November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Hallo!
    Ik meld me hier aan! Ben uitgerekend 28 nov.
    Al die tijd zat ik bij het decemberclubje maar de termijnecho heeft daar een eind aan gemaakt!
    :)

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Ghehe, welcome to the club.....ik hoor hier ook nog net thuis haha

3. Hoi dames,

Vandaag bij de VK geweest. Geen echo gehad, wel het hartje horen kloppen :D

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justxme: welkom!! was alles goed bij de echo?

@ bolkje: leuk!! echt mooi he!! :D

5. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een foto van mij.
    Vandaag bloed wezen prikken voor mijn schildklier en andere onderzoekjes voor 12 weken.
    Morgen dus officieel 12 weken.
    Gaan het zo aan de Oma van mijn man en vanavond aan tante en oom vertellen dat wij in blije verwachting zijn van ons eerste kindje.
    Morgen vertellen wij het onze vrienden en dinsdag vertel ik het aan mijn collega's.
    Spannend.

Trouwens wat mooie foto's allemaal.

Bijgevoegde bestanden:

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hoor! En spannend!! Hoe ging t? Kregen jullie leuke reacties?

7. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    simoontje.. ik ben ook erg nieuwschierig naar de reacties.:D

8. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Jaaaa daar groei je

Bijgevoegde bestanden:

9. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Zo dat is een aardige buik voor 12 weken bodien, mijn buik was op het eind van Jari niet heel veel groter!

Ik was bij Jari best veel aangekomen alleen niet bij mijn buik had een heel bescheiden buikje. Ik hield heel veel vocht vast.

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Ja ben van mezelf stevig en klein.....en nu gaat alles ook bol staan. Dus begint al wat te lijken. Hihi

11. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Echo van do was gewoon helemaal goed! Druk bewegend kindje!
    Ze liet het zelfs nog even in 3D zien en kregen wel iets van 5 foto's mee! :)

Zal binnenkort even een buikfotootje plaatsen. Zie er hier al hele mooie bijzitten zeg!

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    3D woowww wat aardig.....ik mag mijn kindje maar 15 minuten zien.....en op 2d....das wel jammer. Maar ga 22 juni pretecho laten maken van half uur....zooo zin in maar kan niet wachten :p heb het gevoel dat het een jongen zal zijn

13. IamSTERRE

IamSTERRE Lid

11 nov 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Vandaag ook weer een keer een bericht van mijn kant. Ik vindt het echt super om alle buikfoto's te bekijken maar zelf plaatsen vindt ik dan toch een beetje lastig! ;)
    Maar als iedereen er zo overdenkt komt er nooit een foto. Dus vandaag mezelf toch even over de drempel gezet. :cool:

Heb elke week een foto gemaakt. Maar verschil is er minimaal. Vandaag zag ik echter toch wel een duidelijk verschil tussen week 11 en week 16. Mijn ribbenkast verdwijnt!
    Deze foto's zal ik jullie ook showen.

14. MaaikeFerryJari

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda

Mooi, lijkt me eigen buikje wel;)

15. IamSTERRE

IamSTERRE Lid

11 nov 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat grappig, helemaal omdat we vlak achterelkaar zijn uitgerekend.
    Maar nu wil ik natuurlijk daar ook wel een foto van zien. :)

16. MaaikeFerryJari

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Pagina 78;)

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bodien: mooi hoor! aardige buik al :D heb ik ook "last" van haha ;) precies t zelfde als jij niet al te groot en normaal ook al niet heel slank en nu zet alles lekker op haha

@justxme: leuk!! en 3d! das best aardig van de dame haha vond je t wat? een vriendin van mij zij dat ze t er heel gek uit vond zien en een beetje geschrokken was ervan. hoop dat t bij jou mooi was! en t belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is!!:D

@Iamsterre: mooi hoor! ik zie wel verschil! idd bij je ribben maar ook als je echt naar je onderbuik kijkt vind ik dat je t wel ziet!!

@hier: vandaag vierde mn moeder haar verjaardag dus wij daarheen vanmorgen. was erg gezellig maar mn oma zei de hele tijd: "weet je zeker dat je je niet een maandje of 2 vergist? met zo een buik zit je met 30 weken alleen nog maar op je gat omdat je al niets meer kan" haha moest er wel om lachen want toen ze weg ging moest ze er toch even aan zitten en tegen de kleine zeggen dat t maar goed moest groeien en gezond moest worden :D
    verder voel ik me steeds minder moe en gaat t kokhalzen gelukkig ook steeds beter :D haha dat was mijn update weer ik zal nog even een foto maken van mn buik in de ochtend ;)

18. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    @kiki wij komen uit Waalwijk, best dichtbij dus, maar nu even posten vanuit Frankrijk. Mijn vriend fietst morgen 3x (als het lukt) de Mont Ventoux op in strijd tegen MS (voor mij dus eigenlijk)...

Over die angelsound, na zijn fietsprestatie krijgt ie er eentje van mij (marktplaats, dus als het niet lukt, niet erg), wij zijn niet van die stressy mensen als het ff een keer niet te horen is, bovendien hebben we voorlopig na de vakantie genoeg mogelijkheden om te kijken (pret bij 16 en 20 weken echo en daarna bij ca. 26 nog een pret)

Ik heb wel een vervelende klacht in de plaats van misselijkheid gekregen, nl. ze noemen het zwangerschapsischias; een, bij bepaalde bewegingen, heel pijnlijk gevoel in mijn linkerbil (kan uiteraard ook rechts voorkomen). Met name bij het bukken, in en uit de auto stappen en omdraaien in bed.
    Op internt zijn de oorzaken wel erg uiteenlopend, beknelling door flexibeler wordend bekken, te veel hooi op mijn vork, beklemming door gewichtstoename, geen idee welke het nou echt is (kan eigenlijk allemaal wel)
    Zijn er nog anderen die hier ook last van hebben?

Groetjes uit een qua weer wisselvallig Frankrijk...

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Donder, ik heb pijn in mijn rechter bil als ik teveel heb gedaan of gewoon soms als ik loop.
    Schijnt idd bij je bekken vandaan te komen..

Als je niet stresserig aangelegd bent kan het idd erg leuk zijn denk ik.
    Ik ben het normaal niet, maar deze zwangerschap gewoon best onzeker dus daarom doen wij het niet.

Groetjes uit het regenachtige nl.. :(

20. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

hier gaat het goed. ;)
    Van het weekend aan zoveel mensen verteld dat ik in verwachting ben. :D:D:D:D:D:D
    Zooooooooooo mooi om mee te maken. ;)

Iedereen was wel blij, oma, tante, oom, nog een tante, oom, neefjes, vrienden enzo...
    Wat leuk allemaal!

Voor de rest geen nieuws hier.
    Ben niet meer zo moe volgens mij en het plassen s'nachts hoef ik ook niet meer elke nacht.
    Wat een rust...hahaha...
    Nog even van genieten he?;)

Deel Deze Pagina