- Vo: Lastig die benen, gelukkig hier nu nog geen last van. Heb ook echt geen tips ervoor, zou willen dat iemand een keer met dé oplossing kwam. Meestal ga ik een rondje lopen en dan weer terug naar bed. - Josjo: Helaas hier een kennisje die Juliëtte heet en Julie vind mijn man niet mooi. Een franse naam is geen must maar zou wel denk ik het leukste zijn in combinatie met Féline. We vinden Julin wel erg leuk, maar ik ben bang dat het er net weet te veel op lijkt. Manlief hier is ook zo lastig dat hij zelf niet met namen komt maar wel al mijn namen wegstreept. Zucht, gelukkig heb ik nog tijd genoeg. Voor jou zou het wel fijn zijn om deze zwangerschap een keertje wel uit te zitten tot minstens 37 weken lijkt me.
Josjo ik zag dat er al gereageerd was over de site. Ik vond het wel grappig . Verder ben ik alweer vergeten wat ik gelezen heb. Morgen toch maar wat dingen opschrijven . Nu lekker even Sleepy Hallow kijken met vl en daarna lekker slapen. Slaap lekker alvast!
Haai dames, druk gehad dus had weer een hoop in te halen zag ik @bbibi, fijn dat je suiker onder controle is! Jammer dat het verder even niet zo lekker gaat... maar daar kom je vast wel weer overheen... geef alles de tijd toch! En 38uur werk vind ik niet heel erg hoor... minder erg dan rekening en niet kunnen betalen @nat1986, ik werk nog 38uur in de keuken. Begin wel steeds vaker last te krijgen van been en voet krampen naarmate de week vorderd... maar moet toch echt nog even 6 weken volhouden. @loontje... je suiker was goed?! Gelukkig! @bioscoop, gaan er mensen nog naar de film? Ben eergister naar transformers geweest. Duurd 3uur. Wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten! En mr reageerde soms heftig op harde actie scenes had me jas er maar bovenop gestopt voor beetje geluiddemping haha! @namen, mijn man heeft nog een week om wat te verzinnen. En dan gaan we lijsten uitdunnen jammer dat hij er het nut nog niet van inziet om dat nu al langzaam te gaan bedenken @kleine, mr. wordt groot krijg steeds vaker trappen die niet fijn zijn. Op je blaas enzo... en ook leuk is dat ik hem steeds meer voel en zie draaien i.p.v. alleen maar schoppen. Nog even wennnen dat gevoel! Snachts als ik naar de wc ben geweest en weer in bed lig dan leg ik altijd even mijn hand op mijn buik. Binnen een minuut reageert hij daarop. Zoooo lief! @voeding, hoop borstvoeding zie ik! Ik begin steeds meer te twijfelen. Wil zoiezo stoppen met mijn medicijnen maar dat kan dan niet. En vorige week (sorry voor de details) raakte mijn man mijn tepel aan en ik dacht dat hij hem eraf beet! Ik ging door de grond! Heb zenuwschade door operaties dus of gevoelloos of overgevoelig. Dus ik knijp hem wel met een baby eraan zeg maar... @alcohol, mis ik totaal niet. koud sappie geniet ik meer van @Nesteldrang, hier grote schoonmaak gehad, 4 vuilnizzakken bende verzameld en her en der wat op marktplaats verkocht. Wat een heerlijk gevoel! @weekend, eindelijk aan de kamer beginnen nu! @alles en iedereen die ik vergeten ben: sorry
Haay ladies, Hoe is t met jullie? Weer warm vandaag hè?! Fee Julin is wel een prachtige naam! Als je hem ten minste uitspreekt zoals ik denk dat je hem uitspreekt, haha. Jess Leuk hè, die kleintjes die bewegen. Ik voel ook van alles. Helaas wordt er soms hard tegen mijn blaas gedrukt/getrapt. Zo vervelend. Maar ach, hoort erbij. Man vindt het helemaal geweldig om de baby te zien bewegen en binnen een paar seconden op verschillende plekken is natuurlijk helemaal leuk. Dani Leef je nog meid? Of op vakantie?
Ik lees hier af en toe mee maar moet dringend keer alles verder lezen hoe ver staan jullie met de voorbereidingen voor jullie kleine pruts? Bij ons is de babykamer bijna af, nog wat kleine dingen afwerken en wachten tot 21 aug voor de levering van de meubels... Dan kan ik beginnen met de kast te vullen Wij moeten nog doopsuiker en geboortekaartje bedenken, nog geen flauw idee zelfs! Maken jullie dit zelf of kant en klaar bestellen?
Nath, bedoel je zelf knutselen t doopsuiker (wij dopen ons kindje niet) of bedoel je het kaartje? Wij zoeken ze gewoon uit op n website, zijn zo veel leuke kaartjes, ik ga zelf niet lopen frutselen... Jess: drie uur in de bioscoop, crisis! Wij hebben twee kids dus eerlijk, ik kom niet meer zo vaak in n bioscoop haha. En dat trappen en draaien is soms echt heftig he! Hier beginnen de eerste trapjes nu pas voelbaar en meestal pas als ik in bed lig. Placenta voor dus verklaarbaar maar ik verlang wel naar wat meer beweging juist En verder, ladies wat is t stil hier!! Heb trouwens denk ik n doorbraak in de meisjesnaam, 1 gevonden die we al eens eerder hadden gezegd maar ineens klopte die naam En nu onderweg naar kraamvisite, bij vrienden (ml is Peetoom), is een Feline geboren lekker babyknuffelen
Dankjewel lieve dames voor de lieve reacties! Vo nee helaas voel ik me bijna continue deprie! Wss door schommelende suikers en schildklier .. Zal blij zijn als het einde in zicht is ! Voor mij nog een week of 11 pfff aftellen... Hoe gaatie met jou? Aurin nou fijn meid dat de waardes zo goed waren! Loontje jij nog de uitslag gekregen? Of ben je niet meer gebeld ? Dan kun je er vast vanuit gaan dat het allemaal wel goed zit! Jess ohh lijkt me vervelend meis, dat je anders met minder niet rond kan komen hebben jullie een heel duur huis/hypotheek? Nog voor de crisis gekocht misschien? Wij hebben echt geluk.. Wij hadden eerst jan "09 een starterswoning gekocht en daar kon ik zo weer vanaf gelukkig die was meteen verkocht! Aanbod gehad en ja op gezegd. En dit huis vorig jaar zomer gekocht voor 70.000euro goedkoper wegens de crisis! Dus heel fijn! Nu een lage hypotheek die mn man alleen kan betalen dus kan ik gelukkig weer wat minder werken! Al wordt het voor ons ook krap hoor met maar 2 dagen werken hihi @ talkin ja mis je de alcohol zo ja? Je kan toch ook lekker jillz 0% of rosebier 0% pakken? En bij de plus hebben ze heeeerlijke rose in 0% Die had ik standaard altijd in huis omdat ik wegens mijn ziekte niet tegen alcohol kan. En mijn vriendinnen hadden allemaal niet eens door dat ze alcoholvrij aan het drinken waren hahaha! Dus miss een optie? @spulletjes voor de kleine, hier nu bijna alles compleet! Kamertje is af moeten alleen nog een rolgordijn! Er moet een nieuwe maxi cosi komen ik heb alsnog de verkeerdd gekocht voor onze isofix En nog een cosleeper en babyfoon en dan zijn we met alles klaar! Gister nog een boxmatras gekocht, een cowboysbag luiertas ( zo prachtig in sand en heb de bugaboo zandkleur) dus mooie combi, en nog een toffe speen! Zie ik thuis alleen helaas dat ik de verkeerde heb meegenomen voor 12 mnd jammer genoeg maar ga niet trg te ver rijden! @kaartje hier gister onze proefdruk binnen gehad! Hij is zoooo leuk geworden ! We zijn helemaal tevreden! Dus tegen die tijd alleen de geboortegegevens invullen op de site en dan bestellen
@ josjo zwaait terug wat leuk dat je op kraamvisite gaat meis ! En zelf er dus uit wat betreft meisjesnaam? Wat fijn! @dopen kan iemand mij uitleggen hoe zo iets gaat? Wij willen ons kindje ook laten dopen! De namen staan al op hst kaartje en die moet mijn man dan doorgeven bij de gemeente ? En dan? Bel ik dan naar de kerk ofzo om haar te laten dopen? Hoe lang na de geboorte vind dat meestal plaats? En hoe gaat zo iets dan!? Ben zelf ook gedoopt maarja dat is alweer zon 26jr geleddn! Dus iemand ervaring van pasgeleden?
@talkingchair, ik geniet er zeker van ja! Grappig dat de bewegingen idd her en der plaats vinden soms @kamers, nieuwe foto's van de dames die het afhebben misschien? @josjo, dan is de bios idd niet makkelijk meer nee! Daarom gaan we nu ook maar even als we willen gek dat je het zo laat voelt he! Hoe dat verschilt per persoon. Ik mag er al 2 maanden van genieten inmiddels @bbibi, balen dat je je nog niet veel beter voelt. En dat je de verkeerde maxi cosi hebt. Ik ben er trouwens erg blij mee! Super systeem! En al bijna klaar dus... leuk @spullen, ik moet alleen nog babykleren. En dan de kamer nog afmaken. Verder alles wel in huis @huis, we hebben een groot (dus ook duur) huurhuis. Kopen kan niet door gezondheidsproblemen en dus krijg ik geen hypotheek. En op alleen mijn man zijn salaris ga je niet veel kopen in de dure stad dus we blijven lekker zitten met 5slaapkamers en zeer grote huiskamer! Lekker ruimte voor de kleine man straks Daarnaast doen we gewoon teveel leuke dingen die ook paar 100euro in de maand kosten. Het is keuzes maken he! Kan wel paar uur minder werken hoor evt. Maar dan moet je toch echt luxe inleveren... @kaartje, ik wil eerst de naam hebben. Dan maar eens zoeken @dopen, geen idee. Maar is vast te vinden toch ergens!?
- Voeding: Hier gaan we weer voor flesvoeding, ik voel me totaal niet prettig bij borstvoeding. Bij de eerste er ook niet aan begonnen en er geen spijt van gehad dus beginnen we er nu ook niet aan. - Talkingchair: als Djuulin zouden we hem dan willen uitspreken, maar man heeft hem alweer afgekeurd. Net zoals alle andere namen die ik voorstel - Kamer: Nog steeds alleen alles geschilderd. We gaan dinsdag op vakantie voor 2 weken dus het project wordt even uitgesteld. Na de vakantie gaan we definitieve keuzes maken voor de meubels en behang. Wel al een tweelingwagen in huis gehaald. - Kaartje: we hebben een heel leuk kaartje gezien voor zowel jongen als meisje. We gaan een proefdruk bestellen met de naam erop en dan kijken of we het iets vinden. - Josjo: Ben benieuwd welke naam jullie hebben! Ik denk niet dezelfde als wij hebben. We twijfelen nog tussen 2 namen waarvan er eentje best apart is en eentje wel 'normaal'. En heeft die Feline niet heel toevallig een zusje Veel plezier! - Vanaf dinsdag zijn wij 2 weekjes weg! Misschien dat ik tussendoor even tijd heb om hier te kijken. En anders weten jullie waarom ik zo lang niet reageer. Ik ben er echt aan toe. We gaan met kennissen die een dochtertje hebben van Fees leeftijd dus die twee kunnen zich ook prima met elkaar vermaken.
Hoi dames, Lekkere zondag tot nu toe? Hier lekker rustig aan, ben aan het bakken geweest.. Nog geen uitslag van de glucose test, dus maak me er niet teveel zorgen over. Wel 1x door een onebekend nummer gebeld vrijdag, maar dat gebeurt de laatste tijd wel vaker. Hebben jullie dat ook, lijkt meer te worden nadat ik zwanger ben.. @kamertje, ik kan voorlopig nog geen foto's plaatse, want de meubels komen pas eind september. Heb wel heel veel ideeen, zo leuk om mee bezig te zijn. @kleinefee, geniet van jullie vakantie! @dopen, ook ik heb geen idee hoe je dit regelt, wij hebben ervoor gekozen de kleine niet te dopen. We zijn zelf wel gedoopt, vriend heeft ook nog de communie en vormsel gehad. Maar toch hebben we beide niets met het geloof en willen we de kleine zelf latenkiezen als hij wat ouder is. Bij ons gebeurt het nog wel hoor in de omgeving. @kaartje, er zijn zoveel leuke kaartjes, maar wil er niet eentje die iedereen heeft eigenlijk. Wordt best lastig want de steil met de houte planken vind ik wel erg leuk....
@aurin, dat is toch wel heel veel of niet?! Heb je dan teveel gedaan of kan het ergens anders door komen?
Heb t al 2 weken... Ene x erger dan andere x. Tijdens en na werk was t heel veel. Nu niks gedaan, lag in bed te rusten van de was ophangen en bingo...
Kleinefee ja ze heeft n zusje... Hoezo, ken je ook iemand waar een Feline is geboren gisteren haha dan zou de wereld wel klein zijn als we het over dezelfde hebben... Is omgeving Nijmegen Bbibi, dopen geen idee en jij 26 jaar geleden maar neem aan dat je je daar niks meer van herinnert toch? knuf voor jou meis, lijkt me echt naar als je je zo voelt en niet voluit kan genieten van deze juist zo mooie tijd... En verkeerde mc? Oeps! Kan je m nog ruilen? Isofix is wel superhandig, zou t iedereen aanraden! Zeker met mc die je er steeds in en uit haalt. Vervolgstoel op zo'n ding klikken vind ik persoonlijk niet nodig maar de eerste mc wel fijn en veilig Lekker aan t shoppen en kamers aan t doen de rest dus? ik heb wel foto's van annelynn haar babykamer in ons oude huis maar dan moet je wel vriendjes worden want het staat in privé album
Aurin, rustig aan doen he meis! Heb je al getest op bo? Daar kreeg ik veel harde buiken van bij Tijn...
Hallo! @dopen.. Wij laten de kleine ook dopen.. De doopjurk hangt al keurig in de kast Maar ik weet niet of jullie een kerkblad krijgen of zoiets, maar daar staan altijd nummers in of.mail adressen waar je info kunt opvragen! .