Ik heb een hele nieuwe afgelopen maart gekocht en veel lawaai maakt hij niet hoor. Je hoort hem iets, veel minder dan de ford focus die we hebben, dat is dan ook een diesel. Het is overig echt een heerlijk autootje voor erbij! Want een echte gezinspartij is het niet hoor! Daar is hij veel te klein voor al heb ik ook de 5-deurs. De koffer is echt niks kunnen 2 boodschappen tassen in. Je kan er geen krat in zetten en de kinderwagen is ook niet gemakkelijk mee te nemen. Weet natuurlijk niet of je hem echt als gezinsauto wil want dan zou ik even verder zoeken! Hier gaat alles goed, zijn bezig met het kamertje nu de behangboom in de grondverf gezet en van de week aflakken. Woensdag weer naar de vk en suikertest doen.
bodien gefeliciteerd wat leuk. hier druk bezig met de babykamer. ik heb alle spullen van de meiden nog, maar heb het kamertje van de week verkocht want het was een heel lomp kamertje met alles erop en eraan. en de kleine komt in een iets wat kleinere kamer dan de meiden. het had wel gepast maar wil het graag wat ruimer hebben dus heb ik een nieuw bedje gekocht waar de commode aanvast zit met laatjes en een klein kastje. op de kamer zelf staat al een kleding kast dus nu heb ik lekker de ruimte. trouwens ook tweedehands gekocht, maar ons oude kamertje en dit nieuwe zien er nog als nieuw uit. denk dat je bij je derde kindje daar mss toch wat makkeljjk in word want bij de vorige x heb ik alles nieuw gekocht (zeker bij de eerste de tweede heeft uiteraard met veel dezelfde spullen gedaan zoals de box) moey wel zeggen dat ik een kinderwagen tik heb en bij elke zwangerschap een nieuwe kinderwagen heb gekocht
Ik heb net ook een lading kleertjes gekocht via marktplaats. 50 kleertjes voor 46,75!!! zag er super netjes uit! En als er wat tussen zit dat me niet aanstaat, verkoop ik het weer of gooi ik het weg! Kost toch bijna niets.... Hier last van nesteldrang. Mn vriend is de hele dag mee aan t doen aan een of andere cross. Dus ben ik de douche maar aan t schrobben!!!! Ik zou vanmiddag nog gaan kijken, maar t is wel een beetje kut weer om daar te staan....
Bodien, Gefeliciteerd!! Verrast of had je al een jongen verwacht?? Ik denk dat je idd makkelijker word met je 2e of 3e. Bij mijn dochter heb ik ook alles nieuw gekocht, maar dat is inmiddels al lang verkocht. Om nu voor de laatste toch weer alles nieuw te kopen vind ik zonde. Maar als het m'n eerste was geweest had ik het waarschijnlijk wel gedaan. Ik heb net samen met de man van een vriendin de vloerbedekking erin gelegd op zolder. Best een werk!! Haha Maar het ligt en morgen samen met m'n vriend alles even vast leggen. Zo lekker even nr de film met m'n dochter.... Helaas draait hangover pas om 20.00 uur, nu word het waarschijnlijk een film die zij leuker vind als ik Fijne middag allemaal!
Helaas,over harde buiken kan ik ook meepraten, ik vrees dat het ook komt door de spanning en stress van dit moment, want mijn zusje kreeg afgelopen donderdag bij de 20-weken echo minder positief nieuws. Hun zoontje heeft een aangeboren hartafwijking die direct na de bevalling geopereerd moet worden en daarnaast werkt ook iets van kleppen in een urineleider niet goed, waardoor er urine terugstroomt naar een nier... Ik heb het heel erg met haar (en haar vriend) te doen. Met deze 2 afwijkingen is ook de kans dat het een kindje met het syndroom van Down wordt, 40-50%, dus komende dinsdag een vruchtwaterpunctie en een DNA-test. Van die punctie krijgen ze as woensdag al de uitslag... Ook wel logisch dat ik me nu wat drukker maak, is toch je zusje. En dan heb ik mijn 20-weken echo aanstaande woensdag (ga er nu iets minder onbezorgd heen dan de bedoeling is...) Wat ons kamertje betreft. Alle meubels die er eerst stonden zijn sinds dit weekend verhuisd naar de zolder, dus de vloerbedekking kan nu even tot rust komen en dan kunnen we verder aan de slag.
jeetje donder ja begrijpelijk dat je dan stress hebt en minder ontspannen naar je eigen 20 weken echo gaat.. sterkte voor je zus en s hoonbroer en natuurlijk voor jullie ik hoop dat de punctie niet nog meer vervend nieuws brengt en dat ze met een operatie de kleine kunnen helpen.
@ Donder, Jeetje dat is schrikken, wat een rot nieuws! Pff.. hopen dat het kindje niet het Down syndroom heeft en alleen de operatie nodig is na de geboortje. Kan me goed voorstellen dat je nu niet zo relaxed naar jullie 20 wkn echo gaat! @ Saffira, welke film is het geworden gister? Leuk, zo'n moeder/dochter middag! @ Bodien, gefeliciteerd! Wij zijn net terug van de 20 wkn echo en krijgen ook een jongen! Ik moet wel even omschakelen, omdat mijn man zeker wist dat ie een meisje gemaakt had Had een meisje wel erg leuk gevonden qua kleertjes en dingetjes, maar zijn ook heel gelukkig met een jochie hoor! Alles zag er verder heel goed uit en hij is voor zover ze natuurlijk kon zien helemaal gezond, wat een opluchting. Heb amper geslapen vannacht van alle zenuwen. Gelukkig is alles helemaal goed Nu lekker het kamertje in orde maken. Mijn man is schilder, dus dat komt mooi uit, kan hij lekker aan de gang! Hierbij nog een foto van ons ventje. Bekijk bijlage 333862
@maaikeferryjari: nee we willen m eigenlijk alleen de komende paar jaar gebruiken en dan inwisselen voor een grotere omdat we ook waarschijnlijk nog wel graag een tweede willen. T is nu meer bedoeld zodat ik inderdaad straks met de kleine de boodschappen enzo kan halen en iets vrijer ben om dingen te doen enzo dus qua maatje moet t wel goed komen. Geluid maak ik me wel een beetje zorgen om dan.. Zal mn pa wel even meenemen naar de volgende proefrit. We hadden er nu een heel klein stukje in gereden want zaten net voor sluitingstijd dus we gaan zeker nog wel een keer wat verder rijden bedankt voor je advies iig! Ben er erg blij mee @bodien: gefeliciteerd!! Leuk hoor een jongen! Ik hoor t wel ineens haha zal wel komen omdat wij hier ook een zoon krijgen let je er denk ik toch meer op ofzo @marietje: zo dat heb je netjes gedaan ja! Haha denk dat ik daar maar s ga kijken dan ook krijg ik waarschijnlijk veel van een vriendin. Haar zoontje is nu bijna twee en ze heeft net een dochter gehad en zegt klaar te zijn dus ze gaat ook alles weg doen en vroeg al of ik interesse had @donder: jeetje kan me voorstellen dat je dan stress hebt nu ja! Wat erg voor je zus en schoonbroer zeg! Hoop dat de punctie geen verdere nare dingen weergeeft en dat de operatie genoeg zoals de andere ook al zeggen! Hier hebben wij woensdag onze 20 weken echo en ik vind t al spannend dus kan me goed voorstellen dat jij helemaal een beetje in de stress zit! Succes! Ik hoop voor jullie dat alles gewoon goed is!! @linnenpin: gefeliciteerd!! Nog een jongen haha haha is gek he als je dr vanuit gaat dat t een meid is! Had ik ook maar nu ben ik er helemaal aan gewend en vind t geweldig!! @hier: pfoe zo druk weekend achter de rug! Merk t dan wel hoor dat ik niet meer zo veel kan doen als voor ik zwanger was haha gister de hele dag in t theater gelopen kom ik thuis heeft mn vriend nog even gereserveerd om uit eten te gaan :O pfoe daar had ik echt geen zin in haha maar ja vond t een beetje vervelend om te zeggen dat ik niet wilden want hij vertelde t helemaal blij en trots alsof ie t gedaan had zodat ik even lekker kon ontspannen! Dus toen ook nog even uit gegaan! Uiteindelijk waren we om 23:15 pas thuis!! T was echt mega druk en de bediening schoot niet echt op ofzo. Thuis meteen mn mn bed in gedoken haha ik kon echt niet meer! Gelukkig hoef ik vanavond alleen te werken en kon ik lekker uitslapen vandaag! Dat had ik echt wel ff nodig! Nu lekker rustig aan vandaag en dan komt t vast weer goed allemaal
Herkent iemand dit: -rugpijn -soort van spierpijn in mn buik de hele dag - bij aparta bewegingen echt steken bij de banden. Is dit groepijnof zijn dit harde buiken? Heb een rustige dag achter de rug, maar wel heeeeel veel last gehad van mijn buik! @donder: wat ontzettend naar, hopelijk is bij jullie alles goed. Maar kan ke heel goed voorstellen datje dan wat minder gerust naar de echo toe gaat!
Donder: heel veel sterkte voor jou maar ook voor je zus en zwager.. Mijn broertje is overleden aan een afwijking aan zijn urineleiders, gelukkig is de techniek zoveel verbeterd dat ze het bij jouw zus der kleintje al op de echo hebben gezien. Het is volgens mij niet alleen een operatie, er komt wel meer bij kijken, maar hopelijk valt het mee. Mijn broertje had geen down, dus hopelijk blijft je zus der kindje dit ook bespaard. Door jou besef ik eigenlijk wel gelijk weer hoeveel geluk wij vanmiddag dus hebben gehad... Wij hebben de 20 weken echo gehad! Hij zei dat ons kindje het voorbeeld was van hoe een kindje er "gezond" uit hoort te zien, alles was perfect op schema en geen afwijkingen gevonden, gelukkig! Maar je gaat het al snel als vanzelfsprekend zien en nu besef ik me weer eens al te goed dat het ook heel anders kan zijn.. Snap dat je nu met een ander gevoel richting je eigen echo gaat, maar de kans dat er bij beide iets mis is, is ontzettend klein! Maar daar heb jij nu natuurlijk niets aan. Sterkte nogmaals.. Linnepin: gefeliciteerd!!!! Leuk hoor! Onze meid is (vandaag nogmaals bevestigd) nog steeds een meid,, haha Marietje: dat is gewoon de groei van je baarmoeder. Je banden rekken op, maar ook alles word weker.. Je gaat vaak een andere houding aannemen en hierdoor kan je meer last krijgen van je rug. Probeer niet met een holle rug te staan, dus meer recht op en iets door je knieën... Ik heb er zelf ook last van dus ik weet hoe vervelend het is. Ik moet nr fysio.. Misschien ook wat voor jou? Ik zal eens een foto uploaden van ons meisje van vanmiddag, wij vinden deze erg mooi! Plaats hem bij het volgende bericht, zit nu op de iPad Fijne avond allemaal.
@saffira: wat een mooie foto! En wat fijn dat alles goed is!!!! Stond net onder de douche. Of het is mijn Verbeelding of het is echt zo, maar het lijkt gewoon of mn buik in 1 dag gegroeid is! echt giga is ie! Haha! Na een warme douche, lekkere zalf, een buikband en een heerlijke maaltijd dankzij vriendlief, gaat et nu wat beter... Lekker rustig aan doen vanavond!
Hierbij nog de 20 weken echo van Ons meisje, ze kon alles perfect zien een voorbeeldig kindje zei ze haha. t is en blijft toch altijd spannend! woensdag weer naar de vk zal dan een vragen over me duizeligheid bij het minste gering zie ik allemaal vlekken of sterretjes. Hier begint het nu wel iets zwaarder te worden maar goed heb natuurlijk ook een peuter rond lopen die alle aandacht vraagt. Donder hoop dat je zus woensdag een goede uitslag krijgt en jullie een hele mooie echo!
@saffira: ja dat besef nu zeker weer even ja! Ik maakte me ook niet hee erg druk maar ga nu toch wel met meer spanning er naartoe! En idd een mooie echo! Heel duidelijk! @maaikrferryjari: ook mooi foto! Echt leuk om t hoofdje zo goed te kunnen zien zo vind ik! wel balen dat je steeds zo duizelig bent! @marietje: haha ja dat heb ik soms ook! Bizar he! Misschien dat t dan net ffies anders ligt ofzo en je buik boller is? Ik vind t wel leuk iig Wij hebben vandaag toch de auto maar gekocht haha nog een keer proefrit mee gemaakt samen met mn pa en hij dacht ook dat alles wel goed zat en heeft nog wat testjes ofzo gedaan haha en toen hebben we besloten m maar gewoon te nemen. volgende week dinsdag kunnen we m ophalen kan niet wachten
O ja vergeet heel de tijd te reageren op die auto. Maar weet niet uit welk bouwjaar die komt, wat nieuwere of iets oudere.. Maar in principe hoort een kleine benzine auto niet veel geluid te maken, maar goed elk merk is anders. Suzuki Swift van m'n ma vond m'n vriend ook raar klinken maar is gewoon suZuki. Niets mis met de auto. Het blijft toch altijd een gok. Mocht er een keer iets mee zijn ken ik wel een website waar wij alle onderdelen bestellen en dus ook mee maken. Scheelt je een hoop geld! Alleen moet je dan nog wel iemand hebben die hem kan maken.. Voor mensen die uit omgeving gorinchem komen, m'n vriend doet het wel tegen een zachter prijsje dan in de garage! Haha.. Ja echo's zijn duidelijk he.. Mooi dat dat tegenwoordig allemaal kan zo. Maaike: heb je een lage bloeddruk toevallig? Daar zou het ook goed door kunnen komen hoor.. Iets vaker tussendoor wat eten (gezond haha) en langzaam opstaan wil wel eens helpen.
Vanmorgen de 20 weken echo gehad, de tweeling is helemaal goed gekeurd. Ze maakte het de echoscopiste wel lastig, doordat ze heel beweeglijk waren en het is best lang liggen als er twee heel goed bekeken moeten worden. We weten nu ook wat het word. We krijgen een jongen en meisje!! (meisje was niet 100% zeker) Zal nog wat foto's toevoegen.
Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Een jongen én een meisje. Vind je het niet vervelend dat het meisje niet 100% zeker is? Straks koop je al dat roze voor niets.. Achja. Mooie echo's trouwens hoor. Ik mag pas 18 juli met 21 weken mn 20 weken echo.. nog eventjes wachten dus :/ Morgen wel weer controle, de eerste echte keer bij de gynaecoloog.
Gefeliciteerd!!!! Wat leuk.. Een jongen en een meid En goed om te horen dat ze alle 2 goedgekeurd zijn! Toch een zorg minder.. Laat je nog een keer kijken naar het geslacht van het meisje of geloof je het zo wel..?