November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo alle verhalen weer gelezen!!

Hier is de aambei weer vertrokken!!! :D miss was het ook geen aambei, al dacht de vk van wel. wel fijn om weer normaal naar de wc te kunnen!;)

nu lekker vakantie! 6 weken! echt heerlijk! was er ook wel aan toe, want was erg moe de laatste weken...

nu al twee weken bezig met de zwangerschapscursus. had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden! echt heerlijk ontspannend en gezellig!

Verder gaat alles goed! Controle was vorige week goed! Nu lekker in het huis aan het rommelen. schoonmaken en opruimen. komende weken nog wat spullen halen voor de kleine en dan t kamertje helemaal inrichten en afmaken... wil graag zo rond de 30 weken alles klaar hebben, vraag me niet waarom..... maar hou altijd van een goede voorbereiding.

Ik mer trouwens wel dat ik steeds meer honger begin te krijgen. kost nu blijkbaar toch wat meer energie ofzo....

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Fijn dat je aambei weer vertrokken is! Haha

Ik heb ook meer honger merk ik soms.. Maar meestal savons, overdag eet ik niet zo veel maar drink vooral veel water.

Pffff ik weet niet wat ik heb vandaag. Opeens ben ik depri en chaggo.
    Mijn vriend is al heel de avond de klos, terecht vind ik natuurlijk, maar ik ben gewoon echt niet aardig meer. Een heks... Bitch.. Kreng..
    Echt erg...
    Hij staat nu boven het ledikantje in elkaar te zetten omdat ie dat perse van me moest halen net.. :-/

Hebben jullie ook wel eens zo'n dag gehad? Voel me echt waardeloos.. :(

Fijne avond nog allemaal!

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Haha jah ken dat gevoel zeker wel.....alleen ben ik meer een jankert haha....rot hormonen haha

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Haha ja ik kan dan ook de hele dag wel janken hoor!
    Alleen ik doe het niet en ik zeg ook niet dat ik eigenlijk een dip dag heb, nee ik doe stoer en ga hem af lopen zeiken...
    Pffff.. Haha.
    Hoop niet dat dagen zoals gisteren veel voorkomen, ik vond het zelfs zielig voor hem maar toegeven? Ho maar.
    Te erg gewoon.

Maar: het ledikantje staat!! :D
    Hij is mooi maar opeens wel groot.. Haha
    Of het kamertje is toch niet zo groot :p
    Het is 2,75 bij 2,75m.

Nou ja we zullen zien als het klaar is... ;)

Nog meer mensen de baby kamer al bijna af?

5. Ik zit mijn man ook flink achter de broek aan, maar dat komt omdat ie maar niet lijkt te beseffen dat het gewoon af moet! :$ Hij zegt dat ie het wel weet, maar volgens mij vindt hij het ook prima als het op 4 november (uitgerekende datum) pas helemaal klaar is. Nou, en dat vind ik dus niet... :x

6. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Bij ons worden de meubeltjes voor de babykamer pas begin september geleverd, maar dan is 'ie daarna wel snel helemaal klaar. Ik ga vanaf deze week samen met mijn schoonzusje een plan maken en uitwerken, dus dat komt helemaal goed...

Chagerijnige buien heb ik gelukkig geen last van, wel janken om alles en niets, maar ook dat is meestal maar heel even....

Heb wel heeeel veel last van omhoog komend maagzuur (als ik lig). Herkennen jullie dat ook? Weet iemand wat je daar makkelijk, zonder iets van tabletten in te nemen, aan te doen is? Ik heb al een extra kussen op bed, maar dan ligt je hoofd zou krom als je op je zij ligt. Heb het trouwens alleen maar wanneer ik op mijn zij lig... Mijn vriend zei al "dan ga je toch niet op je zij liggen", haha, maar dan kan ik alleen op mijn rug liggen, da's ook niet echt een optie...

Ik kreeg gisteren bericht dat ik de Blije Doos van Prenatal op kan halen, heeft iemand die al in huis. Ben benieuwd wat daar in zit, heel anders als de box van de Etos???

Fijne dag verder iedereen....

7. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bolkje,
    wat een mooie buik! Lekker genieten!!!

@marietje, gelukkig is de aambei vertrokken...Is ook echt niet leuk...
    Geniet lekker van je vakantie!
    6 weken!
    Toch een klein beetje jaloers...hahaha
    Ik wil ook binnenkort met een zwangerschapscursus beginnen.
    Bij ons beginnen de lessen tussen 22e en 29e week van de zwangerschap en bestaat uit 10 lessen. Heb er ook al zin in. Lekker een aantal dames in de zelfde situatie ontmoeten. ;)

@Saffira29,Bodien zooooooooo herkenbaar...
    Ik ben ook soms een bi*ch...
    Ook kan ik huilen en zomaar ruzie om NIETS maken :(
    @Saffira29 wat leuk dat het ledikantje staat..
    Mooi geworden??

Ik heb gisterenavond met manlief laminaat gekocht.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa. Hij was eindelijk om!
    Voor de gehele bovenverdieping laminaat gekocht 40m2.
    Ben helemaal blij.
    Super mooi white wash laminaat gekocht!
    Dus binnenkort even alle vloerbedekking eruit en het laminaat erin!
    Wat ben ik blij!!!:D

8. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Donder,
    wat toevallig. Ik heb gisteren ook bericht gekregen dat de blije doos binnen is.
    Dus die ga ik ook binnenkort ophalen!!!!
    Wat leuk met je meubels.
    Welke kleur wordt het dan?
    Ik herken brandend maagzuur ook wel. Heb er ook af en toe last van.
    Bij mij helpt vla wel eens....
    Misschien helpt dat bij jou ook???

9. Super joh, simoontje!! :D

Ik zit ook nog te wachten tot ik mijn man kan overhalen... Wij hebben namelijk een grote voortuin met weinig privacy en een vrij kleine achtertuin, waar we wat meer prive kunnen zitten. Maar omdat het daar zo klein is, zit je er ook niet veel...

Nu wil ik dat mijn man de schuur weghaalt uit de achtertuin, dat scheelt alweer enorm veel ruimte. En dat we dan een schuur nemen in de voortuin....

Maar hij doet moeilijk :(

Verder ben ik even in shock. Hoor net van oud-collega's dat een man bij de organisatie waar ik tot april werkte is neergestoken door een client en is overleden. Ik ken die man niet, maar hoorde net van een collega dat zijn vrouw ongeveer 20 weken zwanger is... Niet dat het minder erg zou zijn als ze niet zwanger was, maar op zo'n moment komt het bij mij nog eens twee keer zo hard binnen :(

10. Ik heb trouwens nog niks gehoord over de blije doos... Maar mijn man heeft hem aangevraagd, dus wie weet heeft hij een email erover gekregen?

Kregen jullie het afhaalbericht per post of per email?

11. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had ook bericht van de blije doos! gewoon via de mail... ben benieuwd...:D

ik heb ook wel van die dagen dat alles me tegen lijkt te zitten. vooral als ik moe ben. en ja, vriendlief is dan degene die de volle laag krijgt... of mn stiefmoeder.. haha;)

maar moeet wel zeggen dat ik wel vind dat hij steeds liever is voor me... zondag had ie een bak water (ijskoud ;)) klaar gezet om met mn dikke enkels in te gaan zitten!! ik natuurlijk helemaal blij!! ;)

12. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ff mijn berichtje uit ander topic gekopieerd van gister. :D

"Vandaag de blije doos van prenatal op kunnen halen. Is een leuke doos. Pakje pampers 25 stuks, klein potje sudocreme, 1 ariel 3 in 1 pod, avent flesje, speen met i love mama, tandpasta, 2 blikjes bavaria 0.0% 1 rose en 1 wit en wat boekjes en kortingsbonnen.

Ik ben er helemaal happy mee haha. Daarvoor ben ik de deur uitgeweest,verder blijf ik lekker binnen. Kan niet goed tegen dit warme weer, 5 graden minder vind ik lekkerder. 8)"

13. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Mijn mooie buikje.

Bijgevoegde bestanden:

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Maaike: netjes hoor!! :D

Hier: ook de blije doos mail gehad vh weekend.. Dat klinkt leuk bassdevil, ga die zeker zo even halen denk ik haha..

Simoontje: ik zal eerdaags eens een foto maken, ik vind ons kamertje sowieso erg mooi (van MP voor een prikkie) haha. Dus ja het is mooi, maar van oersterk materiaal (bopita) en daardoor dus wat grover, waardoor die best groot lijkt.
    En je laminaat "klinkt" erg mooi.. Mijn smaak iig als ik het zo hoor, haha
    Wij hebben in de baby kamer vloerbedekking, lekker zacht aan je voetjes snachts en warm.
    Verder moet er op de overloop ook nog laminaat gelegd worden, in de kasten kamer ligt dat al.
    Alleen op onze slaapkamer stel ik nog even uit, dan moet het bed enzo er uit en dat is me toch een werk (streigerhouten bed), dus komt nog wel een keer. :)

Donder: ik heb nooit last van maagzuur, dus kan je helaas niet helpen.
    Ik lig het lekkerst op m'n rechterzijde, als ik op mijn rug ga liggen dan krijg ik het soms benauwd.

Ik ga vandaag met m'n dochter en moeder naar mijn opa en oma toe in epe, op de camping. Hier gaan wij de 19e een weekje op vakantie, dus even wegwijs maken. ;)
    Ik hoop zooooo dat het weer mee zit!! Zou echt super lekker zijn..
    Gelukkig is het zwembad verwarmd haha

Bolkje: je hebt gelijk hoor!! Zou ik ook doen.. Ik wil sowieso alles in de baby kamer af hebben voordat de kraam komt en dat is over 6 weken.
    En dan niet de dag voordat de kraam komt klaar zijn, nee minimaal een week ervoor. Haha..
    Dus ik zeg: schoppen die vent van je! :p
    (Doe ik ook)

Fijne dag allemaal en zo ver het lukt, geniet vh zonnetje! ;)

15. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bolkje,
    jeetje wat heftig zeg...Wat een verhaal..Hoe kunnen mensen zo doen???
    Wel heftig en ook dat zijn vrouw 20 weken zwanger is...
    Heel erg hoor. Was dus waarschijnlijk nog een jonge man.
    Wat triest en verdrietig!!!
    Ik had trouwens via de mail een bericht dat ik de blije doos op kan komen halen. Moet je het afvalbewijs uitprinten en meenemen!

@marietje, wat leuk en lief van je mannetje!

@bassdevilxs, wat leuk. Bedankt voor je info! Weten wij ook wat in de blije doos zit! Leuk leuk!

@MaaikeFerryJari, wat een mooi en bescheiden buikje heb jij! Super!

@Saffira29, ben benieuwd naar je kamer!
    Kan niet meer wachten tot wij aan de slag kunnen gaan met de kinderkamer!!!

@hier,
    Gisteren thuisgekomen en manlief had de hal boven al klaar. Laminaat ligt er al in en het is heel mooi en netjes geworden. Wat ontzettend leuk en lief vind ik dat van hem!!!:D

16. Het verhaal bleek toch net iets anders te liggen van die doodgestoken man... Hij zou opa worden, geen vader! Maar desondanks blijft het natuurlijk verschrikkelijk :(

Ik ga toch eens aan mijn man vragen of hij het afhaalbewijs van de blije doos al heeft gekregen en anders of het wel goed is gegaan met het bestellen... :$

17. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik had het inderdaad ook via de mail gekregen, en die moet je dan even printen, omdat ze de barcode nodig hebben. Dat staat volgens mij ook in de mail vermeld. Veel plezier met het op halen van de doos. ;)

18. Net gevraagd, wij hebben nog niks ontvangen... Manlief gaat er nu een mail over sturen :)

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Uhhhh... Is het normaal dat je de felicitas box 2x krijgt..?

Ik had hem al opgehaald bij de etos winkel en nu krijgt ik hem net ook nog eens afgeleverd per post.. :-S

Nou ja, ik pak hem wel aan hoor!! Haha gratis spulletjes, dubbel! Altijd goed! :D

20. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik heb bij de felicitas box, na dat ik hem had opgehaald ook nog 3x bericht gehad dat ik hem mocht ophalen. 2x via de mail en 1x via de post. Toen heb ik gebeld, hoe dat zat. In het bestand stond dat ik hem al opgehaald, dus ik had er dan geen meegekregen als ik nog een keer naar etos was gegaan. Maar als ze met de doos aan je deur staan, zou ik hem ook aanpakken, haha. :)

Deel Deze Pagina