November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hier een buikfoto van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    @mama2girls
    Als ik jou was, zou ik dan zeker ff bellen. Afgelopen vrijdag hadden ze nog 2 plekken vrij voor vanmiddag... (en anders mss een andere keer, is en blijft leuk, en kost niks...)
    De contact persoon heet Rian v/d Brand (als ik het uit mijn hoofd goed heb, voornaam is zeker goed...)

3. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ik heb al 2 afspraken staan bij het fontys. een voor vanavond kwart voor 6 en eentje volgende week dinsdag om 1 uur.

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Wauw!! Wat een buik joh... Hahaha

Ik vergeet het elke keer, maar probeer er vanmiddag 1 te maken en te plaatsen! ;)

5. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Hier gisteren een super mooie echo gehad, wij hebben ook 3 streepjes gezien waarschijnlijk ook een meid;) volgende week weten we het zeker ze durfde het nog niet te bevestigen.

Bijgevoegde bestanden:

6. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg!
    Zo een extra echo.
    Dat lijkt me ook wel wat. Woon alleen helemaal in helemaal in het oosten. Zal eens kijken of ze zoiets hier ook hebben...
    Zou mooi zijn:D

7. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mama2girls
    Wat een mooie buik!!!!!!!
    Van harte!!!
    Daar mag je trots op zijn!

@Donder, wat zat er nog allemaal in de doos? Ik heb die ook besteld en de blije doos of hoe die heet:D

@bassdevilxs, wat leuk hoor. Leuk dat mensen zo lief reageren! Leuk ook! 2 kids! Spannend hoor!

@bolkje, geloof best dat je moeder in shock was...hahaha....Ik zou ook denken wat doe jij zo laat hier?! Wel apart dat je tante zo reageerde, maar goed dat het weer bijgelegd is. Maar zoiets onthoud je wel...

@MaaikeFerryJari, wat leuk dat alles goed ging. Spannend hoor wat het wordt.

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!

Wat een lekker geklets weer hier!!

Bij ons reageerde iedereen eigenlijk wel leuk! Sommigen waren heel verbaasd omdwt wij best jong zijn ( 25 allebij) en net een huisje gekocht hebben ( wonen wel al 4 jaar samen hoor) dus ze zagen t niet helemaal aankomen maar zelfs zij waren heel blij voor ons.
    De enige die t er moeilijk mee heeft is mn zus. Zij wil ook graag een kindje maar haar vriend wil nog wachten. Ze heeft behoorlijke annorexia gehad en slikt daar nog steeds medicijnen voor. Ik vind dat hij verstandig is maar kan heeell goed begrijpen dat t voor mn zus niet makkelijk is te zien dat je kleine zusje wel dr ukje krijgt. Ze was dan ook behoorlijk in tranen toen we t gingen vertellen maar zei wel ook dat ze heel erg blij voor ons is.

Qua echo's ga ik zeker even kijken of er hier ook iets zit! Woon in haarlem dus ook wel weer een stukje weg van tilburg.

@mama2girls: mooi buikje zeg!!

@maaikeferryjari: mooi echo!! Zo groot is t dan ineens al en alles zit erop en eraan! Mooi om te zien!!

Hier hebben we morgen weer een afspraak bij de vk. Ik hoop dat we dan t hartje mogen/kunnen horen. As ze t niet doet ga ik iig wel om vragen want dat wil ik nu wel heeell graag :D verder merk ik nu al met mn werk dat ik zwanger ben :S mn spieren zijn veel eerder moe en ik heb gewoon spierpijn van mn eigen les!! Haha dat heb ik nog nooit gehad maar goed.. Dan houden we alleen een beetje fit hopelijk ;)

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Net terug van het fontys en een dik uur naar onz ukkie mogen kijken :D
    Volgende week dinsdag mag ik nog een x :D

Ja flinke buik he :) moet zeggen dat de meeste mensen denken dat ik veel verder ben :(

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk mama2girls!! Ik ga mogen even ook zoeken of ik zoiets hier in de buurt kan vinden :D

En tja dat word soms ook tegen mij gezegt maar vind t niet zo erg.. Ik heb zoiets van ach ik groei nu wat sneller en zal straks vast wel een tijdje stilstaan.. En we kunnen dr wel en mooi mee pronken toch :D haha

11. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Inhoud van "mijn" zwanger box (kan per periode overigens varieren hoor):
    Aantal tijdschriften
    Kortingsbonnen
    Commerciele informatie
    2 new born luiertjes (echt heel ieniemini)
    Speentje
    Etos buikencreme
    Pak zwitsal billendoekjes
    Blikje Wieckse rosebier 0,0%
    Flesje jillz 0,0%

De Blije Doos heb ik ook aangevraagd, maar daarvan komt de ophaaloproep wrs pas in de 5e maand van je zwangerschap....

Helemaal in de wolken. Mocht gisteren maar liefst 80 minuten naar ons zeer beweeglijke hummeltje kijken. Zwaaien, omdraaien, slikken en ja, toen ook de hik, zo grappig... Hier kan ik tijdens mijn vakantie zeker op teren en daarna heb ik meteen een pretecho-afpraak...
    Wat is zwanger zijn toch leuk.

12. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Elleinad, wat leuk dat ze allemaal positief reageerden. Wel beetje vervelend met je zus. Uiteraard ook wel begrijpelijk dat ze een beetje teleurgesteld en jaloers reageerd. Ze wil het tenslotte ook heel graag.
    Maar het is inderdaad verstandiger om te wachten. Want de ziekte is niet niets en vooral omdat ze nog medicijnen slikt...
    Spannend je afspraak weer bij de verloskundige. Veel succes.

@mama2girls, wat leuk zo lang een echo.
    Ik zou dit ook wel graag willen. Weet niet of het hier in de buurt, woon helemaal in het oosten ook is. Waar kan ik zoiets vinden?

@Donder, toch wel een leuk doosje zo. :D
    Je mocht ook heel lang kijken naar jullie kleintje net zoals @mama2girls? Wat super zeg! Lijkt me ook geweldig.
    Ik verheug me heel erg op mijn 4de echo.
    Met 13 weken en 3 dagen krijg ik mijn 12 weken echo.
    Spannend en leuk!

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    wat gezellig hier dames :)
    wat leuk he de mogelijheid voor extra echo's.

Bijna allemaal het eerste trimester voorbij!!
    Hier vandaag 13 weken :)
    Wat heerlijk om het eindelijk te kunnen vertellen. Wel vervelend als mensen niet zo leuk reageren op het geweldige nieuws. Hier gelukkig alleen nog maar leuke reacties gehad.

en mijn bijdrage buikfoto 12 +5. Niet veel te zien, maar toch al een klein bolletje.
    Mijn buik is wel wat gekrompen tov 8 weken, toen was het echt een plofbuik :D Komt me darmen zijn eindelijk wat rustiger.

14. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Gaaf he allemaal. Hier gaat het ook hard!!
    Mijn buikie met 15 weken:

Bijgevoegde bestanden:

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donder: te gek zeg ook zo lang!! Ik ben jaloers!! Haha ;)

Simoontje: oeh nog ffies wachten dan tot je echo! Spannend!! :D

Lilly: mooi hoor! Mijn buik is idd ook wat gekrompen haha darmen zijn een stuk rustiger gelukkig :D

Stiefmam: mooi!! Gaat ook hard bij jou!! Leuk!!

Zal vanavond ook weer even een foto maken als ik tijd heb :) eerst hopelijk t hartje horen vanavond:D kan niet wachten!!

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    171
    63
    Mijn buikie......vind hem zelf al aardig groot geworden.

Bijgevoegde bestanden:

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    mooi stiefmam en bodien!
    Die van mij is nu ook wel wat groter...altijd gedurende de dag.

De foto's die ik post zijn van smorgens direct als ik uit bed kom.
    Herkennen jullie dat? Dat je buik gedurende de dag echt groter wordt? Of staan jullie op met zo'n buik?? :D

18. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier is die van mij. Groeit nog steeds lekker! :D bij mij denken ze ook dat ik verder ben.
    Op zich gaat het nu heel goed, voel me aardig fit! Moet alleen wel opletten dat ik niet te veel wil en doe. Gisteren pas om 11uur naar bed gegaan en vandaag dus last van m'n rug en bovenkant van m'n buik.... Maar komt vast goed als ik weer lekker bijgeslapen ben!

image.jpg

19. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik had vandaag een afspraak bij het verloskundige spreekuur in het ziekenhuis. Er werd mij gevraagd of ik de kraamzorg heb geregeld (Ja) en of ik borstvoeding of flesvoeding ga geven (flesvoeding). Verder werd mij gewezen op een voorlichtingsavond in het ziekenhuis omtrent de bevalling, daar kunnen we ons online voor opgeven.
    Onverwachts ook nog ff naar de 2 kleintjes gekeken (had ik zelf eigenlijk niet verwacht, maar wel leuk), waren weer lekker druk.

Mijn buikje is nog niet zo groot, ondanks dat ik er 2 draag, maar zal binnenkort ook weer een foto plaatsen.

20. kiki25

kiki25 Lid

18 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, wat gezellig hier! Ik ben 8 nov uitgerekend en vrijdag 15 weken..
    wauw een tweeling @bassdevilx wat leukk!!! Dat dachten ze bij ons ook of dat ik al veeel verder was, omdat ik al snel een buik had naar het is er toch echt 1 25 mei gaan we kijken of het een jongen of meisje is ben benieuwd!! Bij ons reageerden iedereen eerst ook geshockt ik ben net 24 mijn vriend 25 zijn al 8 jaar samen maar het was eigenlijk net 2 weken uit vanwege een heel groot misverstand (ik dacht dat hij vreemd was gegaan maar dat was dus niet en toen waren we net 2 dagen officieel voor iedereen weer bij elkaar en toen kwamen we erachter maar inmiddels hadden we ons nieuwbouwhuis en alles gecanceld dus dat was allemaal even een shock ook al waren ze wel heel blij en na een week werd ik al overladen met cadeau's en ze vechten nu al wie er mag oppassen dus dat zit wel goed :) nieuwbouw is uitgesteld dus we gaan in augustus eerst overhuizen voor jaartje naar appartement zonder lift! Niet ideaal dus maar het is maar voor een klein jaartje en trappen lopen is straks alleen maar goed voor mij haha
    Dat van de fontys is echt slim!! Ik ga gelijk even googelen haha heeft er iemand van jullie ook een angelsound waar je het harthe thuis mee kan luisteren? Ik zag dat op internet en leek me wel heel leuk maar weet niet of het ook echt werkt!? Komen er nog meiden uit tikvurg? Liefs

Deel Deze Pagina