November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat ontzettend spannend, Donder!

ik hoop inderdaad dat het snel november wordt en we dan allemaal mamma's zijn :)

2. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Nog te vroeg voor een buikfoto maar ik kom me hier al wel vast aanmelden.
    Ik ben op 20 november uitgerekend.
    Ik heb van mezelf al een buik en deze is door de icsi behandeling nog steeds niet de buik terug van ervoor.
    Zal binnenkort een foto plaatsen!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wat leuk megan!! Toevallig ook weer! Hihi
    Hoe gaat het met je dochtertje? Gaat snel he...

4. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMG_20130313_111019.jpg
    7 weken buikje

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimberleey: leuk!!

6. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wordt het al lekker druk hier. Zelf ben ik grieperig al een paar dagen, dus veel slapen en rusten. Ik eet genoeg, maar eigenlijk kom ik nog niet aan. Mijn buik vind ik wel al echt dikker en ik durf mijn riem niet te strak te doen omdat hij dan te hard mijn buik in drukt. Gek eigenlijk he ben je zwanger van je derde en ben je nog zo onzeker. Nog iets meer dan een week en dan eindelijk de echo.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Vandaag maar een foto gemaakt, is een beste darmenbuik maar heb normaal gesproken een platte buik;

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Daisy; ik weet wat je bedoeld, ik ben ook zo onzeker nog steeds hoor, eerst die echo maar he!!

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daisy: dat met de riem heb ik ook heel erg! Ben heftig opzoek naar jurkjes in mn kast maar die heb ik niet zo veel haha en dat onzekere is eigenlijk niet zo gek toch t is toch weer een wonder dat een kindje in je mag groeien en wilt gewoon graag dat t goed gaat

@guusje: zo leuk hoor dat buikje! Ook al is t van je darmen haha ik kan niet wachten tot er bij mij iets te zien is!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    bij mijn 1e zag je echt nog niks..kwam met 9/10 weekjes ongeveer, mijn man die zegt dat je het echt goed ziet..kan niet echt meer verborgen houden..maar wijde kleding aantrekken, hier 1 van vandaag, iets beter te zien bij daglicht...:D

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Sjonge wat een buik al zeg!!!
    Mijn buik begint ook te groeien, maar helaas van vet. Wat voel ik me ontzettend dik zeg!! Nu inderdaad ook maar wijdere kleding aan. Ik werk alleen in uniform en mijn jasje kan niet meer dicht!! Hoop dat het niet opvalt als ik hem los laat met werken, anders zeg ik wel dat ik nodig aan de lijn moet hihi..

Ik heb trouwens thuis al positie broeken aan, heb ze uit de kast gehaalvan mijn vorige zwangerschap en wat een verademing!!! Heerlijk. Geen riem meer in me buik te porren of de knoop los laten en me broek steeds op moeten hijsen hihi

12. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou had ik altijd al een buikj,e, maar die van mij begint ook te groeien. Broeken draag ik nu zonder riem en 1 van m'n broeken pas ik niet meer.....
    M'n vriend zegt dat je t wel kunt zien, maar ben nog niet zo ver als sommige foto's hier. M'n tieten zijn wel giga(waren ze al, maar nu helemaal)!!!!

Verder niet zo veel last meer, van m'n darmen. Alleen na t eten. Wel last van witte afscheiding... Voel t soms lopen, sorry voor de details....;) hebben jullie dat ook??

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Marietje, ja heb ik ook, dan ga ik altijd naar t toilet om te kijken of het geen bloed is!!

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kijk dan ook altijd even. Gelukkig geen bloeding.

15. Inderdaad erg herkenbaar... Ook dat van die borsten... Ben benieuwd wanneer ik een grotere BH moet gaan kopen :$

16. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat duurt bij mij niet zo lang meer denk ik. En t is normaal altijd al een drama om een goede bh te vinden.....word nu dus helemaal wat.:( dus als iemand nog een site weet waar ik grote meegroeibh's kan kopen???? Alle tips zijn welkom!!!! :D

17. bravissimo.co.uk ....

Ik heb zelf ook een behoorlijke cupmaat, dus ik weet waar je het over hebt.

In utrecht zit trouwens ook een winkeltje, sandra bra... daar kan ik voor normale BHs wel slagen, maar of ze ook zwangerschapsBH's hebben weet ik niet...

Hebben jullie trouwens al nagedacht over de manier waarop je wilt bevallen? Ik wil zelf graag een waterbevalling (in een bad dus). Ik maak me echt zorgen dat de VK straks gaat zeggen dat het niet kan/dat hij het niet doet... :$

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bolkje; ik zie wel hoe de bevalling verloopt, dat kan je echt niet van te voren plannen.. Ik had bij mijn 1e een bevallingsplan gemaakt en ik zag t precies zo voor me, helaas totaal anders verlopen! Wil wel in het ziekenhuis bevallen als ik het red.. Bevalling bij mijn dochtertje ging razendsnel dus dat is nog maar de vraag!

Eerst maar wachten op de 1e echo... :D

19. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Wow wat een mooie buikjes al!

Ik heb ze op me tel staan maar krijg ze niet geplaatst dus nog even vogelen of dat lukken gaat.

Ik zal sowieso in het ziekenhuis moeten bevallen, dus geen keus voor mijn.

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie

ik droeg een "shockabsorber"(is een sportbeha waar anna kournikova ooit reclame voor heeft gemaakt)zeer comfortabel en geeft genoeg steun zonder beugels!ik had een 110 E toen :D zwanger van een tweeling en verder woog ik maar 64kilo op het einde van de zwangerschap :) ik was dus mini met megatieten :D

Deel Deze Pagina