Linnepin, echt een super mooi strak kamertje!! Daar hou ik van.. Wij hebben antraciet en wit. Als de aankleding af is maak ik een foto, nu nog wat kaal.. (En ik wil dat het kamertje goed voor de dag komt hahaha) Ja het is een flinke.. Maar onze tuin is ook flink, dus het past wel.
jemig wat een zwembad zeg!! heerlijk met dit weer!! en wauw wat een mooi kamertje!! strak en stoer maar toch ook lief en schattig!! echt wat ik ook graag wil!! wij zijn nu aan t kijken naar een combi tussen de kleuren grijs en ijsblauw maar ik merk dat assesoires in de kleur ijsblauw wel een hele grote uitdaging gaan worden haha dus dat moeten we maar nog eens overdenken. vanmiddag nog maar even naar de gamma gegaan om weer wat verf te kijken en denk nu een kleur blauw gevonden te hebben die meer te verkrijgen is ook net maar eens een goed gesprek gevoerd vriendlief.. dat ik er echt van baal dat er geen vaart in t kamertje komt en hij gaf aan t te begrijpen maar de komende drie weken wel even genoeg te doen te hebben wat ik begrijp maar vraag me af of t daarna beter gaat.. net besloten dat ik zo meteen gewoon ga beginnen en als t niet lukt roep ik m en dan komt ie toch wel helpen haha misschien dat dit werkt
Ben benieuwd nr je kamertje! En gewoon beginnen helpt vaak ook idd! Haha.. Bij mij wel iig. Ik ga internet zo weer even verder afstruinen naar leuke aanbiedingen! Ik ben koopjes ziek volgens mij haha Fijne avond allemaal.
Meiden, eerlijke mening graag!! Aangezien we dachten dat we een meisje zouden krijgen was ik al helemaal ingesteld op Elena. Wat vinden jullie een leuke jongensnaam?
Ja hoor, hier ook zo'n druktemaker in mijn buik, en zoals ik al eerder een keer meldde, ook nog eens een eigenwijsje, dus wij noemen ons ukje (met recht) een draakje, hahaha Gisteren voelde ik ons hummeltje voor het eerst echt goed bewegen (vond het wel erg lang duren voordat dat moment eindelijk kwam, maar goed, ik heb erg veel vruchtwater, dus dat schijnt daar van invloed op te zijn), maar nu wel meteen ook last van maagzuur.... Enige remedie voor mij (na vla en melk etc al geprobeerd te hebben) is wat hoger met mijn hoofd gaan liggen...
Anke, ik vind de combinatie namen goed kunnen hoor. Uiteindelijk is het toch wat jullie er van vinden.. Jullie moeten het mooi vinden, als je twijfelt, misschien even verder zoeken. Wij vernoemen niet. Ik vind oude namen zo lelijk en m'n vriend heet Henricus Martinus.. Nou, wat moet je daar nou van maken?? :/ bah.. Haha Ik hou van moderne namen en dat vernoemen vind ik allemaal persoonlijk. Wij doen het iig niet. Het enige dat ik bij mijn dochter heb gedaan: Demi Véronique.. Ik heb haar 2e naam wel vernoemd nr m'n overleden broertje, die heette: Dominique.. Maar ook omdat ik het mooi vind. Onze dame gaat Noa heetten, ze krijgt ook een 2e naam... Maar wat?? Haha we zijn er nog steeds niet uit!
Hey Anke, Ik vind het een mooie naam. Onze jongensnaam wijkt er niet veel van af. Vind jullie jongensnaam helemaal leuk
A Bodien, hier ook een druk mannetje vandaag.. Zit hier af en toe echt te genieten achter m'n bureau.. Zou het komen doordat je je met dit weer vooral niet teveel moet inspannen @xAnke, mooi buikje hoor! En ook een mooie echo! Wat betreft de namen, naar mijn mening passen die namen heel goed bij elkaar! En jullie vaders hebben ook niet echt een ouderwetse naam, wel net zo leuk! Stoere naam die je idd niet veel hoort. Wij zullen onze kleine in de doopnaam vernoemen naar de vader van mijn man. Hij is overleden toen mijn man 8 was, dus voor hem belangrijk. Ik vind het prima en ook wel een mooi idee, kan me wel voorstellen dat hij dat graag wilt. Wij zijn er ook nog steeds niet uit welke naam ons kleine mannetje krijgt.. De naam Dani komt steeds weer terug bij ons, maar ik heb eigenlijk bij geen enkele jongensnaam echt het wauw idee, moeilijk moeilijk!
@Linnepin Ja dat vond ik dus ook! Ben nu echt wel blij met de naam En dat is idd een mooie gedachte, Dani is wel echt een leuke naam maar dan zou ik eerder voor Daniël gaan! ( echt een smaakkwestie denk ik! ) Ik vind jongensnaam veel moeilijker dan meisjesnamen!
Mooie namen hoor Anke. Ook mooie echofoto en mooi buikje. Ik zelf wilde wel graag de kinderen ook naar de opa's en oma's noemen. Ze krijgen dus wel doopnamen (ook al willen we ze niet laten dopen). Zijn wel lekker ouderwetse namen. Maar zowel mijn man als ik hebben dat zelf ook. Mijn man heet: Jimmy Johannes Manders Ik heet: Wendy Petronella Gerarda Manders - van den Hoogen Kindjes gaan heten: Roxy Wilhelmina Gerardina Manders en Vinny Hubertus Henricus Manders. Vind het wel goed klinken. Eerste naam is dan roepnaam. Vond het ook leuk om namen te bedenken met Y op het eind, omdat onze eigen namen ook op Y eindigen.
Het heeft wel wat hoor die 2e en 3e namen! Heb zelf maar 1 naam en dat vind ik erg jammer, al ben ik wel vernoemd naar mijn oma Anne. Lijkt me echt zo bijzonder een tweeling krijgen en dan ook nog een jongen en een meisje! Zat er int begin beetje op te hopen
Roxy is erg leuk! Vernoemen kan ook leuk zijn, maar ik heb niet zoveel met de ouders van mijn vriend en de namen zijn net iets te ouderwets vind ik. Anke, de namen van jouw man en schoonvader zijn idd vrij modern. Daarom vind ik de combinatie ook leuk, rolt ook goed.. Ik vind jongens namen ook moeilijker dan meisjes.. Waarom dat is, weet ik niet, maar ben blij dat ik er niet meer over na hoef te denken!
Hay! Leuke namen hoor anke! En vind ze idd mooi bij elkaar passen!! Ook mooie buik en echo!! leuk om te zien!! Wij vinden een jongensnaam ook veel moeilijker dan een meisjes naam haha we hebben nu wel een naam, besloten de kleine een tijdje thuis zo te gaan noemen als we over m praten ove tegen hem praten en nu twijfel ik toch weer.. Maar eigenlijk ook niet want vind de naam nog steeds erg leuk! Ik ben volgens mij gewoon bang voor reacties van de omgeving wat nergens op slaat maar vind de naam ergens niet bij ons passen en denk dat niemand m verwacht bij ons haha toch vinden we m allebij echt leuk dus denk dat t m wel blijft Tweede naam krijgt onze uk niet vind t wel mooi maar zou niet weten wat t moet worden,gedoopt word hij niet en vernoemen weet ik nu al dat ik de hele familie wel mag vernoemen van beide kanten anders is er gelijk weer ruzie.. Haha dat word m dus ook niet! Hier is t ook een aardige drukte maker! Echt heerlijk gevoel! Kan er geen genoeg van krijgen en wil t liefst meteen gaan zitten en niks mmeer doen als ie aan t trappelen is zodat ik t allemaal goed kan voelen! Maandag heeft mn vriend ook eindelijk mogen genieten van t getrappel van ons kereltje! Echt heerlijk!! Zie af en toe mn hele buik heen en weer gaan haha Wat betreft babykamer begon ik met de kast en sloegen de hormonen toe.. Vriend was erg moe en reageerde nogal bot dus een fikse discussie was t gevolg.. T gevolg daarvan was weer dat we besloten t toch wel handig was eerst de muren te doen en dan pas alles in elkaar te zetten dus zijn we direct de knoop qua kleur gaan doorhakken en verf gaan halen. Gister heb ik de eerste muur geverfd en ben er erg blij mee!!! nu de andere muren nog even witten en dan kunnen van de t weekend de meubels in elkaar kortom we zijn dr eindelijk aan begonnen! Heerlijk! Zodra die klaar is volgen de foto's maar dat zal nog wel even duren want we hebben ook nog niet alles wat ik erin wil.. Vandaag lekker in mn huis aan t rommelen, beetje opruimen en schoonmaken enzo.. Merk met dit weer dat t zwaarder word hoor hebben jullie dat ook? Krijg ook last van mn rug :S dus steeds maar even zitten tussendoor en dan gaat t wel weer
ik heb nog nooit zo'n hekel gehad aan warm weer.... vind het nu echt helemaal niks! Gelukkig blijft het bij ons in huis aardig koel, dus ben ik de hele dag maar een beetje binnen. vandaag poosje bezig geweest met het plakken van plinten op het laminaat. de hond had dat vernield toen ie nog puppy was. nu maar ff nieuwe aangeschaft zodat het straks allemaal netjes is.... nou was het al meer dan een jaar vernield, maar nu moet het gebeuren!! Hoezo nesteldrang??? haha Maar word wel weer netjes. Ik vind het ook zwaarder worden, moet vaker ff gaan zitten... Ik geniet ook van t getrappel. al voel ik het niet echt heftig, soms wel. de placenta zit bij mij aan de voorkant... het is bij mij vooral als ik rustig zit of 's ochtends en 's avonds in bed!
Jeetje heb behoorlijk wat geklets gemist Yoga heb ik met onze oudste gedaan maar na 1 les was ik er al klaar mee niks voor mij. Kamertje is hier nog lang niet af... we zijn wel begonnen met leeg ruimen om te gaan verven, maar we willen een hele houten wand maken dus komt nog wel wat bij kijken. Kaartje en bord (maken we zelf) en daar zijn we nu wel uit. Naam daarin tegen komen we echt niet uit... voor een meisje hadden we quinty besloten, maar ja nu word het een jongen en kom ik toch terug op de naam die we hadden (jaimy) want ik vind het te veel lijken op onze jongste. Dus dat word nog een hele klus moet wel ook engels zijn en niet dagelijks horen. Wij heten zelf: Ruud (rudy) Debby Devoney Kayleigh Ook allemaal y of y klank op het einde Vind het dus wel belangrijk om het er bij te laten passen, maar vind een jongens naam ech heel erg moeilijk
Apart dat we de jongens namen bijna allemaal moeilijker vinden, haha.. Marietje, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik voel haar veel, maar ook niet keihard of zo. Toch gaat m'n buik regelmatig heen en weer.. Al weer bijna 23 weken, begint eindelijk een beetje schot in te zitten! Haha.. Elleinad, lekker he! Met de baby kamer bezig zijn.. Als je straks de meubeltjes hebt staan heb je waarschijnlijk nog meer rust. Is bij mij wel zo iig.. Ik duik er vroeg in vandaag! Morgen nr het Uwv.. Zo GEEN zin in!