En klopt bbibi, maar in vorige topics waren er toch vaak meiden die daarna mee gingen kletsen (en dus wel dezelfde maand uitgerekend). Ik wil er gewoon mee laten weten dat ze welkom zijn mee te kletsen
Spannend dat voetbal, tot nu toe nog niet veel gekeken. Fee voelt warm aan en is de hele tijd aan het snotteren. Hopen dat ze geen griepje krijgt
*breekt in* hier ook een meelezer. Helemaal in het begin kletste ik af en toe mee maar houd het niet bij Sta ook op het lijstje maar vind het not done om alleen maar even eigen berichtjes te plaatsen en niet te reageren. Dus ik ben 1 van de meelezers Fijne zwangerschap allemaal!!
@KleineFee: hoe is het nou met je dochter? @Kiekies: je mag best af en toe meekletsen hoor, je hoeft echt niet altijd op alles en iedereen te reageren. Wij raken ook wel eens de draad kwijt. Maar wel lief dat je zo reageert. @Bbibi: mooi dat jij de utro geen probleem meer vindt, ik was het inderdaad echt hartstikke zat! @iedereen: het voetbal was inderdaad weer erg teleurstellend, de strafschoppen waren weer ouderwets slecht en helaas konden we Krul ook niet meer inzetten. Was al bang dat we niet naar de finale zouden gaan, maar baal toch wel dat ik gelijk had. Heb vanmorgen weer urine ingeleverd, ben erg benieuwd! Nu wel erg moe door het korte slapen vanwege het voetbal, lekker vroeg naar bed vanavond! Heb ook cranberry tabletten gekocht, maar voordat ik ze in ga nemen eerst even afwachten wat de verloskundige ervan zegt.
@ Loontje.....nouw moet nog steeds aan het idee wennen, was in gedachten al een echte meidenmoeder! Mooie foto + echo! Hier begint de buik ineens te groeien! Schiet naar voren nu! Dinsdag een hele dag buikpijn gehad, volgens mij lag de kleine niet goed. tZat gewoon nii lekker. Gelukkig lagtie gisteren wel goed toen ik wakker werd. Vandaag weer controle gehad en hartje geluisterd. Bloeddruk aan de lage kant, merk wel dat ik wat sneller duizelig ben, maar verder gaat het nog goed allemaal!
@ Voetbal Beetje bedroevend. Gewoon net niet. Balen van die penalties. @Bloeddruk Wat hebben jullie meestal voor bloeddruk ladies? Laag, gemiddeld, hoog? Ik zit elke keer vrij laag, laatst was het 100/60. Maar dat was voor de zwangerschap ook al, dus tja.
@iedereen: pffff, er zijn weer witte bloedcellen in mijn urine aangetroffen, ga dus vandaag nog met de cranberry pillen beginnen. Maar omdat ik zwanger ben en het de zoveelste keer is, gaan ze dit keer een uitgebreid urineonderzoek laten doen in het ziekenhuis. Maandag kan ik bellen voor de uitslag. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen, wil dat het gewoon over is en niet meer terug komt! Word er onwijs onrustig van...
- Kiekies: Leuk dat je ook af en toe komt kijken, ik ziedat je een tweeling krijgt? Bijzonder! - Bibi: Dan maar voor Duitsland zijn zondag ja! Man hier is geboren in Duitsland dus die heeft alle wedstrijden van duitsland hier ook fanatiek gejuichd. - Susanne: Zou fijn zijn als je nu wel een duidelijke uitslag van de urine zou krijgen, dan heb je tenminste duidelijkheid over wat je hebt. Volgens mij voelt Fee zich weer prima. Ze bleef maar aan het spoken vannacht waardoor niemand goed heeft geslapen, maar deze ochtend was ze weer heel vrolijk en druk dus het zal wel weer goed gaan.
@KleineFee: mooi dat je dochter zich weer goed voelt! Ik hoop ook dat ik maandag eindelijk weet wat er nou aan de hand is en dat er iets aan gedaan kan worden, word gek van deze onzekerheid!
@KleineFee Aah, gelukkig voelt ze zich weer beter. Is zo sneu hè, als die kleintjes zich niet lekker voelen. @Suus Fijn dat ze een onderzoek gaan doen. Heb je duidelijkheid!
Suus ik word morgen tussen 12 en half 1 gebeld door mijn gynaecoloog!, ook voor mijn urine is op kweek gezet. Uit mijn blaasontstekking testen bij de huisarts kwam niks raars maar sommige dingen kunnen ze niet op dipsticks zien, zij de gynaecoloog!
@Maantje: bij kwam er wel wat uit, maar ze vonden dat er nog meer/verder onderzoek gedaan moest worden omdat het steeds terug komt en de klachten blijven. Hopelijk is het bij jou niks, zal wel niet als er helemaal niks uit de test bij de huisarts komt. Laat je het weten?
@kleinefee haha je man dus ook zondag fanatiek naar duitsland kijken hihi.. @suus en maantje al meer nieuws over kweek? @talkin hier vanmirgen ook 100/56 bloeddruk... Hij blijft maar dalen ! Eerst stijgen tot week 14 toen : 137/95 ( begon echt te hoog te worden ) en sinds toen werd hij lager lager lager, vreemd he? @ all hier gister weer kapot vd pijn! Zeker met plassen ik kon wel janken! Vsnmodgen urine weggebracht en alles was goed.. Wel ook op kweek gezet en maandag uitslag! Dus wss toch extreem bandenpijn ! Ze hebben wel vandaag in zkh bij controle en echo alles weer nagekeken en alles was goed! Ook mn nieren bekeken en zag er ook goed uit dus toch raar... Maar wel fijn dat t er goed uitzag
Hey hier was alles goed hebben gewoon een super druk kindje. En daar naast veel bandenpijn en pijn aan mijn bekken/rug. Kom smorgens me bed bijna niet uit of het lijk dat me spieren ter hoogte van mijn heupen te kort zijn echt een rot gevoel. Fijn dat alles er goed uit zag! @bloeddruk mijne is exstreem laag vaak maar 90/39 moet exstra zout nemen
Meerdere op het moment zie ik met last van hun blaas. Hoop voor jullie dat het allemaal snel weer over is, want lastig is het zeker! Morgen gaan we echt verven, kan de kleur niet goed uitleggen het heet waterlinie van Histor als iemand dan enig idee heeft Over de aankledingkleur zitten we nog te twijfelen. Ik ben helemaal weg van paars, maar manlief vindt dat te meisjesachtig. Hij wil liever groen maar dat vind ik weer te jongensachtig. Lastig als je het geslacht niet wilt weten, ik loop tegen problemen aan die ik niet van te voren aan zag komen. Wie weet kiezen we straks toch de makkelijke weg door wel naar het geslacht te vragen.
@suus, shit zeg, urine weer niet goed, stom gedoe he? En nog n paar lees ik, grrr. @kiekies, maakt toch niet uit dat je dan niet op iedereen reageert, ik onthoud ook niet alles haha Ik heb echt n irritante schimmelinfectie of in elk geval irritatie al een week, denk van de ab, verminderde weerstand, echt shit. Alleen miconazol helpt niet echt helaas. En verder, bijna 21 weken en voel nog steeds amper iets, vind t niet leuk meer! Boehoe! En als ik straks weer bij 34 weken beval heb ik straks minder dan drie maanden uk voelen schoppen, stom en oneerlijk vinden jullie ook niet?
Hè dames, allemaal sterkte met de blaasontsteking, schimmelinfecties en bandenpijn Ik ben afgelopen week doodop geweest, heb ook twee dagen niet gewerkt, maar bijna alleen maar de hele dag geslapen. En nee, het kwam niet door de late voetbalwedstrijden, want die heb ik niet gekeken We hebben dit weekend een verjaardag en een ander feest, ik doe heel rustig aan, want ik wil niet weer instorten. @kleineFee: ik heb kleur Waterlinie even op Google gezocht en dat is een mooie kleur zeg!