November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xAnke

xAnke Niet meer actief

Idd wake up call, leert mensen goed kennen.. vriend van me werd laatst boos dat kk iedereen vroeg naar huia stuurde, sorry hoor maar om 10uur wil ik mijn pyama aan en lekker op de bank liggen met mn vriend! Er groeit een mini mensje in me en veel vrienden lijken dat niet te snappe..

@box, staat bij mn ouders mn vader heeft hem geschuurd en geschilderd dus zo goed als nieuw! Maar dus nog niet in huis

2. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd wake up call.
    wij hebben er een vriend tussen zitten die, toen zijn vriendin zwanger was en de tijd erna, wel 1,5 jaar nauwelijks de deur uit is geweest. hebben we nooit wat van gezegd. nou zijn ze uit elkaar en zegt ie telkens tegen mijn vriend dat mijn vriend best zonder mij weg kan en dat ik wel alleen naar huis kan enzo.... :x bemoei je lekker met jezelf denk ik dan!!! :D raar gedoe...

leuk zo'n babyshower! krijg ik ook niet hoor. is niets voor mijn familie om dat te organiseren. en mn vriendinnen doen dat denk ik ook niet....;)

hier een luie, rustige, eenzame zaterdag avond. mn vriend zit voor 3 weken op zee....;) niets aan... valt me nu ook flink zwaarder dan anders... lichamelijk bedoel ik dan. best lastig als je alles alleen moet doen; huishouden, dieren, tuin en dan ook nog full time werken. en dan nog 31 weken zwanger zijn. had verwacht dat ik het wel 'even'zou doen in mn eentje, maar das toch niet helemaal waar.... zou blij zijn als ie er weer is...

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en box staat nog boven, in de doos. vind ik nog te vroeg. staat ie alleen maar in de weg en kan de kat er alleen maar in kruipen. en das natuurlijk helemaal niet de bedoeling

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Anke: dat is je goed recht! En zwangere hebben gewoon ook net iets keer slaap nodig... Lekker in zijn soppie gaat laten koken zeker. ;)

Marietje: dat lijkt me irritant! Iemand die zelf niet anders deed en nu jullie even denkt te vertellen hoe het moet...
    Sommige mensen denken echt niet voordat ze iets zeggen of zich bemoeien met anderen. Of ze denken alleen aan zichzelf.

Zo knap van je hoor! Fulltime werken en dat alles er nog naast..
    En idd, het "even" doen valt vaak tegen..
    Zwanger zijn heeft een grotere impact op de meeste vrouwen dan ze vaak vooraf denken.
    Snap dat je blij zal zijn als je mannetje er weer is!

Box: ja ik zei nog, vind je het niet te vroeg om hem te geven??
    Maar ze wou het graag en vond het lullig om te zeggen dat ik hem nog niet wil. (Stiefmoeder, dus is al een gevoelig gebeuren vaak tussen ons).
    Maar als ik iets in huis heb wil ik het neerzetten ook!
    Dat is mijn tekortkoming dan weer he! Haha.:

Wij hebben een kat en hond. Maar die zijn beide in de keuken als wij er niet zijn... En de kat vaak ook nog buiten.
    Moet haar ook niet in de buurt van de box hebben hoor, vooral straks niet! Bah..

5. xAnke

xAnke Niet meer actief

Pff 3 weken zonder mn vriend zou me ook zwaar vallen! Het valt me elke avond al zwaar dat ie pas rond 11uur thuis is van zn werk.. ben echt een wrak zo nu en dan

En wat vrienden betreft, ik nodig ze niet meer uit, heb er alleen maar stress van! Dit appartement waar ik met mn vriend woon waa voor de zwangerschap van hem en zijn broertje, meer een keet ( binnen roken, vlaggen aan de muren gwn onverzorgd ) nu alles opgeknapt, nieuwe vloer, muren geachilderd (geel van de nicotine waren ze). En nog weten zn vrienden het voor mekaar te krijgen om binnen shagjes te gaan draaien en boeren en scheten te laten, ik ga echt uit mn plaat wanneer dat gebeurt! Dit is een huis geen hang hok meer! Ook kan ik er slecht tegen als mensen onverwacht langkomen.. bel gewoon? Miss overdrijf ik maar trek het gewoon niet!

6. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    de hon kan er hier ook niet bij. een van de katten zit altijd buiten, maar de ander is altijd in de woonkamer. deze kan niet samen met de hond en durft niet naar buiten..... ze kruipt ook nog eens overal op en in.... dus dat gaat nog leuk worden met de box....

ik denk dat ik mn tijd even anders in moet gaan delen komende weken. heb al met mn vriend afgesproken dat bepaalde dingen (zoals grasmaaien) blijven liggen tot hij er weer is. dat zie ik niet zitten. verder ga ik s avonds maar een paar nodige dingen doen (voor de dieren zorgen) en verder niet zoveel... lekker uitrusten na een dag werken. en dan kan ik in t weekend wel wat meer in huis doen... gelukkig is dit de laatste keer dat ie weg is... voor de bevalling dan....;)

7. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik krijg ook nog een babyshower, een vriendin van mij organiseert dat. Ik heb opgeschreven wie ik er bij wil, de rest regelt zij. Ik weet wel wanneer het is, over 3 weken. :)

Bij mij staat de box vanaf 20 weken ongeveer. Vanwege tweeling, wil ik alles graag op tijd klaar hebben. Nog maximaal 7/8 weken, als ze zich dan nog niet aandienen, worden ze gehaald. :D :D

Vandaag voor het laatst (voordat ik moeder wordt) op stap geweest. Naar We love the 90's in Nijmegen. We hadden een klapstoel voor mij meegenomen. Toch wel moe, vanwege de flinke wandeling van auto naar festivalterrein en terug. Dus nu lekker naar mn bed en morgen lekker rustig aan. :)

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Leuk dat je babyshower leuk was saffira en heel jammer van die vriendin!! Ik zou t ook echt niet kunnen waarderen! Gelukkig ben je lekker verwent! :D

Wat betreft de box staat ie bij ons denk ik al een maandje of twee haha :) we hadden m toen gekocht en ik kreeg last van mn hormonen.. De babykamer konden we toen nog niet neerzetten dus toen wilde ik persee de box hebben staan haha

Verder heb ik echt geen idee of ik een babyshower krijg.. Heb wel twee keer voor een vriendin 1 georganiseerd en vind haar wel een type om t ook voor mij te doen :D maar ja ga nergens vanuit dan kan t ook geen teleurstelling zijn! E daarnaast hebben wij ook wel echt al heel veel :)

Zo nu ga ik lekker aankleden en dan op naar de pretecho die we vandaag hebben :D heerlijk even onze kleine man bewonderen samen met mn moeder echt heel veel zin in!!

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Heeeeeel veel plezier!!! Show je ons foto's..? :p

10. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Jeetje lekkere vriendin (sorry dat ik het zo zeg), maar dat zet je toch dikgedrukt in je agenda en gaat voor zo'n feest :( kan me je gevoel heel goed voorstellen.

Toen ik zwanger was van de eerste had ik 2 hele goede vriendinnen we deden alles samen. En toen ineens dachten ze volgens mij dat ik invalide was door de zwangerschap, want ze hebben toen ik het verteld had niks meer laten horen.... weg vriendschap :( ondertussen hebben ze zelf kinderen en heb ik als ik ze ergens tegenkom de neiging te vragen of ze zich invalide voelen.

# box, hier staat hij nog niet, maar denk volgend weekend wel. We hebben hem nog op zolder staan en zodra die daar weg is kan ik de zolder opruimen dus ivm nesteldrang volgend weekend maar naar beneden hihihi.

Saffira heeeeeel veeeeeeel plezier bij de echo!! Wel foto's showen he? :)

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Elleinad heeft de echo hoor.. Hihi.. ;)

Ja ik kan het ook nog niet echt los laten vandaag...
    Ze heeft me zo teleurgesteld. Dat heb ik haar ondertussen wel duidelijk gemaakt.. Ik wil niet dat onze vriendschap over is, maar op dit moment voelt het wel als een enorme barst.. :( ben niet snel verdrietig, maar nu..

En die vriendinnen van jou zeg... Mijn mond viel bijna open van verbazing.
    Je kan je blijkbaar zo in mensen vergissen! Echt misselijk gewoon..
    En nog wel 2 vriendinnen..... Over dit soort dingen raak ik bijna niet uitgepraat, haha.. Vind het gewoon zo raar als mensen zo doen.

Sommige vrienden van mijn vriend horen of zien we ook niet meer..
    Hij zit er zelf niet mee en zegt gewoon: ze zullen het wel druk hebben..
    Pfffff nou ik kan er zo boos om worden!! Ook gewoon vrienden die hij al 25 jaar kent.. Zo bizar.

Maar eigenlijk zijn juist dat soort mensen de moeite niet waard.

Heel aso zeg ik dan altijd: stik er vooral lekker in! Bah..

Maar ik ben ook wel iemand die als ze ergens klaar mee is, er echt klaar mee is.
    Zit ook wel met een dilemma, want m'n vriend wil een paar van hun gewoon geboorte kaartjes sturen. Ik niet!! Zonde van mijn geld en kaartjes.. Maar ja, kan ook niet maken om ze niet te sturen.
    Maar baal er wel van.

Het liefst zou ik die mensen dus ook vragen wat jij denkt.. Zijn wij nu opeens invalide of zo???? Maar ik doe het maar niet omdat ik geen zin in ruzies heb... Zucht.... Haha..

12. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Oooh sorry :(
    Elleinand heeeel veeeel plezier bij de echo.... hahaha niet minder gemeend hoor!!

Ja idd precies zonde van je geld. Ik heb het toen wel gewoon gedaan, maar achteraf spijt, want ze hebben niks meer laten horen.

Zulke mensen zijn het gewoon niet waard tijd in te steken!!

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach, dan moet je er maar van uit gaan dat je zelf gedaan hebt wat je kon! en verder laat je ze het lekker uitzoeken!

mn stiefmoeder was hier net om ff de kattenbak te verschonen. zo lief dat zij en mn pa elke keer weer klaar staan om me te helpen als mn vriend weg is. ze vond wel dat mn buik flink gegroeid was. Terwijl ze me drie dagen geleden nog gezien heeft!!! :)
    van mn schoonmoeder en mn schoonvader hoef ik geen hulp te verwachten...
    vandaag maar de slaapkamer helemaal geboend en geschrobd. en straks nog ff boven wat dingen opruimen. bedje opmaken doe ik tijdens mn verlof (4 weken van te voren). verder is alles al gewassen, dus dat is klaar...!!

14. xAnke

xAnke Niet meer actief

Wat gaat de tijd toch snel he dames! November lijkt ineens niet zo heel ver weg meer!

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mama2girls: ja precies daar ben ik ook bang voor..... Misschien toch nog eens een goed gesprek met mijn vriend er over hebben of hun er op aanspreken.

Marietje: lief hè! Ik heb gelukkig ook zulke ouders, mijn moeder heeft hier vorige week de nieuwe zolder trap staan verven omdat mijn vriend het zo druk heeft op zijn werk en ik het niet mag. Super toch, zulke ouders..
    Je schoonouders... Sja.. Je krijgt ze er bij hè! Soms valt het mee en soms valt het tegen.
    Het klinkt verschrikkelijk, maar ik moet alleen m'n schoonzusje niet.
    Ze manipuleert mensen en gebruikt mensen alleen maar.. Daar kan ik echt NIET tegen. Gelukkig weet m'n vriend dit wel.
    Maar jullie wonen in een boerderij waarschijnlijk?
    Hoeveel beesten heb je..?

Anke: ja de tijd gaat opeens best snel hè!!! Hahaha
    Heb heel de tijd niet anders gedaan dan klagen over dat het zo langzaam gaat allemaal.... Maar er begint eindelijk schot in te zitten! ;)
    Zal er vanavond weer eens een buik foto op gooien....

Ik vind dit trouwens wel een leuk topic geworden. Het is niet alleen maar buikfotos maar je kan ook een beetje je ei kwijt bij elkaar.. Verhalen vertellen en ervaringen delen of zorgen uiten.... Heerlijk!

Fijne zondag allemaal.. Wij gaan na het boenen even een rondje familie doen.. :)

16. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ben bang dat ik de enige vind die het nog behoorlijk ver vind lijken :( het is niet veel als je kijkt wat er al voorbij is, maar toch .....

Mijn schoonmoeder wokng in tilburg en is alleen, niet zo goed te been en al wat ouder. Maar aan mijn ouders heb ik heel veel.

Ff een vraagje over iets heel anders is er iemand mss goed in gedichten maken?
    Mijn moeder heeft bij mijn zus en mij een keizersnede gehad (volledig onder narcose) en ons pas na een paar dagen mogen zien en pas na 2 weken zelf vast mogen houden en wassen enz. Dit is haar tot op vandaag heel zwaar gevallen.

Nou heb ik een operatie set kleden kunnen regelen en wilde ik haar zaterdag tijdens haar verjaardag dat geven met een kaartje met een gedichtje om haar bij de bevalling te vragen, maar ik ben niet zo goed in gedichten verzinnen :(

Bij de andere 2 bevallingen vonden we het iets intiems voor ons twee, maar nu wil ik haar graag die wens geven en haar erbij hebben. Ze heeft geen flauw idee dat wij dit willen :)

17. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry voor mijn late reactie maar heb het best druk gehad en nauwelijks achter de pc gezeten.

Allereerst dank jullie wel voor de lieve berichtjes over mijn buik! Ik ben er zelf ook wel trots op moet ik zeggen.
    vorige keer meldde ik dat ik ruim 9 kilo aangekomen was.
    Daar heb ik een vraag over aan jullie. Weet niet zo goed of ik hier iets mee moet doen, of niet.
    Ik begreep dat je soms wel eens een pond per week kan aankomen. Nu kom ik de laatste tijd eigenlijk helemaal niet aan, ben zelfs afgelopen week een pond afgevallen!
    Zou dat kwaad kunnen? Ik eet gewoon net als anders, en de kleine beweegt gewoon net als anders, dus heb totaal niet het idee dat er iets mis zou zijn ofzo... wat denken jullie?
    Ik zit nu momenteel om 8,6 kilogram aangekomen en ben 29,4 weken. Hoeveel zijn jullie aangekomen als ik vragen mag?

18. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja en hier mijn lijstje nog! :eek:)

Jill1984, 28 jaar ( mijn oorspronkelijke geboortejaar is 1985)
    getrouwd nu 2 jaar :)
    dit is ons eerst kindje
    Ik ben onder behandeling van een gyneacoloog in het ziekenhuis.
    Ga ik het ziekenhuis bevallen
    en ik wil zeker wel borstvoeding gaan proberen! Ben er nog niet 100 % van overtuigd of ik het iets vind, maar ik vind het het proberen waard!

14 november uitgerekend.

19. xAnke

xAnke Niet meer actief

Hier zit er ruim 15 kilo aan! Moet wel toegeven dat ik meer (lekker) eet. Vorig jaar 15 kilo afgevallen dus dat zit er nu weer aan alleen ben ik dit x zwanger, stuk minder erg dus voor mn gevoel! En ik weet dat ik in staat ben snel af te vallen als k er echt voor ga geloof dat rond de 10 kilo ook normaal is voor deze periode, zou me dus echt niet druk maken als ik jou was.

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mama2girls, wow.. Wat super voor je moeder zeg!! Echt leuk dat jullie dat met haar gaan delen :D

Helaas ben ik niet zo goed in gedichten..
    Had je graag geholpen. Misschien even googlen en er dan zelf iets moois van maken in je eigen woorden?

Kilo's maken niet veel uit, ik kwam elke keer 4 kilo aan en de laatste controle opeens maar 1. De laatste maanden schijnt het soms minder hard te gaan.... Ik zou me er totaal niet druk om maken.
    Zo lang je goed eet en de vk zegt dat alles goed is, lekker genieten! ;)

Deel Deze Pagina