Talkingchair: niks bijzonders, behalve dat ik al weet dat ik niet met m'n Vk maar onder begeleiding van iemand in het zkh en met ab infuus moet bevallen. Baal er wel van, met eigen Vk is nog niet 1x gelukt 😝. Fijn even zo een paar relaxdagen 😄 lekker van genieten dus! Ik weet echt ineens niet meer hoe ik moet liggen zeg, m'n buik is zwaar, lig echt niet meer fijn... Kan eigenlijk alleen nog op m'n linkerzij en dat zelfs niet echt fijn..En ben zo doodmoe ineens pfff. Voelt alsof ik al tien weken verder ben ineens. Hoe gaat dat bij jullie? Nath: haha ik dacht t al te 'horen'. Bij de aug 2011 mama's hebben we ook 1 Belg, gezelligheid
Hallo dames Even een update hier Vanmiddag naar het zh geweest ivm aanhouden pijn in de onderbuik, harde buiken die aoms erg pijnlijk waren. Aan ctg geweest, urine afgegeven, inwendige echo, bmhl opmeten en voelen. Urine vertoonde alleen wat witt bloedlichaampjes geen ontsteking dus verder op kweek, ctg was goed, harde buiken ook goed geconstateerd, bmhl waa nu.4,1cm, cerclage zat nog goed echter bij hoesten was er wat dluctuatie vd bmh. Nu dus voor de hele avond plat liggen en morgen.om 13,45u terug naar het zh en nogmaals hele riedeltje. Vandaag ook de spuit weer gehad (vanmorgen) waardoor het eigenlijk allemaal rustig moet blijven. Wel even kort geschrokken vanmiddag maar heb er toch vertrouwen.in. vertroywen in onze kleine man, de artsen in het zh en mn gevoel is ook nog goed. Pijn in de buik baarde alleen wat ongerustheid. Ik zal morgenvroeg de lijst updaten (niet op gsm staan) en op iedereen reageren. Maar zo weten jullie waarom ik wat afwezig ben de laatste dagen. Erg moe, wisselend buikpijn en drukkend gevoel onderbuik maar niet als een b.o. De ab kuur is vandaag de laatste weet even de naam niet maar zijn wit/gele capsules iets met een f.....?! Wens iedereen fijne avond hier met kruik op de bank!!
@Josjo En tussen je knieën een kussen als je op je zij ligt? Ik lig ook wel minder lekker. Ik slaap ook minder diep en word vaak wakker tussen door. @Dani Poeh, even schrikken meid. Gelukkig dat er niet echt iets aan de hand is en dat je morgen weer gecheckt wordt. Warme kruik tegen je buik aan voor de buikpijn?! Sterkte er weer mee!
@dani 86 vervelend allemaal zeg! heel veel sterkte. moe: heb ik een heel tijdje gehad dat ik nog te moe was om ook maar een doek te pakken werd er zelf gek van dat ik dan weer niks gedaan had zeg maar.. gelukkig heb ik dat niet meer.. van de een op de andere dag was het over. nu is het net of ik energie te veel heb. word 's morgens mooi optijd wakker (7 uur) en dat in mijn vakantie namen: we zijn eruit! ging makkelijker dan gedacht en zijn er beide blij mee nu maar weer verder met de geboortekaatjes
Ja idd van België maar de man werkt in Nederland dus een beetje gelinkt aan Nederland Morgen nog 1 dagje werken en dan gaan wij op weekend naar zee, het is niet ver maar ik kijk er enorm naar uit! Lekker gezellig met zijn 2 (eigenlijk 3) gaan eten, wandelen, beetje rusten, terrasje doen!
@Slapen hier ook slecht slapen. Kan geen houding meer vinden, vaak wakker tussendoor en overdag echt moe zijn. Heel lang geen last meer van gehad en nu sinds 1 week wel weer @Warme kruik ja idd tegen de pijn in de buik en harde buik. ontspant de spieren weer wat. Ze gaan morgen bmhl weer meten omdat deze wel fluxtueerde bij de meting. Aan de hand daarvan bepalen of het volledige bedrust wordt of niet en dan nog de urinekweek afwachtten wat er uit komt. Ik ga iig voor de 30 weken nu en dan weer verder. Ben nu al verder dan bij Casper* dus heb er meer vertrouwen in. Blij dat ik zo gecontroleerd wordt in het zh en ze me serieus nemen ook wel fijn. @Ladies hoe gaat het bij en met jullie? Werk, kamertjes, namen, spullen aanschaffen, kwaaltjes, rugpijn, de bo, bi, borsten??? Hier geen last vd borsten alleen wat groter maar (nog) geen melkproductie, denk mede door borstverkleining is niet intact, tenminste vorige x maar 8 druppels gehad. @Rugpijn hier heb ik fysiotherapie ervoor, morgen ook weer een zwangerschapsmassage die werkt altijd heel ontspannend dus laat hem doorgaan (is 2 straten verder en.lief brengt me) @Namen die staat hier al heel lang vast haha. @josjo dacht ik idd rust maar niet mder aanwezig hier. Vl zit momenteelcook thuis ( geen contractverlenging ivm verhuizen magazijn van gronsveld naar waddinxveen en hij zit nu dus thuis, krijgt betaald tot einde contract (23septemver) en daarna werkeloos. Nu al aan het rondkijken, solliciteren en help hem met brieven en cv is voor hem al zo lang geleden en ik heb op school pas cursus gehad. We genieten nu even nog van elkaar en het samen zijn, vind het dan.ongepast om ieder uur hier te zijn haha. Maar lees wel nog meer tussendoor. @Dames met reeds al kids hoe gaat het jullie af met zwangerschap en rondlopende kids?? Xxz
Hey meiden! Dani, schrikken zeg! Ze houden je gelukkig goed in de gaten! Josjo, hier ook ineens weer heel moe. En slapen was al drama door BI, vooral t in slaapvallen... Borsten, hier al lekkage sinds 16 wkn (net als bij de1e) nog al over productie! Daardoor borstontsteking gehad bij de 1e Namen, leuk he dat zoeken! Lastig ook! Fijn dat er steeds meer duidelijkheid is! Hier zijn we al klaar, ook t kaartje is goedgekeurd Hihi Vrijdag weer controke vk.. Heb een hoop te bespreken, wil duidelijkheid omtrent de grote van m'n meisje! En zaterDag gaan we met m'n vader en schoonmoeder 3D/4d pretecho doen! Ben benieuwd!! Verder hier complete rust. Kan echt niks meer. T is niet anders. Gelukkig is t over 15 wkn (hopelijk) klaar!
Hoi dames, ik weet niet of er nog iemand wakker is.....maar heb even een vraagje. Het lijkt net of ik af en toe een wee heb...in rug en buik.....dat kan toch nog geen voorweeën zijn? Zijn ook best pijnlijk. Geen idee wat ik moet doen. Afwachten of even bellen voor de zekerheid?
Normaal lees ik alleen mee maar nu reageer ik toch even. Fresa ik zou bellen. Beter het zekere voor het onzekere.
Even een update. De verloskundige is vannacht langs geweest. Moest 2 paracetamol innemen en een warme kruik gebruiken om de krampen in mijn rug te minderen. Dit is gelukt, i.p.v. 6 á 7 pijnlijke harde buiken met uitstroom naar mijn rug in een uur werden dit er 3. Kindje maakt het goed, bm zit nog netjes dicht. Ik moest er wel voor zorgen dat ik binnen een uur sliep vannacht anders moest ik weer bellen....niet gedaan. Heb vannacht amper geslapen, werd elke keer wakker met een vervelend gevoel in mijn buik, maar niet erg genoeg om haar weer te wakker te bellen. Straks naar de ha voor urine onderzoek, daarna telefonische afspraak vk. Bedankt voor jullie reacties! Dikke knuffel
@frese en dani, sterkte dames! Hopen dat het snel iets beter gaat. Vervelend zo allemaal We hebben een groeiecho en afspraak bij gynaecoloog. Ben benieuwd hoe de man het doet @slapen, hier ook sinds een week last van. Draaien wordt pijnlijk en rug doet sneller pijn. ik slaap nu al 3 dagen met de voedingskussen en dat werkt prima! Veel minder pijn...
@dani en fresa wat mijn voorganger ook al zegt ik hoop dat het voor jullie snel wat beter gaat! @iedereen.. ik lees elke x wel alles mee maar ben druk . Last van nestel drang dus.bem de hele.dag aan het poetsen.. Voor de rest erg moe.. maar zie dat daar meerdere dames last van hebben.
@vo, daar ben ik ook al weken mee bezig altijd al eigenlijk. Maar nu ben ik meerggefocust op dingen waar je anders niet zo snel aan denkt echo was goed vandaag hij heeft al lange benen dus ik hou het bij 3pakjes maatje 50 Hij ligt wel erg laag/diep. Mevrouw vroeg ook of ik er geen last van had. Maar dat heb ik niet gelukkig! Volgende week glucose test. En over 3weken weer een groeicho. Dus ik ben happy!
Thanks Vo87 en jess84! Ik heb geen blaasontsteking, dus het komt waarschijnlijk gewoon door stress en oververmoeidheid.....erg handig als je maandag weer moet beginnen met werken. Zit alleen nog te twijfelen of ik nu al moet zeggen dat ik halve dagen ga werken of dat ik de eerste week even aankijk. Ik heb net even een paar uurtjes kunnen slapen, maar blijf een gevoelige buik houden. We zullen zien wat er verder gaan gebeuren. Jullie zijn ook al lekker aan de schoonmaak zie ik . Hier ook hoor! Alleen zijn het de dingen die je normaal niet wekelijks doet, zoals de zolder, voorraadkast, keukenkastjes en de berging...... Hoe gaat het verder met iedereen?
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen Juranga 25 jr 1e kindje Een jongen Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Verrassing Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing 8 jongens 5 meisje 9 verrassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Selina1212 - 25jr - 2ekindje - 2e zwangerschap - Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 08 november: - Blijven Hopen 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher - KleineFee 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Bevallen: bee1986 20 weken van een jongen Afspraken: 15 aug- Aurin Controle vk 16 aug - Aurin pretecho 18 aug Loontje1 huisbezoek kraamverzorgende 20 aug Nat1986 huisarts voor suikertest, bloedafname, vaccin kinkhoest 20 aug Dani86 proluton spuit 12 22 aug - Dani86 controle gyn ivm harde buiken 27 aug talkinchair groeiecho 27 aug Dani86 Proluton spuit 13 28 aug Dani86 controle vk 01 sept Babette8 controle vk 01 sept Dani86 proluton spuit 14 08 sept Dani86 30 weken echo en controle gyn in zh 08 sept Nat1986 gyn 10 sept Dani86 proluton spuit 15 17 sept Dani86 proluton spuit 16 Weer geupdate
Zo dames de lijst is weer geupdate zover ik weet @Hier net terug van het zh. weer CTG gehad die was in orde, bmhl meting die was vandaag 4,35 (rusten helpt dus), kleine ligt heel laag en is actief. Geen bo maar wel een infectie dus nu een 3 dagen kuur mee gekregen. Cerclage zit nog op zijn plaats. Ik moet gewon goed naar mijn lichaam en gevoel luisteren en niet teveel doen (tillen, huishouden is uit den bozen en bukken ook) @Fresa als ik je zo hoor zou ik persoonlijk meer rust nemen en het poetsen eens even laten voor wat het is. die pijn in je buik is er niet voor niets. Echt eens paar dagen rusten met een kruik, warme douche/bad en eens even niks doen. Kijken of dit werkt en de pijn verminderd. zo ja dan weet je dat je a.s maandag moet aangeven om nog maar 1/2 dagen te werken. Denk aan jezelf en vooral je kleintje!! Dan nog een tip ten alle tijden bij aanhoudende pijn, vocht-/bloed verlies de vk of zh bellen ook als ze zeggen dat je terug moet bellen indien het niet verbeterd doen. ze kijken liever 1x teveel dan 1x te weinig!! @jess84 haha een lange uk dat zit er hier ook wel in haha tenminste vl is 194cm dus ben benieuwd met de 30 weken echo, tot die tijd weet ik nog niks. Alvast succes met de glucose test. Hier ook slapen met voedingskussen en kussen onder de enkels ivm vocht en dat werkt beter. maar slaap nog steeds niet door dus leg me nu vaak overdag even uurtje op de bank om wta bij te slapen.
@Fresa Zou je het niet eens wat rustiger aan gaan doen en dan eens kijken hoe het gaat? Volgens mij heb je daar wel baat bij. @Vo87 Wat goed dat je zo poetserig bent. Was ik maar wat meer van het huishouden. Ik doe echt net wat nodig is. Alhoewel, de babykamer is wel super schoon en netjes. @Jess Wat fijn dat je een goede echo had! Zo meteen past ie met z'n lengte al amper in maatje 50. @Dani Wel fijn dat je nu weet dat je het met rust houden tegen kunt gaan, maar wel balen. Lukt het om rustig aan te doen? Je vriend zit momenteel thuis toch? Scheelt alweer. Mag ik hier heel even mijn gal spugen? Ik ben het kotsen zo ongelooflijk zat! Wat ik ook doe of eet, minstens één keer per dag hang ik boven de pot. En 's nachts zo vreselijk misselijk. Ik heb echt even heel veel zelfmedelijden nu. Ik weet dat het er veel ergere problemen tijdens een zwangerschap kunnen zijn, maar altijd met een emmer of een plastic zak rondlopen en op de meest genante plaatsen lopen kotsen is zo ongelooflijk irritant. Zo. Dat ben ik weer kwijt.
Fresa oh jee meis, doe je teveel misschien? Goed naar je lichaam luisteren he? Veel te vroeg bevallen is echt niet aan te raden hoor sterkte meis! Dani ook goed bezig met rustig aan doen dus... En ik snap je dat je niet ieder uur hier bent hoor haha. Ook maar n beetje genieten van deze gedwongen gezamenlijke vakantie dan... Hopelijk wel gauw uitzicht op nieuwe banen... Talkingchair tuurlijk mag jij dan even klagen! Gatver wat lijkt me dat naar zeg! Knuf! Jess lachen he, lange benen. Had Tijn ook maar niet dat ik daar iets van zag bij geboorte hihi. Fijn dat alles goed was! Vo goed bezig! Je zal wel bijna klaar zijn, misschien kan ik je ff inhuren? hier nog geen nesteldrang gespot. Denk dat die samen met mijn geheugen op vakantie is gheghe Morgen komt de nieuwe kast voor Tijn z'n nieuwe kamer dus dan maar eens eea neer gaan zetten. Dit weekend bureautje annelynn verven die ik voor 30,- op mp heb gescoord, antiek bureau, prima prijsje zeg ik dus dan gaat t hier ook wat worden met de kamertjes... Zo naar bed, ben echt te moe, lig al paar dagen voor half tien in bed Trusten alvast ladies!!
En aurin ook knuf meis, bleegh niet tof dat je al complete rust moet houden... En blijven hopen, jeeej! Hier ook bijna bijna. Hebben t perfecte kaartje voor jongen en meisje al wel gevonden en de namen is ook bijna klaar whoehoehoe!!