November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn buik is de afgelopen week eindelijk weer eens aardig gegroeid :D

20130608_214957.jpg

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Mooi buikje bolkje:)

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoihoi, hier ook even mijn nieuwe foto delen.
    Heb de kleine nog niet gevoeld... Denk ik. Misschien gisteren maar kan het me ook hebben verbeeld. Dinsdag weer controle bij vk.

Qua namen zijn we er al uit. Staan overigens ook beide in de top 10 van 2012. Wij houden van korte Hollandse namen. Beide zijn wel goed in Engels uit te spreken. Vinden we ook belangrijk.

Mooi buikje bolkje!

4. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook weer terug van vakantie en afgelopen weekend nog naar Guus Meeuwis geweest.
    Echt super!

Voor de rest gaat het goed met mij.
    Moet nu weer werken en heb totaal GEEN zin. Ook even naar de afdeling administratie een email gestuurd of ze uit kunnen rekenen wat ik straks verdien als ik parttime werk...
    Spannend.

Afgelopen donderdag bij verloskundige geweest en hartje heel duidelijk gehoord :D
    Zooooooo mooi! ;)

5. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hai meiden!
    Mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben nieuw hier op het forum en ook in november uitgerekend van ons eerste kindje. Tot nu toe heb ik eigenlijk niets te klagen wat betreft kwaaltjes e.d. Wat rugpijn en wat sneller moe, maar verder eigenlijk niet misselijk geweest.
    Leuk om de buikfoto's van jullie te zijn! Dat groeit ook allemaal al aardig! Weten jullie al wat het wordt?
    Wij hebben 24 juni onze 20 wkn echo, dus dan zullen we het hoop ik weten :)
    Qua naam zijn we er voor een meisje al uit, maar voor een jongetje vinden we het veel moeilijker.. we kunnen het niet echt eens worden, dus eerst dan maar eens afwachten wat het wordt..
    Nou ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen, en er nog tussen pas :)
    Groetjes, Linn

6. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik ben weer terug van de controle bij de gyn. Ik weeg nu 58 kilo, dus ik ben zo'n 5 à 6 kilo aangekomen. Mijn bloeddruk was goed 130/65. Daarna weer een echo gehad, ze waren lekker beweeglijk, ruimte genoeg. Vruchtwater was goed, tussenschot van de baarmoeder zag er goed uit. Hartjes gehoord en ook die klonken goed. (Wat is dat toch mooi om voor het eerst te horen, helemaal verliefd :D)Toen nog gevraagd of ze kon zien wat het geslacht werd. De apparatuur die ze gebruikte is niet optimaal om met de 18 weken met zekerheid te zeggen wat het wordt. Van de een dacht ze dat het een jongetje werd en van de ander was het niet te zien, die lag met de beentjes opgetrokken. Dus over 2 weken met de 20 weken echo ga ik het nog maar eens vragen. In het echocentrum hebben ze daar ook betere apparatuur voor, dus dan zullen ze het vast wel kunnen zien. Maar ben super blij dat alles goed is. :);)
    Fijne dag nog allemaal!!

7. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Welkom Linnepin!!

8. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Welkom linnepin! :)

Wij hebben de 20 weken echo ook 24 juni! ;) wij weten al dat we een meisje krijgen maar kijk er wel nr uit... Toch benieuwd of verder ook alles goed is..

Bassdevil: mooi zo!!! Fijn om te zien dat alles goed gaat hè! ;)
    En dus misschien iig 1 jongetje..? Haha..
    Jammer dat de apparatuur niet goed genoeg was zeg...
    Je bent nu vast heeeeel nieuwschierig haha..

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

@linnepin: welkom!

Grappig om te lezen dat er veel zijn die de meisjesnaam al hebben maar de jongensnaam nog niet! Hier ook zo! :D

Ik zag ook weer mooie buikjes voorbij komen! Leuk leuk!
    Ik moet ook weer ffies een update doen maar vergeet t steeds..

Hier woensdag om te kijken wat t is en de 26e hebben we 20 weken echo! :D heerlijk

10. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Die van mij groeit ook nog steeds :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Hier ben ik 15 weken!Oeps, al eerder geplaatst..............:)

Bijgevoegde bestanden:

12. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Wij hadden ook al een jongens naam gehad maar het is een meisje. Misschien een idee voor 1 van jullie: Finnidy

Onze zoon heet Jari

13. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Linnepin86, welkom!
    Gezellig dat je mee kletst!
    En wat fijn dat je je goed voelt!!!

@bassdevilxs, netjes hoor. Spannend dat ze nog niet helemaal zeker konden zeggen wat het wordt. Dus nog even afwachten.

@Saffira29, 24 juni de echo....Duurt gelukkig niet meer zo lang :D

@Elleinad, wat is dat ook moeilijk met die namen. Ik vind het ook super lastig!

@Bodien + Djuuzie mooie buikjes hoor

@hier, wij moeten nog tot 16 juli!!! wachten tot wij weten wat het wordt. Dus nog 5 WEKEN!!! :(
    Kan niet wachten. Dan krijgen wij eindelijk onze 20 weken echo. Vind het zo spannend of alles goed gaat met de kleine!
    Ik denk trouwens dat het een meisje wordt en manlief een jongen. Zo grappig!!!
    Iedereen om me heen zegt ook jongen met één uitzondering!!! :D

14. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    18 Juni pretecho voor het geslacht! Moet zeggen, ook al was ik er zo zeker van dat het een jongetje zou worden heb ik mezelf er de afgelopen week al een paar keer op betrapt dat ik 'haar' en 'zij' zeg als ik over mn kindje praat en denk:p

Vandaag bij de bank geweest.
    We moeten kiezen; 5 jaar rentevast (3,3%)
    of 10 jaar rentevast (4,3%)
    Scheelt zo'n 60 euro de maand! Dus we neigen naar de 5 jaar rentevast omdat we het al niet zo breed hebben, die 60 euro is van harte welkom. Maar als de rente na die 5 jaar omhoog schiet kunnen we het ook niet betalen.. pff..stress! morgen moeten we het doorgeven!

15. Moeilijk he?! Wij zaten daar ook mee... Uiteindelijk maar 10 jaar vastgezet, dan weten we waar we aan toe zijn...

Enne, ff gekopieerd uit ander topic: (lui :) )

Pffh, ik heb gister per ongeluk de naam die we hebben uitgekozen eruit gefloept bij mijn ouders... Mijn moeder had het niet opgemerkt, maar mijn vader begon er vanavond tijdens het eten over... Gelukkig is mijn geheim veilig bij hem. Hij zei dat ie het al niet meer wist (yeah, right ;) ) 't Is ook zo'n schatje die vader van mij :D

16. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    haha, ja, dat zie ik bij mn vriend ook wel gebeuren:p
    Gelukkig is je geheim veilig bij hem;)

Tja.. dat is wel zo als je hem voor 10 jaar vastzet. Andere kant scheelt het de eerste 5 jaar wel gewoon in totaal 4000 euro.
    Waarom kan als je hem voor 10 jaar vastzet niet gewoon hetzelfde percentage rente zijn als bij 5 jaar?:p

17. Haha, ja, oneerlijk he? :p

Zijn jullie trouwens starters?? Want vaak krijg je dan nog een klein beetje renteverlaging :)

18. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ja, ik ben 20 en mijn vriend 21, dus starters zijn we zeker!
    Maar onze gemeente heeft geen potje meer voor een startershypotheek, dus zijn we gebonden aan een gewone. Echter is het wel zo dat het netto maandbedrag per jaar omhoog gaat zodat je op het eind e stuk meer betaald.
    Geen idee of dat gewoon is. Maar voor ons is het wel fijn:p

19. Ik weet niet of het bij ons vanuit de gemeente ging, wij kregen het aangeboden van de bank.

Jullie hebben het trouwens goed geregeld, als je op je 20e al een huis kunt kopen :D Dan heb je het ruim voor je pensioen helemaal afgelost... Heerlijk toch? :D

20. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Zijn we ook wel heel erg blij mee! De hypotheek kunnen we net aan helemaal zelf betalen zonder hulp van ouders de garant staan! Iets dat we toch niet verwacht hadden :)
    Al had je me een paar jaar terug verteld dat ik nu zwanger zou zijn en een huis zou kopen met een vriend waar ik heel gelukkig mee ben, zou ik je voor gek verklaren:p

Deel Deze Pagina