November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen dames!

Ben vanmorgen al om 6 uur opgestaan en heb net alle ramen boven gezeemd :D kan ik de rest van de dag lekker zonder schuldgevoel rustig aan doen als het warm wordt ;)

2. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Freesstudio.nl;)

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is fanatiek...;) Hier net wakker...:D

4. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Marietje gefeliciteerd !

5. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MaaikeFerryjari: Haha, dank je!! Gelukkig kan ik niet klagen dat het te koud is op mijn verjaardag!! ;)

6. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Gefeliciteerd marietje..

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Gefeliciteerd!! :D

O ik kan de ikea aanraden om af te koelen, heerlijk die airco! :p
    Alleen wat een klap als je buiten komt....

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de felicitaties!!:D

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Zo, iedereen kunnen genieten van het weertje..??
    Hoop het wel want het was echt super lekker zeg!

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Oeps te snel.. Haha..

Wij zijn vandaag lekker wezen varen met m'n zusje en zwager..
    Mijn kleine (grote) dame heeft ook flink genoten..
    En vanavond lekker een hapje wezen eten met vrienden.
    Veel te veel gegeten!! :-D

Hoe vergaat het de rest?
    Op een ballon gevoel na mag ik niet klagen, weinig kwaaltjes op het moment. Harde buiken ben ik aan gewend ondertussen..

Fijne avond allemaal!

11. Hier alles goed, alleen elke dag last van maagzuur. Meestal neem ik dan warme melk, maar gister was het zó erg dat ik maar een Rennie heb genomen. Kon er echt niet van slapen.

Vandaag weer ff een rustig aan dagje. Moet wel even stofzuigen en opruimen boven, want op donderdag komt eindelijk de babykamer :D

12. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Ik heb afgelopen zaterdag heerlijk uitverkoop babykleertjes geshopt met mijn moeder (altijd handig voor wat sponsoring, hahaha).
    Wat is uitverkoop toch heerlijk, een mega volle grote Prenatal-tas voor nog geen 140 euro...
    En alles werd thuis ook goedgekeurd (niet onbelangrijk).

Een paar weken geleden begreep ik nog niet zoveel van de 'nesteldrang'die sommigen van jullie al hadden, maar ik moet er nu ook aan geloven (and I like it...). Opruimen, poetsen, kamertje in orde maken, voorbereidingen etc.
    Ben nu ineens heel blij dat het kamertje 3 weken eerder geleverd wordt, hahaha.

13. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja die bekende nesteldrang heb ik ook wel hoor!
    Zaterdag de hele keuken van binnen en buiten schoongemaakt.. :D

Bolkje: rennie mag toch gewoon? Dan zou ik het zeker doen, vooral als je er zo'n last van hebt...
    Ik heb vorige week m'n eerste paracetamol op.. Maar was ook blij dat ik die genomen had zeg! Soms is het gewoon echt ff nodig. Het is ook niet niets voor je lichaam allemaal..

Donder: uitverkoop is super leuk! Ik hoef niet perse uitverkoop te shoppen, maar toch doe ik het eigenlijk altijd. Zo leuk mogelijk voor zo min mogelijk.... Ik wil m'n geld ook altijd aan meerdere leuke dingen uitgeven en als je alleen maar dure dingen koopt is het zo op.
    Mijn vriend heeft bijvoorbeeld een ski jas, die koste (schrik niet) 1800 euro.. :O ik vind dat echt belachelijk en zou m'n geld nooit zo besteden.
    Maar goed, ieder zo zijn ding.

Super fijn dat je zo lekker hebt kunnen shoppen met je mams!! ;)

Hoe is het trouwens met je zus? Houd ze het een beetje vol..?

Fijne dag allemaal..

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Eindelijk weer eens een reactie van mij! Haha was een weekje weg als leiding naar een danskamp! Super leuk maar wel heel zwaar! Helemaal met het weer donderdag en vrijdag!

@bolkje: balen dat je zo n last heb van maagzuur! Ik deed ook rennie's nemen hoor als de warme meld niet meer hielp! T mag gewoon en dat helpt ook echt goed! Gelukkig is het hier nu wat minder! Hoop voor jou dat je dr binnenkort ook minder last van hebt!
    En leuk dat je babykamer bijna geleverd word!! Spannend!! :D

@donder: oh heerlijk!! Die uitverkoop is perfect! Haha wat saffira ook zegt, t is hier niet nodig maar toch leuk dat je zo veel voor zo weinig mee kan nemen t scheelt toch en kan je t andere geld weer ergens anders voor gebruiken :D wat betreft de nesteldrang heb ik t idd al een tijdje en vind t ook wel leuk! :D grappig dat je t nu ook zo ineens hebt!

@saffira: haha tja t kan maar weer gedaan zijn!

@hier: volgens mij weer een behoorlijke groei gehad! Ik heb echt t idee dat ik gigantisch aan t worden ben haha hou me hart vast hoe ik ben met 40 weken maar vind t ook echt wel heel erg leuk hoor!! Mn hele buik schud nu regelmatig heen en weer en vriendlief voelt ook de zachte schopjes ondertussen:D echt op en top genieten dit!! Wel merk ik dat ik rustiger aan moet gaan doen. Te veel en te snel lopen gaat haast niet want dan krijg ik gelijk pijn bij mn schaambeen :S was een beetje bang voor bekken instabiliteit maar als ik rustig aan doe gaat t wel goed dus dat doen we dan maar.

Verder hebben we gister heerlijk een weekje centerparcs geboekt! We gaan vrijdag al weg! :D we wilden eerst lekker naar de zon maar ik kan helemaal niet meer tegen de hitte en weet echt niet waar ik t zoeken moet als ik bijv een stukje in de zon moet lopen ofzo.. Dat leek ons dus toch niet zo een goed idee en gaan we nu lekker naar center parcs! :D

Hier een buikfoto van gister avond: :D

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje van voren: (mn navel springt er echt bijna uit!)

16. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    elleinand mooie buik hoor meid.

bolkje ik ken het probleem met maagzuur heel erg vervelend. bij mijn oudste slikte ik ook gewoon renni, maar bij jongste raden ze dat af en ben ik regla gaan gebruiken. das speciaal voor zwangere dus er zit geen rotzooi in. je hebt het in pillen en vloeibaar. ik had vloeibaar en gebruik het nu weer.. moet zeggen dat het bij mij zelfs nog beter werkt als rennie.

het is gewoon bij de apotheek te koop.

17. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    @Saffira29: Wat lief dat je ook nog eens naar mijn zusje vraagt. Het gaat best heel goed met haar. Bevalling is nu ruim een maand geleden en ze gaat zowel lichamelijk als geestelijk echt de goede kant op. Ze is zelfs alweer 2 halve dagen aan het werk (therapeutisch).
    Ze is blij voor ons dat het gelukkig nog steeds goed gaat en heeft zelfs al aangeboden om hun kinderwagen (die nu natuurlijk nog ff niet nodig is) bij onze ouders neer te zetten, zodat zij hem kunnen gebruiken als onze kleine spruit daar straks is, heel lief van d'r.

@nesteldrang: Mijn vriend wordt nu dus ook langzaamaan gek van mij dat ik nu allemaal dingen (kleine klusjes) in huis gedaan wil hebben. Ik kan er een hele lijst van maken, toch doe ik dat maar niet, want dan weet ik zeker dat de moed hem in z'n schoenen zakt, hahaha, gewoon af en toe iets noemen en dan straap ik het ongemerkt wel van mijn lijstje, hahaha.

@ borstvoedingscursus: Gisteren ben ik naar een (sessie 1 van 2) bijeenkomst geweest over succesvol borstvoeding geven. de lactatiedeskundige die ons alle ins en outs over borstvoeding vertelde was echt een feest om naar te luisteren, leuke grapjes tussendoor, heel goede info en vooral ervaringsverhalen. Volgende week maandag deel 2, dan gaat het over het voorkomen van problemen en voedingstechnieken. Heel leerzaam.

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Volgens mij is jouw zus een sterkte vrouw! Al weer werken een maand na de bevalling.... Pffff.. Weet niet of ik dat zelf zou kunnen. Aan de andere kant, dan ben je toch met je gedachte even ergens anders..
    Heel moeilijk hoor!
    Hebben ze hun kinderwens voorlopig op een laag pitje gezet Of mogen ze nu, als ze zouden willen, gelijk weer proberen zwanger te worden?

Hoe ervaar jij dit zelf...?
    Je "schuld" gevoel dat je zelf een gezond kindje krijgt is hopelijk wel weg nu..? Dacht dat je daar iets over zei toen.. Wat natuurlijk heel logisch is hoor, ik zou het ook hebben denk ik.

Erg lief van haar idd, dat jullie de kinderwagen daar kunnen gebruiken zeg.. Hopelijk kunnen hun straks iig flink van jullie kleintje genieten.

Ik kom zojuist van de borstvoedingsdeskundige, alleen dat was saai en het meeste wist ik al. Klinkt gezelliger bij jullie! Haha..
    Maar je wil dus ook borstvoeding gaan geven?
    Ik ga het wel weer proberen.. Bij mijn dochter 3 weken gedaan maar het deed me teveel pijn.. Ondanks dat ik geen last van ontstekingen had of kloven..
    Ik wil sowieso 2 a 3 maanden borstvoeding geven, als het lukt, en daarna flesvoeding. Vind kolven op het werk niet handig en ik hoop toch echt na mijn verlof gelijk aan de slag te kunnen ;)

Dat persoonlijke lijstje van jou is wel handig zeg! Hahaha
    Moet ik misschien ook maar doen.. Had m'n lijstje al aan hem laten zien, zag hem bijna met de seconde depressiever worden! Hahahaha.. :p

Ik zeur er niet meer om en laat hem af en toe wat doen, dat werkt al beter.
    Die mannen hebben het soms maar zwaar.. 40 uur werken, ons geklaag aanhoren, alle klusjes in huis opknappen en dan ook nog eens op hun woorden moeten letten want O wee als hij iets zegt wat me niet aan staat.... Hihihi.. :D

Fijne middag allemaal!

19. ML baalde zo van alle klusjes dit weekend ook!! :) Dus laat hem nu maar weer even met rust voorlopig ;)

ik moet ook nog naar zo'n borstvoedingen-avond, maar zit er nog een beetje tegenaan te hikken. Weet niet echt waarom, eerlijk gezegd.

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    O en zoals altijd: mooie buik elleinad!! Haha.. Ben ook benieuwd hoe jij eindigd... :p

Deel Deze Pagina