Hallo! Hier een fanatiek meelezer, maar geen fanatiek plaatser. Maar ik zal binnenkort ook mijn buikfoto eens showen. Ik zelf heb kleding besteld op positie-outlet.nl en op outletprocent.nl Leuke (merk) kleding voor weinig. Bij de prenatal verkopen ze een jumpsuit, heb m online zien staan. Mooie buiken komen er allemaal voorbij. Zo speciaal dat er een mensje in je groeit!
Ik heb allemaal leuke zomerkleding gekocht positiekleding. Ik baal echt dat het zulk slecht weer is. Hopelijk breekt binnenkort het zonnetje eens defenitief door,.
@saffira: ja precies haha ik kleed me ook altijd lekker makkelijk en wat sportiever en ben totaal niet van de printjes en tuttige dingen maar tot nu toe niets anders kunnen vinden :S @djuuzi: leuk! Ga ik daar eens kijken! @bolkje: je ik heb idd ook wel wat leuke zomer dingen maar tja dat weer he!! :x
Ook al eens gekeken hier op het forum? Heb bij iemand 2 buikbanden en shirt met lange mouwen besteld voor weinig. Ze heeft allerlei zwangerschapskleding in allerlei maten en wil er snel vanaf.
Tuttig en Marielle gaan niet samen! Hahaha.. Het liefst moet alles zo lekker mogelijk zitten maar toch modern/stoer! Djuuzie, thnx! Bij de prenetal bij ons was ook alleen maar degelijke en tuttige kleding te vinden maar dan ga ik eens online kijken of ergens anders Bolkje, zwaar mee eens!! Erg deprimerend dit weer! Vandaag viel het wel mee trouwens.. Heb alle boodschapjes in het zonnetje kunnen doen met af en toe een drupje regen. Warm is anders, maar ben al lang blij als de zon schijnt! Maar de zomer mag er nu wel eens door komen ja.... Je zou bijna gaan emigreren! (Ik wel iig) haha.. Benieuwd naar meer buik foto's!! :-D
Nou, hier is het elke keer wisselend... Half uurtje zon, half uurtje regen. Emigreren vind ik een goed idee
ppff nou saffira dan heb jij mazzel gehad gister met t weer en ik een verkeerde timing denk ik haha. eerst met boodschappen drijfnat geregend. daarna naar mn werk weer zeiknat! op de terugweg was t droog maar ja ik heb altijd zoiets van als ik dan toch nat moet worden dan liever op de terug weg want dan kan ik meteen de douche onder haha vandaag gelukkig beter weer emigreren zou ik momenteel ook bij gaan doen ja want die zomer mag nou wel eens doorkomen ja! of in ieder geval een lekkere lente met een graadje of 18 en een lekker zonnetje! geen regen met 10 graden!! wat betreft buiken: komt er 1 waar ik eigenlijk best wel een beetje trots op ben haha
Hmm ja ik zie t maar dan ga je vast straks ineens wel weer groeien! Maar je blijft een mooi buikje hebben hoor!!
Hey! Wij hebben vandaag bij de babydump een kinderwagen besteld en ik heb echt een super leuk pakket erbij gekregen! Wij hadden de brochure besteld en daar zat een kaartje in dat we bij de volgende aankoop een cadeaupakket konden krijgen bij inlevering van t kaartje. Echt super leuk! Zit een speentje, knuffeltje, rompertje, tuitbekers, bewaar bakjes, gips afdrukje, en lepeltjes in!! Ik zou zeggen besteld de brochure online en koop iets leuks want dan krijg je dit dus haha
Jeetje mina hee.. Wauw! Wat een buik elleinad!! Hahaha Moest hem zelfs even aan m'n vriend laten zien! Dat word echt een mega toeter als je zo door blijft groeien.. Maar mooi hoor, ik kan ook niet wachten tot ie nog groter is! Lekker showen.. Wij hebben al een kinderwagen van MP, super handig altijd. Ben altijd op zoek nr koopjes.. Zo leuk, vooral als het er als nieuw uit ziet! Voor jullie is het de eerste, maar voor ons de laatste.. Nieuw kopen vind ik zonde, tegenwoordig kosten die dingen zo 800 euro. Dat geld geef ik liever aan andere dingen uit.. Maar erg leuk dat je er van alles bij krijgt. Welke kleur hebben jullie gekozen? Ook al mensen met een kinderkamer?? Ik vind het maar moeilijk hoor, je moet het beide leuk vinden.. Nou, dat wisselt bij ons nog wel eens haha.. En namen al helemaal! Pfffff haha.. Drama!
We hebben de maxi cosi mura plus 4 genomen! En nieuw idd. Omdat t onze eerste is en we hopen ooit nog een wondertje te mogen krijgen dachten we dan kopen we nu nieuw en kunnen we m voor een evt. Tweede weer gebruiken. De kleur is walnut brown. Zal de foto even hieronder zetten ( als t me lukt want we hebben m nog niet thuis dus moet t van de site af halen) hij was wel duur idd maar we krijgen een deel van mn vriend zn opa en oma waardoor we nog maar een klein beetje bij hoeven te leggen Qua babykamer zitten we wel behoorlijk op 1 lijn gelukkig maar daar zijn we nog niet helemaal uit En wat betreft buik.. Ik hoop niet dat ik zo door blijf groeien haha dan kan ik over een paar weken al niks meer :S niet echt handig aangezien ik gewoon dansles moet geven tot de 36 weken Maar goed dat zien we dan weer dit is kinderwagen:
Poeh, hou op, schei uit Praat me er niet van ik word ook helemaal gek van mijn man afentoe met zijn gekke ideetjes (en hij van mij). Hij vindt Henk wel een mooie naam. De mafkees Voor een meisje zitten we trouwens wél aardig op één lijn qua namen Kinderkamer is ook zo'n ramp qua meubels. Hij houdt van heel klassiek, ik hou juist van een strakke uitstraling Dus wij hebben nog helemaal niks, al zijn we al 80 winkels af geweest
Hihi!! Herkenbaar meiden, babykamer en namen hebben wij al, daar is weinig discussie over geweest. Maar ik wilde afgelopen week alvast kijken voor geboortekaartjes, wat ik mooi vind, vind hij niks en andersom. Hoop toch dat ik mijn zin krijg, haha!!