Hij is nu al zo sterk in zn bewegingen en tegen mn ribben aan te drukken met zn koppie.. vind moeilijk te geloven dat ie überhaupt nog kan draaien nu haha!
Haha saffirs ik snap echt helemaal wat je bedoelt met bij je kont!! Ik heb dat soms met schopjes! Gek gevoel! Sowieso vind ik t gek voelen als ie de hik heeft Xanke ik denk ook wel dat je t voelt idd maar ja je weet nooit!! Ik hoop t echt voor je dat ie omgedraaid is!!
ik ben ook erg blij dat mn vriend zo veel wil doen. ik vraag het wel aan hem hoor. hij ziet sommige dingen ook echt niet. zal wel mannen eigen zijn... Vandaag lekker rustig dagje. was ik ook wel nodig na een week werken. nu nog 2 weken!! ben al echt aan het aftellen!!
De groeiecho is super goed gegaan, hij ligt niet meer in een stuit en is zelfs al ingedaald! Dat heeft ie snel en stiekem gedaan haha! Verder weegt hij nu ruim 2000 gram en loopt iets meer dan een week voor op groei, een flinke jongen dus! Geboortegewicht word geschat rond 7/8 pond i'm so happy ♡
Oh lekker xanke!! Helemaal goed!! Haha Hier is vandaag de kinderwagen bezorgt heerlijk!! Wel een beetje jammer dat ze dr geen gebruiksaanwijzing bij doen als je sommige dingen nog zelf in elkaar moet zetten haha ben bijna een uur bezig geweest om de maxi cosi dr op te krijgen omdat ik de verkeerde beugels droo had.. Handig! Not!! Maar goed hij staat nu in elkaar klaar om gebruikt te worden heerlijk idee dat onze kleine man daar over een paar weken in ligt! Verder hebben wij vanavond de eerste bijeenkomst van de cursus samen bevallen! Ben erg benieuwd en best een beetje zenuwachtig eigenlijk haha hoop dat t wat is!
Ik heb afgelopen weekend een weekendcursus samen bevallen gevolgd... Vond het erg interessant en leerzaam. Hoop dat het jou ook gaat bevallen, elleinad
Dames... Bassdevils is wel erg stil.. Ik hoop in dit geval dat dat geen slecht teken is.. Leuk dat jullie kinderwagen binnen is elleinad, wel jammer van de gebruiksaanwijzing haha.. Welke hadden jullie ook alweer? Wie van jullie heeft er iets van het indalen gemerkt..? Ik had vandaag weer steken bij mijn schaambot en bekken. Harde buiken.. Ze ligt al weken met het koppie beneden.. Maar mijn long inhoud is nog niet verbeterd en m'n ribben doen nog steeds pijn, dat zou toch minder moeten zijn als ze het indalen is? Of misschien niet perse..? Zaterdag geeft ik een verrassingsfeestje voor m'n vriend omdat hij 30 word. Komen zeker 35 man... Ene kant heb ik er zin in, andere kant denk ik: WAAR BEN IK AAN BEGONNEN!!! Haha.. Ik MOET altijd een goeie gastvrouw zijn van mezelf en zal dus zaterdag vast en zeker een stapje terug moeten doen.... Zo moeilijk!! Hoe is het verder met alle dames hier?? Geen krampjes.. Maagzuur.. Striae.. Pijnlijke ribben? Nog leuke dingen te vertellen..? Alvast een fijne avond, ik ga m'n pubertje zo weer van de voetbal training halen..
Ik vraag me ook af hoe het met bassdevils gaat.. Hier niks van het indalen gemerkt, vorige week lag die nog in stuit en nu ineens koppie beneden en ingedaald. . Ook voel ik nog voetjes tegen mn ribben en niet echt veel longinhoud.. hij rekt en strekt zich nogal vaak! Maagzuur heeft zn ups en downs, striae is nu echt wel ver uitgebreid.. huid ook super gevoelig
Hmm ja ze is idd we erg stil! Hoop ook dat alles nog goed gaat! Hier heb ik geen idee of de kleine ingedaald is op t moment.. Vrijdag weer controle dus misschien kan ze t voelen.. Misschien heb je wat last van je banden saffira zou dat kunnen? Dat je meisje aan t groeien is.. Hier gaat t verder wel oke! Wel erg veel last maagzuur op t moment maar ja daar is mee te leven! Xanke balen dat je huid zo gevoelig is! Lijkt me heel vervelend! :S smeer je t vaak in? Hier nu net terug van de eerste cursus avond samen met vriendlief was echt super interessant!! Zelfs mn vriend was blij met alle informatie waarmee we overspoelt werden!! Ze legt alles heel fijn uit en verteld echt handige dingen!! Zoals waarom t ontspannen tijdens de bevalling zo goed werkt en door welke hormonen dit kan en door welke t juist t niet kan! Helemaal top dus! Beetje jammer wel dat we volgende week de verschillende fases van de bevalling en het opvangen van de weeen gaan bespreken en mn vriend dan niet kan!! Haha hij gaat naar ajax- milaan en was vergeten dat de cursus op dinsdag is.. Dit is helaas precies t geen waar hij meer over wilde weten en waarvan ik graag wilde dat hij er meer van weet.. Maar ja kaartjes waren duur en die kans krijg je niet vaak dus dan moet t maar weer.. Zoals wel vaker met dat fijne voetbal! Nu ga ik lekker mn bedje in en voorbereiden op de 6 uur die ik morgen moet lesgeven haha truste!!
Ja ik smeer me elke ochtend en avond in! Maar ik red het wel.. voelt vooral verrot als ik mn buik stoot tegen een deurkruk ofzo haha Mooi dat de cursus nuttig was! Ik had vandaag de borstvoedingsavond, volgende week nog de partneravond en dan is het weer voorbij met de pret, heb leul contact met de 5 andere meiden uit mn cursus zitten in een leuk groepsgesprek op whatsapp! Heb echt veel gehad aan alles was is verteld en vooral de verschillende fases van de bevalling vond ik heel handig! !
Hmm ja kan ik me voorstellen! Super leuk dat jou cursus ook goed was en je er leuk contact aan over houd! Wij gaan volgende week de verschillende fases van de bevalling doorspreken echt heel fijn lijkt me dat idd want dan je toch wat meer hoe en wat enzo haha wel jammer dat mn vriend dan juist niet mee kan maar ja.. Qua borstvoeding is onze cursus te kort om dit ook te behandelen dus ik ben nog opzoek een cursus daarvoor maar dan niet te lang zeg maar.. Ben benieuwd hoe je vriend t vind volgende week! Oh en saffira wij hebben de wagen van maxi cosi mura plus 4
Fijn te horen dat de cursessen goed bevallen. Het is inderdaad verdacht stil Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles was goed. Maar heb wel steeds meer last van vervelende en vermoeiende kwaaltjes Ben nu in totaal met 32 weken zwangerschap 7,6 kilo aangekomen, das nog eens fijn te horen
Haha dat is zeker fijn om te horen mama2girls!! Ook fijn dat alles goed is! Wel balen he die kwaaltjes! Ik begin ze ook te krijgen! Haha moet er soms ook wel om lachen hoor! Als ik amper mn schoenen aan krijg ofzo.. Maar soms is t gewoon vervelend! Gelukkig hoeven we nog maar een paar weekjes!!
Leuk dat jullie er zoveel aan hebben.. En gezellig kletsen met die meiden van de cursus is ook niet verkeerd. Zelf doe ik niets, heb ook geen tijd om contacten te onderhouden, nu al moeite mee haha.. Elleinad: mooie wagen.. Hoor er veel positieve verhalen over. Wel prijzig karretje volgens mij, maar ik zou bij een eerste ook alles nieuw doen denk ik. 10 jaar geleden iig wel gedaan. Anke: dus bij jou ook nog steeds geen longinhoud en toch ingedaald? Nou ben benieuwd, 3 oktober weer nr controle.. Ik krijg m'n schoenen ook amper nog aan.. En dan te bedenken dat we nog dikker worden.. Hihi Hoe moet dat over een paar weken. Slippers kunnen ook niet meer met dit weer en word alleen nog maar kouder haha.. Hebben jullie ook nog steeds snelle en harde bewegingen? Ik lees overal dat de baby steeds minder ruimte krijgt en je daardoor minder beweging voelt, maar kan nou niet echt zeggen dat ik het daar mee eens ben.
Ja weinig longinhoud en wel ingedaald, maar alleen als ie zich strekt.. dan duw ik hem soms gewoon weg bij mn ribben haha! Ook hier zijn schoenen/sokken een grote klus! Laatste weken lijken toch wat langzamer te gaan.. en wat beweging betreft, ze worden krachtiger maar wel beperkter zegmaar.. vaker op dezelfde plek etc! Net lag hij met zn rugje aan de rechterkant en zn kontje stak duidelijk uit, hij had de hik dus ik pakte hem zegmaar vast en aaide en klopte hem op zijn rugje.. echt leuk moment!
Wat een verhalen allemaal weer als je ff een dag niet gekeken hebt, haha. Ik had vanmorgen ook weer een controle, alles goed. Toen de vk ging voelen hoe onze uk lag, kreeg ze meteen een schop, hoe duidelijk kan het zijn, haha. Weer niks aangekomen qua gewicht en groei prima volgens het boekje, net als hartslag. Volgende week dinsdag afspraak bij gynaecoloog, dus mss weten we daarna meer over de bevalling, manier, mss datum!!! Longinhoud hier ook beroerd en de harde snelle bewegingen herken ik ook zeker. Zo grappig dat mensen om mij heen nu 'vaag' reageren als het over komende zondag gaat (babyshower, maar ze weten niet dat ik al iets in de gaten heb). Ik heb zelf nu zoiets van; ik moet wel ff zorgen dat er genoeg koffie, koffiemelk, frisdrank in huis is, haha. Ik weet verder helemaal niks, maar word er wel blij van, nu nog afwachten wie er allemaal komen. Iig mijn moeder, want er stond een vaag berichtje voor de middag in haar agenda....
Saffira t is idd een prijzig karretje! Haha maar wij hebben een groot deel vann vriend zn opa en oma gekregen waardoor we de mogelijkheid hadden om deze te nemen anders was t wel een iets goedkopere geworden hoor haha Snelle bewegingen heb ik nog wel maar merk wel dat dit minder wordt! I het begin had ik soms t idee dat ie een epileptische aanval had om t zo maar even te zeggen en dat heb ik echt niet meer! Soms krijg ik een paar flinke trappen achter elkaar of voel ik duidelijk dat ie zich omdraait ofzo maar verder is t vooral geschuif wat voel. Haha en anke ik duw m idd ook wel s weg bij mn ribben hoor! Vind t echt een naar gevoel als ie zo hoog daar zit dus dan duw ik een beetje en dan draait ie weg haha Donder spannend hoor bij de gyn!! Ben benieuwd! Fijn dar de controle goed was! En veek plezier alvast zondag!! Haha best grappig dat je dr stiekem al wat vanaf weet!