@Jess dan.heb je heel dicht in de buurt gezeten maar 4km van me af met se bbq haha. @Blijven hopen zou morgen voor zekerheid even vk bellen uitleggen en.kijken wat ze zeggen. Toen ik ben flauwgevallen moest ik direct komen ook al was ik opgevangen op rug dus wie weet. @Pijn odd vervelend en rusten is ook wel moeilijk, maar voor foed doel. Hoop door wat meer tw ruaten dat de bmhl weer wat langer wordt of iig hetzelfde blijdt. Ben idd blij dat de kleine man alles goes vins gaan en het duimpje eevoor opsteekt haha maar zo.voel ik me momenteel even helemaal niet. Ook de hormonsters spelen nu heel erg mee vreselijk. Maar zal uiteindelijk wel goed komen denk ik. Morgen dagje met 3 petekindjes op stap samen met vl dus morgenavond kapot moe maar belofte maakt schuld. Benieuwd wat morgen over de b.o wordt gezegd. @fresa goes bijgeslapen dus hihi. Heb je het ook echt.nodig gehad. Wel fijn dat het groen er al beter uitziet en je verstandhouding met ex op goede voet is. Slaap lekker damea
Dat is even schrikken blijven hopen! Zolang je geen bloed verlies heb of iets dergelijks en je voelt je kindje goed dan zal ik me er niet ongerust over maken. Je kindje zit goed en veilig verstopt. Als je het niet vertrouwt kan je altijd even je vk bellen, maar ik denk dat het wel meevalt.
Geen bloedverlies gelukkig de kleine heeft duidelijk laten weten dat ze aanwezig was Nog. Net ook nog getrappel gevoeld dus wat dat betreft zit het goed
Wat een berichtjes weer allemaal! Gezellig! Wat lief Fresa! Inderdaad Nath, dat is melk Niets zorgen om maken!
zo heb mijn bloedonderzoek achter de rug. gelukkig viel het allemaal mee en hoefde ik tussendoor niet te blijven en geen vies drankje te drinken maar gewoon een broodje eten ook nog even langs de verloskundige geweest snel een echo en hartje geluisterd ivm het vallen. alles was gelukkig goed. ging de verloskundige ook al vanuit maar wou toch graag dat ik even langs kwam vond ik zelf ook wel fijn nu lekker thuis en vandaag maar even lekker niks!
@Blijven hopen Even goed geschrokken dus! Gelukkig dat alles goed is, wel fijn dat t gecheckt is. @Dani Knuffel voor jou. Alles komt goed meid! <3 Hoe is het met je blaasontsteking? @Nath Je wordt een echte melkkoe. Geintje. Denk wel dat t je bv is. Ik verlies al vanaf week 18 druppels vocht, maar tegenwoordig ook echt dat gelige. Fijn dat de boel werkt, maar ben toch echt van plan flesvoeding te gaan geven. Verder, voor jullie allemaal een dikke knuffel!
Blijven hopen, toch wil je dan even weten dat alles goed is he... Ik ben vorige zwschap tegen t stuur van m'n fiets gevallen en de dag voor bevalling in de sneeuw uitgegleden, oeps! Laatste was niet op m'n buik gelukkig, want dan schrik je toch extra vind ik... Gelukkig is alles ok! Nath, hihi die kriebels herken ik wel, m'n tepels kunnen echt jeuken. Maar hoeft geen melk te zijn nu toch? Ik heb nog geen melk gespot. Jeuk komt sowieso meet voor als je zwanger bent... Dani, niet fijn dat je je niet zo geweldig voelt. Had je wel juist wat meer online verwacht nu je moet rusten. Ik zit tenminste altijd met m'n phone alles te lezen en te reageren haha Welke ab heb jij nu? Met mijn bo gaat t op en af, maar zo lang ik geen koorts krijg en geen bloed bij urine is het ok. Ik zal wel blij zijn als ik ook naar de gyn mag voor meting bmh, ben toch best zenuwachtig voor n nog vroegere bevalling dit keer en ik wil eigenlijk vooral genieten ipv me zorgen maken Gisteren voor alle vijf de namen die we nog hebben (2 jongens, 3 meisjes) een proefkaartje besteld, allemaal verschillende websites haha. Morgen komen ze denk ik allemaal binnen, ben benieuwd! Meestal wist ik t als ik t kaartje zag of ik de naam echt leuk vond of niet dus wie weet zijn we er zomaar uit voor t weekend
Jess ik snap je, ik hou ook juist van meer minimalistisch en niet dat overal wat zit, ligt, staat Ben benieuwd naar je pics!
Hoi dames, Even een zwaai vanaf deze kant, heb helaas niet veel opgeslagen van alle berichten, maar denk wel aan jullie! Hier veel werkstress de afgelopen twee weken, waardoor zelfs jankbui op het werk. Ga proberen het meer los te laten, vandaag is dat in ieder geval gelukt! @Josjo, ik zie alleen foto's van lang geleden, klopt dit? Of ik doe iets verkeerd kan natuurlijk ook... Knuffel voor iedereen
@Josjo Mijn tepels jeuken ook zo gruwelijk. Juist op momenten dat het gewoon echt niet wenselijk is en dat ik niet even door m'n beha heen keihard kan krabben. Geen idee of dat trouwens samen hangt met melk aanmaken. Ben benieuwd wanneer je ukkie komt. Kwamen je andere kindjes ook eerder? Man en ik gaan morgen een dagje zwemmen. Dat vind ik zo relaxed nu ik zwanger ben. Geen kleding om die dikke pens heen, heerlijk.
Loontje, knuf meis... Heftige laatste weken zo... en klopt, ik heb alleen oude foto's er op staan. Ik zal van de week ff foto's maken van de babykamer van Tijn, die nu voor de nieuwe baby wordt met wat aanpassingen Talkingchair: 36 weken de eerste, 34 weken de tweede. Had al weeenactiviteit vanaf 28 weken... Ben gewoon bang dat t nu nog vroeger komt en zeker nu die gbs is geconstateerd.. Morgen afspraak bij Vk, dan als t goed is verwijzing naar gyn regelen. Trusten ladies!!
@josjo als je de stijgende lijn voorzet moet dit kindje komen met. 32 weken dus? Al hoop ik dat uiteraard niet voor je! @babette zwaai meid! @ talkin lekker zwemmen vandaag! Heerlijk geniet ervsn! @jess poehhhh wat een kange rit voor alleen een bbq zeg! Wel leuk geweest? En haha mijn kamertje ziet er wel heel anders uit hoor dat wel ! En alles roze natuurlijk. @dani je bmh nu toch wat korter dus? Balen meis... Maar hoort dat niet bij dit termijn? Want bij iedereen gaat hij richting het einde steeds korter worden tot je bevalt... Dus misschien dat dat toch niet erg is? @nath al lekkende borsten ja? Ik vraag me echt af of mijn borsten het wel gaan doen! Ze zijn de hele zwangerschap niet gegroeid niet gevoelig de tepels niet veranderd.. Echt alsof ze niks met mijn zwangerschap te maken hebben ofzo heel raar haha... @loontje wat klote meis dat je het zo zwaar hebt oo je werk knuf! @fresa hahaha wat een lieve kindjes @all zwaai
@bibbi, precies dat... Maar ik hoop natuurlijk dat t nu weer terug naar 36 weken gaat, jojo-effect ofzo? Hoe gaat t met jou?
@bbibi, hoe was je echo? Wij mogen morgen. Echt zo zin in vorige week was de kleine zo rustig... werd er soms bang van. Maar vanaf zondag is hij weer heerlijk druk! Gister maakte manlief hem ff wakker nadat ik een fijne rugmassage had gehad. Hij schudde me buik ff heen en weer... kleine reageerde er gelijk op natuurlijk zag er er in ieder geval lief uit ! Van de week zei die ook dat hij nu voor het eerst het gevoel heeft dat de kleine wel mag komen. Wordt steeds serieuzer natuurlijk... morgen komt de namen discussie hoop dat het goed gaat! @talkingchair, have fun! @josjo, paar pagina's terug staan paar foto's, weet niet of je die gezien had? Ben er nu wel een beetje uit wat ik wil en hoe het moet staan. dus ben al een heel eind!
wat is iedereen al lekker ver met de kamers! echt leuk om te zien al die verschillen.. @jess84 veel plezier morgen bij de echo! wij mogen maandag avond. hier is de namen discussie ook weer begonnen.. wel moeilijk mijn vriend vind heel andere namen mooi als ik. maar goed we komen er vast wel uit geboorte kaartje en tekst zijn we ook uit. alleen nog ff uitzoeken waar ik het goedkoopste kan laten drukken.
Tof hé iedereen een naam zoeken... De onze hebben wij eigenlijk al heel lang! Ik had een lievelingsnaam maar man hoorde dit niet volledig graag, hij had een lievelingsnaam maar dit was dan niet mijn topper... Dus wij hebben die 2 namen samengevoegd (dit ging gelukkig) en nu zal onze baby een speciale naam hebben die mama en papa hebben samen gegooid, lekker een naam van ons beide en hij komt niet vaak voor
Nath, kom jij uit België? enne, annelynn hadden wij ook gemixt. Sjoerd wilde eigenlijk lynn alleen de kleine van een vriendinnetje heet Linne dus dat vond ik teveel lijken en toen werd het Annelynn Jess, ik ga ff terug gluren. Heb t vast gezien, maar m'n hersenen he die doen t niet erg goed haha Volgende week vrijdag voor t eerst naar de gyn, ben benieuwd!
@Loontje Ah, arme jij. Sterkte op je werk dan maar. En idd, proberen los te laten. @Josjo Dus ook een ziekenhuis-bevalling voor jou. Hoop voor je dat dit ukkie lekker lang blijft zitten. Wat nemen ze eigenlijk voor maatregelen tegen de gbs-bacterie? @Bibi Dankje, was heerlijk middagje. Hoe is 't met jou dan? Ben je nog beetje happy zwanger? @Jess Wat heb je voor een echo morgen? Veel plezier alvast. Zo leuk hoe ze op je handen gaan reageren hè?! @Blijven hopen Succes met de namen discussie dan maar. @Nath Dan is het zeker een wat langere naam? Wij houden wel van lange namen, zeg maar drie lettergrepen of zo. Wij hebben een heerlijk dagje gezwommen en nog een paar fijne dagen in het vooruitzicht. Voor het eerst sinds onze trouwdag weer terug naar de Veluwe, feest van mijn opa en oma, blijven we lekker bij mijn ouders slapen en gaan daarna door naar Drenthe, een weekendje bij mijn schoonouders doorbrengen die daar op vakantie zijn. Wat zijn jullie weekendplannen? Ik begin er wel beetje vroeg mee, op woensdag al, haha.