November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

@suus ik had gezien dat je vanochtend al wel online was geweest maar hoe is je urine?

2. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hallo, mag ik ook mee komen kletsen en lezen? Ik ben 2 November uitgerekend! :)

3. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Misschien beetje laat maar ik voeg me graag bij jullie :)
    Ben inmiddels 23+4 zwanger, ik ben op 4 november uitgerekend. Wij krijgen een jochie :)
    Zie dat sommige van jullie kwaaltjes hebben :( Ik ben op t moment zo ontzettend moe weer ook na paar uurtjes shoppen kan ik soms moeilijk nog op mijn benen staan en vriendlief kan dan tijden kijken naar welk lichtknopje we op de babykamer zullen doen pff ;) Is deze moeheid herkenbaar bij sommige?

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb ff zwaar de p erin! Had een heel verhaal getypt en toen liep mijn laptop vast!!!! Sorry maar heb niet de puf om alles weer opnieuw te lezen en typen.

Iedereen succes en sterkte met de pijntjes en ongemakken! Ik krijg maandag pas de uitslag van het urineonderzoek hè.

En welkom aan de nieuwelingen!

5. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Welkom L2711 en Candle26! De vermoeidheid herken ik wel. Vooral na een hele dag een 1-jarige druktemaker bezighouden ;)

Ik ben heel tevreden met de kleur! Alleen even de randjes gedaan vandaag, maar het ziet er nu al goed uit.

Het was wel weer een lastige ochtend. Fee was op de salontafel geklommen en voordat ik het doorhad was ze er vanaf gevallen met haar hoofd op de grond. Gelijk huilen en een dikke bult maar verder ging ze weer spelen. Het lijkt alsof ze er geen last meer van heeft dus ik denk dat het wel meevalt. Af en toe wel lastig dat ze nog geen gevaar kent en ik kan haar niet elke seconde in de gaten houden. Op het kdv hebben ze ook al een paar keer gezegd dat ze zo 'wild' is. We merken het thuis ook, ze kan niet stilzitten altijd aan het bewegen het liefste rennen en klimmen. Er zit geen rem op dat energiepijl van haar. Meer kindjes hier die rond 1 jaar al zo actief waren?

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Nieuwe welkom!

Hier ook paa maandag uitslag van urinekweek ben benieuwd!
    Al is de pijn verdwenen dus zal toch hevige bandenpijn zijn geweest vermoed ik!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

Hier nog steeds op ons weekend weg.
    Heb alles.bijgelezen op gsm kan echter niet alles onthouden dus reageer even.kort

@Nieuwe dames welkom, zal als ik straks thuis ben, of morgen jullie op ons lijstje toevoegen en voor de rest meteen updaten

@B.o succes ermee. Hoed dat jullie verser ermee gaan. Hier gelukkig nu geen laat ervan, alleen een kleine uk die het leuk vind om te voetballen met mijn blaas dus ren wat vaker naar de wc.
    Ook vin ik dat hij erg laag ligt. Voel vaak pijn en schoppen rond de vagina dus morgen bij vk even navraag doen. Casper deed dat namelijk ook.

@Bandenpijn, sterkte en doe rustig aan, warmte kan wat verlichting geven

@Voetbal hier gister gekeken in het hotelcafe samen met wat andere.nlers en duitsers, was erg gezellig.

@Moeheid die valt savonds wel mee maat overdag na 15u neemt het toe.....grrrrr. zeer vervelend als je dan dingen gepland hebt haha.

@Kamer daar starten wij over 2 weken mee verheug me erop. Hebben al dingen gekocht voor erbij te hangen en te leggen ben benieuwd.

@Voelen hier voel ik de uk dagelijks en vooral smorgens en savonds. Smorgens draait hij vaak in mijn linkeronderbuik en wordt dan ook evht een harde bult. Kan soms wat pijnlijk zijn. Zoals ik al aangaf bindt ik dat jij echt laag blijf liggen nog steeds in de onderbuik voelbaar. Als ik te lang revhtop zit dan een yrap op een spier in onderbuik en moet dan wat meer onderuit gaan zitten dan is het goed. Dus vraag me soms af heegt hij wel genoeg ruimte. Morgen even navragen.
    Hoe is dat bij jullie! Zit de kleine hoog, voelen jullie hem/haar hoog??

Wij gaan hier zo ontbijten, tas inpakken, auto.inladen en dan via luxembirg terug naar huis. Heerlijk weekend gehad echt fijn.

Jullie plannen voor vandaag???

wens iedereen een fijne dag toe en voor de dames/onderwerpen.die ik ben vergeten sorry!!!!!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dani wat leuk dat jullie een weekend weg zijn! Met zn 2tjes? Hier voel ik ons meisje ook voornamelijk onderin! Maar bij controle bleek dat haar hoofdje ook onderin mn buik ligt.. En ze heeft haar handjes vaak bij gezichtje dus dat voel ik wss... Der lichaampje ligt in middenbuik en benen en voeten liggen tegen mijn maag aan ( ook heeel fijn haha) en daar voel ik haar dus ook... Logisch ook de placenta is zo dik en ligt ervoor dus daar doorheen voel ik haar niet.. Maar aan de bovenkant en onderkant dus wel! En ze is inmiddels natuurlijk al zo groot.. Ik schrok er zelfs van bij de echo dat er wl zon groot meisje in mn buik zat!
    Miss is dat bij jou ook het geval? Goed dat je het na laat kijken bij de vlos.. Bijnaaaaa bij de 24 weken meid... Ik tel daar ook naartoe hoor ! Voor mij nog 4 daagjes ...

9. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hoi,

Aangezien we allemaal dezelfde termijn zijn vroeg ik me af wie al echte schoppen krijgt van de baby? Ik voel wel zo gelijk gedraai maar niks meer en ook niet continue hoor...

Hoe zit dat bij jullie?

10. Juranga

Juranga Lid

5 mei 2014
    22
    0
    0
    @ Bibi herkenbaar dat gevoel onderin de buik. Voel het ook niet hoog. En kleine lag met hoofdje beneden afgelopen maandag, dus denk dat ik de armpjes dan voel ofzo. Een enkele keer wel hoger iets gevoeld. Verder had ik ook zo iets van wowww de kleine is al zo groot dat het geeneens helemaal op de echo past! Wat bijzonder, vond de wervelkolom ook heel mooi om te zien en dat pompende hartje!

@Nath1986 voel denk ik dus de armpjes, maar zeker niet hele dag, eigenlijk vooral op momenten dat ik heel rustig zit, maar soms ook heel lang niet.

@ nieuwkomers, welkom!

@verhuizen, wij gaan toch nog verhuizen!! Spannende tijd, maar vind het wel fijn dat we met de kleine gelijk starten in een mooie eengezinswoning ipv een appartementje! Nu alleen extra druk want alles kopen voor de baby en regelen en dus ook heel veel regelen voor het huis. Maar we hebben besloten dat we iemand gaan inhuren die (bijna) hele huis op kan knappen! Anders gaan we er te lang overdoen! En willen in okt. wel ons huis in want in Nov. is het zover!!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nath nou hier worden toch geregeld al wel flinken trappen gegeven dat je het ook van de buitenkant kunt zien hoor hihi...

@jurenga haha dan voelen wij hetzelfde! En voel jij je beebje de beetjes ook bovenin bij je maag? Daar plopt het heeeel vaak bij mij zo leuk! :)
    En toch nog verhuizen? Pfff lijkt me zwaar zo "ver" in je zwangerschsp maar idd fijn dat het gebeurd is voor de kleine komt! Leuk hoor :)

12. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

@NIEUWEN welkom allemaal!!

Al weer 22 weken! gaat zoo snel! over 18 weken zoo en klein monstertje!!

@voelen, onze lig dwars... hoofd links beentjes rechts en voel het eigenlijk overal soms voel ik hem anders liggen vanmiddag nog een filmpje van echt getrap gemaakt je zie me buik echt bewegen. toen draaide menneer terug naar dwars...

soms zou ik willen dat hij wat rustiger is sorry dat het zeg maar soms doet hij me echt pijn, snachts gaat hij zo trappen dat ik gewoon niet lekker kan ligen omdat het gevoel heb hem te platten of in de weg te zitten. dit zorg er voor dat ik heel slecht slaap/

13. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om jullie berichtjes te lezen! Ook hier voel ik ons kereltje volop en inderdaad ook ik zat gister goed op de buitenkant te letten zonder te voelen en zag gewoon me buik bewegen :) Ik weet niet of het schoppen of slaan is maar soms gaat hij echt als een malle tekeer voor me gevoel dan :) Zelf voel ik hem vooral vanaf week 21.. Ben dinsdag 24 weken..

14. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ik voel al echte schoppen! Van de buitenkant goed te voelen en te zien, zo leuk!!
    Ik heb de placenta aan de voorkant dus ik voel het aan de buitenkant pas sinds 3 weken!

Helaas ligt de kleine dame de laatste twee dagen richting blaas gedraaid met d'r voetjes... Oef!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    L2711 en candle welkom ladies! :)

Bewegingen: ik voel nog maar amper iets. Irriteert me enorm en maakt me ook onzeker :( vanavond wel t idee dat ik wat voelde bewegen maar het is nog niet zo duidelijk... Placenta ligt aan de voorkant maar dat had ik bij Tijn ook en toch voelde ik die met deze termijn allang! Kon ik makkelijk contact mee maken maar dit ukje gaat zijn/haar eigen gangetje. Hopen maar dat dit een voorteken is en het straks ook zo lekker rustig is? :D

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ josjo ik ook placanta aan de voorkant en voelde haar ook oas vanaf. 20 weken en een dag... En toen nog niet duidelijk aanwezig.. Maar werd met de dag meer en krachtiger.. Ik ben natuurlijk alweer bijna. 24 weken dus ik vermoed zodra jij ok zover bent jij dit beebje ook echt wel weer duidelijk gaamvoeoen hoor... Moet wel hihi... Nog eventjes geduld :)

17. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Al even niks laten horen... maar wel elke dag meegelezen hoor;)

@nieuwe, welkom!

@kwaaltjes, vandaag 2 dames de uitslag toch? Spannend... wel vervelend zo elke keer!

@josjo, jammer dat de kleine nog niet echt van zich laat horen. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld ;)

@baby, ook hier ligt hij nog laag hoor. En ligt ook met zijn hoofd links, voeten rechts en hoofd naar beneden. Groeit vanzelf omhoog toch :)

@juranga, spannend nog nu verhuizen... maar klinkt als eem logische keuze! ;)

@maantje, die van ons komen een beetje overeen. Soms is hij op 'verkeerde' momenten zo druk! Dan heb ik ook wel eens van: moet je niet eens gaan slapen jonge man!? :D maar stiekem ben je natuurlijk maar al te blij :)

Zelf voel ik me prima. Maag blijft aanhouden maar verwacht ook niet dat dat nog wel zal gaan. Maandag weer naar de gynaecoloog en dan zal ik het eens aankaarten.
    vandaag bij de longarts geweest en die heeft me ook goedgekeurd ;) moet 2 weken voor de uitgerekende datum wel nog een keer langs komen om te kijken hoe het dan gaat. En hij adviseerde ook de ruggenprik vroeg in de bevalling.

De eerste dames ook al in de 24ste week? Toch al een kleine finish lijn :D

18. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hier voel ik de kleine ook regelmatig. Vooral als ij lekker rustig op de bank lig, dan laat ie vaker van zich horen. Echt heel bijzonder!
    Gisteren ook al druk met de babykamer bezig geweest om wat te schuiven met de meubeltjes. Soms toch wel lastig om te bepalen waar de kast en ledikant nu moet staan:p het is wel een grote kamer, dus kan alle kanten op.

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Lief! :) en wat denk je: net werd er lekker gekriebeld aan de binnenkant van m'n buik haha. Wel grappig, bij de andere twee voelde ik nu echt al geduw en getrap en nu gekriebel ;)

Jess fijn dat je weer bent goedgekeurd! En idd 24 weken mijlpaal al bereikt door sommigen, jeeej! Al moet je er echt echt echt niet aan denken nu al te bevallen hoor.. Ik vond 34 al best heftig met 8 dagen high care en twee weken medium care, aan de apparatuur, sondevoeding, lampen etc. Nee, we gaan allemaal voor minimaal 37, deal? :D

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    #2060 dani86, 14 jul 2014
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
    Hallo dames

@Bbibi idd onder ons 2en even weggeweest, naar de Eifel in een hotel.Gisteravond thuis gekomen apullen uitgepakt, wk finale gekeken en vanmorgen.gestart met de grote schoonmaak. Echter na de wc en woonkamer gedaan te hebben in 6u (grondig, alles uitzorken, papieren sorteren enz) nu op de bank met flinke rugpijn en af en.toe steken en harde buiken. Pfffff....teveel gedaan. Straks naar de vk en dan weer controle van.onze uk.

Blij te lezen dat er bij meerdere dames laag getrapt wordt. Was me al even beetje zorgen aan het maken. Toch straks even navragen hoe en wat.
    Doet soms flink pijn dat getrap onderin.

@Josjo mag ik mee doen in de deal dan.....haha. fijn dat je wat meer voelt. Nog wat geduld hebben haha.

Ga zo even de lijst updaten met de nieuwe dames en alle aanvullende gegevens.

Ga eerst even boterham eten.

Deel Deze Pagina