November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Iedereen met goede echo's gefeliciteerd! Helemaal top!!
    Ik kan niet wachten tot t zover is bij ons en we ook mogen!! Maar moet nog 20 dagen wachten..

Ik zag ook weer wat mooie buikjes voorbij komen! Leuk hoor! Kan dr erg jaloers van worden haha :D

Hier denk ik een flinke griep te pakken.. Houd al een paar dagen niets binnen :S als t morgen niet over is ga ik de dokter bellen want ik val ook ontzettend af wat me niet goed lijkt voor de kleine..

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb gisteren ook m'n eerst echo gehad, alles goed :D
    Wel 5 dagen teruggezet, da's dan wel weer jammer. Maar ach, het hartje klopt dus wat wil je nog meer!?

Weet je zeker dat je een griepje hebt, zou het niet gewoon door de zwangerschap komen? Ik ben ook al bijna 2 weken continu misselijk, houd weinig binnen en ben nu al 2,5 kg afgevallen.... Kan voorlopig nog geen kwaad voor de kleine trouwens hoor, die zit nog niet aan jou vast, dat komt met 12 weken pas!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tralala: top een goede echo!! En die 5 dagen joh die zijn ook zo weer voorbij toch ;) ik hoop eigenlijk niet dat t door de zwangerschap komt want ik hou echt helemaal niets binnen :S zelfs een slok water komt meteen terug :( maar wie weet. T zou natuurlijk wel kunnen.. Ik heb besloten morgen in ieder geval even de ha te bellen want zo kan t ook niet echt verder. En ik ben nu in 3 dagen tijd ( had me toevallig og gewogen) al bijna 5 kilo kwijt!!:$ nou heb ik ook wel wat reserves en stelt me wel gerust dat t geen kwaad kan voor de kleine :) ik hoor morgen wel even wat de ha te zeggen heeft.

4. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad
    Hee zwangere dames !

Nou 2e echo is geweest....
    Blijkt 18-3 was ik 4 weken.... nu 4-4 (twee weken later) ben ik al 7 weken en 5 dagen !!

Over twee weken weer een echo en dan de definitieve beval datum !

Ook zonet weer me buik opgemeten, vorige week donderdag om 16.00 was het 76.5 nu net weer om 16.00 opgemeten en zit op 79cm !

Hartje ook gehoord vandaag ! Super mooi, emotioneel en helemaal enthousiast. alles zag er goed uit... dus door alle enthousiasme type ik t ook van me af en gooi t kris kras door elkaar !

So far so good..... laatse maandje volhouden :D.

morgen buikfototje !

groetjesssss

5. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    meiden met goeie echo's gefeliciteerd!!!!

hier niet misselijk, maar wel de ganse dag een slechte smaak in mijn mond echt hatelijk is dat...

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @milii: top zeg! En grappig dat je dan nu ineens al 7 weken 5 dagen bent! Haha als dat met elke echo zo gaat is t snel zover ;) ben wel benieuwd wat nu je echt bevaldatum gaat worden :)

@jv23: oe ja das ook wel vervelend ja! Misschien iets van pepermuntje proberen? Of heb je dat al gedaan?

@hier toch een griepje gehas gelukkig.. Ik voel me nu een stuk beter! Smorgens nog wel misselijk maar als kk wat eet op bed gaat t meteen weg :D wat een opluchting zeg!! :D nu vol goede moed de eerste afspraak met de verloskundige tegemoed volgende week :D

7. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Hier ook de griep te pakken strontverkouden.. Het water loopt me neus uit. Ogen tranen onwijs gelukkig een weekje vrij nu dus kan lekker bijkomen.

8. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad

Zie nu dat ik 5 dagen had ingetikt maar het moest drie dagen zijn! Haha
    Ja gaat wel er rap zo.. Wel beter vinden we dan zijn we tenminste sneller voorbij de twaalf weken. Nog twee weekjes geduld en dan kan ik de officiële datum noteren.. Ben benieuwd !!

Jij succes bij de verloskundige ! Ik word daar pas met twaalf weken naar doorgestuurd.

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maaikeferryjari: balen!! Hier gaat t gelukkig weer een stuk beter! Beterschap!!

@milii: of haha ach die twee dagen:p en tja nu nog twee wachten tot die volgende.. Hoop voor jullie dat ze snel voorbij gaan en dat jullie snel ook lekker naar de verloskundige mogen!!

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een beetje grieperig. Heel erg verkouden. Morgen naar de verloskundige!!!!:D:D heb er zin in! Hopelijk is alles helemaal goed!
    Kwaaltjes gaan een beetje op en neer. Gisteren erg moe en 's avonds, na het eten van een patatje, hartstikke beroerd. Dat is nu weer over gelukkig.... M'n voorgevoel doet ook niet zo zeer mee..... :)

11. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    hallo iedereen,

Wat een mooie buikjes allemaal. Hier precies ook al een buikje maar steek het nog beetje weg... denk dan, het is nog te vroeg om iets te zien kan gewoon niet, zal van het eten zijn.... :S

Wel al mooie echo's gehad, de eerste op 6weken en 3 dagen, toen was er ook al een hartje te horen!! en vrijdag terug moeten gaan was ik 8weken en 3dagen en was echt al super veel veranderd, ben helemaal verliefd en als je dan dat hartje hoort! smelt!!

hierbij de foto's van 6 en 8weken

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mb90!! Mooi hoor! En kane voorstellen dat je helemaal verliefd bent haha! Lekker genieten! Enuh wat dat buikje betreft doe ik momenteel een beetje t zelfde hoor! Ik zat mezelf op een gegeven moment helemaal gek te maken! Elke dag in de spiegel te kijken of ik al wat zag enzo haha:) nu voel ik alleen 's avonds nog wel eens aan mn buik want dan kan ik soms echt een klein balletje wat wat harder is onder in mn buik voelen :D geen idee of t mn baarmoeder is of mn blaas maar ik vind t leuk haha

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff een vraagje.....

Ik was effe op de site van de verloskundige aan t kijken. We moeten er morgen heen, maar nu las ik net iets over de combinatietest. Hebben jullie daar ervaring mee of dat gedaan? Ik ben zelf 27,dus zit niet in de risicogroep ofzo... Maar twijfel toch wel een klein beetje, Miss wel verstandig om dat te doen?

14. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Wij doen het niet omdat het toch een KANS berekening blijft en als die kans in de verhoogde risico soort behoort dan moet je ook een vruchtwaterpunctie doen en dan bestaat de kans op een miskraam. Ik wil beide risico's niet lopen voor iets wat niet zeker is.

15. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Zo, ik voeg me ook maar even bij deze dames. 3 november ben ik uitgerekend. We hebben al een mooi hartje zien kloppen. Wat een blijheid! Ik heb ook al een beetje een buikje. Maar vooral van opgezette darmen, hoewel ook de huid boven het schaambeen al een beetje strakker word en boller gaat staan.
    Bijzonder hoor!

16. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    #516 mama2girls, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Mb90 wat een mooie echo`s meid.. en wat een duidelijk verschil al.

Marietje wij doen het ook niet. ook onder andere om de redenen die maaike geeft en als er reden tot bezorgdheid is ziet de verloskundige op de echo wel dat er verder onderzoek nodig is. ik zou mijn zwangerchap toch nooit afbreken dus dan geniet ik liever van mijn zwangerschap verder als de rest van de zwangerschap in de zenuwen te zitten en dat er bij de geboorte blijkt dat er toch niks aan de hand is (ik heb zo`n voorbeeld heel dicht bij me gehad) :(.

Samarinde01 welkom en gefeliciteerd :D

17. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad
    He meiden,

hoe zit het met jullie hormonen en zwangerschap ?
    want als ik heeeeel eerlijk ben, geniet ik echt totaal niet !
    vanaf dag 1 dat we wisten zwanger te zijn tot de dag van vandaag.. alleen maar pijn in me buik, misselijk en vlagen met duizeligheid !

af en toe heb ik een uurtje dat ik nergens last van heb en dan doe ik een soort van "genieten" .... maar verder... **diepe zucht**.

Terwijl ik dit type, en als ik denk van jezus, ook niet leuk zo.. krijg ik wel een beetje schuldgevoel want uiteindelijk is dit allemaal omdat ik gezegend bent met een kleintje.. maar toch...

Ken hier nog iemand over mee praten ? Of heb ik gewoon pech :p ?

18. Mimpi

Mimpi Lid

10 jul 2012
    24
    0
    0
    Egmond
    Hallo, ik voeg me ook toe!
    Ik ben 12 november uitgerekend. 2 weken terug al een hartje zien kloppen, zo'n opluchting na een miskraam vorige keer.
    Ik ga de combinatietest wel doen begin mei. Ik ben 35, net niet in de risicogroep, maar de gynaecoloog raadde het toch wel aan. Of we daarna verder gaan zien we dan wel. Vruchtwaterpunctie kun je altijd nog nee tegen zeggen en de gynaecoloog vertelde dat er inmiddels meerdere test mogelijk zijn.
    Succes allemaal!
    Groetjes Mirre

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik voel me ook niet bepaald lekker moet ik zeggen. Zie onderschrift. Het spugen is nu flink geminderd, maar ik voel me eerder ernstig ziek dan zwanger!!

20. Mimpi

Mimpi Lid

10 jul 2012
    24
    0
    0
    Egmond
    Ik draag sinds een paar dagen een Sea band mama tegen de misselijkheid.
    Het is niet helemaal weg, maar zo is het draagbaar en kan ik weer een beetje normaal eten :)

Deel Deze Pagina