@saffira: ja zat ook erg te twijfelen of ik ging bellen maar dacht ja zji gaat me toch vertellen wat ik mezelf nu al probeer duidelijk te maken dus t heeft niet echt veel zin eigenlijk haha ik blijf gewoon naar de wc rennen vandaag zodra ik wat voel en als er nog meer komt ga ik wel even bellen kijken wat ze zegt.. Ik denk dat ik donder ook wel even een berichtje ga sturen!! Erg leuk! @mili: ja zou zeker grappig zijn!! Haha afwachten wie als eerste t wondertje in de handen heeft maar dan niet eerder dan 38 weken goed haha
Wat vervelend elleinad! Hoop dat het snel over is. Als je niet vertrouwd gewoon bellen hoor!! Mag om 16:15 voor mijn eerste echo. Wat duurt wachten lang zeg!! Pfff.....
@lilly: ja doe ik ook! Maar t was echt maar een heeel klein beetje en daarna niet meer dus probeer mezelf maar een beetje rustig te houden.. We hebben woensdag nog t hartje prima zien kloppen dus zou wel snel zijn als t dan nu al bloed zou zijn van een miskraam toch?? En spannend!!! Ja wachten duurt dan zeker lang! Beetje afleiding zoeken? Ik ben woensdag mn huis van boven tot onder helemaal gaan poetsen haha dat hielp wel hoor! Lekker hard de muziek aan en gaan met die banaan
Haha heb donder net ook een berichtje gestuurd! En nee niet eerder dan 38 weken.... ik ben wel van plan om hier te blijven als we onze baby kooi in onze handen kunnen houden.. dus we zullen zien haha.
Hier mooie echo gehad. Ben twee dagen vooruit gezet. Kloppend hartje en druk aan het zwaaien!! Ze bleef allen wel doorzeuren over die bloedonderzoeken voor afwijkingen. Heeft me behoorlijk onzeker gemaakt! Stom mens! Wat zouden jullie doen?
Je bedoeld de combinatie test..? Of iets anders? Wij doen dat niet. Van de 10 baby's die ziek zijn halen ze er maar 6 uit.. Dus het is nog niet eens betrouwbaar. Sowieso geeft het geen garantie, het is alleen een kans berekening. Laat je niet gek maken hoor! Vertrouw op je gevoel.. Doen wij ook.. We zien het vanzelf..
@lilly: jeejj!! Nog een goede echo! En wat leuk dat t ook bewoog!! Vond ik echt jammer dat onze uk dat niet deed!! Wat betreft de test ben ik t helemaal met saffira eens! T is jullie keus toch. En vind t ook echt vreemd dat ze er zo over doorzeurt dan. T is alleen een kansberekening dus als jullie t niet willen gewoon lekker niet doen! Niet laten omkletsen door haar!
Jeetje, meiden er is weer veel geschreven. Vandaag weer bij de gyn geweest en weer een prachtige echo gehad hij/zei zwaaide zelfs met beide handjes! Alleen de vraag of ze een natuurlijke keizersnede uit wilde voeren werd meteen afgekapt erg jammer. Nu nadenken of ik gewoon wil bevallen of toch voor een keizersnede gaat. Tevens was mijn urine niet goed zaten eiwitten in en moest nu overnieuw in een potje plassen maar zag al dat er weer vlokjes in zaten. Weet 1 van jullie wat het inhoudt als je urine niet ode is of wat het kan zijn? Over 3 weken weer terug komen en dan een uitgebreide echo voor mijn litteken van de vorige keizersnede omdat ik daar heel veel last al van hebt.
hallo, Iedereen die mij een pb gestuurd had, check je e-mail, ik heb het e-book gestuurd... Heel veel plezier ermee... Hier verder alles goed, al was ik wel wat onzeker over de steken die ik nu al 3 dagen in mijn buik voelde. toch verloskundige maar even gebeld. Die zei dat het er wel bij hoort in deze periode van de zwangerschap, want met name je darmen moeten nu een andere positie gaan innemen omdat de baarmoeder meer plek aan het veroveren is. Vrijdag weer een (al gemaakte) controle-afspraak om o.a. naar het hartje te luisteren... Hopelijk horen we het luid en duidelijk (zou leuk zijn op mijn verjaardag...) Fijne Koninginnedag allemaal morgen...
He, ik zag het.. Super! Bedankt!! Wij lopen precies gelijk zie ik. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar idd die steken horen er vaak gewoon bij. Juist een goed teken. Ik heb sinds 3 dagen dat ik snachts niet meer zoveel nr de wc hoef, van 4x per nacht naar nu 1x.. :-/ Dan maak ik me ook gelijk zorgen, maar schijnt normaal te zijn omdat je baarmoeder hoger komt te liggen. Leuk vrijdag dus een echo?? Ik volgende week woensdag pas weer... Wachten duurt soms lang! Haha.. Heel veel plezier alvast en nogmaals bedankt voor het boek! Ook een fijne koningsdag
@donder: ja ik zag t!! Top!! Heel erg bedankt!! Alleen hoe open jij m op je ipad? Ik moest m namelijk met dropbox openen maar toen ik dat deed kon ie m niet lezen gaf ie aan En gelukkig horen de steken er allemaal bij. Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt dr om ja! Gelukkig hebben we de vk @saffira: super fijn he snachts dr niet meer zo vaak uit hoeven! Ik heb precies t zelfde!! Moest echt soms om t uur druit om te plassen :S nu nog 1 soms 2 keer. Ben dan wel nog steeds heel erg moe overdag wat me dan weer tegen valt want had verwacht dat dit ook minder zou zijn dan..
Leuk joh, Donder! Even wachten tot mijn man thuis is, dan kan ik hem op de iPad zetten Ik heb ook nog wat boeken van een vriendin gehad... Zal ik die ook naar jullie allemaal doorsturen binnenkort?
O gelukkig elleinad, dan ben ik niet de enige! Ik ben niet overdreven moe gelukkig. Nu moet ik wel zeggen dat mijn contract niet verlengd is en ik dus nu gewoon thuis zit.. (Stiekem niet zo erg, hihi) dus zou ook niet zo goed weten waar ik moe van moet zijn behalve het zwanger zijn haha Als ik veel heb gedaan, tillen en gewoon druk zijn met van alles dan heb ik last van m'n rug en een bil spier rechts zit dan niet goed. Die steken heb ik niet, maar dit is mijn 2e.. Misschien heeft het daar iets mee te maken..? Elleinad, heb je nog bloedingen gehad? Hoop het niet! @ bolkje: een leuk/goed boek is altijd welkom!! :-D
Ik heb in mijn telefoon al een heel lijstje met een soort poule over wnneer bij ons de kleine gaat komen en of het een jongen of een meisje wordt. Vrienden, familie, collega's, echt grappig om te zien wat iedereen dnkt. De datum loopt nu al uiteen van 31 okt tot 22 november (ben 16 nov uitgerekend) en er is een lichte voorkeur voor een jongen.... Doen jullie dat ook?
Dat is idd met een doptone, heb ik bij m'n eerste bezoekje aan de verloskundige ook gehad. Ik ben ook 16 nov uitgerekend. Er word bij ons ook veel gerekend op een jongetje, maar geen voorkeur, meer een gevoel. Zelf wil ik ook echt alleen maar dat het gezond is, jongen of meisje maakt me niets uit. Als je op de Chinese geboorte kalender kijkt kan je zien wat hun voorspellen aan de hand van je leeftijd en de maand van bevruchting.. ( ik geloof er niet in hoor ) maar wel grappig. Ook volgens die kalender zouden wij een jongetje krijgen. Dus ben benieuwd! Wij hebben nog niet zoiets als een poul haha, maar misschien komt dat nog als we net iets meer weten of 'het' gezond is of niet. Dat je op de uitgerekende datum bevalt, die kans is iig heeeeel klein haha..
Nee, wij hebben geen poule... Volgens mij zou mijn omgeving me keihard uitlachen als ik zoiets zou voorstellen
@saffira: niet meer gebloed gelukkig! Zal wel een adertje zijn geweest Poul hebben we hier niet haha lijkt me wel leuk om zoiets te doen als we wat verder zijn kijken wat iedereen een beetje denkt enzo
Ik heb het toen op de officiele manier via Itunes gedaan, dan zet ie hem ook meteen in de bibliotheek, lekker handig, want die onthoud waar je de vorige keer gebleven was. Dus ff Itunes openen en het bestand dan daar naartoe slepen (ik kreeg het ook niet geopend hoor....)
Ah top! Ga ik dat even doen!! Dank je wel!! Hier van mij een bijdrage aan de buikfoto's een echte koningenbuik van 11 weken! Maar als je zou zeggen dat ik 5 maanden was zou ik t ook geloven