November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen inderdaad precies 24 weken :) Morgen moet ik ook weer langs de gynaecoloog.. Altijd weer leuk om ons mannetje te zien met de echo! I.p.v 4 weken is t nu ook om de 3 weken jeehhh :)

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje.
    reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje.
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing
    anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje.
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje
    bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje
    eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje
    bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje
    hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Juranga – 25 jr – 1e kindje – Een jongen
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Selina1212 - 25jr
    - 2ekindje - 2e zwangerschap -
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Candle26 - 26jr - 1e zwangerschap - 1e kindje -
    L2711 - ??jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    8 verrassing 7 jongens 4 meisje

Uitgerekende datum

30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    02 november
    - Candle26
    04 november
    - L2711

06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:
    - Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita

Afspraken:
    14 juli - Dani86 - controle vk
    16 juli - Dani86 - Preluton spuit 7
    21 juli - Dani86 - controle zh
    23 juli - Dani86 - Preluton spuit 8 --> 24 weken
    29 juli- talkingchair -intake nieuwe verloskundige.
    30 juli - Dani86 - Preluton spuit 9
    06 aug - Dani86 - Preluton spuit 10
    22 aug - Aurin - pretecho

Weer geupdate

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, heb even minder puf om te lezen en te reageren, maar vergeet jullie niet hoor!

Heb vanmiddag de uitslag van de kweek gekregen en er zijn wel wat witte bloedcellen aangetroffen, maar geen bacteriën en dus ook geen ontsteking. Het is dus waarschijnlijk toch het kindje, als dat zo is dan blijft het vervelend maar heb ik er vrede mee. Als de klachten aanhouden dan kan ik een afspraak maken met de huisarts en ze hebben sowieso aangeraden om het te bespreken met de verloskundige, zij kan ook voelen of het kindje inderdaad op mijn blaas drukt. We hebben woensdag over een week weer een controle, kijk daar dus erg naar uit!

Vandaag de crematie gehad van een buurman die onverwachts is overleden, was een emotionele maar erg mooie dienst. Ben blij dat we er geweest zijn, betekende ook veel voor de buurvrouw. En we hebben zo ook nog even kunnen praten met andere buurtjes, is na de dienst toch ook altijd een beetje een sociaal gebeuren. Heb wel heel erg te doen met de buurvrouw, zij en haar man waren echt maatjes. Hopelijk kan ze een manier vinden om alleen verder te gaan.

4. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Hoi ladies, ben weer terug hoor, haha. ;)

Gaat goed hier, lees ik. Veel getrappel enzo begrijp ik. Heb net een filmpje proberen te maken van m'n bewegende buik, maar helaas niet goed te zien. We gaan allemaal richting de 24 weken, ik vind 't echt tof. Maar dit wordt ook wel het zwaarste stukkie, zegt mijn gevoel. Heb veel last van mijn maag en overgeven, nog sneller moe, geen goede houdingen, meer plassen e.d. Jullie? Kunnen we elkaar nog even steunen.

Afgelopen weekend gigantisch veel gedaan en druk geweest, wat had ik daar een spijt van toen ik zaterdagavond om 11 uur eindelijk op de bank zat. Ik wist niet hoe ik zitten moest, vreselijke rugpijn. Gelukkig is nu bijna alles af in ons huis en kunnen we ons volledig op de bruiloft storten.

Heb er een nieuwe stressfactor bijgekregen. De coupeuse die mijn jurk naait, heeft haar moeder een paar dagen terug verloren. Dus die is druk met begrafenis regelen e.d., waardoor mijn pasafspraak niet door ging. Ik weet dat 't egoïstisch klinkt, maar volgende week woensdag trouw ik al en ik ben zo bang dat die jurk gewoon niet goed is. :-O

Trouwens, nieuwelingen, welkom hoor!

Suus, hoe was het nou afgelopen met je urine?

5. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Talking chair, zo leuk dat jullie gaan trouwen en dit jaar ook een kindje verwachten! Lijkt me leuk zwanger trouwen :)

Wij zijn vorig jaar getrouwd :) geniet echt van jullie dag! Proficiat alleszins en ik duim voor goed weer!

Wat de klachten betreft, ik begrijp je volledig! Ik heb deze morgen nog gal gespuugd door een druk op mijn maag... Rugpijn heb ik ook, poetsen gaat niet goed meer dus mama komt me helpen! Vind ik zo lief van haar!

De vermoeidheid valt mee maar ik merk ook dat niet alles nog even vlot gaat.. Zonet naar de winkel geweest en aan de kassa ging het zo snel dat ik op den duur de etenswaren gewoon de kar in gooide ipv in de boodschappen tas :)

Veel geluk nog!

6. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @talkingchair, een filmpje is niet makkelijk nee! Toevallig heb ik het vorige week geprobeerd en had eindelijk succes. Mijn man was aan het werk dus had hem opgestuurd. Zo leuk:D

@maag, er zijn dus meerdere dames. Sinds paar dagen ook een soort druk erop. Ondanks dat de baby laag ligt. Heb regelmatig dat ik buk om iets te pakken en dan komt de halve maaginhoud eruit :( heel irritant!

@Susannelilian, fijn dat het geen bacterie is!

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ja dani dat mag jij zeker! :):)

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
  9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @josjo hihi kijk daa toevallig! Dus vandaag lekker getrappel :)

@ dani heerlijk genoten dus met je man? Hoe was
    Het bij de vlos?

@lalaatje hihihi die past hier vast ook nket meer met dikke buik haha!

@ urine vandaag ook uitslag van kweek en was gelukkig goed!
    Dus wss toch bandenpijn! Nouja fijn om te weten iig :) hoef ik me geen zorgen te maken! De beeb ks extreem rustig weer vandaag, gister ook al wat rustiger... Zou ze weer met een groeispurtje bezig zijn? Wordt daar toch altijd weer wat onrustig van :(

@maag hij ook sinds een week! Lig met hoofdstuk van bed verder omhoog en merk het ook met bukken enz dat alles eerder omhoog komt...
    Best vervelend :(

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Suus fijn dat de uitslagen goed zijn. Zoals ik al zei kan het dus zijn dat je blaas als voetbal wordt gebruikt, hier ook het geval. Goed dat je nu zekerheid hebt.

@Josjo fijn haha. Hoe gaat het bij jou en het getrappel? Wordt het al duidelijker??

@Bbibi fijn dat bij jou ook alle uitslagen goed waren. Geeft wat meer rust. Wat betreft het voelen.weet dat de kleine tussen de 14/17u per dag slaapt. Vanaf week 24/25 pas echt dagelijks te voelen. Ga anders rustig liggen en leg je handen op de buik, maybe reageert de kleine daar op.

@Maag hier gelukkig nog geeblaat ervan, komt omdat de kleine man laag ligt, maar wel iets meer lastvan mijn darmen......herkent iemand dat??

@Vk daar was alles goed. Heb rls aangegeven maar is idd erger door de lyndoedeem, flibke lage rugpijn en slecht slapen was nu ren teken dat ik rustiger aan moest doen en overdag toegeven aan de vermoeidheid (gelukkig gaat dat nu ook)
    Mannetje is ook goedgekeurd, lag met hoofdje beneden en met gezicht naar mijn rug. Het lage trappen was ook wel normaal maar erg vervelend en pijnlijk. Kon zijn dat hij dan in de buurt van het bekken trapte en dat veroorzaakt het gevoel.
    Alles zag er goed en netjes uit, over 2 weken twrug dan zit ik in de moeilijkste peruode.

@Spullen gister een box opgehaald met speelkleed erbij. En nog wat spullen gekocht toen we weekend weg waren. Ben gek op uiltjes en dat gaat ook op kinderkamer doorgevoerd worden haha.

Wanneer zetten jullie de box op??
    Was al aan het denken om het neer te zetten maar ergens ook erg vroeg, niet??

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?? Hier vandaag een rustiger dagje gister wionkamer en wc gepoets (6u over gedaan) en vandaag wat meer last vs rug dus vandaag niks gepland en morgen maar weer verder kijken.

@Juranga succes met de hele verhuizing, knap dat je dat nu nog gaat doen, denk aan jezelf en de kleine en neem ook rust.

@Nath misschien helpt het om smiddagsbuurtje te gaan liggen (weet niet of je de mogelijkheid hebt) wata betreft rugpijn ik heb donderdag een zwangerschapsmassage opstaan en vorige x deed me dat echt goed, maybe ook een ideetje

Doe allemaal rustig aan en op naar de 24/26weken sommige hebben deze grens al bereikt........ik kijk er echt naar uit nu haha.

Fijne dag

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    @Bbibi; het is een positierok dus als je maatje 36 hebt in de heupen zal ie je wel passen haha. Ik snoep alleen te veel lol. Hihi

12. talkingchair

@Lalaatje
    Leuk rokje! :)

@Nath
    Het is echt heel leuk, maar 't geeft ook zo veel stress, dat is weer minder. Ligt natuurlijk ook een beetje aan je eigen instelling, maar ben gewoon een stresskip.

@Dani
    Fijn dat alles weer goed eruit zag. :)

13. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraag:
    Zijn er dames die hun bikini nog aan durven te trekken? ;) vind een badpak ook niet echt charmant eigenlijk:D maar de kilo's lijken er wel aan te vliegen nu! Zit nu op 5kg sinds het begin. :( :)
    wordt nu toch wel mooi weer namelijk!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik heb een tankini gekocht, namelijk ook al cupmaat groter nu...
    En een sexy badpak haha 😜

15. L2711

L2711 Actief lid

6 jul 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 2,5 week terug van vakantie en heb daarvoor snel een tankini aangeschaft maar had me bikini wel mee.. 2 dagen tankini aangehad en werd er gek van omdat deze niet snel opdroogde :) Uiteindelijk de rest van de vakantie gewoon me bikini aangehad met een klein handdoekje op me buik.. Was toen ook rond de 5 kilo aangekomen inmiddels ben ik 7 kilo aangekomen met nu 24 weken ;)

16. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Bikini: Ja hoor, hier gewoon in bikini. De kilo's zijn er wel langzaamaan behoorlijk bij aan het komen, maar mijn buik is nog steeds niet echt groot. Zit inmiddels op 6,5 kilo erbij.

- Susanne: Fijn dat de urine goed was! Toch weer een zorg minder, nu gewoon die kleine de schuld geven ;) En gecondoleerd met je buurman trouwens!

- Kwaaltjes: Deze week tot nu toe kwaaltjesvrij dus dat is echt even genieten. Vooral met het oog op het warme weer de komende dagen. Dan zal het vocht vasthouden wel weer komen en meer last van rls. Wel lekker voor Fee dan kan ze mooi buiten met water spelen.

Week 23 alweer bereikt! De tijd vliegt voor mijn gevoel toch wel echt voorbij nu. Morgen controle bij de vk, hopelijk alles nog steeds in orde met de kleine. Maar ooh wat heb ik moeite met mijn nieuwsgierigheid te bedwingen zeg. Ik wil het geslacht eigenlijk gewoon weten nu, denk dat het me ergens ook meer rust geeft.

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja hè, kopen?:p

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lala hahaha nou daar pas ik nu absoluut niet meer in!

@bikini ik ben geen waterrat maar zou nu gerust in bikini lopen ! Mooi toch! :)

@ talkin wanner was je bruiloft?

@maantje hoe gaatie meis je bent zo stil?

@suus irene mamajanneke babette enz hoeist met jullie?

@dani hoe was controle vlos?

@hier nog 2 nachtjes en dan bereik ik de 24 wkn :) spannend!
    Donderdag ook maar meteen suikertest laten doen! Zie er tegenop :(

19. talkingchair

@bikini
    Daar pas ik dus echt niet meer in hè. Eigenlijk ook geen zin om voor die paar keer weer een nieuwe te kopen, zo lastig met mijn cupmaat. En duur, ook niet onbelangrijk. Dan maar even niet zwemmen.

@Bibi
    Volgende week woensdag! Komt echt heel snel dichterbij nu.

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Bikini diedraag ik sowieso niet meestal tankini idd en bij baantjes trekken zwempak dat is fijner dan.

@Gewicht hier nog steeds niks erbij vd 4 kilo die ik was afgevallen is er nogsteeds tot nu tie 1kilo af.

@Urine hier vanmorgen.spuit gaan halen, cholesteeol moeten laten controleren en urine afgegeven ter controle maar zat wat bloed bij en ontstekingswaardes wat verhoifs, dus om 11.40u naar de gyn in het ziekenhuis.
    Toch wel beetje bang nu, ook omdat de kleine uk naar beneden toe schopt en dit zeer pijnlijk is. Hopelijk meten ze bmh ook meteen.

@de dames die vandaag controle hebben succes

@24weken dat is toch een mijlpaal dames, voelt het ook beetje zo??

@Bbibi 2 dagen.geleden bij vk was alles in.orde gelukkig. Bloeddruk wat laag maar is normaal bij mij.

@Cupmaat zijn jullie al gegroeid qua cupmaat? Hier tot nu toe 1 en borsten zijn sinds vorige week gevoeliger. Voor de rest niks, denk dat het mede door borstverkleining komt, littekens jeuken heel erg en staan beetje op spanning lijkt het

Jullie plannen voor vandaag??
    Hier ziekenhuis en fysio en vanmiddag cake bakken allang niet meer gedaan!! Hihi. Toch fijn die vakantie.
    Grote schoonmaak heb ik even uitgesteld madat ik wc, woonkamer, keuken en veranda heb gedaan (flinke rugpijn) dus kan ik nu lekker relaxen enz tot begin augustus en dan starten aan kinderkamer......!

Hoe ver zijn jullie met de kamers en spullen??????

Deel Deze Pagina