November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!!!

Nou wij hebben de echo gehad hoor!! Wat een fantastisch mooi moment zeg!! Alles is goed en hebben t hartje zien kloppen!! T lag heerlijk te relaxen en was helaas niet in beweging te krijgen haha ( lijkt nu al op mn vriend ;) )
    We trouwens ongeveer een kwartiertje naar ons wonder mogen kijken :D das best lang als je uitgaat van 5 minuten echt helemaal top!!
    Hieronder de foto we zijn vandaag precies tien weken en nu uitgerekend op 19 november ipv 21 :D

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat fijn elleinad!!
    Gefeliciteerd met je mooie echo.

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Wat een mooie echo zeg. :) byzonder is dat he. En wat mooi dat het hartje goed klopt. :)

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Super fijn dat het een kwartier was!! Grote meevaller dus!

Ik moet de termijn echo nog krijgen, heb wel de echo met 9 weken en 2 dagen gehad omdat ik 2 dagen erna nr de verloskundige moest. Misschien dat de termijn echo dan langer duurt..?
    I hope.... :( en anders gaat ze maar wat langer door, blijf gewoon vragen stellen... :p

Maar mooie echo hoor!! En leuk he.. Heb je ook geen beentje of armpje zien bewegen? Je baby lag vast lekker te slapen.. Hihi

En 19 nov inplaats van 21. Mooi toch! Weer een stapje dichterbij!
    Ik kan echt niet wachten tot het zo ver is....
    Ben jaloers op honden, 3 maanden zwanger en dan je baby's zien.. Haha.

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :D

@saffira: ja zeker een grote meevaller haha en idd jiji gewoon veel vragen stellen ;) armpjes en beentjes wel gezien maar niet zien bewegen.. Ukje was echt niet wakker te krijgen. Ze ging zelfs hard duwen en schudden enzo en t bleef gewoon lekker liggen..

We hebben nu gelijk een afspraak gemaakt voor een pretecho met 17 weken en de 20 weken echo. Dan kunnen we daar nu naar uit kijken :D

6. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    @Saffira29: Dan hoor ik overduidelijk bij die 15%, haha.
    Heb er verder met seks ofzo helemaal geen last van (gelukkig maar).
    Mijn verloskundige zei ook, dat het straks verder in de zwangerschap allemaal wat meer naar voren komt te liggen en dat het met een pretecho op 16 weken al helemaal geen probleem meer is, dus vanmiddag ga ik bellen voor die afspraken...

Mijn vriend is nu ook echt helemaal om, met z'n hoofd in de wolken dat ie vader wordt, aan iedereen verteld etc. Ook wel erg leuk om dat te zien en te horen, al word ik er ook heel snel emotioneel van.
    Hij is nu aan het boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun begonnen en ligt echt schuddebuikend in bed 's avonds...

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik ga dat boek kopen!!! Thnx donder..! ;)

8. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vandaag ook een goede echo gehad...:D

Wat zit ik nu in de wolken!
    Wat was dat mooi om mooi te maken.
    Ik kon er nog niet echt veel van maken. Apart hoor dat dit ooit een mensje wordt..hahaha..

Ik had zelf uitgerekend dat ik vandaag 9 weken moet zijn, maar volgens de berekeningen van mijn gynaecoloog ben ik vandaag 8 weken en 5 dagen. Dus niet 28 november maar 30 november uitgerekend.
    Wij denken zelf aan een sinterklaar kindje...hahaha...
    Zijn continu grapjes aan het maken dat het Piet of Klaas wordt hahaha.

Wel wat onduidelijkheid geweest vandaag bij de gynaecoloog.
    Was vandaag bij de echo bij de gynaecoloog en morgen heb ik officieel een echo bij de verloskundige.
    Ik dus de gynaecoloog vragen wat nu de bedoeling is.
    En ze zei dat ik dit met de verloskundige moetst bespreken.

Ik dus de verloskundige bellen en ze vond het raar dat ik een echo vandaag had.
    Ze had me alleen doorverwezen ivm mijn trage schildklier. Dat ik daarvoor onder controle was. Maar daar werd vandaag helemaal niet over gesproken:(

Ze zei dat ik morgen maar gewoon de echo moest doen.;)
    Wat is dat leuk. 2 echo's achter elkaar.
    Wat leuk leuk leuk.

15 mei heb ik de volgende afspraak bij de gynaecoloog en ik denk dat wij dan over mijn schildklier praten, maar ik snap er nog niet erg veel van als ik eerlijk ben...hahaha.

Veder gaat alles goed:D

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @simoontje: haha ja das wel gek ja! Maar idd super leuk voor jullie!! Mag je gewoon twee dagen achter elkaar naar je wondertje staren!!

@donder: mijn vriend gaat ook steeds meer om idd! Echt leuk om te zien en ik kan sowieso om alles janken de afgelopen dagen..

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Met schuddebuikend bedoel je lachend?

11. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    @Bodien. Ja, schuddebuiken=lachen

12. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad
    He meiden !

Ik ben hier al een poosje niet meer geweest, maar wat leuk om al die berichten te lezen ! Fijn dat zo goed als overal goed gaat !

Wij zijn inmiddels ook weer wat verder en vorige week (18-4) zijn we weer voor echo gegaan met de definitieve bevaldatum 19-11-2013.
    dus we zijn gegaan van 24-11-2013 naar 18-11-2013 en nu staat vast de 19e.

Volgende week (7 mei) hebben we de 12 weken echo dus zooooooo blij als we deze weken gehad hebben ! en ook wel leuk dat we 7 mei precies 12 weken zijn.

Ik voel me de laatste weken echt goed ! de misselijkheid is er af... de rekkende banden pijn die zit er nog lekker, en ik moet eerlijk zeggen... als er momentjes voordoen dat ik geen pijn heb voelt het niet goed... dus lang leven de bandenpijn haha.

Ik las net een stukje over het boek van kluun... die ga ik zeker de weten kopen voor manlief !

Kzal weer wat vaker hier komen.

xxx

13. Hi dames,

Ik ben hier ook niet zo heel vaak, maar ik lees wel mee hoor :)

14. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ghehe ik ook hoor.....vind het leuk om mee te lezen:p

15. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Voor degenen die het boek "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! van Kluun willen ontvangen voor op een Ipad oid.
    Stuur me dan even een persoonlijk bericht met je e-mailadres erin, dan stuur ik het bestandje wel door.... kleine moeite, groot plezier voor jullie mannen.

Vanmiddag ben ik scheidsrechter tijden het bedrijfsbeachvolley toernooi. Dit wordt nu voor de 3e keer georganiseerd en steeds was er wel iemand zwanger. Dit jaar neem ik deze eervolle taak dus op me, hahaha. Heb er wel zin in...

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mili11: he leuk!! We zijn oo dezelfde dag uitgerekend nu! Haha fijn ook dat je niet meer misselijk bent! En die pijntjes vind ik toch ook wel prettig hoor! Bevestigt weer even dat er nog van alles gebeurt daar binnen :D

@ bolkje en bodien: das toch ook prima :D doe ik ook veel bij andere topics hoor :D hier klets ik alleen de oren van jullie hoofd :D whaha

@hier: vanmorgen rot geschrokken!! Met afvegen wat bloed.. Echt heel weinig en helder rood zonder kramp oid dus ik weet ergens in hoofd dat t waarschijnlijk gewoon een adertje is geweest wat stuk was.. Maar jeetje.. Elke keer als ik iets lijk te voelen daar beneden ren ik naar de wc om te kijken wat t is.. Pfff niet leuk dit!! Maar goed hoort erbij zeggen ze dan toch :)

17. O, da's zó naar :( Heb ik ook gehad, tussen 8w en 10w bijna elke dag. Voelde me toen echt niet op mijn gemak. :(

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Nou elleinad,

Hier piet paniek! Haha als ik bloed verlies had gehad dan zat ik nu al bij de echoscopiste! Dus ik snap heel goed dat je je kapot geschrokken bent..
    Ik heb in al die weken niet 1x bloedverlies gehad.
    Bij mijn dochter alleen met de innesteling een klein streepje licht roze bloed verlies.

Maar het schijnt normaal te zijn.. Maar ik ga niet zeggen maak je geen zorgen, want bij mij zou zo'n opmerking zinloos zijn haha

Maar de kans op een miskraam of iets is nog maar 2 of 3% en een adertje is dus meer voor de hand liggend.
    En als je toch onzeker blijft gewoon bellen hoor, daar zijn ze tenslotte voor. ;)

Ik heb donder een p berichtje gestuurd! Handig op de iPad.. :-D

19. Ja, ik ook!! Echt leuk :D Ik wilde dat boek ook al gaan kopen voor manlief, maar omdat ik momenteel geen werk heb is dat even wat lastiger.

20. mili11

mili11 Lid

2 apr 2013
    14
    0
    0
    Eigen bedrijf in reclame
    Lelystad
    Wat leuk !! haha ben benieuwd wanneer onze zwangerschap eindigt !
    Zou toch grappig zijn als we een zelfde dag hebben

Deel Deze Pagina