@cindy wat fijn dat je echo goed was, Hoever ben je nu? Wel nog spannend over 2 weken. Maar leuk idee hoor van de 12 weken foto. @janneke, nu al een buikje? Dat is best snel? Leuk hoor. Hoe is dat bij de andere? De buikje? Bij mij natuurlijk niet met 5 weken zwanger, lekker plat nog gelukkig want anders gaat me trouwjurk niet passen Hahaha. Hoe gaan of hebben jullie het aan B.v ouders en vriendinnen verteld?? Hier alles goed, buiten het af en toe een beetje misselijk.
@anne144 zal kijken of ik een fot kan nemen. dan zie je al echt de rondingen. maar wil nog niks zeggen ivm miskraam. en gelukkig durven ze nog niks te vragen
Anne144 wat spannend, wanneer ga je precies trouwen? Ik merk dat mijn broeken nu al strakker zitten en moet 's avonds écht mijn knoop opendoen! Heb gisteravond zelfs mijn joggingbroek aangedaan, zit veel lekkerder en losser! Het is mijn 2e zwangerschap en hoorde al zeggen dat het bij een 2e wat sneller zichtbaar zou zijn. Wel ben ik wat dikker/steviger dan de gemiddelde dames van mijn leeftijd, ik draag stretch broeken maat 46 en boven kleding zelfs 48 of soms 50, dus een zichtbare buik heb ik altijd al als jullie begrijpen wat ik bedoel!! Wij hebben al een shirtje voor onze dochter in huis wat we aan willen trekken nadat we bij de verloskundige een mooie echo hebben gehad, zo willen we het mijn familie gaan vertellen. Mijn schoonmoeder weet het al, die hebben we gewoon verteld dat ze weer oma wordt. Mijn zus heb ik een foto van de Clearblue test laten zien. Vandaag over 2 weken ga ik high tea-en met mijn 3 vriendinnen, zij zijn alle 3 óók zwanger en ik heb voor alle 3 een lief konijntje gehaakt, inmiddels heb ik er ook 1 voor mezelf gehaakt en tijdens de high tea geef ik ze een konijntje en vertel ik gelijk dat we met z'n viertjes zwanger zijn!! Vind het zelf zó leuk om het op zo'n manier te vertellen, dat ik echt hoop dat we 1 april een kloppend hartje te zien krijgen.... ♡♡♡
Wooow dames even een paar dagen niet gekeken en wat een drukte leuk! Mamajanneke wat onzettend verdrietig! Hele dikke knuf hoe gaatie nu met je ? Zou er ook niet aan moeten denken mijn lieve hondenkind ! Zij is mijn alles mijn meisje zou haar ook niet kunnen missen! Veel sterkte! Anne wanneer ga je trouwen? Spannend! Alle andere dames proficiat! Kan iemand mij aanvullen op de lijst? Niet handig via iphone! 25 jaar eerste kindje! Als alles goed blijft gaan en ik een week overtijd ga beval ik misschien op mijn eigen verjaardag hihi! Mijn oma is ook bevallen op haar eigen bday! Toch bijzonder nu ze er helaas niet meer is! Ik heb trouwens maandag mijn 3e echo wegens gezondheidsproblemen en een lange weg er naartoe! Dat is het voordeel aan lopen in een zkh en kliniek in duitsland! Hihi Fijn weekend dames!
Ps zijn er hier meer dames die geen gevoel hebben in hun buik? Ik heb sowieso geen symptomen ( nu 7 weken 2 dagen) maar hoor iedereen over menstruatiekrampen/gevoel... Het rekken van de baarmoeder ik voel echt niets gewoon! Vreemd toch? Moet mijn baarmoeder niet groeien denk ik dan? Sorry beetje onzeker...
Ik mag ook in het lijstje. Het lukt me alleen niet zelf. Hij geeft telkens een foutmelding aan . Ik heb donderdag, op 10 dpo, positief getest. Eerst met een kv test waarop een heel licht streepje te zien was. Daarna een CB die zei; 1-2 weken zwanger Ik heb al wel wat krampjes en een opgeblazen buik.. Daarnaast erg vroeg wakker en/of slecht slapen...
naam - leeftijd - hoeveelste kindje kiekies25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. Reneevd32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. Irene1981 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 3e zwangerschap - 3e kindje. Xmoonlightx - 1e zwangerschap - 1e kindje anne144 27jr. - 1e zwangerschap - 1e kindje. Bbibi khloe877 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke 34 jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 20 jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 32 jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje moos87 26 jr - 2e zwangerschap - 2e kindje bee1986 28 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair 19 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 29 - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014- 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje uitgerekende datum 4 november: Talkingchair 5 november: Mamajanneke 6 november: Bbibi 7 november : Elphaba1981 8 november: Irene1981 9 november: Reneevd 13 november: Maantje93 14 november: Jess84 15 november: Fishersgirl 19 november: Khloe877 19 november: Xmoonlightx 21 november anne 144 22 november: Bee1986 26 november: Moos87 27 november: Lovepeet 30 november: Eefje2014 afspraken 24 maart Bbibi 3e echo 24 maart reneevd intake vk 25 maart elphaba1981 2e echo 27 maart maantje93 2e echo 31 maart reneevd 1e echo 31 maart talkingchair intake 1 april irene1981 1e echo + intake 2 april 1986cindy tweede echo. 3 april 1e echo anne144 9 april talkingchair 2e echo 14 april intake vk jess84 22 april moos87 1e echo+intake 23 april 2e echo, 25 april intake anne144 23 april 2de echo gynaecoloog jess84 2 mei bee1986 1e echo + intake
Goedemorgen iedereen! @ mamajanneke: super verdrietig heb ik net je verhaal zitten lezen, ik begrijp wat een hondje of huisdier voor je kan zijn. Hier hetzelfde een klein chihuahuatje die ik echt niet zou kunnen missen is mijn vriendinnetje. Maar ooit komt helaas voor iedereen de dag. Bah. Sterkte meis. @bbibi: welkom meid, gefeliciteerd. Niet bang zijn hoor iedere zwangerschap verloopt anders. Ik heb ook geen trekkerig gevoel in mijn buik, dus dat is niet gek. @ irene1981: wat super leuk om het je vriendinnen zo te vertellen! Ja leuk dat haken hè ben er zelf ooit eens mee begonnen maar vind het verdomde lastig hihi. Nou leuk dat jullie het een leuk idee vinden om onze buikjes te showen. Hier ook al een duidelijk buikje te zien, maar dat was met mijn eerste zw al zo. Nu is het feitelijk mijn 4 e zw dus dan zie je het steeds sneller lijkt wel. Iedereen geniet van de dag, ik ga na me dochter toe die ligt te grommen in de box haha. Liefs cindy!
6 nov ik sta al in de lijst alleen moet nog eea toegevoegd worden! Idd een behoorlijk buikje jeetje gaat snel ! Aan mij zie je niks met nu 7 weken 3 dagen! Zo plaf als een duppie
Dank je wel. T is erg moeilijk en stil zo zonder ons meissie. pfff ik weet dat een ieder er wel eens voor komt te staan, maar t is echt moeilijk.
Naam: hbz - 27 jr - 1e kindje Uitgerekende datum: 29 november Afspraken: 10 april 1e echo in het zkh. Bedankt alvast mamajanneke
naam - leeftijd - hoeveelste kindje kiekies25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. Reneevd32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. Irene1981 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 3e zwangerschap - 3e kindje. Xmoonlightx - 1e zwangerschap - 1e kindje anne144 27jr. - 1e zwangerschap - 1e kindje. Bbibi khloe877 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke 34 jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 20 jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 32 jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje moos87 26 jr - 2e zwangerschap - 2e kindje bee1986 28 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair 19 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 29 - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014- 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27 jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje uitgerekende datum 04 November: Talkingchair 05 November: Mamajanneke 06 November: Bbibi 07 November : Elphaba1981 08 November: Irene1981 09 November: Reneevd 13 November: Maantje93 14 November: Jess84 15 November: Fishersgirl 19 November: Khloe877 19 November: Xmoonlightx 21 November anne 144 22 November: Bee1986 26 November: Moos87 27 November: Lovepeet 29 November: hbz 30 November: Eefje2014 afspraken 24 maart Bbibi 3e echo 24 maart reneevd intake vk 25 maart elphaba1981 2e echo 27 maart maantje93 2e echo 31 maart reneevd 1e echo 31 maart talkingchair intake 1 april irene1981 1e echo + intake 2 april 1986cindy tweede echo. 3 april 1e echo anne144 9 april talkingchair 2e echo 10 april Hbz eertse echo zh 14 april intake vk jess84 22 april moos87 1e echo+intake 23 april 2e echo, 25 april intake anne144 23 april 2de echo gynaecoloog jess84 2 mei bee1986 1e echo + intake
Erg he Vind t op zich heel erg mooi en leuk, maar aan de andere kant baal ik er ook wel van omdat ik t nog tot 12 week stil wil houden, maar gaat moeilijk worden denk ik.