November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    @kamertje: hier alle meubeltjes al staan, geverfd, wat kleertjes gekocht. Muurstickers besteld,,komen morgen binnen.

Wanneer beginnen jullie met kleertjes en dat soort spulletjes te wassen?

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, ik ga voorlopig even afscheid nemen van jullie... Ben erg moe de laatste tijd en voel me ook best down, kan het gewoon even niet opbrengen om alles te lezen en te reageren en wil niet alleen over mezelf praten en niet meer reageren op jullie.

Uiteraard vergeet ik jullie niet en ik hoop dat we in november allemaal een gezond kindje in ons gezin mogen ontvangen, het is en blijft een groot wonder! Misschien kom ik ook wel weer terug hoor, maar kan het nu echt even niet opbrengen. Sorry.......

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @lalaatje kleding wassen doe ik pas na 34 weken. De a.s kinderkamer is al geverfs, vloer ligt er al, alleen spullen die er nu staan eruit en de spullen van de kleine erin (staan allemaal opgeslagen in de stal van de vorige x) en dan nog wat schilderijtjes ophangen, mdf boom, met dieren (uilen, eekhoorn, slak, eland enz) ophangen (eerst verven met lichtgevende verf) en de kleertjes inruimen.
    Box hebben we gister opgezet ivm ruimtegebrek momenteel in de stal.

@Ziekenhuis BMM lengte was 53 mm, kleine lag met hoofd naar beneden en het zijn dus zijn vuistjes waarmee hij me slaat (AUWA) echter was er niets te zien van ontsteking of wat dan ook. Bloed wat in de urine zat kon zijn door meer doorbloeding in de vagina dat er een wondje zat ofzo waardoor er soms druppeltje in de urine kwam. Maar geen rede tot zorgen :D

@Suus veel sterkte gewenst, en hopelijk lezen we je snel weer. Denk aan jezelf en probeer positief te blijven!!

Dikke digi knuffel

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Bedankt lieve dani, fijn dat bij jou alles goed is!

5. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Suus
    Doei doei! Wie weet spreken we je wel weer! Fijne zwangerschap in ieder geval! X

@Kamertje
    Hier langzamerhand ook steeds meer mee bezig. Wel erg leuk om mee bezig te zijn!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @talkingchair: bedankt en jij ook een fijne zwangerschap! X

7. MissVelvet

16 jul 2014
    21
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben wat laat haha, maar ook in november dit jaar uitgerekend (5 november).
    Ik lees al een aantal weken mee op dit forum, maar nu pas de behoefte gehad om daadwerkelijk een account aan te maken.
    Ik hoop dat ik er nog bij mag;)

Om direct in te haken op de laatste centrale vaak,.. er staan al wat standaard meubeltjes in het babykamertje (ledikant, commode, kledingkast). Ook staat daar op dit moment even de babywagen met alle toebehoren gestald :p
    Alles dat tot nu toe is gekocht voor de kleine wordt in het kamertje neergezet (niet altijd op een goede plaats omdat ik die nog niet heb :p)

8. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Wij zijn stilaan bezig met de babykamer alle eigenlijk mijn man hoor :)

Hoe zit het anders met jullie zwangerschap? Sommige dagen voel ik me echt 30 weken zwanger en ben er bijna 23...

Ik loop weer zo vermoeid en savonds lig ik doodop in de zetel... Ik werk voltijds en meestal werk ik van 8u tot 17u... Ik vind het soms echt al zwaar... Hoe overleef ik dit tem 9 okt? :)

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @suus, als je dit nog leest, jammer meis, maar als het beter voelt even er niet te zijn moet je dat gewoon doen. Sterkte en hoop je over n poosje weer te zien hier...

@missvelvet: tuurlijk meis, welkom! Gezelligheid :)

@lalaatje: lief zeg, ik heb al twee spijkerrokjes en een grote kast vol kleding haha maar die raak je wel kwijt toch op mp?! Leuk rokje!

@bbibi: morgen 24, jippie!!!!!

@aankomen: vandaag bij de Vk niks ten opzichte van vorige afspraak maar totaal wel op +7... Ach, is nog altijd een stuk minder dan bij m'n vorige twee hahaha :D

Getrappel wordt ietsje meer hier maar nog steeds minimaal hoor. Morgen naar de ha, denk al meer dan n week een schimmelinfectie te hebben maar de normale zalf doet niks :(
    Altijd leuk dat soort dates bij de ha :)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Bah nath, niet fijn dat het zo zwaar voelt... Ik herken het wel van m'n vorige twee, was ik ook erg vermoeid, veel kwaaltjes, ik vond t bepaald geen 'walk in the park' haha. Lekker tukjes tussendoor doen, lekker op de bank liggen met kussens onder je benen/knieën en jezelf niet gek maken ;). Komt wel goed meis, ook n beetje proberen te genieten, voor je het weet is ukkie er al en mis je het getrappel in jd buik ;) knuf!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hou het even kort lange zware dag!

@josjo jaaaaaaaa goed gezien! Toch een "kleine mijlpaal" zo blij! Hoeist met jou meid? Balen van schimmelinfectie :( ben je toch gevoeliger voor he nu je zwanger bent :(

@dani woooow wat een mooie lengte! Geweldig meid! Dusse je durft het san met het kamertje om te gaan starten? Super!

@talkin jeeeej aftellen!

@ suus jammer meid .. Balen dat je zo slecht in je vel zit! En je bent nog wel eindelijk zwanger! Voel je je onzeker meid? Je mag altijd weer komen kletsen he! Rustig aan...

@rest zwaai en slaap lekker!

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @bbibi ja was ook super blij met de lengte, geeft vertrouwen haha.
    We gaan 4 augustus starten met het opruimen en leeghalen van diverse kamers, kasten en de stal. Als dat allemaal is uitgezocht enz dan zal in het weekend van de 8e/9e augustus de babykamer worden opgezet en ingeruimd. Ben dan ook de 24 weken gepasseerd en vl heeft dan ook meer tijd om te helpen. Tot die tijd rondkijken naar babyspullen, wat kleertjes uitzoeken, huisje poetsen en ontspannen.

Gefeliciteerd met de 1e mijlpaal bbibi!!

@Josjo wat vervelend meid van de infectie. hopelijk hebben ze er iets voor en ben je snel er vanaf!

13. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Josjo
    Vervelend van die infectie. Stomme kwaaltjes ook.

@Bibi
    Hoppa, 24 weken, in the pocket!

@Marktplaats
    Ik heb marktplaats ontdekt. Heb zojuist wat leuke dingetjes gekocht, kleertjes enzo. Kan niet laten zien wat, want geslacht moet geheim blijven.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Spannend dani aftellen dus! Maar schilderen enz hoefde jullie niet meer he? Kamertje was klaar
    Toch? En ik neem aan dat jullie alles al in huis hadden voor casper? Of ver iig? Dus meer de laatste dingetjes bij jullie dus?

@talkin yeahhhhh hihihi ! Jij alweer 25 weken! Das een nog mooiere mijlpaal! :)
    Ik heb ook zooooo veel van marktplaats! Zooo leuk idd!

@kleertjes hier had ik al over de 30 pakjes qua kleertjes! Maar gister kwam er een (zp-forum) vriendinnetje! En haar dochtertje is in het najaar een jaar! Dus haar kindje is ruim een jaartje ouder direct wls mijn meisje! Maar qua seizoenen lopen we dus gelijk.. Wel fijn heb dus van haar een super grote doos kleertjes gekregen ( wilde zelf graag vergoeidng geven) maar echt megaaaa veel! Ik weet zeker nu dat is veelste veel heb! Haha maarja beter teveel dan te weinig! Hopen maar als ons ooit nog een kindje gegund gaat zijn dat het weer een meisje is hihi :)

15. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hoi dames,

Ben lang niet actief geweest hier, terwijl ik wel op de lijst sta, niet zo sociaal dus. Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad maar helaas totaal onverwachts met 20 weken bevallen van een prachtig jongetje die we helaas nooit op zullen zien groeien... We zijn enorm verdrietig en nog steeds vol ongeloof. Was hij maar een paar weken langer blijven zitten. Onderzoek moet nog uitwijzen wat er precies is gebeurd.

Wil jullie allemaal een hele goede en fijne zwangerschap verder wensen. Gelukkig gaat het bijna altijd goed, ik heb helaas enorm veel pech gehad en onze toekomst en leven staat even volledig op z'n kop. En ik kan dus van de lijst af jammer genoeg.

Geniet van alles! Hebben wij ook gedaan voor zolang het duurde.

Liefs, Bee

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Ow Bee... Wat erg! Heb hier geen woorden voor.

Heel veel sterkte met dit verlies.
    Liefs

17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

18. Vo87

Vo87 Actief lid

18 mrt 2014
    147
    0
    16
    Heel veel sterkte de komende tijd! Heb je hem nog een naam gegeven en een mooi afscheid of had je daar geen 'behoefte' aan?

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ohh Bee tranen in nn ogen en kippenvel over heel mijn lichaam ... Was hij maar 4 weekjes langer blijven zitten..
    Ik weer nie of Dani van ons forum het op kan brengen met haar verdriet maar zij kan je miss tips geven en info omdat zij het zelf ook heeft meegemaakt... Heeeeeel veel sterkte gewenst, hopelijk neem je de tijd alles te verwerken! Dikke knuffel :(

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf

Heel veel sterkte, liefde, kracht en moed toegewenst. Herken het wel. Ik ben 2 jaar geleden met 23 weken en 1 dag bevallen. Helaas kunnen en mogen ze pas vanaf 24 weken helpen en iets doen!
    Neem de tijd om te rouwen, doe het ieder op zijn eigen manier en respecteer dat van elkaar.
    Hij is voor altijd in jullie hart!
    Ben benieuwd wat de rede is dat een vroeggeboorte heeft plaats gevonden.
    Ik zal je op de lijst aanpassen. Mocht je willen laat dan aub de bevallingsdatum en de naam van jullie zoontje achter dan zet ik deze erbij!
    Hij hoort er toch bij!!

Hele dikke knuffel en je mag me altijd pb sturen mocht je er behoefte aan hebben

Deel Deze Pagina