November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Als jou banner klopt dan ben je inderdaad rond 23 oktober uitgerekend en niet half november want dan zou je namelijk net 3 a 4 weken zwanger zijn.

Ik heb op 13/14 februari me ei gehad en kon 27 februari een vroege test doen en die gaf zwanger aan ik ben rond 8 november uitgerekend. Mijn eerste dag van me laatste menstruatie was 1 feb.

2. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste menstruatie was 2 februari en op 16 februari de IUI gehad, als ik bereken ben ik ongeveer 9 november uitgerekent. Ookal is het mijn derde ik vind het ook heel spannend allemaal, helemaal omdat ik eigenlijk behalve moeiheid niks merk, ja mijn grote darmenbuik, hihi. Was het maar al 25 maart dan hebben we de echo.

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag ook meedoen, ben 2 november uitgerekend! 8 april de eerste echo!

Heb nog geen foto van mn buik, maar heb wel een mega opgeblazen en trekkerig gevoel! Jullie ook? Het is allemaal zo spannend!! :D
    mn vader en stiefmoeder en schoonmoeder weten het al! Zo leuk om dat te kunnen vertellen!!

4. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijken of het lukt om een foto te plaatsen

Bijgevoegde bestanden:

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja dat trekkerige gevoel heb ik ook, gepaard met steekjes. En ook af en toe felle steken in mijn borsten! Jullie ook? En vandaag echt enorme honger gehad.. Echt de hele dag gegeten. Maar op de appeltjes en ander fruit gestort.. Anders pas ik met 3 maanden al niet meer door de deur!

Mijn 1e foto maak ik met 5 weekjes, dus volgende week!

6. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ik heb ook dagelijks een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, af en toe steekjes wat doortrecht naar mijn liezen en bovenbeen.
    Ook heb ik heeeel de dag door een honger gevoel. Zo vreemd !!
    Wel leuk dat het allemaal zo snel op gang komt.. ik ben aan het aftellen tot mijn eerste echo, en dan hopen op goed nieuws en dat het hartje mooi klopt!!! spannend

7. Newg85

Newg85 Nieuw lid

14 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe, ik mag me hier ook melden! Als alles goed mag gaan ben ik 6 november uitgerekend... en nu dus 6 weken en 2 dagen zwanger! En hier ook zo'n honger de hele dag, maar ik eet iedere 2 a 3 uur maar wat, ook tegen de misselijkheid. Volgende week donderdag eerste echo en intake bij de verloskundige!

8. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    ik ben ook in verwachting van nummer 3....maar vind het nog net zo spannend als de eerste keer! ik ben ook aan het aftellen tot de 25ste, dan een echo!!! dan weet je tenminste precies hoever je bent, altijd beter dan dat "natte vingerwerk" maar gewoon meten en weten! en inderdaad, het belangrijkste dat er een hartje klopt! Bij mijn meiden was ik lang niet zo moe als nu, toen werd ik pas in de avond moe, nu sta ik al doodop op, zal vast wel overgaan (hoop ik) en nu ben ik de hele dag misselijk, niet zo erg dat ik moet spugen, maar wel misselijk genoeg om mijn eetlust te bederven...maar ja de laatste keer dat ik zwanger was, was 6 jaar geleden....en elke zwangerschap is natuurlijk weer anders....afwachten meiden!

9. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond t eerst wel een eng gevoel in m'n buik, maar nu accepteer ik t maar gewoon! Er zijn meerdere mensen die er last van hebben, dus zal wel normaal zijn!

Ik heb wel al dat m'n broeken niet lekker meer zitten! En ben nog maar 6 weken en eenbeetje! Beetje vroeg om al nieuwe broeken te kopen, maar ze zitten me echt niet lekker meer.... Hoe hebben jullie dat???

10. Ik ben ook in verwachting.

Ik heb op 3 februari wat bloedverlies gehad. Dit was de eerste 'natuurlijke'keer nadat ik was gestopt met de pil. Ik weet dus niet of dat een echte menstruatie was of een innestelingsbloeding...

Hoe dan ook: laat ik maar aanhouden dat ik toen ongesteld was ;) In dat geval ben ik rond 10 november uitgerekend. We zullen het zien met de eerste echo (25 maart)

11. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    @ Bolkje: ik ben ook voor 10 november uitgerekend ! Fijn dat je al op 25 maart mag gaan voor een echo.
    Ik moet nog wachten tot 2 april, pfff... Tijd gaat toch maar traag vooruit als je op iets leuks wacht ;)

12. O, dat is wel heel bijzonder!!

Weet je wat trouwens gek is? Een week voor ik de zwangerschapstest deed droomde ik dat ik zwanger was en dat ik ook al de datum wist... In mijn herinnering stond er 10 oktober, maar misschien heb ik het verkeerd onthouden en was het 10 november :D

Heb jij al een foto van je buik? Is wel leuk om te vergelijken! Ik ga de mijne nu maken :)

13. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het sinds gisteren! 12 november uitgerekend:)..
    In april de 1e echo! Vind het super spannend allemaal...
    Een echt buikje heb ik ( nog ) niet.. Dis nog even wachten helaas haha

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Mag ik ook gezellig meekletsen hier?
    Super leuk om de buikjes te zien!! Bij mij is er helaas nog niets te zien (behalve de kwapjes die er al zaten )maar ja ben ook pas 4 weken haha.
    Eerste echo pas 24 april!! Zie dat de meeste hier volgens mij wel eerder dan 10 weken een echo hebben! Jammer dat ik zo lang moet wachten :( maar goed merk wel degelijk dat ik zwanger ben want als ik niet optijd eet dan ben ik kotsmisselijk haha ik probeer er maar van te genieten :D

15. Ik heb zo vroeg een echo omdat wij niet weten wanneer we zwanger zijn geworden... Anders was het ook vast niet zo vroeg geweest. :)

16. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    @ Bolkje: heb nog geen foto van mijn buik want er is nog niet veel te zien. ;)

17. Bij mij lukt het niet... Ik krijg geen foto van mezelf gemaakt zonder mijn hoofd erop vanaf de zijkant. :$

Ik heb zelf wel het idee dat je al wat ziet. 's Avonds moet echt de knoop van mijn broek los, anders zit ie strak :D

18. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolkje: oh vandaar! Naja ik zal toch gewoon moeten wachten dus kan wel klagen maar daar bereik ik eigenlijk ook niets mee toch ;)
    Ben benieuwd naar je foto even aan je vriend/man vragen misschien vanavond? :D

19. Ja, ga ik zeker doen!! :)

Al is er nog niet veel te zien hoor... Volgens mijn moeder hou ik mijn buik expres naar voren :D Maar als dat zo is, dan doe ik dat onbewust, omdat ik zo graag al wat wil zien :cool:

20. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ook ik ben zwanger en volgens eigen berekening 12 november uitgeteld.
    27 maart heb ik de 1e echo, dan ben ik 7,5 week. Vanaf dan wil ik me gaan wegen en af en toe een foto van mn buikje maken.

Omdat ik bij de gyn loop en clomid heb gehad, hebben wij onze ouders en nog enkele mensen bijna meteen na de positieve test verteld dat ik zwanger ben.

Heb weinig klachten, rommelende darmen en gevoelige borsten. Vind het wel allemaal heel spannend.

Deel Deze Pagina