid worden als hij het hartje heeft zien kloppen vanavond!
Vandaag eerste echo gehad!! Zo geweldig om te zien <3 alles helemaal goed, was zo opgelucht na mijn ervaring met andere keren dat ik spontaan in tranen uitbarsten Zelfs het hartje al eventjes gehoord Zover we nu konden zien is het maar 1 kindje maar de verloskundige sluit nog niks uit aangezien de kleine goed verstopt lag, ik zo misselijk ben en al zo gegroeid. Om me gerust te stellen krijg ik over 2 weken een 2de echo En dan weer 3 weken later weer een echo Ben wel 1 week terug gezet, maar dat had ik al verwacht, want dat is elke x nog gebeurd. Hier heeft mijn man er ook moeite mee het voor zich te houden. Van de week 2 collega's verteld dat ze papa worden.. hij had er moeite mee om niet te roepen....: IK OOK
Haha, ja, erg he? Nou moet ik er wel bij zeggen dat als ik veel heb gegeten mijn buik ook wel eens wilde uitzetten vóór ik zwanger was, dus ik ben er gewoon best gevoelig voor... Maar het is toch wel leuk dat je het al kunt zien. Ik draag dat jurkje wat ik op de foto aan heb tegenwoordig ook erg graag, omdat je daarin het beste kunt zien dat ik zwanger ben