@bolkje, oeps. Verkeerd gelezen met vader of opa... Maar nog een heel heftig verhaal. Even kijken wanneer je man een reactie ontvangt! @Saffira29, bassdevilxs, dat heb ik nog niet gehad. Dat ik de box 2 a 3 x op mag halen... Willen ze er vanaf ofzo???
Je zou het bijna denken hè! Haha.. Ik vind het prima hoor.. Zat een ander knuffeltje in en inplaats van crème voor mama zat er nu zinkzalf in van zwitsal De blije doos zal ik morgen eens ophalen....
Ik heb me een tijdje geleden aangemeld bij de Nestlé Baby Club Nestlé Baby Club - Leuke babywedstrijden en meer! en gisteren kreeg ik het beloofde boekje binnen, een heel leuk voorleesboekje. Misschien voor jullie ook een tip.... Afhaalbewijs voor de Blije Doos ook inmiddels geprint, maar nu nog even geen tijd om de doos op te halen. Dat doe we als mijn vriend thuis is lekker samen denk ik, want ik heb ook nog een cadeaukaart van de Prenatal, die kunnen we dan meteen gebruiken voor een leuk dekentje ofzo.... Felicitas box heb ik ook maar 1 keer een oproep voor gekregen. (ik heb er wel 2, maar dat komt omdat een vriendin er ook 1 voor mij had aangevraagd, hahaha)
Dit is de blije doos! Word je toch ook blij van.. Haha leuk leuk! En heb zelf net nog een leuk rompertje gekocht..
Wat een super schattig rompertje en ja van die doos word je zeker blij.. is dat de blije doos van prenatal? Ik heb wel de doos van felicitas van etos, maar prenatal heb ik niet aan gevraagd.
@mama2girls, dat is inderdaad de blije doos van de prenatal. Ik vind deze box vele malen mooier dan die van de etos. Dus misschien als nog 1 aanvragen. @saffira29, zaten die sokjes en tandenborstel ook in het pakket? Die had ik er namelijk niet bij zitten.
Ja die sokjes en tandenborstel zaten er ook bij.. Wat raar, heb jij dan niet iets anders erin zitten dat ik niet heb? Ik vind deze doos ook veel leuker hoor. Ik zou hem zeker nog even aanvragen mama2girls! Even een vraagje aan iedereen: Hebben jullie ook zo'n last van vet eten? Wij eten eens in de 2 weken frietjes, gisteren frietjes op (met uitjes, frikadellen, saus) en ik heb me daarna toch een last gehad van m'n darmen. Echt gewoon letterlijk krom liggen van de pijn. Normaal heb ik pds en deze zwangerschap kon ik juist wat makkelijker.. Maar toen we 2 weken geleden bij de Mac waren heb ik het ook gehad. Alsof iemand m'n darmen aan stukken aan het snijden is en (sorry) maar dan moet ik dus heel af en toe een windje laten en dan is het even over./ Daarna begint het weer. Hebben meer dames dit? Ik heb het idee dat het komt doordat het te vet is voor m'n darmen en m'n darmen natuurlijk minder ruimte hebben.. Maar was benieuwd of meer vrouwen dit hebben. Voor mij vanaf nu geen vet eten meer!
Ik krijg last van maagzuur van te vet eten! Maar mijn darmen reageren niet specifiek op vet eten slecht... soms heb ik wel last van mijn darmen, maar dat is niet persé als ik vet heb gegeten...
@saffira29, verder heb ik er niks anders bij zitten, wat jij niet hebt. Maar het kan er mee te maken hebben, wanneer de doos is samengesteld. Er staat altijd een datum op de doos. Ik zal wel een crisis doos hebben. Wat betreft de darmen. Ik heb soms (al voor de zwangerschap) heftige buikkrampen en weet dan ook dat ik het kwijt zal raken wanneer ik naar de wc kan, dit wil helaas niet altijd meteen lukken en dan word ik er ziek van en ga gewoon op bed liggen en dan lukt het meestal wel op een later tijdstip. Maar kan niet zeggen of dit aan vet of gekruid eten ligt ofzo.
19 november uitgerekend, dit is geen buikJE meer te noemen.. word gek van alle vragen of het een tweeling is! ben ik de enige die hier last van heeft??
Ik heb er alsnog maar eentje aangevraagd (blije doos) Ik heb geen last van mijn darmen of maag na vet eten maar idd wel meteen maagzuur
Xanke hier het zelfde probleem nee het is er echt maar eentje!! Zal proberen om zsm weer een foto te maken en te plaatsen.
De blije doos is inderdaad veel leuker dan die van de etos.. ik wil die van de prenetal volgende week ophalen...mag er gelijk 2 mee!! die van babydump is ook wel leuk....
Ja ik voel flink wat beweging in mijn buik, ik heb wel het idee dat ik de een meer voel dan de ander. Kan komen, omdat van de ene baby de placenta achter ligt. Weet jij ook al wat het wordt? Maar dat is wel leuk, zelfde uitgerekende datum en zwanger van een tweeling.
Ik heb vandaag ook de doos opgehaald, kreeg er 2 mee en bedankt en kreeg ook gelijk de babydoos mee ook 2 x leuk hoor! Denk dat ze een fout maakte, dat is haar probleem haha zitten toch dure luiers en flesje en speentjes in! Morgen al weer 24 weken gaat hard hoor. Wij horen de 29 ste wanneer ik ingeleid word. Spannend dan weten we gewoon een datum tenzij ze nog eerder komt natuurlijk.
Hey!! Wat is er weer lekker gekletst zeg! Ik was een weekje mee als leiding naar een zomerkamp dus vandaar even geen reactie van mij maar hier komt ie dan!! Alleen niet persoonlijk want vond t iets te veel werk om dat allemaal uit te zoeken sorry! @buiken: mooi hoor!! Iedereen gaat lekker groeien!! Ook ik krijg vaak de vraag of t er geen twee zijn maar reageer dan gewoon met iets als: " nou als ze dat na 20 weken nog niet zouden zien zou er iets goed mis zijn!" Sommige mensen denken echt niet na over wat ze zeggen vind ik! Zo zijn wij vrij jong om met kids te beginnen maar daar hebben we bewust voor gekozen en dan zijn er mensen die gewoon aan je vragen " zo! Was een foutje zeker!" De eerste keer dat ik die kreeg viel mn mond letterlijk open!! Maar daarna kwam ie gewoon nog een paar keer... Best vreemd vind ik dat je dat zomaar durft te zeggen tegen iemand!! @maagzuur: super veel last van! Bij mij helpt warme melk erg goed! Voor de week kamp had ik rennies gehaald maar dat werkt bij mij minder lang dan de warme melk! @vakantie: pfff ben wel toe aan vakantie maar moet nog een paar weekjes wachten! Over twee weken nog een week op kamp mee om danslessen te geven en dan nog 1 week daarna en dan gaan wij ook lekker weg! Waarheen weten we nog niet we gaan een last minute boeken haha @hormomen: tja best veel last van! Kan t ene moment heeel chagrijnig zijn en daarna ineens heel vrolijk of echt ineens moeten janken om niets! Mn vriend is wel echt t haasje hierbij want reageer echt alles op hem af! Haha gelukkig heeft ie een hoop geduld met me en kan me ook heel droog vertellen dat ik ff normaal moet doen omdat mn hormonen weer op hol zijn geslagen! Soms helpt t soms maakt dat t alleen maar erger.. @babykamer: wij hebben vandaag t ledikantje neergezet! Wat een ding zeg! Ben blij dat we een wiegje kunnen lenen van mn vriend zn nichtje zodat de kleine eerst lekker bij ons oo de kamer kan morgen ga ik lekker verf halen en daarmee aan de slag en dan kunnen de rest van de meubeltje ook in elkaar! Wil m ook heeeell graag klaar hebben! Vanmiddag op een terrasje besefte ik me dat ik over drie maanden al met verlof ga!! Daar voor wil ik t kamertje toch echt wel al klaar hebben en alles in huid hebben dus daar gaan we de komende weken eens even goed achteraan! @pufclub: wil heel graag! Maar weet niet zo goed wat! Zelf geen fan van yoga en met de danslessen vind ik dat ik ook wel genoeg beweeg! Maar ja wil me wel graag goed voorbereiden op de bevalling! Heb nu van een vriendin t boek duik in je weeën gehad! Is op de mensendieck methode geschreven wat ik erg goed vind!! Ga hier morgen ook maar eens mee beginnen! Ben benieuwd!! Als jullie nog een leuke cursus weten omgeving haarlem hoor ik t graag!! @hier: gaat goed! Buik deze week volgens mij weer aardig gegroeit! En heb t idee dat ik de kleine man steeds vaker ga voelen! word hier zoo gelukkig van!! Echt genieten!! Week kamp was wel echt ff aanpoten! Veel lopen, alleen maar tafels met stoelen zonder rugleuning en een hoop drukke kids en leiding die veel energie opvraten! En toch ben ik blij dat ik gegaan ben!! Gelukkig onder de nachtwacht uitkunnen komen zodat ik nog enig sinds optijd in bed lag. Nu lekker uitrusten en voorbereiden op de volgende week kamp over twee weken! heerlijk! Als ik er aan denk zal ik straks nog even een foto maken van buik ben benieuwd wat jullie vinden. Gegroeit of niet!!?? Haha
@xanke bij mij vragen ze steeds hoe lang ik nog moet. Als ik dan zeg: " nog 17 weken", dan zie je ze denken: " pff, en dan al zo'n buik... Ik zeg altijd maar dat sommigen vroeg ontploffen en sommigen laat!!! Ik vind het aan de andere kant wel leuk, je bent per slot van rekening maar zo weinig in je leven zwanger. Ondanks mijn forse buik toch pas 4 kilo aangekomen, dus het lijkt erop dat ons ukkie al wat van mijn reserves aan het opeten is (al heb ik zeker niet de illusie dat ik slanker uit de bevalling ga komen, hahaha. Afgelopen week informeerde onze personeelszaken afdeling al naar mijn te verwachte startdatum van mijn verlof. Erg vroeg lijkt me, maar goed, ik had er wel al over nagedacht gelukkig. Op dit moment staat het op 21 oktober (4 weken vantevoren) en dan 16 weken + 2 weken vakantie er achteraan... Ik heb me vrijdag aangemeld voor een zwangerschapscursus en een borstvoedingscursus, ben benieuwd...