November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xAnke

xAnke Niet meer actief

@Elleinad ja die opmerking kreeg ik in het begin ook vaak, ben misschien nog maar 18 maar vind mezelf toch een tikkie volwassener dan de 18 jarigen van tegenwoordig, dat ze mn wondertje een 'foutje' durfden te noemen vond ik verschrikkelijk. Ben dan ook erg gaan schikken in mijn vriendengroep. Ik had ook erg veel last van maagzuur, melk hielp niet meer.. rennie's gehaald dat hielp beter! En ervoor gekozen om niks meer te eten na het avondeten, daardoor kan ik snachts gewoon weer lekker plat liggen te slapen. Ook heel erg uit gaan kijken met vet eten enzo. Je hormonen kan ik me ook heel erg in verplaatsen, lag hier afgelopen vrijdag nog ontzettend te snotteren om het nummer dochters van marco borsato.. savonds laat ben ik niet te genieten! Dat is juist de tijd dat mn vriend thuis komt van zn werk.. hij is chefkok dus laat beginnen en laat klaar. Wat fijn dat je hem steeds vaker voelt! Bij mij is het ook al ware drukte in mijn buik, sochtends en savonds laat ze altijd even van zich horen, mn buik gaat ook al helemaal heen en weer( heel leuk dat dat de momenten zijn dat mn vriend thuis is, alsof ze het doorheeft!)

@Donder, Ik zei laatst voor de grap tegen iemand die vroeg hoe ver ik was, dat ze elk moment kon komen. En hij geloofde het ook nog! Ik trek me er niet veel meer van aan ben trots op mijn buik en op het wondertje wat er in groeit. Ik ben nu al zo'n 10 kilo aangekomen.. mijn gewicht schommelt wel heel erg elke dag! Maar ben ook al bijna 2 cupmaten gegroeit en ja, zie mn buikfoto maar, daar gaat ook wat gewicht in zitte haha!

2. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook weer.
    Fijn weekend gehad en van alles en nog wat gedaan.
    Hebben 40 m2 laminaat gelegd.
    Ja, manlief zover gekregen om laminaat te kopen voor de babykamer, maar toen dachten wij pakken wij gewoon alles aan boven.
    Dus de hele bovenverdieping is klaar en ik ben blij!
    Super mooi geworden!!!

Morgen dan de 20 weken echo.
    Owwwww.
    Wat ben ik zenuwachtig!
    Hoop zo dat alles goed is.

Vandaag nog werken tot 17.00 uur en vanavond doe ik mee met de avondfietsvierdaagse. Altijd gezellig om mee te doen. Doen dit jaar met een aantal vrienden mee.
    Is wel mooi dat ik dan vanavond druk ben met het fietsen, want dan heb ik minder veel tijd zenuwachtig voor morgen te zijn.
    Morgen dus om 8.10 uur onze 20 weken echo!!!!!!!

3. hi dames,

Ben de afgelopen dagen een beetje stil geweest. Zat even niet zo lekker in mijn vel (nog steeds niet echt, maargoed, hormonen he?)

Ben zaterdag voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest en ik vond het echt verschrikkelijk! Ben echt zo'n enorm stijve hark! Ik vond het echt heel confronterend :) Ik zit nu dus ook best wel te twijfelen of ik ermee door zal gaan of niet. Want je betaalt direct voor 10 lessen en dat vind ik best wel een flinke investering in geld als na een paar lessen blijkt dat er geen verbetering in zit of dat ik met weinig plezier erheen ga. ;)

Verder gewoon moe, moe, moe... Het hele huis is een grote bende, maar als ML dan aanbiedt om het op te ruimen ga ik weer janken omdat ik vind dat het mijn taak is en dat hij al genoeg doet (de afspraak was dat ik het huishouden zou doen zo lang ik geen werk heb en dat hij dan het geld binnenbrengt).

Gister schaamde ik me ook dood bij een restaurant waar we even waren gaan zitten na het winkelen. Elk liedje wat op de radio kwam, moest ik weer van janken.

Stomme hormonen ;)

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Aaaaah..
    Gewoon lekker laten gaan hoor!
    En als je er echt heel veel last van hebt, misschien wat meer over praten met je man..?

Mijn vriend en ik praten nu wat meer, de ene keer pakt ie het nu net iets beter op dan de andere keer.. Maakt het wel iets makkelijker allemaal.
    En zelf ook rustig blijven en logisch blijven nadenken helpt ook.
    Ik zonder me soms gewoon even af...
    Lekker stil..
    Na 15 mij gaat het dan weer en kan ik weer normaal doen haha..

Simoomtje: fijn dat de vloer overal boven ligt!!
    Wij doen alleen de overloop. Maar zal ook blij zijn als dat ligt ja..

XAnke: ik was 18 en zwanger van m'n dochter, WEL een verrassing.
    (Dus niet gepland en ook alles alleen gedaan)
    Ik kan me goed voorstellen hoe jij je door die reacties moet voelen...
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik iemand van 18 ontmoet en die zwanger is zou dat ook gelijk in me opkomen. Als je vrienden het tegen je zeggen vind ik het een ander verhaal want die horen je te kennen...
    Maar ik vind er niets geks aan dat vreemde mensen dat denken.
    Oké, de manier waarom mensen dan soms wat zeggen kan bot en lomp zijn, zo zijn mensen nu eenmaal, daar ben ik al lang achter. ;)

Als je er bewust voor hebt gekozen, dan is het toch hartstikke leuk?
    Ik weet dat ik het achteraf op m'n 19e allemaal net iets teveel vond en blij was met mijn hulp, maar ik was dan ook alleen en wij woonde ook alleen.
    Eigenlijk hele andere situatie natuurlijk.
    Geniet er lekker van! En 1 groot voordeel... Lekker jonge moeder voor je kindje.. Als ik nr mijn dochter kijk vind ik dat ook erg fijn hoor!
    Ik vind mezelf voor de "nieuwe" al een beetje oud zelfs,, wat overigens nergens op slaat hoor! Hahaha

Hier: vandaag nr de Vk. Voel de kleine al vanaf 17 weken dagelijks.
    En m'n vriend voelt en ziet haar ook. Maar de laatste 2 dagen...?
    Gisteren 2x een plopje gevoeld... Vandaag nog niets en vannacht ook niet.
    Zit me totaal niet lekker!!! Dus ze gaan maar mooi even kijken... :(

5. xAnke

xAnke Niet meer actief

Het was hier ook een verassing hoor, maar zou het nooit een 'foutje' noemen, we waren vanaf dag 1 super blij.. En zo zijn mensen inderdaad! Alleen is mijn situatie toch wat anders dan een normale 18 jarige, mijn vriend is bijna 24 en we wonen nu meer dan een halfjaar samen, heeft een goeie baan als chef kok bij het bedrijf van zn vader wat ie over een paar jaar over mag nemen, daardoor kan ik lekker stay-at-home-mom worden! Krijg ook ontzettend veel steun van mn ouders ( kindekamer etc. ) echt heel fijn! Mn schoonzusje krijg haar eerste toen ze 16 was, inmiddels is hij 5 en heeft ze er een kleine meid bij van 1,5, eigen bedrijfje opgezet en heeft alles op en rijtje.. Tienermoeders voldoen niet altijd aan dat plaatje wat iedereen op tv ziet!

Lijkt me ook heerlijk hoor lekker jong moeder, als ze 18 is ben ik nog nieteens 40! Hoeveel jaar zit er straks tussen je dochter en je nieuwe wondertje dan? Doe je het deze keer wel samen?

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Idd, soms kan de situatie ook heel anders zijn!
    Jullie hebben het goed zo, heel fijn, lekker van genieten.

Ik doe het nu samen ja! Haha.. Bewust voor gekozen en de eerste ronde dat we het echt probeerde (eerst ff ontpillen) was het ook gelijk raak.
    Mijn dochter is van 3 april 2003 en ik ben van deze mini dame uitgerekend op 16 november.
    Dus ruim 10 jaar verschil.. :D
    Eigenlijk heel leuk hoor, mijn dochter maakt het heel bewust mee en ik weet nu al zeker dat ze echt een super lieve grote zus gaat worden.
    Ik denk heel beschermend ook.
    Als je mijn dochter ziet denk je die is 14 jaar, grote meid, alles in groei haha en al een echte puber qua gedrag aan het worden.
    Maar een zeer klein hartje... Zo grappig om te zien.

Ik heb wel altijd gewerkt, maar heb het nooit slecht gehad. Zo ervaar ik het niet iig.
    Je moet er zelf wat van maken uiteindelijk en dat heb ik gedaan.
    Mijn huidige vriend en ik zijn ruim een jaar samen, maar ken hem van een vakantie op mijn 10e.. ;)
    Toen was het niet de liefde van m'n leven, nu 19 jaar later wel! Haha
    Het leven kan soms apart (leuk) lopen.

Oké dus ook een verrassing.. Dat zeg ik idd ook altijd, een ongelukje klinkt heel erg negatief vind ik en zo zou ik het ook nooit willen noemen nee.
    Ze is het beste wat me had kunnen overkomen.. En dat zeg ik haar ook regelmatig.

Geniet van de kleine in je buik en het jong moeder zijn!
    Voordeel is ook dat je minder lichamelijke klachten hebt.. Tenminste, toen had ik echt nergens last van. Merk dat ik nu sneller pijntjes heb en moe ben...
    Ach, nog eventjes..... Haha..

7. xAnke

xAnke Niet meer actief

Echt leuk toch 10 jaar verschil, ik scheel 1,5 jaar met mijn zus daardoor konden we vaak samen spelen etc. dat is een voordeel van klein leeftijd verschil, maar nu kan ze het idd heel bewust meemaken dat lijkt me echt super! En tsja dat puberen begint steeds eerder tegenwoordig, ik droeg pas makeup toen ik 14 was maar het schijnt nu op de basisschool ook al normaal te zijn haha!

En wat een romantisch verhaal dat je hem al zo lang kent, ik ken mn vriend nu ook al 5 jaar ik vond hem toen al heel interessant( al was ik toen 13 en hij 19 ) dus maakte ik echt geen kans haha.

Ik heb wel aardig wat klachten hoor, maar vooral omdat ik vaak niet snapte wat er met mijn lichaam gebeurde. Gelukkig geen 1x overgegeven maar wel erg beroerd en moe, maar sinds ik de 12 weken voorbij ben voel ik me echt stukken beter, verschil van dag en nacht!

Straks om 13:45 weer een echo, can't wait!!!!!

8. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Whow wat een reacties weer allemaal.
    Even een poosje geen tijd gehad om te reageren, maar heb wel alles proberen te lezen.. Helaas weet ik nu al niet helemaal meer wat er allemaal geschreven is :(

Babydozen: die van de Prenatal ziet er erg leuk uit! Ik heb deze nog niet opgehaald. Dacht dat ik nog steeds geen afhaalbericht had gekregen, bleek dat ik het mailtje had verwijderd. Gelukkig stond het mailtje nog tussen de verwijderde items dus van de week maar eens even langshalen..
    Die van de Baby-Dump en de Etos heb ik al wel afgehaald en die van het Kruitvat komt geloof ik met 7 mnd.

Darmen: Ik heb al 3 wkn achter elkaar overgegeven nadat ik frietjes had gegeten. Afgelopen weekend is het wel goed gegaan, maar toen aten we ook op tijd. Het is bij mij vaak zo dat ik last krijg van m'n maag als ik te laat eet.. Darmen eigenlijk niet zo'n last van gehad.

@ Saffira, super leuk rompertje! En ideaal, die rompertjes die je niet meer over het hoofd heen hoeft te trekken, maar gewoon met van die drukknoopjes.
    Ben van het weekend ook even bij de Prenatal geweest en een zooitje van die rompertjes meegenomen.
    Liep ik later bij de Hema, hebben ze daar deze rompertjes ook maar dan goedkoper. Had geen zin om ze terug te brengen, dus heb het maar zo gelaten.. Ik weet niet of het kwalitatief nog iets uit zou maken maar goed..
    Al bij de vk geweest? Het zou mij ook niet echt lekker zitten als je al 2 dagen vrijwel niets voelt terwijl ze anders een druktemaker is.. Fijn dat ze het voor de zekerheid even checken, dan ben je weer gerustgesteld. Het zit vast nog goed, misschien is ze gedraaid ofzo?

@ xAnke, tjee je hebt idd een aardige buik, maar super leuk toch??
    Trek je niets van andere aan, ook dat je nog jong bent. Ik vind het super leuk om nog een jonge moeder te hebben, dat vind jou kleine ongetwijfeld ook!
    Veel plezier vanmiddag bij de echo, altijd leuk!!

@ Babykamer.. hier issie klaar, yes :D
    Naja, de lamp moet nog opgehangen worden en het wandplankje.. Hoop dat manlief dan van de week nog even wilt doen, dan zal ik een foto plaatsen!
    Heb het allemaal al helemaal ingericht, de kleertjes liggen in de kast en het ledikantje en het wiegje zijn opgemaakt.. Moet alles nog wel een keer wassen, maar dat doe ik allemaal wel als ik verlof heb.
    Vond het zo leuk om alles nu alvast in te richten en klaar te maken.
    Vind het heel mooi geworden. Af en toe loop ik ook even naar het kamertje om gewoon eventjes te kijken. M'n hubby vind me maar raar haha.. Er moet alleen nog een houten schommelstoel komen, maar die krijg ik in oktober voor mn verjaardag van m'n ouders.

@ Simoontje, spannend!! Weten jullie al wat het is of willen jullie het niet weten? Hopen dat alles goed is, maar dat zal toch vast wel..
    Fijn dat je wel wat afleiding hebt, en dat je morgenochtend al terecht kunt.. Anders duurt de dag zoooo lang!

@ Bolkje, hoop dat je je snel iets beter voelt! Verschrikkelijk, die hormonen! Is niet leuk als je nog weken zo door moet lopen..

@ Hier, nog steeds weinig klachten.. Ik vind het zwanger zijn de afgelopen 2/3 wkn gelukkig wat leuker worden. Misschien ook wel omdat het zo vaak trappelt en we nu weten dat het een jochie is, dat het allemaal iets echter lijkt ofzo.. Naja, voel me iig goed. Nog 2 weken werken en dan heerlijk 2 wkn vakantie, kijk er wel naar uit.

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Alles was goed. Ze is waarschijnlijk gedraaid en ligt nu een beetje tegen m'n rug aan te trappelen.. Maar ze vond het erg goed dat ik belde, bij onzekerheid laten ze graag het hartje horen en minder beweging op deze termijn is altijd reden om te bellen.

Anke, mijn zusje en ik schelen 1 jaar en 9 maanden. We hebben 20 jaar lang niet anders gedaan dan ruzie maken! Haha..
    Nu de laatste jaren zijn we vriendinnen en hebben we ook echt iets aan elkaar.

Linnepin, ik denk niet dat er veel kwaliteits verschil in zit. Wel als je nr een zeeman of wibra zou gaan, maar de Hema is toch wel degelijk?
    Ik had een bon, dus daarmee het rompertje, kleren hangers en een t-shirt voor mezelf gekocht.
    Maar idd erg handig, niet meer over het hoofd.

Hier staat ook de hele baby kamer al! :D
    Alleen nog wand plank aan de muur, rolgordijnen (of iets anders) ophangen en een mooi hemeltje kopen..

Ik zal binnenkort een foto maken, maar helaas krijg ik de kamer in zijn geheel er niet op! Grrrr..
    We hebben best grote meubels en de kamer is toch niet zo groot haha..
    Het kan allemaal precies.

Ben benieuwd nr alle kamers en buikjes!!

Anke, veel plezier bij de echo!! Ik mag over 2 weken een keer bij de gyn ivm mijn pap uitslag voor de zwangerschap.

Ik ga het zwembad opzetten (met hulp) haha
    Fijne middag allemaal!

10. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    De rompers van de hema zijn het beste! Blijven het mooist in de was!

Ik heb altijd de stretch variant. Ze zijn wel prijzig maar alle waar naar zijn geld.

Vanavond word de gordijnroede opgehangen dan za ik ook een foto plaatsen van ons meisje der kamertje!

11. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bolkje, dat is jammer van je zwangerschapsyoga. Mij lijkt het ook niet echt wat...
    Ben een keertje bij ons op de sportschool op yoga geweest, maar vond het ook helemaal niets.
    De types die daar rondliepen waren een beetje te zweverig voor mij...
    Had echt zoiets van jongens allemaal beetje normaal doen..hahaha...
    Daarnaast ben ik ook stijf als een hark...hahaha....

@xAnke, ik hoop dat je echo goed ging, Altijd weer spannend!!!

@Saffira29, wat leuk dat je dochter het allemaal zo bewust meemaakt. Erg leuk om dat mee te maken. Wordt straks de trotse grote beschermende zus!!!
    geniet trouwens van het weer en koel je lekker af in het zwembad!
    Ben ook benieuwd na je babykamer!

@Linnepin86, klopt de doos van de Krudivat komt het laatst!
    Ben benieuwd!
    Ja. Willen graag weten wat het wordt. Manlief wil het per se weten. Is allemaal vele malen handiger volgens hem...Hij is gewoon heel erg nieuwsgierig ;)

@vet eten. Ik krijg ook last van brandend maagzuur. Van te vet en te zoet eten krijg ik er ontzttend last van. Niet leuk...:(

@MaaikeFerryJari, bedankt voor je tip over de rompertjes. Nog geen idee en verstand van rompertjes!

12. Ja, en ondanks dat ik baal van het stijve-hark gevoel, ben ik toch van plan om ermee door te gaan. Wie weet ben ik dan net wat minder stijve hark en wat meer zen tijdens de bevalling ;) Het zal wel zwaar zijn, maar aan de andere kant: als het licht zou zijn, heb ik er misschien ook niet zoveel aan :( weet niet of dat klopt, maar we zullen het zien..

13. xAnke

xAnke Niet meer actief

Nou meiden, de echo zag er helemaal top uit! Alleen werd er wat gespot tussen de beentjes.. jawel.. we krijgen een zoon! Weer even omschakelen maar echt super leuk! hij zat aan zn neusje te krabben en het was geweldig om hem weer te zien. Dit keer is het 10000% zeker dit piemeltje valt er niet meer af haha!

14. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bolkje, inderdaad. Is ook wel lekker om straks beetje minder stijf de bevalling in te gaan! :D
    Zal vast wel loslopen en leuk worden. Hoop dat er een paar leuke vrouwen tussen zitten. Wordt het ook lekker gezellig!

@xAnke, wat leuk een jongen! Nu dus even omschakelen. ;)

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Gefeliciteerd Anke!!! Leuk hoor. Maar idd even omschakelen voor je ja.. Hahaha..

Bolkje, heel goed van je!! Gewoon volhouden.

Zweverige types lijkt mij ook, maar kan er niet over mee praten want ik heb nog nooit aan yoga of aan zwangerschaps gym gedaan haha
    En m'n dochter is er ook uit gekomen, dus komt vast goed! ;)

Het zwembad staat inmiddels, het duurt alleen wel een dag voordat ie vol is. :p
    Pootje baden voor nu dus maar..

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

@anke: gefeliciteerd! leuk een zoon!! wat betreft leeftijd.. mijn vriend en ik zijn nu allebei 25. ik denk dat als ik 18 was geweest ik de reacties misschien beter kon begrijpen maar vind dat we nu een mooie leeftijd hebben om een ukje te krijgen, daarnaast wat jij ook al zegt is het naar mijn idee veel belangrijker dat je alle op een rijtje hebt en de dingen kan regelen die je moet regelen voor zo n klein monstertje. onze vriendenkring is dan ook wat afgenomen doordat sommige gewoon echt maar door bleven gaan met rotopmerkingen.. op een gegeven moment ben ik er dan echt klaar mee! gelukkig zijn er ook een hoop vrienden die wel gewoon blij voor ons kunnen zijn :D hoop dat dit ook zo bij jullie is!

@babykamer: jemig wat word ik jaloers van het feit dat jullie de kamertjes allemaal al bijna af hebben zeg!! ik zit hier met een enorme nesteldrang waar vriendlief geen bal snapt en maar blijft zeggen dat ik me niet zo druk moet maken.. t enige wat ik van hem vraag is dat hij de muur netjes maakt zodat ik kan schilderen en daarna de meubels in elkaar kunnen.. dat doet hij maar niet dus zijn we gister begonnen met de meubels in elkaar te zetten.. echt niet handig maar ik wilde echt duidelijk maken dat ik t klaar wil hebben!! ik krijg er echt de kriebels van dat er nog niets klaar is in dat kamertje!! daarnaast vind hij dat ik niet zo veel moet kopen maar ja.. alles wat we krijgen is vanaf maat 62! daar kan die kleine nooit in als ie geboren is dus ik ben rompertjes en warme kleertjes aan het inslaan in maar 50 en 56 zegt ie dat ik me niet zo moet aanstellen!! aaarrgggg!!!! zit echt onwijs te janken nu door de frustratie dat ie gewoon niet snapt dat ik t klaar wil hebben!!
    kijk dat ie het de komende drie weken niet gaat doen snap ik want dan werkt ie 57 uur p.w door een vervelende vakantie indeling binnen zn bedrijf maar de weken hiervoor had ie makkelijk al wat kunnen doen!! ga m ook echt laten lezen dat jullie de kamertjes allemaal al bijna klaar hebben. misschien dat ie dan snapt dat er wat moet gaan gebeuren! en anders ga ik gewoon iemand anders vragen.. mn pa ofzo maar ja dat vind ik dan eigenlijk ook weer niet leuk.

@ zwangerschapsyoga: dat lijkt mij dus ook helemaal niets! ik wil wel graag iets actiefs doen. door t vele dansen ben ik juist een beetje te soepel en ik wil dus graag mn spieren sterk houden want anders heb ik het idee dat ik uit elkaar val maar heb echt geen idee wat ik wil.. ga zo maar eens zoeken want zal me binnenkort wel moeten opgeven!

zo dat was mijn geklaag weer voor vandaag geniet lekker van t heerlijke weer!! en wat ontzettend fijn dat we hier af en toe even onze frustraties van ons af kunnen schrijven!! :D

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hahaha.. Geef hem maar een flinke schop onder zijn kont!!
    Ik denk zelf ook elke keer: wat nou als er iets gebeurd waardoor ik eerder beval? Dan staat ons hoofd niet nr klussen.. Dus ik wil het gewoon ruim op tijd af hebben..
    En... (Ik weet helemaal niet of het waar is, haha) maar ik heb tegen m'n vriend gezegd dat met 28 weken de kraam komt (dat is wel zo) en dat alles dan af moet zijn!! Ghehehe..
    En hij was m'n gezeur zo zat en is zelf heel precies dus hij deed het maar wat graag zelf... :D

Nu kan ik lekker in huis rommelen, schoonmaken, de tuin een beetje doen en relaxen voordat de baby komt.
    Beter zo dan dat je opeens als een speer moet gaan.
    En dan nog iets... Nu kun je zelf nog iets doen met een matige buik, maar over 8 weken dan ploffen we waarschijnlijk haha.. Dus dan komt alles op hun aan.
    Schoppen schoppen schoppen die vent van je.. :p

O en m'n vriend word in sept 30 en ik in januari 30, zelfs wij merken dat sommige vrienden er blijkbaar opeens minder belang bij hebben langs te komen of iets te laten horen.
    Prima.. Dat zijn toch de mensen die eeuwig feestjes al blijven struinen, elk weekend in de kroeg te vinden zijn en er qua iq met de jaren ook niet echt op vooruit zijn gegaan. Ik vind het allemaal prima!
    Doe mij dan maar de gezellige mensen, die weten wat maat houden is en die liever een avondje uit eten gaan of met de kids naar center parcs.

Ik denk dat in welke leeftijds fase je ook zit. Mensen blijven je verbazen..
    Ik heb nu zelfs met 2 meiden opeens heel leuk contact (zijn ook zwanger) iets wat ik voor mijn zwangerschap nooit gedacht had..

Het loopt soms raar, vervelend.. Maar soms ook leuk! :)

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    O en ons zwembad is langzaam aan het vollopen! Yessss.. :D

19. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Whow, nu snap ik dat het een dag duurt voordat het zwembad vol is :D
    Je hebt geen kleintje! Lekker hoor!

@ Elleinad, niet leuk!! Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk sjagerijnig van wordt! En dan hebben wij vrouwen ook nog eens last van hormonen.. Hij moet idd een schop onder z'n kont krijgen :)
    Tis idd niet zo leuk als je iemand anders moet vragen.. Wat dat betreft heeft mijn vent meer last van nesteldrang dan ik.

Hierbij ons kamertje
    Bekijk bijlage 337839

20. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Oh op de plaats van het wiegje komt een schommelstoel te staan. Het wiegje verhuist tzt naar onze slaapkamer maar wilde hem vaat neerzetten. M'n moeder maakt nog de bekleding en het hemeltje voor het wiegje :)

Deel Deze Pagina