November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    @Lilly
    Topfit??? Wat versta jij onder topfit?
    ..Ik ben nog steeds supermoe, zelfs mn vriend valt het op dat het zelfs wel lijkt alsof ik nog minder kan hebben dan de eerste weken. Heb veel baat bij een middagdutje!
    Ik heb een zeurende pijn in mijn onderbuik, afgelopen nachten last gehad van harde buiken, last van bandenpijn. En als ik het huis uit moet en een stuk moet lopen krijg ik ook nog eens last van rugpijn..
    Voelde me echt een oud wijf gister in de supermarkt :p

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

@life welkom!!

jeetje wat ben ik blij om even te komen lezen zeg!! ik ben me wezeloos geschrokken toen ik gister op de weegschaal stond! 2 kilo erbij! whaha ik dacht wow! dik opletten wat ik allemaal naar binnenwerk maar naar mijn idee doe ik dat wel al best want ik wil gewoon zo gezond mogelijk eten. :D
    nu lees ik hier dat het dus helemaal niet zo vreemd is dat ik 2 kilo ben aangekomen pfiew wat een opluchting zeg!! haha blijf wel nog steeds goed opletten op wat ik eet want ik wil echt zo min mogelijk aankomen maar ik denk dat iedereen dat wil haha

verder heb ik zo mn dagen dat ik me topfit voel mn dagen dat ik t liefst de hele dag in bed lig! dinsdag is echt een zware dag voor mij. ik werk maandag altijd tot 22:00 uur en moet dinsdag weer vroeg beginnen dus kom eigenlijk net ffies slaap te kort. daarnaast werk ik dinsdag van 08:30- 20:00 dus dat is eigenlijk gewoon veel te lang maar goed nog een paar weekjes en dan is dit niet meer. ook ben ik op woensdag lekker vrij dus kan ik heerlijk uitrusten. en met dit weer!! heerlijk! :D

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    @justxme, met topfit bedoel ik dat ik van alles wat jij noemt teen last heb.
    Niet meer misselijk, extreme moeheid over.
    Heb heel soms wat bandenpijn maar heb mijn ritme daar wat op aangepast.
    Qua eten lust ik alles weer... Dus ja voel me super!

Vervelend om te lezen dat je dat niet met me deelt! Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat!!

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ik voel me ook veel fitter hoor!
    Alleen sneller last van mijn rug.. En dromen dromen dromen snachts!! Haha.. Nachtmerries ook!
    Plassen is veel minder, lust alles, geen banden pijn..
    Soms vraag ik me wel eens af of ik zwanger ben! Hihi

Hier een foto.. Nu 16 weken en 4 dgn, maar vind m'n buik niet veel meer gegroeid. Misschien dat er nog een groeispurtje aan zit te komen of ik heb het geluk dat het nog even duurt en m'n buik niet megaaaa groot gaat worden! Haha..

Heerlijk he dames, dat zonnetje..
    Net lekker bakkie gedaan in het zonnetje met vrienden die langs kwamen, doet een mens goed dat zomerse weer ;)

Benieuwd nr de andere buiken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      16
  5. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Dan zal ik ook maar weer een foto plaatsen, hihi ;)
    Hij is van afgelopen vrijdag en een beetje wazig.

Bijgevoegde bestanden:

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wat een mooie buikjes allemaal!
    Ik ben ook zeker niet top fit. Voel me gelukkig wet beter dan de afgelopen weken. Heb overgegeven en ben erg misselijk geweest dus nu even aansterken.
    Door het overgeven zit ik nu pas 2 ons boven mijn startgewicht. Ben eerst een kilo aangekomen maar deze is er na de negende week er zo weer af gegaan.

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren

Jij bent zwanger van een tweeling?
    Net buikje hoor!! :)

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een spannend begin van de week gaat t hier weer goed. Had maandag ochtend bloed verlies. S middags weer over, maar wat was ik geschrokken!!!! Was helemaal van slag.....
    Doe t nu maar wat rustiger aan, op advies van de vk. Die zei dat t wel vaker voorkwam. Morgen op controle, dus hopelijk een goed kloppend hartje....

9. Chadesaa

Chadesaa Lid

5 jun 2013
    14
    0
    0
    Studie
    Amsterdam
    Ik kom gezellig met jullie meekletsen. Ik ben eind november uitgerekend!!!
    Heb al een klein buikje, maar dat komt grotendeels ook door mijn darmen.

10. Hi dames,

Ik zit nog op terschelling maar kwam heel even spieken ;)

Ik voel me deze week eigenlijk ook weer topfit. Heb er al flink wat kilometers op de fiets en lopend op zitten. Denk toch wel zo'n 15 km per dag fietsen sowieso en gemiddeld per dag 5 km lopen (ene dag wat meer dan de andere).
    Wil wel gaan proberen om na de vakantie het vol te houden om vrij regelmatig langere stukken te fietsen. Hier is dat niet zo moeilijk, het is hier zooo mooi!! :D

Zou hier wel willen blijven, ware het niet dat je dan met een helikopter naar het vasteland moet als je gaat bevallen!! :$

Groetjes, Bolkje

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Welkom!! ;)

Marietje: dat is zeker schrikken! Maar het schijnt echt wel vaker voor te komen... En je bent al ruim 18 weken, dus zou me er niet te druk om maken.
    Morgen controle, dat scheelt! Komt vast goed :)

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Ja hopelijk is alles nog goed....ik heb zowat om de 2 weken afspraak bij de vk omdat ik me zo onzeker voel....maar ben bang als ik een doppler koop, dat ik er obsessief naar ga luisteren.

13. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Dankjewel! Ik ben inderdaad zwanger van een tweeling.
    Een vriendin die hier bijna elke week wel minstens 1x komt, die zei laatst 'jeej, waar komt dat vandaan', haha. Maar de ene keer kleed je natuurlijk iets wijder en de andere keer weer strakker. Dus ik zei, 'van nou het zat er al hoor, het komt niet uit de lucht vallen'. Hihi, wel leuk die reacties. :D

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Marietje: jammer dat je je zo onzeker voelt! Kan je er verder wel een beter van genieten..?
    Ik begrijp het wel hoor! Zelf laat ik mijn angst niet winnen want anders zit ik ook elke week bij de vk, haha

Zo'n dopler zou ik niet doen. Ik mocht het niet eens van m'n vriend omdat ik anders nog onzekerder zou worden als ik het hartje niet kon vinden.
    Je moet denk ik gewoon iets meer vertrouwen in je lichaam en beebje hebben ;) als je straks ook schopje gaat voelen (of misschien voel je die wel) dan zal de onzekerheid wel minder worden denk ik...
    Koppie op he!

Laat even weten hoe het bij de vk was...?

Bassdevilxs: haha ja idd, de reacties kunnen nogal wisselend zijn!
    Hier idd ook, ene keer los shirt aan en dan valt het wel mee. Tot ik een strak hempje aan heb... :-O hahaha

Maar je hebt echt een net buikje hoor, snap dat zij hem al flink vind..
    Je hebt ook echt wel een zwangerschaps buik, alleen met een tweeling erin vind ik hem echt netjes.
    Had gedacht dat het dan nu al het dubbele van ons zou zijn! Haha..

Verder geen klachten? Of komt alles in dubbele hoeveelheden? ;)

Je leest toch wel vaak dat de meeste hun klachten hebben tot 12 weken en dat het daarna afneemt.
    Als je dan hoort dat uitzonderingen soms wel 9 maanden lang ziek of beroerd zijn, dan krijg ik bijna medelijden.
    Voel me zo goed, dat ik me dan bijna schuldig ga voelen! Haha

Fijn dag allemaal en hopelijk komen er nog meer trotse buiken voorbij! :-D

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!

@marietje: jeetje schrikken ja! Hoop dat alles goed is vandaag! Laat t even horen!?

Verder mooie buikjes hoor!! En voor een tweeling inderdaad nog bescheiden volgens mij is mijn buik zelfs nog groter whaha
    Ik krijg dan ook erg vaak de reactie: " weet je echt zeker dat het er maar 1 is en ze niet precies achter elkaar liggen?" Haha maar ja dan moeten de hartjes ook precies tegelijk kloppen dus dat lijkt me niet!

Verder droom ik nu sinds een week echt bizar! Haha de meest vreemde dingen komen voorbij en kan t ook allemaal nog vertellen als ik wakker ben wat me normaal niet lukt! Best gek! En mn vriend doet vrolijk mee haha hij vertelde laatst dat hij had gedroomd dat hij thuis kwam uit zn werk en dat ik een abortus had laten plegen en met een hele grote donkere man op de bank bezig was. Mn rede was omdat ik zo graag een half bloedje wilde whahahaha ik lag echt helemaal gevouwen van t lachen! Ik vind donkere kindje wel heel mooi en een vriendin van mi gaat met een donkere jongen zijn nu een paar weken verder dan wij dus misschien dat ie het daar vandaan haalde ofzo. Ik vond t maar apart!
    Vanavond maak ik weer een foto van mn buik dus dan zal ik ook weer even een update doen! Ben benieuwd wat jullie vinden of ik gegroeit ben of niet! Kwam dinsdag iemand naar me toe die zei: jeetje je gaat wel hard he je bent alweer gegroeit sinds vorige week!:$

Nou dat was mijn hele verhaal wel weer fijne dag allemaal!

16. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Hoi! Welkom :)
    klets gezellig mee!

@Eleinad
    Vreemde dromen, dat hoor ik idd wel meer. Laatst heb ik een keer in manga-style gedroomd, en dat is nou net iets wat me echt nooit heeft geboeid :p

Het voelt alsof ik spierpijn heb in mijn baarmoeder? Als ik ook maar iets in mn buik aanspan doet mn baarmoeder zeeer!
    Herkenbaar voor iemand?

17. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er nu verder wel rustig onder.... Kijk er wel naar uit om vanmiddag t hartje te horen.
    Helaas zit m'n vriend nu net op zee voor z'n werk. Had graag samen met m gegaan vanmiddag, maar is niet anders..... :(

18. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Vind ook echt dat ik een net buikje heb, ben wel volgens mij ongeveer 6 kilo aangekomen. Maandag weet ik het, haha, dan mag ik weer bij de gyn op de weegschaal. (die van mij is kapot) Ook hoop ik dan voor het eerst de hartjes te horen en dat ze me kan vertellen wat het geslacht wordt.

Verder heb ik sinds de 13 weken in ieder geval geen last meer van ochtendmisselijkheid. Ik heb wel last van groeipijnen en een gespannen buik, maar dat is te doen. Heb ook weer meer energie dan de eerste maanden.
    Dus al met al voel ik me top.

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @justxme: ja dat heb ik soms 's avonds! Vind t een gek gevoel haha heb t dan ook als ik snel opsta. Kunnen volgens mij niet mn banden zijn want t zit echt in t midden van mn buik.

@bassdevilsxs: heb je hartjes nog steeds niet gehoord? Waarom is dat? (Als ik vragen mag) of weet je dat zelf ook niet ;)

20. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Vorige controle bij de gyn was met 12 weken, toen is er niet naar geluisterd en heb er zelf niet aan gedacht om het te vragen. Sommige gyn doen dat vanaf 12 weken, andere pas weer later. Maar heb het wel elke keer duidelijk zien kloppen, dus maak me geen zorgen.

Deel Deze Pagina