Mijn buik.. met 21 weken... wat fijn dat de de echo nu helemaal gedaan kon wordeN! Jurenga, wat balen dat je al rozen dingen had, maar idd kunnen ze met 12 weken nog niks over het geslacht zegen. Josjo succes vandaag! Bibi, jou buik is ook echt groot!!! maar mooi toch, ik ben nu zo van ik ben zwanger en dat mag ook iedereen zien, me eigen van me gewicht obsessie los gelaten! Suus, fijn dat je het nu al gepland heb staan!! @Buikpijn, ik denk dat ook echt mijn darmen mee spelen dacht gisteren dat ik dood ging, was niks gewoon puur mijn darmen, toen naar wc ben geweest was het ook over. maar anderzijds me buik groei echt op turbo stand. @dani, hoe voel je je eigen nu? nog even en dan over De grens!
Heee meisjes Was even een tijdje niet op zp geweest, en ja hoor, gelijk stuk of 10 pagina's om terug te lezen. Zag paar mooie fototjes voorbij komen, leuk! Ook nog wat meiden die ongerust waren vanwege buikpijn, dat is echt zo vreselijk naar. Echt, gelijk allerlei spookbeelden komen in je hoofd op, bij de minste of geringste pijn, bij mij. Bij jullie dus ook wel. Dat scheelt. Volgens mij kijken we allemaal ontzettend uit naar de grens. Ik in ieder geval wel. Gelukkig gaat de tijd snel. Ook nog weer een jongetje wat zich de eerste weken had vermomd als meisje, las ik? Omschakelen zeg! En er was nog een nieuw iemand; welkom! Hier gaat alles nog goed. Afgelopen weekend lekker wezen poetsen, het vroeg wel veel van me. Ik was ook echt kapot. Alles deed pijn en ik was zo stijf. Gelukkig geen last van m'n buik ofzo, maar je merkt gewoon dat alles een beetje lijdt onder de zwangerschap. Leuke namen hadden sommige al bedacht! Wij zijn er ook al helemaal over uit. Doopnaam en roepnaam. 't Zijn Bijbelse namen geworden, maar een groot deel van ons lijstje vind je ook terug in de Bijbel. Nou, ik zal proberen 't topic een beetje in de gaten proberen te houden, reageert wat makkelijker.
@ maantje ja idd mijn buik groeit als kool! Wss door het vele rusten denk ik ofzo! Maar zo te zien komt jou buikkie al aardig in de buurt van de mijnes! Hihi mooi hoor meid! @talkin welkom terug meis voor jou nog 2 nachtjes slapen en jij zit gewoon op de magische grens als eerste van het topic! Hoe voelt dat meis??
@Bbibi: mijn buikfoto's houd ik liever privé, maar vind het leuk om die van anderen te zien! Zijn inderdaad erg donker die van jou, maar maakt niet uit voor het resultaat, bij waren ze niet zo donker, maar ben wel net zo zwanger. @jess: fijn dat alles goed is met jullie mannetje! @Maantje: inderdaad heel fijn, hopelijk is het inderdaad niet te laat! Vervelend van je darmen, maar mooie foto van je buik hoor! @talkingchair: fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine! Mooi dat jullie ook al uit de namen zijn, altijd fijn!
@suus ahhhh joh dan zet je buikfotos erop zonder je gezicht. Ik heb express een prive album.. Wil ook liever niet herkend worden op zp.. Vandaar dat alleen vriendjes van hier de fotos kunnen bekijken hihi
@Bbib: haha, denk er wel even over na. Je kan dus een prive-album aanmaken die alleen je vrienden kunnen zien? Heb trouwens alleen maar foto's zonder mn hoofd, het gaat tenslotte om mn buik hihi.
Hey meiden net nog in het ziekenhuis gezeten had zo en pijn vanachtm me baarmoederhals is gemeten en deze was 4 cm dus niet verkort gelulkig wel was hij ook daar weer heel druk en gaf de verloskundige aan nog nooit zo en drukken baby heeft gezien. Wel is mijn urine op de kweek gezet word er vrijdag over gebeld maar ik ben gerust gesteld
@Maantje: mooi dat het niks bijzonders was. Hier ook zo'n druktemaker, de echoscopiste raakte er niet over uitgepraat haha. Daardoor zei ze dat ik het kindje waarschijnlijk binnenkort duidelijker ga voelen, ben benieuwd!
Ik ben echt opgelucht eerste meting was 3.5 maar toen goede ze de echo ding niet goed toen maakte collega nog een meeting die het vaker deed en die was 4 cm. Voel jij al wel iets meer?
@Maantje: gelukkig maar! Het blijft nog steeds bij plopjes en fladdertjes (voornamelijk plopjes de laatste tijd), hopelijk wordt het snel meer!
@Bibi Ga zo eens even jouw foto's bekijken! Ben er niet heel erg mee bezig eigenlijk. Drukte in m'n hoofd, haha. @Maantje Fijn dat alles weer goed is. Toch weer ff spannend. @Suus Dat is wel leuk dat je de baby snel beter gaat voelen. Is zo leuk!
@maantje fijn dat alles goed was meid! @suus hihihi denk er maar eens overna we horen het wel : ) @talkin logisch je bent zo druk met bruiloft en verhuis! Maar toch een fijn idee toch hihi @hier vandaag weer verwend door schoonmoeder met mooie nieuwe Z8 kleertjes! Had gister zelf nog wat leuke dingetjes bij de zeeman gekocht! En vandaag weer veel gewassen spulletjes gestreken ! Ik zal eens een foto van mn meisjes garadarobe plaatsen in mn album! Niet alles ligt al in de kast en ben nog niet helemaal klaar maar al wel heel ver !
Hi ladies, hier ook alles goed vandaag bij de 20 weken echo lekker aan t duimen en bewegen.. Alles wat ze wilde checken kon ze zien en zag er perfect uit De rest: heb alles echt net gelezen maar ik onthoud niks, ernstig! Hihi
Maantje, fijn dat alles goed bleek te zijn! Enne flinke buik al hoor! Mooi. Bbibi ik zal jouw foto ook ff zoeken, ben ik nu ook nieuwsgierig naar haha Talkingchair (hoe kom je bij die naam eigenlijk? ), welcome back, idd maar wat beter bijhouden he Zo de rest alweeeeer vergeten whahaha
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Juranga 25 jr 1e kindje Een jongen Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Selina1212 - 25jr - 2ekindje - 2e zwangerschap - Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing 8 verrassing 5 jongens 4 meisje Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher - KleineFee 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 09 juli - Dani86 - Preluton spuit 6 09 Juli - Selina1212 - 20 weken echo 14 juli - Dani86 - controle vk 16 juli - Dani86 - Preluton spuit 7 21 juli - Dani86 - controle zh 23 juli - Dani86 - Preluton spuit 8 --> 24 weken 29 juli- talkingchair -intake nieuwe verloskundige. 30 juli - Dani86 - Preluton spuit 9 06 aug - Dani86 - Preluton spuit 10 22 aug - Aurin - pretecho Weer geupdate
@bbibi Ja nog 3 weken idd ben al aan het aftellen haha. Heb het vrij druk met school gehad en diverse afspraken dan gaat de tijd sneller. Morgen nog 1 toets en dan eindelijk vakantie/verlof tot 1 februari HEERLIJK. donderdag weekendje weg en daarna hier opruimen, dingen uitzoeken, kamertje in orde maken, dagtochtjes maken dus tijd gaat wel om ja! Wat betreft school heb ik vandaag gehoord dat ik over ben na het 2e jaar en mijn benodigde credits binnen heb ondanks dat ik geen stage heb gelopen, 2 vakken niet heb gehaald en 2 vakken nog terug moet krijgen en 1 nog moet maken dus dat is al fijn, wat druk van de ketel! oke haha hopelijk lukt het dan nog op het einde vd zwangerschap dat je lucht krijgt haha ivm groeien van de bm! @BMH lengte weet even niet wie het meer was maar 3,5cm is ook nog goed hoor nog niets aan de hand, 4cm is beter! maar gelukkig is alles in orde. Proberen te genieten. Weet dat het allemaal makkelijk klinkt maar weet dat de onrust die je voelt en de angsten die je hebt de kleine uk ook voelt en dat dit meer een negatieve invloed kan hebben. Dus probeer te genieten. De kleine hoef je pas vanaf 24/25 weken dagelijks te voelen. dus voel je het nog niet elke dag dan is er niks om zorgen om te maken. Wat betreft de blaas kan het een leuke voetbal zijn en daardoor dus vaker naar de wc. Pas als afscheiding anders van kleur/geur wordt, urine sterk gaat ruiken (stinken) dan kans op b.o en aan de bel trekken! Voor de rest probeer te genieten. Weet ik heb makkelijk praten en hier ook geregeld angstige momenten door verleden maar merk nu ik minder druk ben met school, me meer rust gun, meer probeer te genieten, dingen ga kopen enz dat ik de kleine vaker voel en me dit goed doet. Weet dat ik het allemaal goed bedoel en iedereen een onbezorgde zwangerschap gun, vooral genieten en vooruit kijken. 24 weken is een mijlpaal voor iedereen dan is het iig zo dat ze een kleintje in NL al helpen echter alles langer is beter. Ik ga naar bed morgen vroeg op, toets maken en daarna spuit halen en met petekindjes wat gaan doen, leuk begin vd vakantie haha. eens kijken of het weer enigzins meespeelt morgen..... Jullie plannen voor morgen? De dames die morgen een afspraak hebben succes alvast!! Groetjes
@josjo dankjewel meid, heel lief! @dani oehhh spannend morgen heel veel succes! De clerage en de spuiten doen het goed bij jou he meid? Fijn hoor! Mijn bmh willen ze niet meten stom he? Maarja ga ervanuit dat als het niet goed was mn kindje ingedaald lag?? En mijn kindje was juist nog verder naar boven in mn buik gaan liggen... Daarnaast gebruik ik nog steeds utrogestan 6x per dag! En dat schijnt ook vroeggeboortes tegen te kunnen houden! Heb besloten rond de 32 weken ermee te stoppen ! Want mag ook niet TE lang doorgsan dan houd het de bevalling tegen! Wanneer stoppen jouw spuiten? @suus ben jij compleet utro-vrij meid?