Wat een mooie kamertjes allemaal! Ik ga pas het onze erop zetten als onze baby geboren is want het geslacht is geheim en aan de kamer zie je of het een jongen of meisje is Hoe voelen jullie je op dit moment? Ik ben maandag op controle geweest en de baby doet het prima! Wat leuk om telkens met een goed gevoel buiten te komen wat de baby betreft! Deze keer wel met een minder gevoel buiten gekomen wat mij betreft, voor de duur van de zwangerschap ben ik iets teveel bijgekomen terwijl ik gewone gezonde maaltijden eet en als tussendoor yoghurt, fruit en gezonde granenkoekjes, ... En ja de uitstraling naar mijn bil is behoorlijk erg, moet nu naar kine en moet verplicht een week rust nemen! Was echt balen hoor, ik laat mijn collega's zo in de steek denk ik terwijl ik maar al te goed besef dat dit nu het beste is! Vandaag eens naar de mama gereden en naar een tweedehandsbeurs voor een wipstoeltje voor bij haar, dit was 50 min rijden en ja lap hele dag pijn! Kan gewoon niet te lang stilzitten want dan schreeuw ik het uit van de pijn... Ik voel me zo in de steek gelaten door mijn lichaam... ik ga woensdag terug werken en hoop dat het lukt!
@nath, balen dat je zoveel pijn hebt. Ik kan ook beter lopen dan zitten. Gek eigenlijk gelukkig doet de kleine het goed! @kamertje, gisteren de muursticker erop geplakt (boom) en zal hier binnenkort buurpoes van woezel.en pip ertegenaan schilderen. Twijfel alleen nog ziet er leuk uit hoor... maar wil toch eerst meer dingen af zien @bbibi, ben ook benieuwd naar jou kamer, omdat uit vorige berichten bleek dat we een hoop overeenkomsten hebben. Benieuwd of dat ook zo is gebleven @dani, beterschap @kado, ik werk met alleen maar mannen in de keuken, maar heb gister zo'n leuk pakket gehad van de jongens! Met luiers en speelgoed en zwitsal,flesje en speentje en een mutsje met ons bedrijfslogo.(bierbrouwerij) Echt zo leuk! @kleertjes, tot nu past alles makkelijk in de kast... maar ik denk dat ik t/m maat 62 in ga ruimen. @zelf, lekker uitslapen wordt steeda lastiger. Ben wel moe maar me rug trekt het niet meer zo lang in bed. Vooral de onderrug die uitstraalt naar de buik. Vreselijk... en als je opstaat is het met 5min weg... @weekend, vandaag zitten we in totaal 5uur in de auto voor een etentje ben benieuwd hoe ik me ga voelen de hele dag... en morgen naar de baby dump voor paar kleine dingentjes en smiddags alles een plekgeven in de kamer
wat een prachtige babykamertjes zie ik al voorbij komen! Wij zijn aan het wachten op de meubeltjes, dus ik kan nog niets laten zien. We weten niet wat de baby wordt, dus de muren zijn geel. En we zijn gek op vrolijke kleurtjes, dus het zal een kleurige boel worden. Heel veel sterkte voor de dames met de pijn en dergelijke. Ik werk nu een dag minder in de week en dat bevalt mij goed, maar ik merk dat ik echt uitgeput ben eind van de dag. Gisteren hebben we gewinkeld en toen we thuis waren viel ik in slaap...
Joehoe! @Nath Zelfde probleem hier ook. Wil het dolgraag aan iedereen laten zien, maar dat weten ze wat het wordt. Balen dat je zoveel pijn hebt. Zoals het nu klinkt, moet het nog wel wat gaan veranderen wil je woensdag kunnen werken?! Sterkte ermee. @Jess Klinkt als een heerlijk weekend, maar 5 uur in de auto zitten?? Waar ga je dan uit eten, haha. @Bookfairy Leuk, geel! Weer eens wat anders. Wat hebben de meubeltjes dan voor een kleur? Hier vannacht beroerde nacht gehad. Kom lastig in slaap, voor m'n gevoel zo'n volle buik. Uiteindelijk ging vanochtend om 8 uur de wekker voor de kerk, maar heb manlief maar alleen gestuurd, want zou nog geen 10 minuten kunnen zitten zonder in slaap te vallen. Zo even lekker koken en dan samen naar de kerk. Jullie nog iets leuks aan het doen? 't Weer maakt het niet echt vrolijk ofzo.
Hi ladies! Ben wel benieuwd naar al die kamertjes... Wel makkelijk als je het weet zodat je het wat gerichter een jongens of meisjeskamer kan maken.. Ons kamertje is pas af als de baby er is. Als het een jongetje is dan blijft de blauwe muur met sterren en als het een meisje is dan mogen we alsnog gaan behangen haha. Hier best last van de bo nu maar goed, zo lang ik geen koorts krijg geen ab dus.. En m'n bil gaat me ook pijn doen, irritant! Nath ook zo'n last van? Ik niet zo ernstig als jij gelukkig hoor. En snap je gevoel best naar je collega's maar kan je niks aan doen he... En woensdag, probeer je het dan eerst 1-2 uurtjes of wat was je plan? Niet meteen te gek doen he Jess inderdaad, waar ging je helemaal uit eten dan? Haha Groningen Maastricht is onderhand 2,5 uur Dani ook weer bo, balen meis. Waarom nu wel ab dan? Vorige keer zei je dat je dat niet kreeg vanwege resistentie? Hoe lang was je bml dan? Konden ze aan de lengte zien dat je rust moet nemen? Ik mag woe weer naar de Vk en dan maken we een afspraak voor bij de gyn en wordt oa ook de bml opgemeten. Toch maar kijken of we iets kunnen doen om deze zwangerschap wat langer vol te houden he... Nu lekker bankhangen wat doen jullie vanavond?
Josjo, ik ging woensdag gaan werken van 7u30 tot 16u en donderdag van 8u tot 17u... Mijn gewone uren dus waarvoor ik ingepland ben... Ik ga gewoon op mijn tanden bijten, ga niet anders kunnen vrees ik De pijn komt en gaat maar ik ga dit eens melden morgen aan de kine en wie weet heeft ze een wondermiddel om de 8 weken te doorstaan Wat ik vanavond doe, afwisselend rondlopen en zitten
Nath, sterkte, en succes morgen. Ik heb ook bankgehangen vanavond, lekker via Netflix wat series kijken Wat een uitvinding is dat Netflix toch! talkingchair, het ledikantje en de commode worden van een grijs-witte houten planken. Een beetje zoiets: Babykamer Gibson - De Babyhoek En een kast hebben we nog niet...
@josjo, je had het bijna goed want het ligt 20km naast maastricht... vanuit haarlem dat was een lange rit! Ben ook doodop nu en buik en rugpijn. Kleine was wel lekker druk vandaag. Gelukkig maar na een stille week was trouwens een bbq (team etentje) en het weer zat daar gelukkig mee! Paar mini buitjes maar dat was het ook!
goede morgen wat een boel berichten gemist! hier vanmiddag afspraak bij de verloskundige (controle) vannacht veel gedroomd over het bloedonderzoek die ik deze week moet doen.. zie er erg tegenop. dacht dat ik er aardig rustig onder was maar na vannacht weet ik dat zo net niet foto van ons kamertje zal ik een x maken als de meubeltjes er ook zijn.
Hoi Dames, hier een super leuk weekend gehad met mijn kinderen. Pfff wat heb ik ze gemist! Maar ja nu zijn ze onderweg naar België met hun vader, als ze maar plezier hebben . Zaterdag zijn we de hele dag naar het Dolfinarium geweest, we waren pas om 22:00 uur thuis. Ik was kapot! Gisteren lekker zitten rommelen in huis, stukje gewandeld (dochterlief heeft zaterdag een space-scooter gekregen en wilde die uitproberen), in de middag een filmpje gekeken met de kids enz. Heerlijk! Ach en zoontjelief maakte zo'n lieve opmerking....'Mama, later ga ik huizenmaker worden en dan ga ik zo'n groot huis voor jou maken waar we allemaal in kunnen wonen. Want ik ga echt wel bij jou wonen, mis je veel te veel als ik bij papa ben!' Dochterlief deed er nog een schepje bovenop....'Ja mam, ik ook! En als je dan oud ben zoals oma (nog geen 60 jaar) dan rij ik je wel naar je werk in mijn roze auto. En je mag op mijn kindjes passen .' Straks de kamer nog een keer verven. En verder doe ik weinig vandaag. Meiden die veel last hebben....sterkte!
Net terug van de kinesist. Wat deed het deugd die massage, ik wist niet dat kine zo leuk kon zijn Donderdag mag ik terug! Wat de pijn aan mijn bil betreft, blijven zitten is niet zo handig en ze gaan het met osteopathie proberen en hopen dat dit helpt! Ik heb voor de zekerheid gebeld naar de gynaecoloog en ze mogen dit doen, ze doen dit blijkbaar op een zachtaardige manier voor zwangeren... Iemand ervaring hiermee? of is osteopathie meer belgisch?
Fresa, schattig zeg... Hoe oud zijn jouw kids? Lijkt me wel enorm moeilijk om je kids deel van de tijd steeds te moeten missen... Ik wil ze gewoon elke dag bij mij hebben. Wij zijn dan ook onder de voorwaarde getrouwd dat we allebei een opzegtermijn van 100 jaar hebben haha Nath, sterkte met je bil, hoop dat de osteopaat helpt! Gisteren een enorm vlijmscherpe steek, denk bandenpijn aaaargh was ff vergeten hoe dat kon voelen... Zo een oud bureautje voor m'n dochter ophalen die ik wit ga verven. Spiegel er boven en dan kan de commode doorschuiven naar Tijn 😄 Zin om te klussen!
zo vandaag weer naar de verloskundige geweest hartje klopte weer mooi! zo leuk om te horen hoe de baby er lekker door heen schopt volgende week nog een extra groei echo.. de verloskundige vond het niet echt nodig maar omdat de echoscopiste dat heeft voorgesteld laat ze dat maar door gaan (met 20 weken echo lag de kleine 4 dagen achter op groei) leuk een extra echo nu maar even info opzoeken vanaf hoelaat je bloed af kunt laten nemen hier in het ziekenhuis :S moet helaas ook gebeuren..
Hallo dames Hier even tijdje minder aanwezig. Ben heel erg moe, flinke last van mijn onderrug, spuiten worden ook weer pijnlijker en is nog eens verlengd met 10 weken. Afgelopen vrijdag in zh ab kuur voor b.o gekregen maar lijkt nu erger te worden dus morgen terug. Nu kuur gekregen omdat het zeker een b.o is, vorige x was een twijfel en willen niet teveel ab kuren geven ivm resistent te worden ervoor. Nu kuur gekregen die ik nog niet heb gehad maar hoor morgen wel weer hoe of wat. Flinke druk op buik, iedere 45min plassen, pijn dus probeer veel te rusten. Wat betreft de baarmoederhalslengte was korter dan keer ervoor, denk door teveelvte doen afgelopen week. Was nog lang genoeg maar 1cm korter (4,3) dan x ervoor. Dus wat meer rust en spuiten dan verlengd met 10 weken. @Josjo hoe gaat het bij jou met bo?? @Echo hier vanmorgen bij vk weer een controle en echo gehad. Echt super. Alles was goed met onze kleine man en lag net voeten tegen blaas aan te trappen en stak zijn duim even.op om te laten zien dat alles goed gaat haha. Super leuk. @Kamertjes damss die nog bezig zijn succes. @Jess dan was je in de buurt met dat etentje haha. Woon 20km van maaatricht af haha. Was het wel gezellig?? @ de rest vd dames hoe gaat het ermee en met werken? Lees dat sommige al minder uren gaan werken, goed om aan jezelf en de kleine te denken en dat de mogelijkheid bestaat. Wens iedereen een fijne dag zal donderdag of vrijdag weer even aanwezig zijn en dan de lijst updaten. @Lijst Mocht er een afspraak op de lijst moeten komen pb me dan aub even.
Nou het kamertje is nog een keer geverfd en daarna ben ik voor 4 uur in slaap gevallen .... Het groen is nu niet meer zo erg als het was. Ik wacht nog even met een foto plaatsen. Komend weekend laminaat leggen en wat spullen ophangen. * Josjo mijn kinderen zijn 5 en 6. Normaal hoef ik ze niet zolang te missen, maar 2, 5 dag. Nu alleen in de zomervakantie is het lang, 3 weken! Gelukkig kunnen mijn ex en ik goed door 1 deur en een belletje of een dagje tussendoor afspreken is dan zo geregeld. Maar vind het alsnog vreselijk! * Dani wat vervelend dat je zoveel pijn heb! Was vast ook geschrokken dat je baarmoederhals korter is geworden. Meid ik denk aan je. Wel heel grappig om te lezen dat je zoontje zijn duim opstak . En dat hij het naar zijn zin heeft. * Wat leuk al die echo's en bezoekjes aan de vk. * Nath succes met je bil! * Bandenpijn en bekkenpijn....blah! Dat zou ik niet missen als ik niet meer zwanger ben.
Succes allemaal met aankomende echo's! Dit is altijd zo leuk he! Ik heb eens een raar vraagje... mijn linkerborst jeukt zo erg, wat zou dit kunnen zijn? er gaat toch geen melk beginnen uitlopen hé sorry voor de details
@dani, balen dat het ff niet lekker gaat gelukkig vind de kleine dat het wel goed gaat @bbq, het was gezellig hoor! We zaten in heerlen vandaag alles een plekje gegeven in de babykamer. Ben alleen nog niet tevreden... ik ben soort van allergisch voor rommel en dingen die net ff anders staan dan het hoort. en vind dat er nu al teveel op plankjes staat e.d. maar dat is natuurlijk helemaal niet zo dus ik zal even flink moeten wennen aan alles... nog meer pietje precies mensen hier?
haha denk wel dat het met melk te maken kan hebben.. heb vorige week mijn 1e druppeltje ontdekt maar verder nog niks tegen gekomen. dus het wil niet zeggen dat je gelijk de rest van je zwangerschap gaat lekken ff wat anders. ik ben zojuist tijdens het hond uitlaten gevallen heb me zoveel mogelijk opgevangen maar ben ook een beetje op mijn buik gevallen erg geschrokken natuurlijk! nu voel ik mn kindje gelukkig wel weer schoppen maar moet ik hier nu verder nog iets mee doen?