Hoi meiden! Ik wilde me ook bij jullie melden! Ben 18 nov uitgerekend volgens mijn eigen berekeningen.. Heb vorige week mijn eerste echo bij de vl gehad en het zag er allemaal goed uit.. 22april de termijnecho en heb daar zoveel zin in!! Helaas kan ik nog geen buikfoto erbij doen.. Zie zelf wel al verschil, maar heb best een buikje van mezelf dus anderen zien het nog niet zo.. Kan niet wachten tot ik wel een goede buikfoto kan plaatsen hihi
guusje wat ontzettend naar!! veel sterkte!! @Saard: gefeliciteerd!! Wat ontzettend fijn na zo''n lang traject. en heerlijk om de echo te zien he??? vond ik ook!!
@guusje: jeetje meid wat balen! Heel veel sterkte de komende tijd!! @nieuwe meiden: gefeliciteerd!!! En welkom! @geslacht weten: ja!!! Heel graag haha ik kan nu al bijna niet meer wachten tot ik het weet! Ben zooo nieuwschierig! @goede echo's: top meiden! Lekker genieten nu!!
Wat wordt hier eigenlijk veel gekletst. Ik dacht dat daar een speciaal ander topic voor was en deze alleen voor buikfoto's was bedoeld?? hihi Hierbij in ieder geval mijn buikje.. Eindelijk wat te showen en een beetje het gevoel zwanger te zijn, dat mag wel na me zo ellendig te hebben gevoeld Bekijk bijlage 317735
hebben jullie soms ook zo'n last van steken?? In mn liezen heb ik al eerder gehad, maar had het vandaag ook wat hoger in mn buik. echt bij t opstaan en bij andere bewegingen.... is dit bandenpijn? maakte me er vandaag echt druk om.... maandag wel hartje gehoord en alles zag er goed uit, maar toch....
Ja zeker ook last van steken in mijn buik en daaronder. Mijn collega zei dat dat zeker bandenpijn moest zijn... (Dus laten we daar dan ook maar op hopen) Ik heb het voornamelijk in rust (of het valt me dan juist extra op, kan ook) Ik ben nog steeds de uren aan het tellen tot onze termijnecho van 22 april, ga zelfs extra vroeg naar bed om de tijd dan maar sneller voorbij te laten gaan, stom he?
Hier heb je een goede site met info over 'bandenpijn' Bandenpijn: zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Hoort erbij, geen reden om je zorgen te maken zolang je niet tegelijkertijd ook bloedverlies hebt....
Hay! Heb ik ook idd! Soms als ik me uitrek doet t ook echt zeer alsof ik spierpijn heb ofzo haha En donder ik doe t zelfde hoor we zijn dr bijna! Haha
Hoi hoi, Ik heb precies het zelfde dus zal er echt wel bij horen Van de week echt heel erg een paar x achter elkaar Donder ik ken je gevoel meid, ik tel de dagen tot woensdag... dat ze maar heel snel voorbij vliegen. We hebben besloten dat als de echo woensdag ook weer goed is we het tegen iedereen zeggen, want ik kan mijn buik echt bijna niet meer verbergen.. lijk wel 4 maanden
Kijk, en daarom vind ik dit forum zo leuk. Allemaal 'lotgenoten'. Dat van dat uitrekken heb ik ook hoor!!! 's Nachts in bed als ik omdraai ga ik ook niet meer vol op mijn buik liggen, altijd net een beetje schuin of met 1 been omhoog. Da's nog helemaal niet nodig, weet ik ook wel, maar onbewust doe ik het toch... Ik begin nu ook wel echt te merken dat ik vermoeider ben dan normaal, maar gelukkig is de ergste misselijkheid al weer minder. Wie van jullie gaat een pretecho laten maken (en bij hoeveel weken)? Onze zorgverzekering (FBTO) vergoedt een pretecho zelfs, dus wij kiezen voor een pakketecho voor 100 euro, 2 echo's, eentje rond 15/16 weken en eentje rond 27 weken... Het begint nu wel steeds leuker te worden, vind ik, nu de allerergste zenuwen na mijn vorige miskraam voorbij zijn.
Ik mag me helaas weer afmelden voor dit topic, vandaag de 1e echo gehad en er was alleen een lege vruchtzak te zien.
N1993: jeetje meid balen! Sterkte!! Wij hebben net de intake bij de vk gehad. Erg leuke meid lekker jong nog wat ik wel heel erg leuk vind omdat wij ook nog best jong zijn! Veel informatie gekregen waar we veel aan hebben zoals over mn allergieen en hoe ik hier t beste mee om kan gaan heel fijn om die vragen geteld te hebben!! Nu op naar de echo de 24e en hopen dat alles goed is!! Hier ook weer even een foto update van mij: eerste is 4 weken daarna is van 8 weken
De vruchtwak kwam overeen met 9, 5 week ongeveer, krijg dinsdag nog een echo voor de zekerheid en als die hetzelfde is krijg ik pilletjes. Echt balen, was anders 1 dag na men verjaardag uitgerekend van ons eerste kindje.
Hè wat leuk! November.. Daar hoor ik ook bij!! :-D Wij waren 4 maanden gestopt met de pil en de 5e maand pas echt serieus aan de slag gegaan en: raak! Als het goed is ben ik rond 18 nov uitgerekend. Ik heb al 2 echo's gehad, 1 bij 6 weken en 1 bij 7 weken en 5 dagen. Alle 2 de keren was het hartje te zien en zag alles er super uit. (Voor zo ver ik er wijs uit kon worden) As maandag heb ik weer een echo en dan woensdag voor het eerst nr de vk. Spannend allemaal! Voor mij is het al weer zo lang geleden.. Zal ook eens wat foto's gaan maken, want ondank dat ik ook een darmen buik heb zijn er hier dames met echt flinke buiken haha.. Aangenaam allemaal en ik klets lekker mee! Ik hoop dat iedereen een leuke zwangerschap heeft met niet al te veel kwaaltjes... Groetjes!
Oh grapje die eerste is van 6 weken zie ik net haha lekkere darmen buiken he @n1993: jemig meis! Heftig hoor! Dr is nog een klein beetje hoop begrijp ik dus! Mn duimen draaien voor je!! @saffira: welkom! En gefeliciteerd natuurlijk! Wat heb jij al veel echo's gehad zeg!! Wel leuk!!
Haha ja ik was iets onzeker, vandaar gewoon zelf een echo geregeld. Met 7 weken en 5 dagen moest ik nr de gyn omdat ik 2x een afwijkende pap uitslag heb gehad en het hr-hpv virus heb en toen maakte hij gelijk een echo.. Leuke bijkomstigheid! Jij bent wel slank en toch een enorme buik zeg! Darmen idd ja.. Maar wel typisch dat de 1 er zoveel last van heeft en de ander bijna niet. Ik zal eind Vd dag eens een foto maken, eerst even sporten haha..