Ohja, het is mijn 1ste zwangerschap en ons 1ste kindje... Ik zie dat dit niet ingevuld stond, sorry vergeten Bij ons is de babykamer bijna af, nog wat kleine dingen en 21 aug komen ze de meubels leveren... Eerlijk gezegd heb ik niks aan de kamer gedaan en heeft mijn man dit alleen gedaan! Ben zo blij dat hij dit allemaal heeft gedaan als ik er om vroeg! Wat ik wel gedaan heb is gedweild als de laminaat lag en de ruiten gekuist Nu aftellen naar die meubels! Ik ga wel helpen dan maar dat zal ook maar tegenhouden worden of keer iets vasthouden en ze daarna vullen natuurlijk!
Dani, kamertje eeeeeh nog niks aan gedaan ... Eerst moet Tijn z'n nieuwe kamer. Vorige week een mooie kast voor gekocht en ik moet nog bedenken hoe ik de muurschildering moet maken. Ook annelynn krijg wat veranderingen zodat de commode naar Tijn kan en Tijn z'n commode die door mijn overgrootopa is getimmerd (heeft papa als eerste op gelegen) naar de baby kan . Laatste week v aug zijn we vrij dus dan zullen we wel gaan klussen Slapen gaat hier goed zo lang m'n oudste maar niet steeds wakker wordt en vocht heb ik vooral in m'n rechtervoet. Stom en pijnlijk maar weinig aan te doen... Zo weer opnieuw op kaartjesjacht . En de jongensnaam vooral, grrrr blijf t moeilijk vinden!
@ lijst ik zie dat ik vergeten door te geven ben 1e kindje 1e zwangerschap. @baby kamer die is zo goed als klaar, het wachten is op de meubeltjes. ik denk dat deze met een week of 3 komen. verder slaap ik redelijk goed word 's nachts veel wakker maar het is goed te doen. kan gewoon uitslapen dus dat scheelt alweer verder voel ik mij goed wel weinig energie om dingetjes aan te pakken ik blijf alles maar verschuiven tot dat ik in bed lig en denk had ik maar iets meer gedaan. @namen wij vinden het heel moeilijk een naam te bedenken wij hadden er 1 maar kwamen er gisteren achter dat dat ook een naam is die een hele goeie vriendin van ons ook graag zou willen gebruiken als zij ooit een meisje kreeg. nu weet ik wel dat je niet met iedereen rekening kunt houden maar zij had het ons al een tijdje geleden gezegd en ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand mijn naam zou kiezen als ik die naam net genoemd had. maar even opzoek naar een andere naam...
@Lijst Is al stuk overzichtelijker nu, thanks Dani! @Bibi Ik zou proberen om even te bellen naar de dominee of scriba. Gegevens staan vast wel op internet. @Misselijkheid Is bij mij weer een stuk erger dan eerst. Na 6-en moet ik niets meer eten, anders kan ik 's nachts eruit om over te geven, maar ook overdag veel misselijk en overgeven. Baal er enorm van, want ik heb al zo enorm veel gekotst, echt niet leuk meer. Verder heb ik een heerlijke zwangerschap, dus mag misschien ook niet klagen. Ik heb net de wasmachine maar eens aangezet. Zwitsal wasmiddel er in en alles wat we met de bruiloft gekregen hebben voor ons kleintje wassen. Leuk werkje. Wat zijn jullie kwaaltjes op dit moment ladies?
Ik kan dit echt niet bijhouden dames sorry Ik zit ook in een verhuizing .. Dus erg druk.. Hier gaat alles redelijk
Ik mag niet meer werken tot m'n verlof😔 Net bij de arbo geweest. In ieder geval duidelijkheid en rust aan m'n koppie
@Aurin Zo, dat is duidelijk. Je werkte nog maar een klein aantal uur, toch? Wel rustiger en beter voor je, deze beslissing, of niet?
Even afwezig geweest. Super druk geweest met werk en kleine verbouwing thuis. Maar het resultaat mag er zijn! De babykamer is in grote lijnen af. Moeten alleen alles nog een plekje geven in de kasten en een muurschildering maken. En rolgordijnen zoeken... en we hebben een vaatwasser in laten bouwen. Heerlijk! Kleine is wat rustiger de laatste dagen. Maar misschien omdat ik beetje te druk ben... daarom vandaag even een avondje niks! @vakantie, zag al een paar vakanties voorbijkomen... heerlijk dames! Ik hoop dat er voor ons nog 3 daagjes inzitten eind september... wil er toch echt wel even uit nog. @aurin, fijn dat er duidelijkheid is nu. Niet leuk maar je weet waar je aan toe bent nu toch! Hier volgende week de groeiecho. Zin in om de kleine man weer te zien Hoe zit het met jullie 3d echo's? Al dames geweest?
Hoi dames, ik ben een aantal dagen niet geweest. Wat kletsen jullie veel ! Was echt te moe om te kijken en te reageren. Zit momenteel vooral mezelf in de weg. Mis mijn andere kindjes heel erg. Die zijn nu bij hun vader.... * Kamertje: Vandaag eindelijk begonnen in de babykamer. Althans dat was de bedoeling, tot ik uit de kamer gestuurd werd door vriendlief i.v.m. verflucht. Morgen eerst oppassen en dan de muren in kleur brengen. Van de week wel even het bos in gegaan om een mooie grote tak te zoeken voor aan het plafond. En ik heb een bollenkistje weten te bemachtigen voor boven de commode. * Namen: Pfffff.....tis gewoon echt niet leuk meer! Gisteren hebben we wel de achternaam geregeld . Die staat nu in ieder geval vast. * Voeding: Tja ik zit nog een beetje te twijfelen. Bij mijn dochter heb ik het een week volgehouden tot we erachter kwamen dat er geen voeding in het melk zat. Bij mijn zoon 2 dagen, toen precies hetzelfde. Dus waarom zou ik het mezelf moeilijk maken? * Vo87: Gaat het slapen ondertussen al wat beter? Idd een idee om je bed wat te verhogen. Maar het is wel lastig! Ik hoop dat het snel beter gaat. * Jess84: Ik ben 2 weken geleden met mijn kinderen naar de bioscoop geweest. Een kinderfilm duurt gelukkig niet zo lang . * Bibi: Beterschap meis! Ik hoop dat je je snel beter voelt! * Aurin: Lekker dat de knoop is doorgehakt. Het is wel herkenbaar hoor. De laatste week heb ik minder last van harde buiken, maar zodra ik iets doe komen ze weer terug. Zorg ervoor dat je lekker tot rust komt! Hoe gaat het met je bekken klachten? Werken de paracetamol een beetje? * Josjo: Heerlijk he dat getrappel? * Hormonen: Wordt er vandaag gek van! Al meerdere malen in huilen uitgebarsten vandaag. En wat doet mijn vriend....gaat tegen mijn buik praten. "Zeg klein ventje, ik weet niet wat je met je moeder doet, maar ik vindt het wel schattig!" Nou zeg .
@Aurin Even een beetje bijkomen is ook wel fijn. Beter zo toch?! @Jess Geeft zeker wel een voldaan gevoel? Ik had dat ook hoor, dat ik de baby veel minder voelde toen ik zo druk was met verhuizen en trouwen! @Fresa Hormonen, tja... Zo lastig, je kunt er niets tegen gebruiken of slikken ofzo. Ik kan ben ook heel gevoelig voor wisselingen, maar tijdens de zwangerschap gaat het wonderbaarlijk goed. Ik zie op tegen na de bevalling als m'n menstruatie weer op gang gaat komen, van die depressieve periodes elke maand... -.- Wij zijn net weer terug van een avondje inkopen doen voor de baby. Twee dekens voor in het ledikantje, een luiertas, kleerhangertjes en nog wat kleertjes. Werd er helemaal blij van, al dat zachte spul.
Hihi fresa, wat lachen dat vl dat zegt.. Is in elk geval n stuk beter dan iets als: waarom zit je nou te grienen? Jess ff lekker niksen idd en gezellig beetje hier kletsen Namen, hier nu nog maar 3 meisjesnamen en 2 jongensnamen dus we zijn er bijna uit. Al blijf ik zoeken of er niet toch n leukere is nog hahaha
Welke naam is dat dan? die kan je dan wel delen hier toch? en misschien kunnen we helpen brainstormen?
* Talkingchair; Heerlijk die inkopen! Alleen van het idee al wordt je vrolijk en blij . Ik heb ook liever deze hormonen dan die van de menstruatie....Ik heb veel last van PMS klachten, waar ik tijdens de zwangerschap gelukkig geen last van heb. Bleh moet er nog niet aan denken dat het straks weer terug komt.
Fresa, lief van je man!! Talking, leuk he baby shoppen!! Paracetamol doet niks... Bekkenklachten blijven drama. Hardebuiken zijn stuk minder! Maar die bekkenpijn 😢
Haha het ging om de naam sophie nu zij de naam sowieso weet denk Ik dat ik toch een andere wil. Gelukkig hadden we Nog wel een lijstje reserve Namen...
@blijvenhopen vind dat ook een leuke naam! @josjo, jullie dus er wl bijna aanuit qua namen? Fijn hoor! @aurin fijn dat je nu duidelijkheid hebt en alles voor het kind toch ! @jess toevallig wij hebben ook groeiecho volgende week! Wanneer moet jij? Wij woensdag! @talkin bedankt voor de tip meid! Jij dus lekker wan de shop geweest hoeist met jullie nieuwe huis? Al ver klaar/ingericht? @ vo bedankt voor het advies meid! Ik denk ook maar eens dat we naar mijn man zijn kerk gaan! Manlief zei al dat zijn neef ook vorig jaar hun zoontje heeft laten dooen dus denk dat ik bij haar eens navraag hoe dat ging! @fresa hahaha moest zo lachen om jou berichtje grappige man heb jij @babette fijn dat het goed gaat! Met de kleine man in je buik ook allemaal ? Hier gelukkig ook weer wat beter! Ben echt al aan het aftellen ! Haha erg he
@bbibi nou leuk! Ben benieuwd hoe je het dopen vond, dus hou me op de hoogte ! Vandaag 26 weken zwanger ! Weer een week voorbij maandag weer een controle en dan als ik weer terug kom van vakantie al bijna 30 weken zwanger.. Dus ik zeg laat het grote aftellen maar beginnen! @iedereen moest gisteren een sprintje achter mn dochter aan. . En daarbij schoot het in mn lies .. allemachtig ik dacht even dat ik dood ging haha.. Dus nu heel veel rust !
@Fresa wat lief van je vriend dat hij het zo tegen de kleine praat haha. schoot even in de lach toen ik het las. Maar snap het wel van je hormonen hier ook soms echt op onverwachte momenten last ervan. @Aurin wel fijn dat de arboarts dit advies geeft. dan heb je al een last minder te dragen toch? geniet van de rust (indien mogelijk) En is evt fysiotherapie of massage of zoiets dergelijks iets voor je?? @bbibi haha altijd leuk dat aftellen naar volgende echo, afspraak en weer een volle week haha. geniet ervan!! Groetjes @Jess kleine kan doordat jij drukker bent rustiger zijn. wel actief savonds/smorgens als je rustig zit/ligt. hier namelijk hetzelfde hihi. @Talkinchair heerlijk zo dat kopen en inslaan he hier gaat het helaas niet meer al zoveel kleertjes gekregen en nog liggen van Casper* dat deze kleine man voorzien is van kleding tot maatje 74/80. De kleding van de kleine vn mijn broertje hebben we ook allemaal gekregen en speelgoed voor de kleine komt ook nog. enige wat we nog kunnen kijken is babyfoon, muziekmobiel en.......er was nog iets! @Hier zometeen op controle in het zh. Heb het vermoeden van BO. veel harde buiken, drukkend gevoel in onderbuik, ieder half uur naar de wc dus meteen maar even alles laten controleren. @Babykamers zie dat er veel dames gestart zijn of al reeds klaar zijn. Ben benieuwd naar de fotos. Zal zo de fotos van onze kinderkamer plaatsen. Enige wat nog moet is de mdf boom met dieren ophangen en een plank ophangen! @josjo fijn dat de namen al gekort naar 2/3 zijn dat scheelt ook weer haha.