Ben het er ook mee eens! Niet dat ik zelf heel veel zeg! Maar de meeste kan ik eigenlijk niet Allemachtig gisteren had mij man het zwaar. .ik had echt een giga hormoon bui!! Voel me er er rot.over !! Dus vanavond maar mn best doen om het weer goed te maken!!
@josjo, gefeliciteerd met je mijlpaal zaterdag bereik ik weer de volgende mijlpaal, 26weken! En ik denk dan niet dat ik harde buiken heb gehad lekker houden zo als ik jullie verhalen lees! @aurin,wat balen zeg! Je kan echt niks doen zo... Maar wel lief van je zoontje @lijst, mee eens @schok, ik heb nergens meer ergens last van gehad. Alleen een drukke baby vannacht kon een uur niet slapen omdat meneer zo hard lag te trappen en te draaien naja gelukkig maar na gisteren denk ik dan!
Gelukkig dat je er geen lijst van hebt! Kan me voorstellen dat je heel erg schrikt! Ik bereik vrijdag de 26 weken!! Dus wij gaan wel redelijk gelijk op
@Jess Zo zo, dat was vast even schrikken. Hoe gebeurde het trouwens? @Vo87 Jij ook christelijk?! Ik ben christelijk gereformeerd, komt volgens mij wel aardig over een met jouw kerk. Heb je al een doopjurk? @de lijst Ik vind 't ook wel een goed idee. Leuker voor het overzicht, als je 't mij vraagt.
hallo ik heb geprobeerd mee te kletsen maar vind het soms wel lastig zoveel mensen bij elkaar. ik zal het een beetje proberen bij te houden want vind het zelf wel gezellig. geslacht is meisje.
Ik zal de lijst morgen even aanpassen, overzichterlijker maken en.ordenen. Nu erg moe van alles. Echt teveel gedaan, te lage bloeddruk, drukke kleine man en dlink klachten aan rug, schouder en bekken. Dus ga nu naar bedje en kleta morgen weer even mee! @Mijlpaal geniet vd 26 weken, is toch een fijn gevoel!!
Blijven hopen, maar jij reageert wel af en toe. Het is ook niet dat mensen hier elke dag hoeven te reageren hoor. Ik probeer t nu bewust wel want als ik n paar dagen oversla irriteert t mezelf dat ik bij het vijfde bericht t eerste al niet meer weet Enne, over n week of 6 wordt t hier wel drukker als de 1 na de ander verlof heeft, let maar op En voor de duidelijkheid: ik wil niemand wegjagen hoor, gezellig juist als er veel meekletsen maar ik zag een aantal namen die ik echt nog nooit had gezien ... Thats all...
@talkingchair ja komt wel in de buurt inderdaad ja de doopjurk hangt klaar! Zal morgen wel even een foto er van maken!
Hoi dames, Even een snel berichtje voor ik naar bed ga. @Aurin, jeetje dat je zoveel klachten hebt. Ik hoop dat de spiegel van de Paracetamol je goed doet, mag dat wel zoveel PCM eigenlijk? Ja het zal vast kunnen als de ha het zegt, maar vind het wel veel! @ lijstje, vind het allemaal prima! Tot snel dames, ook hier erg druk op het werk, maar probeer het ook bij te houden..
Ja is maximaal, ik probeer overdag 1 ipv 2 per keer... Overal lees ik dat t mag.. Ik ben enorm emo, vorige zwangerscgap was psychisch een drama. En nu lichamelijk. Baal er zo van 😢
Lijst vind ik prima! Had al veel eerder aangegeven maar misschien over hoofd gezien; geslacht is een jongetje en de volgende afspraak 1-9 controle vk.
Goedemorgen dames, Kon de laatste dagen alleen wat kortere berichten sturen.. Nu heb ik wat meer tijd.. @werk.. Knap dat er dames zijn die fulltime blijven ondanks dat het nodig is blijft het knap! Mijn man en ik hebben afgesproken, dat ik de eerste jaren van de kleintjes stop met werken of althans thuis ben als de kinderen vrij zijn.. Dus heb nu een baantje om bezig te blijven.. Helemaal thuis zitten is voor mij ook geen optie ben nogal sociaal in gesteld dus wil zo af en toe ook onder de mensen zijn dat maakt mij een leukere moeder! Maar vind het wel super fijn dat het er (tot nu toe, je weet maar nooit) geen financiële druk op ons ligt .. En dat ik keuze heb. @hardebuiken volgens mij geen last van gehad. Wel erge zere been 's nachts en zuurbranden.. Maar daar heb ik m'n wondermiddeltje voor gehaald. @babykamer.. Hij is ingericht maar erg kaal nog.. Moet nog een lamp en nog wat decoratie. @vakantie nog 2,5 en dan gaan we lekker een rondreisje maken door Duitsland en Luxemburg.. En als ik dan terug ben ik al weer rond de 30 weken zwanger... En dan begint voor mij het echte aftellen @ kaartjes en namen.. De doopnamen en de naam zijn we helemaal uit nu en de proefdruk ziet er ook goed uit van beide kaartjes dus niets meer aan doen Nou was wel even genoeg dacht ik zo!! Fijne dag allemaal
@aurin, klopt hoor, dat je zoveel PCM mag. Geen andere tabletjes en ook niet de PCM met coffeine maar de normale zou ik gewoon pakken, niet eens voorzichtig met de hoeveelheid overdag, die spiegel bouwt juist goed op met de volledige hoeveelheid.. Wel shit dat je je zo voelt meis @Vo, heerlijk op vakantie! Misschien kan je op vakantie wel leuke babykamer dingen scoren . Of wil je daarmee wachten tot de baby er is? @babette, een pb naar dani werkt t beste, al leest ze alle berichten wel na volgens mij, maar idd misschien over t hoofd gezien? @misselijkheid: damn, lijkt wel of ik daar nu ineens last van krijg haha. Als ik maar iets te lang wacht met eten....
@Josjo nee hoef niet perse te wachten .. idd misschien kom ik wel wat leuks tegen op vakantie.. Stom toevallig zit ik net een artikel te lezen over dat het normaal is dat de misselijkheid weer een poosje terug komt. Had er gisteren ook ineens veel last van .. maar nu na een goed ontbijt zakt het wel af @Aurin .. Ja echt vervelend dat jij je zo rot voelt. .sorry dat ik er nu pas op reageer! Weet ook niet zo goed wat je er aan kan doen.. behalve het stomste van allemaal rust nemen !!
@babette zwaait ook naar jou meis! Lang niet gesproken hoe gaatie ? @josjo jeeeej proficiat met je mijkpaal meid! Tuurlijk wil je niet dat het met 24 wkn komt maar toch fijn als je die greng bereikt! @dani hoe gaatie met jou? Alweer over de 25 wkn, moet een fijn gevoel zijn? @ aurin wat balen dat het zo slecht gaat meis knuf lijkt me ook lastig ! Maar wat lief van je mannetje je voeten afdrogen! Kei lief ! @vo herkenbaar! Ik ben denk ook depri omdat ik sinds feb thuis zit dus dat gedeelte van sociaal zijn en onder de mensen herken ik ! Ik wikde eigenlijk nog maar 16 uur gaan werken met de komst van de kleine maar denk toch dat dat te weinig gaat zijn! Dus toch besloten het anders in te delen! Manlief gaat proberen 32uur te werken en ik. 24 en dan 2 dagen passen de oma"s op @vo en talkin bedankt voor de tip mbt dopen meiden.. Jullie zijn dus echt ingeschreven bij een kerk als ik het goed begrijp? Ik weet het niet of ik dat heb, ik kom uit een andere woonplaats waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan. Mijn man hier in deze woonplaats waar wij nu wonen... Dus zouden we naar zijn kerk gaan denk ik.. Maar hoe moet ik dat aanpakken? Langs die kerk gaan of bellen voor een gesprek ofzo? Ik wil het ook liever volgend jaar in het voorjaar ofzo ipv 8weken na de geboorte! Wie weet hoe ik me dan voel.. En dan zitten we met kerst haha.. @jess wat schrikken van het stopcontact , beetje van bekomen ? @loontje doe rustig aan meid! Alleen komen kletsen als je zin en tijd hebt! @de lijst helemaal mee eens @ hier hopelijk niemand vergeten? ( zw-dementie) Morgen alweer 27weken! Nog een week en ik ga het 3e trimester in! Voel nu ook dat de kleine steeds groter wordt en sterker heel min buik zie je duidelijk bewegen aan de buitenkant zulke flinke bewegingen maakt ze in mn buik hihi heel leuk!
@bbibi ja kan ik me voorstellen dat je daar een beetje deprie van wordt.. daarom heb ik inderdaad een paar uurtjes per week dat ik wat werk doen. . Anders wordt ik knettergek En over de kerk.. je bent dus katholiek ? Ik denk idd dat jij je idd je moet overschrijven na zijn kerk. Hebben je schoon ouders geen kerkblad of zoiets.. Daar staat sowieso een mail en dan leg je het verhaal gewoon even uit. Wij zijn een poosje weggeweest bij de kerk waardoor mij dochter anderhalf was toen ze werd gedoopt.. Door mijn buren heb ik een mail adres gekregen en zo ben ik er in gerold
Ik zal dan ook even reageren Het geslacht is bij ons geheim hoewel we al meerdere keren onze mond hebben voorbij gepraat De volgende afspraak bij gynaecoloog is 8 sept maar daarvoor moet ik 20 aug naar de huisarts voor suikertest, bloedafname en vaccin kinkhoest. Ik heb ook een vroedvrouw ingeschakeld voor pre- en postnatale consultaties, zij geeft me eerder tips voor tijdens en na de bevalling, luistert ook eens naar de baby, neemt bloeddruk, ... en tis een heel leuke en lieve vrouw voor eens een babbel mee te doen! Wat de zwangerschap betreft, heb ik het aan mijne rekker en heb ik bekkenklachten waarvoor ik nu een week verplichte rust moet nemen van gynaecoloog (lees: schuldgevoel naar mijn werk toe dat ik afwezig ben) en start morgen met kiné... maar wat moet dat moet! Over het algemeen mag ik wel niet klagen over mijn zwangerschap, int begin ben ik 5 weken (week 8 tem 12) afwezig geweest doordat ik echt moe was en versnelde hartslag, geen misselijkheid! en dan nu een week... en ja buiten maagzuur (valt nu wel mee, is veel erger geweest enkele weken geleden), pijnlijke rug en bekken heb ik niks... Het gaat wel wat trager allemaal maar ja dan doe ik het gewoon op mijn gemak. Maar stiekem tel ik toch af naar mijn zwangerschapsverlof! laatste werkdag is 9 oktober... Hoe zit het met jullie allemaal?
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen Juranga 25 jr 1e kindje Een jongen Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Verrassing Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing Nath1986 - 28jr - ..e zwangerschap - ..e kindje - Verassing 8 jongens 5 meisje 9 verrassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Selina1212 - 25jr - 2ekindje - 2e zwangerschap - Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 08 november: - Blijven Hopen 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher - KleineFee 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Bevallen: bee1986 20 weken van een jongen Afspraken: 08 aug Dani86 controle gyn zh 11 aug Dani86 controle vk 15 aug- Aurin Controle vk 16 aug - Aurin pretecho 18 aug Loontje1 huisbezoek kraamverzorgende 20 aug Nat1986 huisarts voor suikertest, bloedafname, vaccin kinkhoest 27 aug talkinchair groeiecho 01 sept Babette8 controle vk 08 sept Dani86 30 weken echo en controle gyn in zh 08 sept Nat1986 - gyn Weer geupdate
Hallo dames De lijst is geupdate en anders/overzichterlijker ingedeeld. @verlof die heb ik reeds al en deze duurt tot 1 februari. Daarna start school weer. Ik ga kijken of het allemaal te combineren valt aangezien het een pittige opleiding is, anders kies ik ervoor om te stoppen en 20/24u p/w te gaan werken in de sector waar ik al reeds diploma's voor heb. @Dopen hier ook uit over de naam, de doopnamen laten we afstammen van de peter/meter maar daar zijn we nog niet helemaal over uit wie dat moeten worden. Daarna willen we als de kleine 6 maanden is het laten dopen hier in de kerk. @Nath1986 fijn dat het wel goed gaat met de zwangerschap pndanks wat kwaaltjes. Lekker uitkijken naar 9 oktober haha. Probeer je niet schuldig te voelen je doet het in belang van je kindje, daarna kun je weer verder als van te voren, maar als er nu wat fout gaat of wat dan ook dan vergeef je het jezelf niet dat je geen een stapje terug hebt genomen. @bbibi hier gaat het wel. Vandaag de laatste dingen in en om huis gedaan wat betreft het opruimen en de babykamer en poetsen en ben echt op. Echt teveel gedaan dus morgen en vrijdag relaxdagje en veel liggen, merk het aan mijn rug, bekken, benen en de harde buiken. Voordeel is wel dat de babykamer af is op de mdf boom en mdf dieren na. Fijn gevoel is dat. Vandaag idd 25 weken en kijk nu uit naar de 28 weken hihi. Vrijdag gaan ze kijken of ik de preluton spuiten nog wekelijks nodig heb dus dat is wel spannend vind ik. Hoe ver is hier iedereen met de babykamer????? @Vo lekker op vakantie, genoet ervan. de tijd zal dan extra omvliegen hihi. @vakantie hier gaan we 1e week van september nog een midweekje met 2 vrienden naar Landal. wel maar op 1 uurtje rijden hier vandaan dit ivm de beperkingen die het zh me heeft opgelegd dus daar houden we ons aan. Mag nu meer dan de vorige keer dat is wel fijn. @IEDEREEN hoe gaat het met slapen, de warmte en het vocht? Ook benieuwd naar de groeiende buikjes, kinderkamers en hoe jullie je voelen!!! Groetjes