November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Jaloers hoor. Ik heb nog niet echt een buikje. Lijkt net of ik teveel gegeten heb.

2. xAnke

xAnke Niet meer actief

@Elleinad Ik vind Mats een super leuke naam! En totaal niet storend bij Martens, al helemaal niet als er nog een tweede naam tussen komt! Als je gevoel zegt doen, dan moet je het doen. En wat pesten betreft, kleine kinderen zijn nooit bezig met achternamen dus dan zou je moeten kijken naar wat er rijmt op Mats..

3. xAnke

xAnke Niet meer actief

@buikje ik maak dinsdag weer een foto dan ben ik 23 weekjes, heb al een beste buik! heerlijk! gaat ook al goed heen en weer wanneer kleine Dustin aan het schoppen is!

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloempje: dank je :D en komt vanzelf wel toch! Bij mij ging het heel snel maar staat nu ook al een tijd stil hoor. Maar snap wel dat t leuker is als je al echt een buik zou hebben! Zal vast snel komen bij je ook!

@anke: dank je! :D en ja das ook waar idd gaan we maar s ffies kijken wat we allemaal kunnen bedenken dwt rijmt op mats :p haha thnx voor de tip!! Hadden we nog niet aan gedacht!! Enuh ben benieuwd naar de foto!! :D hier gaat t af en toe ook echt flink te keer!!
    Helaas wel al twee dagen behoorlijk last van mn onderrug en niets lijkt echt te helpen :S maar goed gaat ook wel weer over!

5. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Hier mijn eerste buikfoto.... image.jpg

6. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Nu nog uitvogelen hoe foto's er niet dwars op komen (iemand suggesties???)

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    169
    63
    Leuke foto donder.....je kan het al goed zien :)

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hoor donder!! :D

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    @ Donder, mooie buik hoor! Je hoeft je bij jou niet af te vragen of je zwanger bent of niet :)
    Ik snap ook niet zo goed waarom de foto's overdwars geplaatst worden. Ik verwijder hem dan altijd weer en doe het nog een keer, dan gaat het meestal wel goed maar dat zal vast de manier niet moeten zijn :D

@ Elleinad, ook al zo'n mooie buik!
    Wat betreft de naam Mats, ik vind het een leuke naam! Vind het totaal niet storend bij de achternaam.. En als jullie het leuk vinden, dan is het goed toch.. Verwacht niet dat ie gepest gaat worden ofzo omdat ie de naam Mats heeft hoor! Hou zowiezo wel van een korte en stoere naam en vind Mats zo'n naam, leuk dus!

@ Geboortekaartjes, ik heb al een paar weken de proefkaartjes liggen, maar kan niet kiezen. Heb nu op internet weer een ander kaartje gevonden die ik eigenlijk nog leuker vind. M'n vent maakt het eigenlijk niets uit, hij vindt het kaartje geloof ik niet echt belangrijk.
    En hij heeft het boekje van Kluun, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gelezen, het enige wat ie onthouden heeft is dat ie moet meeveren dus hij bemoeid zich er zo min mogelijk mee of hij vind het allemaal prima.. zo nu en dan nog best eens handig.
    Alleen komen we nog steeds niet uit de naam.. grrr.. We hebben inmiddels Dani ook al weer van de baan geschoven. Ik wil graag Finn, vind manlief helemaal niets! Hij wil graag Milan, ben ik niet zo kapot van.. stug door blijven zoeken dan maar.

@ Bloempje, jammer dat je nog niet echt een buik hebt.. Komt echt nog wel hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat ook graag wilt. Hoop dat je binnenkort ook zo'n mooie buik hebt. Misschien gaat het wel in een x heel snel!

Ik heb vandaag onwijs veel getrappel in m'n buik.. Hij gaat bijna de hele dag door :D
    Morgen weer bij de vk hartje luisteren, altijd leuk.
    Verder een druk weekend achter de rug. Sinds tijden weer eens gezellig met een paar vriendinnen wezen stappen. Super leuk gehad, maar het is geen aanrader om pas om 04.00 uur naar bed te gaan. Gister lekker in het zwembad gelegen en gebbqd met vrienden, dus wat kalmer aan.
    Nog een weekje werken en dan lekker m'n spullen pakken voor 2 wkn Zuid-Frankrijk, heerlijk 2 weken helemaal niets doen.. Kijk er al naar uit!

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vandaag ook weer op controle bij de vk. gisteravond, toen het wat afkoelde, ook onwijs veel getrappel in mn buik. echt heel hard! :) Ik zei al tegen mijn vriend dat de kleine de motor al aan het aantrapppen was (mn vriend rijd veel motor). Hij natuurlijk zo trots als een pauw.
    ik heb gisteren de geboortekaartjes besteld. Von de keuze ook wel moeilijk, zijn er zoveel. maar op een gegeven moment maar gewoon de knoop door gehakt. anders kan ik nooit een keuze maken! ;)

11. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben trouwens van plan om cupcakes te maken voor de kraamvsisite. iemand enig idee of je die dingen ook in kan vriezen met versiering? op zich zou dat wel handig zijn....;)

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linnepin: tja lastig he die namen! Ik vind finn ook echt leuk!! Maar ja je wilt wel allebei de naam leuk vinden natuurlijk! Hoop dat jullie dr ook snel 1 vinden dat je beide leuk vind!

@marietje: heerlijk he! Hier ook idd zodra t afkoelt heel veel getrappel in mn buik! En heel grappig mijn vriend voetbalt dus bij ons was de kleine man alvast begonnen met trainen :D haha

Hier denk ik dat wij er wel uit zijn met de naam! We hebben ook een mooie combi naam gevonden om de namen van mn vader en die van de opa van mn vriend als tweede naam de te geven! Ben gelijk ook maar geboortekaartjes gaan kijken :D maar jeetje wat is dat lastig zeg! Er zijn echt heel veel leuke! Gelukkig hebben we nog ffies :D
    De naam word nu waarschijnlijk: Mats Roan Martens ( roan is de combi tussen ronald en jan :D ) we zijn er tot nu toe allebei helemaal van in de wolken!
    Nou succes met de warmte weer vandaag! En fijne dag!!

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en marietje! Super leuk idee! Wij hadden dr ook aan gedacht idd maar niet aan gedacht dat je ze ook kan invriezen natuurlijk! Maar of dat kan met versiering.. Geen idee! Er is ergens een topic voor taartenmakers misschier daar ffies vragen? Daar weet vast we iemand t :D

14. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Donder, mooie foto hoor. Leuk hoor. Je buik.
    Ik wordt gewoon in het geheel dik....:x
    Ben er echt niet blij mee :(

@Linnepin86, wat leuk dat getrappel in je buik..
    Zo leuk als je kindje actief is!
    Ik wil binnenkort ook met een paar vriendinnen stappen...Kijken hoe laat dat dan wordt...
    Ben meestal in het weekend wel moe van de gehele week werken. Elke dag om 6 uur opstaan en pas om 18.00 uur thuis komen..

@marietje, wat leuk dat alles goed gaat!
    Wat leuk dat verhaal met de motor. Mijn man en ik rijden ook motor. Hij zou ook echt trots zijn als ik zoiets zou zeggen. hahaha

@Elleinad, heel erg mooi naam.
    Ook super mooi die combinatie van de 2de naam!
    Super bedacht!

@Geboortekaartjes, nog helemaal niet mee bezig geweest.
    Al wel een kinderkamer en een box gekocht.
    Zo mooi!!!
    Ben helemaal happy!
    Wordt al binnen 3 weken geleverd!

http://www.kidskamers.nl/wp-content/uploads/2012/04/Kinderkamer-Denver.jpg

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @simoontje: dank je :D en mooie kamer!! Kan me voorstellen dat jullie daar blij mee zijn!!

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ha dames,

Lekker aan het kletsen zie ik. Haha
    Wij zijn lekker aan het genieten op de camping... :D

Het is wel erg warm vind ik hoor! Af en toe weet ik gewoon niet wat ik moet doen... Pfffff
    Nog geen mensen last van vocht vast houden?

Mooie buikjes zie ik ook voorbij komen... ;)
    Zal eens kijken of ik er nog 1 op de iPad heb staan.

Fijne avond allemaal en hopelijk koelt het snel iets af!

17. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

3 mrt 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Saffira29, mooie buik hoor.

Ik heb ook ontzettend veel last van de warmte.
    Wat is het toch heet...
    Vannacht hooguit 3 uurtjes geslapen...
    Ben ik blij dat ik donderdag en vrijdag vrij ben!!!

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    #1338 mama2girls, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt: 24 jul 2013
    marietje dat kan wel hoor. ik vries mijn taarten ook altijd versierd in. wel zorgwn dat ze luchtdicht verpakt zijn (mijn taarten die in gewoon in een goed dicht gebonden zak) en dan van te voren eruit en pas later de verpaking eraf halen. anders kijk eens op deleukstetaarten.nl daar kan je echt alle info vinden (ook mijn taarten :D;))

19. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ps marietje waarom maar je niet de versiering an te voren? Die kun je heel erg lang goed houde buiten de vriezer.
    En dan zet je de versiering op de cupcake als de visiete er is, scbeelt je ook een hoop plek in je vriezer en een losse cupcake is makkelijker in te vriezen of eventueel mss te bakken door je man of jou zelf.

20. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    hier nog 2 foto's van mijn buikkie :) krijg het niet heel goed op de foto :(
    20130724_122125.jpg

20130724_122306.jpg

zie ook dat de ene linksom is gedraaid en de ander rechtsom... krijg ze niet goed gedraaid :(

Deel Deze Pagina