Hoihoi, Allemaal leuke kroningsdag gehad? Mooie oranje buik zeg!! Manlief had het boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' al in de papieren versie gekocht. Die ligt te schudden van het lachen in bed Hier zijn we begonnen met iedereen vertellen. De echo was goed dus nu mag het. Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een geld opluchting vind. Al hele leuke cadeaus gekregen van ouders en schoonouders
Mochten jullie zelf nog naar een humoristisch boekje over zwangerschap op zoek zijn: krijg nou tieten van Claudia de Breij. Lachen gieren brullen, een cabaretiere die haar eigen zwangerschap zonder schaamte heeft beschreven.... Helaas niet voor jullie als ebook beschikbaar, maar wel echt de moeite waard...
Hè mooie buik hoor!! Ik zal er binnenkort ook weer 1 plaatsen. Ja leuk he al die kadootjes! Hier ook al een aardige verzameling. En mensen reageren zo leuk! Ik zal binnenkort eens een bezoekje wagen aan de boeken winkel, klinkt leuk moet ik zeggen. Alleen door de titel al weet je waarschijnlijk al dat er geen blad voor de mond is genomen! Haha.. Nog meer mensen met echo's of nieuwe buiken foto's?? Fijn avond allemaal!
Hey! Hier niet echt een top kroningsdag gehad..besloten thuis te blijven omdat ik echt te moe was!! Vannacht halve nacht wakker gelegen door een irritant traan oog wat maar niet op hield.. Maar goed vriendlief is lekker zn ding gaan doen dus ik heb heerlijk de hele dag in mn oranje jurk op de bank gehangen haha Enuh.. Erg he die buik!! Vind t niet normaal hoor voor 11 weken!! Maar ja ook wel erg leuk Hier weet ondertussen iedereen t.. Nog geen cadeautjes gehad komt vast nog wel als je ook kijk op van die lijsten die je moet hebben staat er dat je alleen maar een paar dingetjes moet kopen zelf de rest zal je dus wel krijgen haha mensen reageren wel heel leuk! Vooral de meiden van een jaar of 16 van mn danslessen gingen helemaal uit hun dak haha lachtte me rot @donder: klinkt leuk t boek! Ga ook maar de boekenwinkel in idd toch wel erg leuk! @saffira: wij hebben 12 juni pas weer een echo met 17 weken is dat. Pret echo om t geslacht te kunnen zien kan echt niet wachten!!! Twee weken daarna hebben we 20 weken echo dus das wel erg leuk lekker dicht op elkaar Nu ga ik lekker mn bedje in truste!
Mijn update van de echo. Was weer heel mooi om te zien, zag er goed uit en ze waren heel bewegelijk. Het ene kindje lag er mooi voor en het andere zagen we van de voorkant, waardoor het ook minder goed te meten was. Ze zijn nu allebei ongeveer 5,5 cm. Binnenkort op spreekuur bij de verloskundige om vragen te kunnen stellen. Over 6 weken een controle bij de gyn en over 8 weken, de 20 weken screening echo.
Hier gaat het steeds wat beter!!! Laatste dagen niet meer misselijk geweest en ook niet zo moe meer. Nou heb ik deze week vakantie, dus dat ik minder moe ben, komt natuurlijk ook daardoor... Ik heb ook al een beste buik. Zijn al een aantal mensen die mij vroegen of dat wel normaal was (alsof ik dat kan weten, want dit is de eerste... ) soms best wel raar als mensen dat vragen..... Gisteren met vriendlief naar de babydump geweest. Al leuke dingen gekocht!! Ik hou alle aanbiedingen zo ongeveer in de gaten en sprokkel al van alles bij elkaar..... Haha
Hoi dames, Gisteravond laat thuis gekomen van anderhalve week bretagne. Hier ook al echt een dikke buik Morgenavond weer een echo.spannend.... voel echt niks meer van de kwaaaltjes als misselijkheid enz.. Zal kijken of ik morgenavond een buikfoto kan plaatsenen eentje vande echo vanmorgen. Ga even jullie berichten teruglezen
Afgelopen rijdag het hartje van ons kleine frummeltje gehoord. Wat een magisch moment... Omdat mijn vriend en ik allebi vrij waren vrijdagmiddag, zijn we op babykamertjes-jacht geweest. En geslaagd!!! Begin september wordt alles geleverd... Plus box plus muziekmobiel plus matrasje plus matrasbeschmer plus wipstoelje plus speenknuffel. Nu eerst maar eens een lijstje maken van spulletjes die ik nog graag wil hebben, want er zijn er al veel die daar om gevraagd hebben voor ons verjaardagsfeestje. Geen moeite met bedenken dit jaar, haha.
Hi dames, Lang geleden dat ik iets postte in dit topic... Hij zakt elke keer weer zo snel uit de lijst met reacties die ik heb gegeven... Heel irritant Mijn man heeft inmiddels het boekje van Kluun bijna uit. Sommige dingen vind ik wel irritant in dat boekje. Bijvoorbeeld dat ie zegt dat elke vader een zoon wil :x En dat hij vindt dat vrouwen in het ziekenhuis moeten bevallen... Direct de discussie weer aangezwengeld; manlief wil dat ik in het ziekenhuis beval, omdat hij het eng vindt... en ik wil persé thuis, omdat ik niet gekluisterd aan bed wil liggen met zo'n weeën-monitor... We 'vechten' nog even vrolijk verder
Hier gaat gelukkig ook alles goed. Zijn heerlijk op vakantie in New York. Vanavond gaan we weer naar huis. Moet ook wel zeggen dat ik deze vakantie erg vermoeiend vind. Samen met manlief, zwager en schoonmoeder op vakantie. Is echt wel vermoeiend soms... Vooral omdat schoonmoeder vanochtend weer begon daarover dat ze maar 7kg bij mijn man was aangekomen en dat ze tot 6 maanden niets bij haar konden zien. Wat irritant deze uitspraken. Door al het fast food hier ben ik een beetje aangekomen en nu zegt ze het haast elke dag...Tjonge jonge....Wat boeit mij dit toch? Haha... Nog wel mooie rompertjes gescoord hier in New York. Dus helemaal blij dat ik al wat leuks voor de kleine heb. Morgen dus weer lekker thuis en dinsdag afspraak bij de gynaecoloog ivm mijn schildklier... Spannend dus.
@bolkje, mss moet je je man er dan even aan herinneren dat hij de 'regels' van Kluun wel moet hanteren --> meeveren. Mijn vriend doet dat heel goed (en dat is heel prettig kan ik je zeggen), haha Hebben jullie er ook al last van dat je niet lekker mee kunt liggen in bed (behalve op je rug, maar dat is nou net niet mijn favoriete houding...)? Wij gaan over anderhalve week er ff een paar weekjes tussenuit, naar Frankrijk, dus dan post ik alleen als we wifi hebben...
Net bij de verloskundige geweest en alweer de derde echo gehad.. wat blijft het toch geweldig om te zien en horen <3. De kleine lag erbij alsof hij/zij in een hangmat lag uitterusten hihi.. met voetjes over elkaar en beentje hoog in de lucht
Wat leuk om al die,mooie echos te zien. Woensdag mag ik weer heen. Ben dan bijna 11 weken. Super spannend, en hoop dat alles goed gaat.
Haha, doet ie ook wel hoor Hij gooit afentoe een balletje op over het ziekenhuis, maar hij accepteert ook dat het mijn keuze is. Tenslotte ben ik degene die moet bevallen en niet hij...
nou eindelijk voel ik me wat beter en ga ik weer meelezen hoor! en schrijven natuurlijk! gisteren 12 weken echo gehad geweldig om de beeb te zien ik ging voor de echo wat springen om de baby wakker te krijgen toen zagen we op het scherm dat de baby de hik had zo schattig de baby dronk al en plaste al en alles zag er mooi uit helder water en was 5,6 cm groot en nu de foto van de baby en van mijn buik:
Top zeg al die goede echo's!! Wij moeten nog wel ffies wachten tot we weer mogen maar goed we zijn vandaag wel 12 weken!!!! Jeejjj haha ik zat echt te wachten op deze dag!! gister ook de eerste cadeautje gehad! Echt super leuk zeg!! Ben op en top aan t genieten hier haha
Mooie foto's Hier nog steeds geen buik te zien lijkt juist of hij nog platter dan plat is;-s Wij mogen maandag voor een uitgebreide echo, ze gaan dan naar mijn litteken kijken of hij dik genoeg is of dat hij heel dun is. Volgende week dinsdag een geslachtsecho spannend en benieuwd wat het word. Gaan jullie dat ook doen of wachten jullie tot de 20 weken echo? Ik kreeg vandaag bericht van de etos doos die mag ik al komen ophalen Benieuwd wat er nu allemaal inzit.