In eerste instantie uitwendig, maar ze vroeg of ze ook inwendig een echo mocht maken omdat je dan rond deze tijd toch de boel wat scherper in beeld krijgt en ja hoor... meteen super duidelijk. op een gegeven moment mijn vuisten onder mijn kont moeten leggen en toen was het nog duidelijker <3 <3
Vandaar dat ie zo scherp is ja! Haha. Bij mij kon het niet inwendig want zo'n apparaat heeft ze niet maar anders had ik dat ook leuker gevonden, je ziet het zo veel scherper. 9 mei heb ik weer een echo, dan ben ik bijna 13 weken.. Dan is het al een mensje om te zien dus ik ben zoooo benieuwd!! Hopelijk is die echo scherper.. Leuk hoor al die zwangere vrouwen... Zijn er nog buiken te showen toevallig??
Ja inderdaad het maakt echt wel veel verschil nu nog. Wij mogen 6 mei weer voor de derde echo dan 12 weken.. blijft toch elke keer weer spannend, maar zeer zeker super speciaal.
al veel buikjes gezien hier en mooi hoor!! ik heb nog geen buikje maar misschien is dat omdat ik vroeger veel ben afgevallen en nog een klein blubberbuikje heb zijn hier trouwens dames die bijna geen last meer hebben van kwaaltjes? ik had rond 5 a 6 weken veel last van misselijk zijn en ben nu sinds 7 a 8 weken er vanaf, ik kreeg in de plaats een grotere boezem en veel pijn. nu zit ik naar de 9 weken toe en ben alleen nog vaak moe en soms wat pijn aan de borsten maar niet zo fel meer. wel vaak krampen van banden denk ik. maak me toch weer ongerust groetjes!
Sinds de 9 weken heb ik ook minder klachten.. Voel me veel beter. Mijn verloskundige zei dat dat nu al kon, dan heb je geluk.. Maar het kan ook nog terug komen hoor. Maar ik ben er blij mee, anders doe je ook heel de dag niets..
Hay! Mooie echo mama2girls!! Heel duidelijk idd!! Leuk dat ze dat ook wilde doen dan!! @saffira: aah vandaar! Wel leuk hoor!! En wat betreft t rust pakken heb ik tijd zat! Maar ik voel me zo n zeikerd :S de verloskundige lachte me ongeveer uit toen ik dat zei haha en dat t toch wel verstandig was te doen als ik er tijd voor had dus doe t nu ook wel hoor. Ik merk alleen helaas niet veel verschil haha ach beter dan misselijk zijn denk ik dan maar!! @anais: wel fijn dat je niet meer zo misselijk bent!! en die steken heb ik ook!! In mn liezen en trekt dan soms helemaal door in mn bovenbeen :S echt een naar gevoel en maakt mij ook wel een beetje nerveus af en toe!! Maar aan de andere kant denk ik.. Ach zolang t in. Lies zit zal t niet veel meer kunnen zijn dan banden en dat stelt me dan wel weer gerust.. Nog even een paar wachten hier tot we de eerste echo hebben
Hallo iedereen!! vandaag maar eens de eerste foto gemaakt van men buik. Ben vandaag 10+2 weken zwanger!
Hierbij mijn eerste bijdrage in buikfoto's eerste is 8 weken, tweede is 5 weken. Ben vandaag 9+2. Vrijdag echo!!
Wat een mooie buikjes al zeg..!!! Ik dacht dat mijn buik al behoorlijk groot was, maar ik zie dat er meer zijn met al een beste buik. Het zal inderdaad ook te maken hebben met of je eerste zwangerschap is.. Ik merk dat het nu veel sneller gaat dan bij mijn zoontje. Hierbij een foto van mijn buik van vandaag. Bekijk bijlage 320143
Nog 19 uur wachten op onze termijnecho. Ik hoop dat er een mooi mini-mensje in beeld komt, dan krijg ik hopelijk ook meer echt het idee dat het allemaal goed zit. Wow, Friesland90, wat een ontzettend mooi buikje al. Bij mij is het echt nog meer geblubber, maar kan het ook niet meer zo goed verborgen houden, dus als morgen alles goed is, gaan we het aan oma's, opa, buren, vrienden en op ons werk vertellen. Zijn er al ervaringsdeskundigen mbt een kinderwagen. Heb nl. een mooi aanbod van een Quinny (3-wieler), maar heb geen flauw idee of dat en beetje stabiel is, met name stoeprand op en af enz...? Ik heb nog geen buikband, maar wil die wel een paar gaan aanschaffen voor de vakantie, want dan loop je ongemerkt toch meer dan normaal, zeker omdat wij niet echt kunnen niksen op vakantie en dus wel dingen willen gaan bekijken. Ik heb al leuke gezien op De Website voor buikbanden - ontwerp hier ook zelf, en niet zo heel duur (in vergelijking met andere sites)
@suus: ik heb er nog geen maar wil ze wel gaan aanschaffen. Wil eerst even de echo van woensdag afwachten en dan kijk ik wel wanneer ik er 1 of meer ga kopen @lilly: ik zie ze niet @friesland: zo mooi hoor!! Ik hoop dat t niet alleen zo is bij een tweede (of meer) zwangerschap want ik ben zwanger van de eerste maak kan t ook niet echt meer verbergen.. Vind t ergens wel leuk maar ben nu behoorlijk bang dat t er twee zijn haha @donder: spannend!!! Hopelijk een mooi plaatje idd!! Laat je t even weten!? Wat betreft kinderwagen geen idee eerste zwangerschap hier! En leuk he die site! Ik had m ook gevonden en opgeslagen want wil er zeker iets bestellen als ik wat verder ben! :S @hier: hard aan t duimen dat t er 1 is haha gister foto's vann buik aan mn ouders laten zien en toen ik dat zo op een rijtje bekeek schrok ik toch even!! Ik ben namelijk afgevallen maar mn buik is behoorlijk gegroeit!! (Zal morgen even kijken of ik ze op de comp kan krijgen en hier posten!) t eerste wat mn ma riep was: oohh dat zijn dr twee denk ik!! :S pffff dat word wel even heftig als dat zo is hoor maar goed hoeft natuurlijk niet! Even afwachten tot woensdag dan weten we t..
Andere dan vanmiddag. Net gemaakt 9+2. Mensen kunnen nog denken dat ik te zwaar getafeld heb, maar wat lastig met kleding savonds. Niets zit lekker!
Wij hebben ook een quinny en is ons altijd erg goed bevallen. Makkelijk sturen en met stoepranden geen probleem. Je kunt het voorste zwenk wiel ook vast zetten. De maxi cosi en reis bak kunnen erop en je kunt er een kinderwagen van maken. Ik vind de reis bak wel wat klein, maar verder heb ik nooit spijt gehad ofzo. spannend, veel plezier voor degene met een echo!!!
Ja!! Nu zie ik m lilly mooi hoor!! Zou idd nog van te zwaar tafelen kunnen zijn haha wel leuk!! En lastig he dat niks meer lekker zit! Dat heb ik ook dus loop bijna alleen nog maar in sportbroeken haha wil wel als de echo woensdag goed is een zwangerschapsbroek gaan kopen voor 's avonds
Wauw! Friesland, wat een buik.. Hahaha dan stelt die van mij gelijk niets meer voor! Mooi hoor..!! Persoonlijk koop ik liever geen 3 wieler, nooit zelf 1 gehad maar wel mee gewandeld en ik vind het niets. Hij gaat veel sneller alle kanten op.. Maar dat is mijn mening! Ik zou zeggen, wandelen! Haha..
Hier al aan mijn 4de wagen ben begonnen met een mutsearts, toen ern mutsy, maat die had 4 wielen waarvan de achterste draaide en dat raad ik dus iedereen echt af!! Daarna een titanium gekocht en nu een mutsy slider 4 wiels maar wel voor draaiend.. En ik zweer bij deze wagen.. zo fijn als je een drie wieler koopt zou ik wel adviseren om een dubbel voorwiel te pakken. die zijn iets steviger en draaien niet zo snel.