November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hierbij de fotos van onze babykamer:

van overloop de kamer in:

Achter bedje op de muur komt nog een mdf boom met dieren te hangen

Rechterkant kamer (zitgedeelte)

Linkerkant kamer:

tv gaat nog naar andere kamer als we over 2 weken onze nieuwe kast hebben

Kleertjes ingeruimd:

Posters:

Bedje:

Hier achter komt de mdf boom te hangen met diertjes
    Lamp:

2. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Dat baby shoppen was heerlijk! Ledikantdekens, kledinghangers (bij de Wibra! kost geen drol, in leuke vrolijke kleurtjes), luiertas en gewoon kleertjes. Ben nu bijna klaar. Welk merk flessen gaan jullie gebruiken?

@Dani
    Wat ontzettend leuk! Heel vrolijk! :) Leuk gedaan.
    Tot welke maat heb jij kleertjes ingeruimd, als ik vragen mag?

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Talkingchair ik heb tot maat 68 ingsruind rest in een plastic bak met gwurbuideltje gedaan.

@Flessen.hier 2 merken staan tommy tippy en avant. Mocht hij last van krampjes hebben stap ik op s-difrax over omdat die goed hielpen bij mn petekindje.
    Jij al een idee??

4. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bbibi, wij moeten Donderdag :) heb er zo zin in! Wat zal hij groot geworden zijn:D

@dani, vrolijk hoor! En de tv is inderdaad wat vroeg voor de kleine ;)

@talkingchair, leuk hoor! Verslavend alleen... haha! Tot nu toe heb ik alleen pyjama's bij de wibra en primark vandaan. Op lakens e.d. heb ik niet bezuinigd... als het maar mooi is:) hou niet zo van kleur... grijs/wit is voor mij kleur:D dus voor de kleine maak ik een uitzondering met blauw ;)

@flessen, wij gaan voor philips... was pakketje voor 20euro dus dat gaan we
    gewoon proberen. We zien het wel:)

@geslacht, de dames die het al weten... zijn jullie niet bang dat toch niet iets anders is? Nu de kamer af is en er een hoop blauw in huis is knijp ik hem voor de echo... straks is het toch een meisje!;)

@baby, snacht is hij wel actief ja! Gelukkig kan het geen kwaad zolang je jezelf goed voelt enzo. Dus daar ga ik dan maar vanuit.
    volgende week maar 4 daagjes werken dus dat is wel ff fijn:)

Ik zal straks ff een paar foto's erop zetten. Is allemaal nog niet aangekleed en super basic. Maar wel vast een idee :)

5. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Dani wat een leuke kamer! Gezellige en vrolijke kleuren!

* Talking bedankt voor de tip over de hangertjes. Ik vind ze eigenlijk gewoon te duur bij de prenatal....

* Ik heb de flessen van Difrax gehaald. Heb ik bij mijn andere twee ook gebruikt en ben daar zeer tevreden over.

* Geslacht....ik droom nog steeds dat we een meid erbij krijgen, maar volgens de echo is het een ventje. Kinderkamer wordt groen :) kan voor beide ;).

* Kamertje....pfff we hebben vandaag hier zo'n ruzie gekregen tijdens het schilderen. Vl is niet zo'n klusser en smeert werkelijk alles onder :s. Het plafond, de grond, trapleuning toen hij naar beneden ging...ruimt niks achter zijn hol op en is zo onlogisch als de tierelier. En daar komt ook nog eens bij dat ik de kleur groen vreselijk vind! In de winkel zag het er veel lichter uit...maar het is echt groen groen. Misschien als het straks verder aan gekleed is vind ik het misschien leuk. De zoontje vind het vast geweldig en mijn dochter ook wel, maar ik moet er aan wennen. Sorry voor het geklaag....

* Kleine was vannacht ook behoorlijk in de weer. Hij heeft me wakker gehouden tot 5 uur en om 6:30 uur ging de wekker weer. Hopelijk kan ik vannacht een beetje bij tanken.

6. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2326 jess84, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
    Commode en ledikantje. De rest wil hij niet uploaden :x maar het is een begin ;)

Bijgevoegde bestanden:

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oei fresa, dat zou ik ook echt niet trekken, geknoei met verf 😝.. En foto van het groen? Ben wel nieuwsgierig...

Jess ik hou ook meer van neutraal qua 'kleur'... Kijk maar in m'n foto album, dan zie je hoeveel kleur ik leuk vind haha. Heel leuk, jullie kamertje, vind t al een beste kleur, dat blauw haha

Dani, ik kan op m'n telefoon de foto's niet zien?

Namen idd al een stuk duidelijker, nu nog kiezen, vind ze allemaal wel erg mooi 😄.... En Sophie, riep ik ook ooit, toen kregen vrienden van ons een Sophie de volgende dag haha dusssss ;)

8. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Dani, wat een leuke kleedjes op de vloer met die uiltjes! Het is lekker vrolijk!

@Jess, ook al een begin. Ben zo benieuwd naar de kamer, heb leuke ideeen, maar bij ons komen de meubeltjes pas eind september. Kan bijna niet wachten om te beginnen.

@Aurin, toch goed dat je nu je rust moet pakken, hoop dat ook de pijn snel minder zal worden.

@fles, hoeveel flessen moet je vooraf kopen? Ik wil borstvoeding geven, neem aan dat je dan minder nodig hebt.

@aantallen, sorry ik ben echt alleen maar bezig met aantallen, want ik heb echt geen idee hoeveel je van alles nodig hebt. En iedereen in mijn omgeving geeft andere adviezen, lastig...

@Josjo, zal eens vriendjes met je worden dan kan ik jullie ontwikkelingen ook zien mbt de kamer!

9. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    De anderde kant van de kamer. Hier komt nog een stoel te staan en natuurlijk nog beetje aankleden :)

Bijgevoegde bestanden:

10. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het ledikantje... nog niet opgemaakt. En de muziekmobile hoort er natuurlijk ook niet in :). maandag gaan we inruimen. Super leuk:D

Bijgevoegde bestanden:

11. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fresa, jammer dat jullie het niet eens worden over de kleur. Misschien even wennen toch?
    Wij hebben apart bij de gamma 5 kleurenkaartjes gepakt en er was er 1 hetzelfde. Dus dat was makkelijk :)

@hangertjes, bij de babydump zijn ze 5 voor 2 euro en broekenhangers(met klem) zijn bij ikea heel goedkoop.

@josjo, het is een redelijk grote kamer dus dat blauw valt behoorlijk weg hoor. Er is nog heeeel veel wit over;) bewust voor gekozen! Alledn wit is ook zo saai ;)
    En meer kleur dan dit komt er in ieder geval niet. :D
    Alleen nog 2 muurschilderingen van woezel en pip. Maar alleen de zwarte lijnen. Geen kleurtjes...

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Jess ziet er leuk uit en goed. Fijn gevoel ook toch??

Wat betreft de tv zei vl al bij nachtvoeding kan ik wel zelf tv kijken als we hem laten staan haha.
    Toch maar niet doen.

@Geslacht wij weten toch wcht 1000% zeker dat het een jogetje ia. Twijfel ee niet aan.
    Dromen doe ik niet over de kleine........jullie wel??

hier vandaag op controle geweest en qua gewicht moest ik me geen zorgen maken. Bloeddruk waa wat laag en baarmoederhalalengte wel nog foed maar waa te zien dat ik laatste tijd veel gedaan had dus wat meer rusten.
    Spuiten zijn 10weken verlengd en heb een ab kuur voor een b.o meegekregen. Has er toch wat witte bloedlichaampjes inzitten dus zekere voor onzekere.

Harde buiken ook door het teveel doen dus moet nu van vl 3 dagen verplicht rusten,vandaag mee gestart en maandag weer bml opmeten kijken voor verschil te zien.
    Ben benieuwd.

Jullie plannen dit weekend??

Aurin hoe gaat het met je en de pijn en rust??

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Fresa heb je foto van het groen?? Evr met spullen enz dat het meevalt maar wel balen ala het anders uitpakt dan gepland.

Hier bewust veel kleurrjes. Ben er zelf erg fan van. Vrolijk afwisselend enz dus dat is fijn, vl ook gelukkig!
    Wel muur bewust voor accessoires in kleur gekozen en meubels neutraal (wit en beuken)

Benieuwd naar overige kinderkamers haha

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jess: mooie kleur hoor, kamertje wordt erg mooi zo :) en idd niet too much..

Loontje, heb je verzoek geaccepteerd maar dat was destijds de kamer voor annelynn. We wisten nog niet wat t werd (j/m) dus later pas kwam het roze er bij.

Trouwens misschien nog n leuke tip, wij hadden een naamslinger besteld via Welkom bij KiddyColors, de webshop voor unieke naamslingers en eerlijke handgemaakte baby- en kinderproducten en dan n verticale. Wordt in Azië me de hand gemaakt (1,50 of 2,- per letter ofzo?) en gaat deels naar een goed doel daar lokaal. Echt n supermooi ding. :)

Dani, ik droom ook niet van uk, nooit gedaan. Ik kan wel heftig dromen soms haha. Van de week was ik n huis aan het kopen van meer dan een half miljoen en ik probeerde af te dingen naar 250000. Was n bouwval boerderij met oude koeienstal. Ik wilde een veehoudersbedrijf beginnen :(:p gheghe

Aantal flessen: 1 op reserve kan handig zijn en spenen voor de fles gaan bij avent per drie. Ik heb nooit spijt gehad van m'n flessensterilisator van avent, superhandig, beetje water er in, 6 min in magnetron. Even laten staan en klaar. Tuurlijk kan t ook in n pan water haha maar dat is echt n gedoe :) (zo ik ben van de tips vandaag hihi)

15. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag gaan we nog een keer verven, zal dan even kijken of ik een foto kan maken. Misschien kijk ik er morgen weer anders tegen aan :). Gewoon erg moe en daardoor snel geïrriteerd denk.

De deuren zijn wil, meubeltjes licht bruin, maar komen pas ergens in september. Het is een hele kleine kamer dus niet veel ruimte. Op de muur komen 3 witte bomen waar foto's in kunnen . S en F hebben er beide 1 gemaakt met tekeningen voor de baby. Verder komt er een tak tegen het plafond en een bollenkistje komt boven de commode...denk dat ik deze ook wit maak. Ben er nog niet over uit...

Verder hier in huis ook veel kleur :).

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Leuk al die kamertjes.. Hier slaapt madame eerst bij ons en dan bij d'r broer. (Klein app, gaan begin volgend jaar op huizen jacht).

Vanmiddag fysio geweest, die schrok hoe hard ik ineens achteruit gegaan was met de BI. Meer dan ontspannende massage kon ze niet doen.
    Ik heb veel pijn, rust veel en doe weinig. (Alleen dingen waarvan ik denk dat geeft mij genoeg plezier om pijn voor te hebben..)
    Gelukkig is Vl heel behulpzaam en zoonlief ook.

Over weekje weer Co. Vk en pretecho 😍

17. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Jess
    Leuk kamertje! Echt mooi. Heel rustig, heerlijk.

@Fresa
    't Is dus even iets minder gezellig bij jullie op dit moment? :( :p
    't Komt vast goed. Eerst even afwachten als alles er in staat, dan kan het heel anders lijken. En even een gesprekje met je vriend? Hij snapt vast niet waarom het jou zo irriteert, anders zou 'ie het vast niet doen.

@Aurin
    Balen dat je zo achteruit bent gegaan. Veel rustig aan doen jij.

@Dani
    Goed dat je gelijk rust neemt! Ben je mooi op tijd mee.

@Flesjes
    Ik heb er nu 1 van difrax, zo'n s-fles, breed. Ik ga d'r nog een paar kopen, wil geen bv geven, dus lijkt me wel nodig.

@Kleertjes inruimen
    Ik doe eigenlijk alleen 50 en 56 inruimen. En vervolgens 62 en 68 en ga zo maar door. Staat wel binnen hand bereik. Ik heb nu stuk of 5 pakjes/setjes maat 50, hoeveel 56 is handig? Stel je voor dat de baby zo uit 50 is gegroeid?? :-O

@Weekend
    Vanavond komen m'n vriendinnen met hun vriendjes kijken in ons nieuwe huisje. Gezellig samen eten. Al ga ik niet voor ze koken, is me teveel werk, haha.
    Ik heb me voorgenomen om vanmiddag al het beddengoed voor de baby weg te gaan strijken.

18. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Aftellen mag! Het is toch bijzonder. Fijn dat het alles beter gaat!

Mooi kamers dames!

Hier is babykamer al paar weken af alleen nog beetje aankleden en babykleertjes van de 1e uitzoeken en wassen!

19. Juranga

Juranga Lid

5 mei 2014
    22
    0
    0
    Hoi Meiden,

Leuk om jullie verhalen te lezen en de kamertjes te zien. Hier zijn we nog niet zover krijgen in sept. de sleutel van ons huisje en hopen 1 oktober over te zijn. Drukke tijden voor ons!! Maar komt vast allemaal goed.

Wel al druk bezig met alle spulletjes uit te zoeken/te kopen. Ben me op dit moment aan het verdiepen in het aankleden van het bedje en de kinderwagen met molton lakens en dergelijk.....hahah. Haal denk alles gewoon in 1 x bij de Hema.

Heb nog een leuk kinderwagendekentje besteld op Femmies Handgemaakte Kinderspullen | Femmies.nu dacht deel het even met jullie. Staan leuke dingen tussen!

Deze week controle gehad en de 24 weken gepasseerd! Goed gevoel! Rugklachten nemen wel toe:( maar dat was te verwachten met een rugafwijking. Als ik nog meer last krijg ga ik naar de fysio.

Goed weekend allemaal!!:)

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ dani dus toch een BO :( goed da je er optijd bij bent meid! Fijn dat je bmhals een mooie lengte had !

@jess verliefd oo jou kamertje! Mooie meubeltjes! Zwl binnenkort ook eens fotos maken van het kamertje nu het zo goed als klaar is !

@fresa miss valt het mee met de kleur? Onze muur van onze kamer en babykamer is grijs maar moest taupe worden en werd nu paars/grijs heb er heeeeel erg aan moeten wennen maar daanra met de aankleding en dezelfde kleur gordijnen is het toch heel mooi geworden! Dus wie weet...

@talkin veel plezier vanaaf meid!

@vo ik laat het zeker weten tegen die tijd meid!

@josjo loontje aurin babette en de rest zwaai zwaai !

Deel Deze Pagina