@ lilly: mijn buik groeit zeker door de dag heen! Smorgens zie je bijna niets en 's avonds is t echt een buik!! Haha gaat wel snel hoor na mn ontbijt eigenlijk al begint t al te komen. @marietje: mooi hoor!! Gaat hard ook! Iedereen hier gaat best hard met de buiken he! Leuk hoor!! @bassdevilxs: wat leuk dat je ook nog even mocht spieken naar jullie ukjes!! Das geen vervelende verassing haha @kiki25: welkom! En gezellig dat je mee komt kletsen!! Heftig verhaal! Gelukkig is alles nu weer goed tussen jullie! En wat je zegt een jaartje zonder lift overleef je wel al ben ik stiekem blij dat ik t niet hoef te doen haha hoe hoog moet je? Wat betreft die angelsound was ik t ook tegen gekomen op internet idd maar ik las wel al een paar verhalen hier op t forum( wel van lang geleden via google gevonden ) dat dames helemaal in de stress zaten omdat ze t niet konden vinden en gingen twijfelen of t kindje t nog wel goed deed enzo dus heb toen besloten t maar niet te doen maar ik ben nogal een stresskip haha maar t kan dus zijn dat je t soms niet kan vinden dus aks jij denkt dat je dat niet erg vind kan je t wel aanschaffen toch. Ik denk dat ik voor de "ouderwetse" luister toeter ga mn ma had m nog van haar zwangerschappen dus die kan ik gebruiken.. Nja mn vriend dan al moet ie denk ik nog wel even wachten voordat je t daar mee kan horen
Haha ja idd ik wilde liever ook niet maar was het zoeken naar huurhuis echt zo beu helaas ook wel gelijk 3 hoog maar ik probeer het positieve ervan te zien misschien zijn de kilos die er nog aan komen er dan sneller af angelsound is dan denk ik ook niet echt iets voor mij ben daar ook een stresskip mee
Zo, eindelijk een foto gemaakt! Deze is van 1 min geleden haha.. Ga ik nu ff alle verhaaltjes lezen kunnen jullie mij vertellen dat ik eigenlijk ook best een aardige pens heb gekregen! Hahaha..
Wat een mooie buikjes weer. Leuk hoor. @bassdevilxs, wat een leuke verrassing en wat een informatie inderdaad. Maar wel leuk hoor! @kiki25, welkom hier op het forum. Wat een heftig verhaal met je partner, maar het is gelukkig allemaal weer goedgekomen. FIjn!!!
Haha ja he.. Schrok er eigenlijk zelf van toen ik de foto bekeek. Van de bovenkant gezien denk je dat het wel mee valt. Voor de nieuwkomer: welkom! Elleinad, mijn buik is Savons ook dikker hoor! Al scheelt het tegenwoordig niet meer zo heel veel hihi. Maar ja, 2e he.. Zo'n doptone voor het hartje hebben jullie het over? Ik begin er niet aan, als ik het hartje dan een keer niet kan vinden zit ik gelijk in de stress. Mooi dat het kan, maar nee. Kiki, wat een verhaal idd. Blij dat het goed gekomen is, hopelijk is alles nu helemaal uit de wereld. Huisje komt vanzelf, appartement heb ik ook een tijdje gedaan met mijn dochter (alleen) en is redelijk te doen hoor. Zonder lift. Als je binnen ook maar gewoon lekker de ruimte hebt.. Soms is het even niet anders. Wel jammer bij jullie natuurlijk, maar belangrijker is dat het goed zit tussn jullie. Geniet van je zwangerschap! Neem aan dat bij iedereen de kwaaltjes zo'n beetje wel verdwenen zijn? Hier alleen nog pijnlijke borsten en soms nog nachtelijke bezoekjes aan de wc, maar verder lekker weinig! Heerlijk! :-D Fijn dag allemaal!
@kiki: nee dan zou ik t ook niet doen haha @saffira: mooi buikje hoor!! En we hadden t idd over zo n doptone ding maar ik zei idd ook al dat t niets voor mij is haha als ik t een keer niet hoor helemaal in de stress denk ik... Verder qua kwaaltjes idd bijna nergens meer last van.. Af en toe beetje emotioneel..qua plassen twijfel ik of ik misschien een blaasontsteking heb :S heb steeds t gevoel dat ik best nodig moet plassen, dan ga ik en komen dr drie druppels.. Dan 5min. Later moet ik alweer... Maar ja geen pijn in mn buik of bij plassen of iets.. Kijk t nog maar even aan denk ik. Verder hier gister t hartje mogen horen!! wauw wat een prachtig moment!! Ik zit echt weer helemaal op mn roze wolk hoor!! Echt genieten was dat en we mochten ook best lang luisteren!! Helemaal top!! nu nog even een paar weekje wachten en dan weten we wat t is!
@Saffira29, echt wel een mooie buik. Ik heb ook even gekeken naar zo een doptone. Is ook niets voor mij. Ik zou dan ook in de stress schieten denk ik @Elleinad wat leuk en bijzonder weer het hartje te mogen horen van jullie wondertje Zooooooooooo leuk! Ik kan niet wachten op mijn echo op de 28e... Stom he? Je leeft er helemaal naartoe en daardoor lijkt het haast dat de dagen niet meer zo snel voorbij gaan Blaasontsteking zou inderdaad dus kunnen...Volgens mij waren wij tijdens de zwangerschap toch gevoeliger hiervoor toch?!?!?!
Ik was ook aan het kijken voor zo'n doptone! ik vind het leuk om de hartslag van ons kindje te horen! ik word er heeeel rustig van! ... Ik ben alleen bang dat dit schadelijk is voor het kindje. weet iemand dat?
Elleinad, dat heb ik vorige week gehad.. Ook plasje laten controleren, geen blaasontsteking maar ook niet helemaal schoon. Heb dus niets gehad. Maar ben wel veel meer water gaan drinken, nu is het minder. Maar had precies hetzelfde, heel vol gevoel en dan echt geen noemenswaardig plasje doen.... Heel irritant! Haha.. Gewoon even laten controleren.. Beter het zekere voor het onzekere! En je hebt idd meer kans op blaasontsteking tijdens je zwangerschap! Leuk hè, het hartje horen... Blijf het ook geweldig vinden!!
@saffira: ja ik ga denk ik als t na t weekend niet veranderd is wel ffies laten checken. En nu idd vooral veel water drinken en hartje was idd echt geweldig!!! helemaal in love met onze uk haha Wij zijn vandaag toevallig samen naar fysio gegaan ( ik ben daar vaste klant door turnverleden en daardoor veel blessures) toen ie drachter kwam dat we zwanger waren riep ie meteen dat ie voor volgende keer t echo apparaat gaat regelen en een echo gaat maken haha hoe leuk!! En bij deze weer een update van mn buik!! Echt weer een heftige darmen buik!! Haha
Jeetje elleinad, die buik van jou kun je niet meer omheen Gisteren mijn baas van zwangerschap verteld. Was erg blij! Kan ik nu stoppen met wijde kleding en gewoon mijn leuke jurkjes weer aan. Nog plannen voor het pinksterweekend dames?
Elleinad!!! Wat een buik!!! Hahaha.. Mooi hoor.. Maar vergeleken met jou is die van mij niets Voor jou de eerste toch?? Als je de tweede krijgt ben je over het algemeen stekker dik (buik). Als jij ooit een tweede mag krijgen ben ik benieuwd!! En ik vind dat je echt een zwanger buikje hebt, geen darmen buik! Al zullen het natuurlijk vast ook wel darmen zijn haha.. Maar erg mooi!!
Haha dank jullie!! En t zijn wel echt darmen hoor! Want smorgens is mn buik niet zo! Haha zal wel eens een foto maken van smorgens dan zien jullie t verschil goed @saffira: ja daar ben ik ook heeel benieuwd naar sowieso wat dit gaat worden!! Want als ik terug kijk naar week vier schrik ik toch wel een beetje maar t is ook wel leuk want ik kan dr wel al lekker mee showen haha @maaikeferryjari: leuk!! Ik vind m heel lief!! haha en ben jou is t echt alleen baby!! Mooi hoor!!