November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @DW1988

zoooo hallo!!!..*jaloers* :D

2. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes al. Ik ben blij dat ik niet de enigste ben met een al best wel dikke darmenbuik.

3. DW1988

DW1988 Lid

19 mrt 2013
    22
    0
    0
    Hi meid!

Haha ja en dan heb ik nog niet eens iets gegeten..
    Natuurlijk is het niet die kleine kanjer zelf, maar het is wel een leuk idee dat dit allemaal door hem/haar is.

4. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij word ik formaat walrus.... Ik pas m'n broeken niet meer. Nu maar m'n eerste positiebroek aan.... Moet toch wat als de rest niet lekker en goed meer zit...
    Verder vandaag weer onwijs last van m'n darmen... En niet te vergeten de afscheiding. Het lijkt wel of t steeds meer word. Voel t soms lopen en dan maar weer naar de wc... M'n collega's zullen wel denken. :)
    En dan nog m'n geweldige humeur..... Om echt blij van te worden...

Jullie horen t al, ik heb een GEWELDIGE dag achter de rug.... Niet dus.....:$

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    uuuuh afscheiding?? geen roze rood of brui gedoe hoop ik toch?!?!

6. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, gelukkig niet! Alleen maar doorzichtig en wit. Heb al gezien dat t normaal is. Maak me er dus niet druk over, maar irritant is t wel!

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    owww gelukkig maar... ik schrok al!!

mjaaa dat is idd herkenbaar!

maar t kan ook een schimmeltje zijn,doordat je zuren en waardes veranderen....,nix om je voor te schamen iig!!

8. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    Heb sinds ik zwanger ben ook wat meer last van afscheiding. Maar is volledig normaal. Alleen als het begint te jeuken of vies ruikt kan het misschien een schimmel zijn.

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Haha o nee stel je voor als dat al de kleine zou zijn :)!
    Ben benieuwd hoe je buik dan gaat ontwikkelen aangezien het nog zo vroeg is :D

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Khad vandaag ineens ook meer afscheiding...leek wel eggwhite, kan er echt draden mee trekken :D

11. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Na het werken heb ik echt onwijze last van mn rug.

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai
    Ladies!

Vandaag mijn buikje met 5 weekjes!;

13. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje guusje !!! Groeit lekker

14. Mijn man heeft gisteravond een foto gemaakt. Mijn buik was toen echt bizar dik!!

Bijgevoegde bestanden:

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nieuwe dames: gefeliciteerd en gezellig!! :D zag al een mooi buikje voorbij komen van dw1988

@hier helemaal geen last van meer afscheiding 's avonds zitten wel mn broeken echt te strak!! En overdag heb ik eigenlijk alleen een sportbroek aan omdat ik dansdocent ben. Nu hou ik die maar lekker aan als ik thuis kom of doe een jurkje aan haha dat zit wel lekker gelukkig!

@guusje: mooi buikje hoor!!

@bolkje: jemig!!!:$ weet je zeker dat je dr geen twee krijgt ;) haha leuk hoor!

16. Volgens mij maakt ie ze ook uit een heel rare hoek, want ik vind het ook wel bizar!! :$

17. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat een buikjes al, jaloers!

Ik heb echt last van mijn rug en ik mag om 12 uur leuk 8 uurtjes achter de bar staan in het hotel. Gelukkig is het nooit zo druk op een woensdag, maar toch vermoeiend nu ik zwanger ben.

18. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb voor t eerst een zwangerschapsbroek aan vandaag. Wat een verademing!!! Heerlijk! Geen knoop die meer in mn pens drukt. miss wel een beetje vroeg, maar het zit wel een stuk aangenamer. verder gaat het vandaag goed. tot nu toe geen last van mn darmen, nog wel afscheiding, maar goed....dat hoort er dan maar bij!! ;)

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    mooi buikje guusje
    en wat een buik bolkje! hoever ben jij nu?

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks ladies! Ik heb mijn zwangerschapskleding ook al weer in mijn kast gelegd. Denk dat ik over 1/2 weekjes er ook aan moet, ik krijg mijn knoopjes bijna niet meer dicht!
    Sinds gister ook misselijk, ik vind dat vrij vroeg! Meestal met ca 8 weken komen die klachten toch pas? Bij mijn dochtertje ben ik helemaal niet misselijk geweest..

Deel Deze Pagina