@ donder: ja als ik niet zo stressig was geweest had ik t wel zo gedaan denk ik idd via marktplaats ofzo wat heerlijk trouwens uit Frankrijk!! Heeft je vriend t gehaald?? Echt super dat ie dat doet!! Van t kwaaltje heb ik nog nooit gehoord maar lijkt me erg vervelend! :S @simoontje: mooi dat alles goed gaat! En leuk he om te vertellen ik geniet nog steeds van als mensen naar me toe komen en vragen: hoorde ik nou dat je zwanger bent!? Haha vol trots vertel ik t dan echt heerlijk!! Fijn ook dat je niet meer zo vaak hoeft te plassen! Kon ik dat maar zeggen haha lijkt hier alleen maar erger te worden!
Vanavond weer een super mooie echo gehad en we krijgen een prachtige dochter erbij! Helemaal in de wolken
Simoontje wat fijn dat iedereen zo enthausiast reageerde Mfj een kleine meid erbij gefeliciteerd... Hier vandaag ook weer een echo gehad (mijn 6de al, want ben ik een bofkont). Ik dacht zelf al iets te kunnen zien qua geslacht, maar denk dat ik me vergist heb, want volgens mij is het daar nog te vroeg voor
wauw duidelijke echo! Ik laat mijn buikfoto's ook nog even achterwegen, wel leuk om die van jullie allemaal te zien! @Donder, dat is idd vlakbij! En op zo'n man mag je trots zijn! Kwaaltje is niet fijn, maar helaas horen al die vervelende kwaaltjes er wel bij. Vandaag weer controle gehad, ik krijg nu medicijnen voor mijn misselijkheid (spuug minimaal 3x op een dag) ik zei al als dit alles is teken ik ervoor, ik vind het niet erg, maar ze vonden het toch te lang duren dus nu maar voorlopig aan de medicijnen ervoor. Zaterdag pretecho en dan hopelijk kijken wat het wordt ben benieuwd! Hebben jullie al kamertjes gekocht? Ik ben op zoek naar een goed matrasje, iemand tips/ideeen? Ik had bij prenatal een matras gezien waar je kindje altijd adem krijgt, ook al zou hij/zij op de buik draaien en met het hoofdje omlaag liggen. Nu is het alleen zo dat mijn schoonbroer meubels maakt, en hun als verrassing een super leuke kamer voor ons hebben gemaakt! Alleen het bedje heeft geen standaardafmeting maar 70 x 120 of 140 weet het zo even niet meer zeker, het is in ieder geval een redelijk groot bedje, zodat het langer mee kan. Ik wil echt een veilig matrasje dus iemand tips? Trusten alvast!
Hier gata het goed. Alleen zooooooooo moe... Vannacht 2x eruit geweest om te plassen Nu ben ik doodmoe. Moet elke dag om 6.00 uur eruit en ben pas om 18.00 uur weer thuis van mijn werk. Lange dagen dus... @Elleinad, dus helaas te vroeg gejuicht met mijn "ik hoef niet meer zo vaak naar de WC"...hahaha Inderdaad. Zo mooi en bijzonder om mensen over de zwangerschap te vertellen @MaaikeFerryJari, wat super zeg. Een dochter. Nu druk op zoek naar de naam of niet? Maar je hebt al een dochter??? @mama2girls, ja erg leuk dat iedereen zo enthousiast is! Wat een bofkont met 6 echo's. Ik heb ook al 3 gehad. Dinsdag weer een. Dan mijn officiele 12 weken echo met 13 weken en 3 dagen. Wat een super mooie en duidelijke echo trouwens. *smelt! @kiki25, wat vervelend met je misselijkheid. 3x op een dag lijkt me ook wel een beetje teveel van het goede.. Helaas verder geen verstand van matrassen..Nog niet naar kinderkamers gekeken. @Bodien, dus nog even geduld. Over een maand. Lijkt nog zo ver weg, maar is toch wel lekker dichtbij!!!
Maaikeferryjari: wauw!! Wat een prachtige echo!! Vnd t erg leuk om te zien haha ik loop maar 1 dag voor op jou dus weet ik gelijk een beetje hoe onze uk eruit ziet nu hij is wel echt heel duidelijk zeg!! En 6!! Ik ben jaloers!! Haha en een meid! Leuk hoor gefeliciteerd! @kiki: geen ervaring met matrasjes maar wel idd ook die van de prenatal gezien en denk toch dat ik daar voor wil gaan, klinkt wel prettig dat ze altijd adem kunnen halen!! @bodien: ik moet ook nog drie weken wachten lijkt zo lang te duren dan he! Naja t is vast zo weer zover @simoontje: balen!! Hopen dat t 1 nachtje was!! Ik moet zeggen dat ik ook mog steeds min. 2-3 keer per nacht moet plassen maar wel steeds minder moe word.. Hopelijk is dat ook snel zo bij jou! @hier: ga me steeds beter voelen! Niet dat ik me heel slecht heb gevoeld maar qua moeheid gaat t steeds beter. verder voel ik echt me buik groeien heb ik t idee haha alsof t nog niet groot genoeg was maar heb nu meer t idee dat t echt mn baarmoeder is ipv darmen.
Wij hebben een aerosleep het gaf ons een veilig gevoel maar daarentegen is onze zoon ook een buikslapertje en een groter spugen toen hij klein was. Voor verschoning heerlijk en echt hygiënisch ! En zo heel duur is hij niet 169 euro maar je hebt dan wel een matras + topper die lucht door laat en binnen een uur weer droog is als het moet! Standaard afmeting is 60x120 of 70 bij 140 dus die van jou zal dan 70 bij 140cm zijn! Ik zeg aerosleep! Maar de meningen op dit forum zijn verdeeld.
@itsme, ja verschil is inderdaad duidelijk Lekker hoor! @Hier, nog steeds erg verkouden...Niet leuk.... Voor de rest vannacht lekker geslapen. Vanavond ga ik gezellig met de dames van de sportschool uit eten en hen vertellen dat ik zwanger ben. Een andere vrouw is ook zwanger. Volgens mij rond 18-19 weken. Dus dat is erg leuk!!! Dan kan ik ook even zeggen waarom ik de laatste tijd geen bodypumplessen meer gevolgt heb...hahaha
Gister een uitlopend jurkje gedragen, ik dacht 'dat verbergt mijn buikje wel redelijk'. Maar nee hoor, gewoon 3x, verspreid over de dag een opmerking gehad dat je mn buikje al wel ziet zeg maar! Ik moet nog even uitvinden hoe ik een foto van mn mobiel naar de computer op het forum zet
ja hij schiet eruit. was net blij dat mijn buik een heel stuk minder was hahah. maar het is nu om een leuke reden om weer een dikke buik te hebben hiihhi zal weer wat worden denk ik als ik aan het einde loop straks want toen was ik helemaal tonnetje rond hahah
Hier even een foto van vandaag! Tip: De Website voor buikbanden - ontwerp hier ook zelf Kan je zelf je buikband ontwerpen en je hebt ook gewoon leuke buikbanden, in alle maten.
Hey!! Mooie fotos weer zeg!! Bij iedereen zie je t nu wel echt he! Leuk hoor!! @saffira: ja! Die site is echt top!! Ik heb er ook al 1 besteld en de volgende dag meteen in huis en super leuk! Hebben jullie ook leuke site waar je een beetje leuke positie kleding kan kopen? Ik vind tot nu toe alleen maar sites waar of heel weinig op staat of ik vind t niet leuk :S en aangezien mn buik gewoon fijn doorgroeit wil ik wel graag wat gaan aanschaffen
Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Tot nu toe kom ik alleen maar ontzettend degelijke kleding tegen, van bloemetjes vesten tot oma jurken.. :-/ Moet zeggen dat ik een paar zomer jurkjes van m'n zusje gehad heb (zij is steviger) en als het nu eens lekker weer word, kan ik die gewoon lekker aantrekken. Ik zoek ook een site waar ze leuke positie jumpsuits verkopen.. Geen bloemetjes of andere drukke dingen, gewoon lekker stoer en makkelijk! Benieuwd of iemand een leuk (online) adresje weet!