November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ik had het ook bij de eerste, Fresa. Je moet echt rustig aan doen! Anders hou je niet echt vol. Dikke knuffel voor jou!
    Voor Dani ook sterkte en knuffel.

Aurin, succes bij de vk en veel plezier morgen bij pretecho!

Hier ook al een naam gekozen, wat was het moeilijk!

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik ga hier weer proberen mee te kletsen. Ander topic ligt een beetje stil en aangezien ik elke keer stilletjes mee lees.... ;) Kan ik net zo goed af en toe antwoorden.

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo stille meelezer hier !!!!..
    nog 10 dagen gaan we verhuizen wat een drukke bedoeling zeg !
    hier gat alles redelijk op wat lichamelijke na

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Fresa, echt rustiger aan doen hoor!! Jammer dan voor je werk!

Hier controle vk gehad. Alles prima met babymeisje!

3-9 Co vk
    15-9 groeiecho

5. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Josjo
    Thanks. Jij bent dus ook nog niet zo poetserig? Tik 'm aan. ;) Wat nesteldrang zou wel goed uitkomen, haha.
    Leuk hè, meubeltjes opknappen? Ik hou d'r ook van. Maar fijn dat je de kaartjes en namen bijna klaar hebt. Toch een geruststelling. Als er plotseling wat gebeurd, moet 't wel een naampje hebben hè.

@Kiekies
    Welcome back! Gezellig.

@Lovepeet
    Pittig, verhuizen in deze fase. Maar als je wat hulp krijgt, komt alles vast goed. Gewoon aangeven hoe ver je kunt gaan.

Ik reageer niet meer tot dinsdag, even tijd voor alleen maar leuke dingen. Goed weekend dames, rust allemaal lekker uit, doe geen gekke dingen. X

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Aurin fijn dat jullie meisje weer hoedgekeurd is.

@Kiekjes welkom meid haha stiekeme meelezer, volgens mij heb je al eens gerrageerd toch??

@Lovepeet succes de.komende tijd met de verhuizing. Denk goed aan jezeld tussensoor.

@Hier sinds gister erg emotioneel en kan vinger er niet opleggen waardoor.
    Vl neemt me nu lekker mee uit lunchen omdat we 2jaar samenwonend zijn en ik zo even uit huis ben daarna weer terug de bank op en rusten.
    Voor de rest alleen zondag naar schoonmams.

@Iedereen vraagje doen jullie aam een peter en meter?? Wij hebben inmiddels 2 afwijzingen 1 van beste vriend van vl en van schoonbroer. Schoonbroer heeft nee gezegd ivm afstand (woont in zwitserland en maar 2x per jaar in NL)

Wil mijn broertje nog vragen maar voor de rest wordt het moeilijk vanuit vl zijn kant.
    Wat hebben jullie gedaan??

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Klopt ik heb wel eens gereageerd :)

Iedereen nesteldrang lees ik, ook al veel kamertjes af meen ik mij te herinneren..

Hier is alles rustig. Verhuizen de 1e week van oktober naar een tijdelijk ander huis. Hier is te weinig ruimte en woningbouw duurt nog wel even helaas. Dus gaan in het vakantiehuis van mijn ouders en reageren ondertussen verder op andere woningen.

Voelen jullie de baby goed trappen? Hier ligt 1 baby laag en die trapt regelmatig naar beneden. Alsof er ergens iets uitkomt haha.. Andere baby ligt hoog met placenta voor en die voel ik af en toe op de dag.

8. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier ook een beetje nesteldrang. alles lekker grote schoonmaak beurt doen stukje bij beetje..

qua gevoel word ik een beetje onzeker maar denk ook dat ik mezelf gek maak. ben gisteren en vandaag druk geweest en de kleine is erg rustig voel haar af en toe wel maar normaal meer. denk dat ik zo maar even rustig ga liggen en kijken of er meer beweging komt. vanmorgen wel paar x proberen wakker te schudden maar dan voel je 2 schopjes en slaapt ze weer zo'n idee heb ik.

allemaal vast een fijn weekend!

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi kiekies en lovepeet, gezellig dat jullie meekletsen!

Kiekies zwanger van twins, leuk! Als je aan dani doorgeeft wat je krijgt en uitgerekende datum, past zij de lijst aan :)

Lovepeet, verhuizen, pfff heftig nu! Sterkte...

Nesteldrang wat is dat? *tikt m aan bij talkingchair* Vorige zwschap met 34 weken bevallen en toen stond ons huis te koop en steeds kijkers dus toen moest ik poetsen. Nu ga ik maar eens rustig wachten of die nesteldrang nog komt gheghe. Ondertussen heb ik n man die graag opruimt, poetst, wast en strijkt hahaha

Dani, simpel, dat heet nou hormonen hihi. Laat maar komen. En nog verdriet van Casper moet je ook niet onderschatten denk ik? Komt wel weer goed meis...

Wat n weertje he? Ben aan t werk maar heb geen zin.. Zou wel naar huis willen en misschien doe ik dat zo ook wel :D

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    *zwaait naar blijven hopen* :D

11. Juranga

Juranga Lid

5 mei 2014
    22
    0
    0
    @ lovepeet
    Nog een verhuizer! Wij krijgen over 3 weken de sleutel en hopen over 6 weken te verhuizen! Ben dan bijna 32 weken!

@Kiekies
    Wat leuk een twinn!! Die hadden we er nog niet bij staan in het lijstje! Wat worden het? Of is dat nog geheim of onbekend?

Aurin veel plezier met pretecho

Hier ook zo goed als een naam verzonnen! Maar in tegenstelling tot een meisje was het voor een jongen heel erg moeilijk!!

12. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blijven hopen, maak je niet te druk om je kleine... ik had hetzelfde vorige week. Ik druk en de kleine nauwelijks voelbaar of paar kleine trappen. Normaal is hij wel een paar uur bezig per dag;) op het moment dat je er niet zo veel aan denkt dan kwam hij ineens aankloppen;) teveel willen beïnvloeden het toch ee beetje lijkt het zo...

@schoonmaken, we hebben al voor 100euro uit de opbergkast verkocht op marktplaats. Hebben wij weer ruimte en de kleine weer centjes :D en idd al die gekke kastjes krijgen nu een soppie. Me man wordt gek van me :)

@ kaartjes, ik ga vanavond kaartjes maken en maybe bestellen. We hebben de namenlijst uitgedund tot 5/6 namen. Al een hele stap ;)

13. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had zelf ook zoiets dat ik mezelf alleen maar gek maakte. vanmiddag even op bed gaan liggen en toen was er wel meer beweging :) stom dat je jezelf zo mooi gek kunt maken.

puuh verhuizen moet er nu niet aan denken. word er al gek van dat ik nu in huis alles ineens beter en mooier wil hebben ;) verhuizers succes ;)

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Kiekies wat leuk een tweeling! Dubbel zo mooi! Hoe gaat het met de kwaaltjes, buik enz??
    Hoe kijk je aan tegen de komst van 2 kindjes in 1x......als ik mag vragen?

@Verhuizers succes.......zou niet met jullie willen ruilen nu hihi maar voordeel is dar alles lekker schoon en opgeruimd is voor de kleintjes er zijn.

@Nesteldrang dat begint hier ook echter kan en mag ik er niet aan toegeven zoals ik wil, ivm rust en.beperkingen. heel frustrerend.
    Ga denk ik mijn mams vragen om 2x p.w te helpen samen met vl.....een vrouw poetst toch net beter en grondiger dan een man hihi.

@Blijven hopen rust is goed voor jezelf en de kleine.
    Ik had gister een zwangerscgapsmassage en.kreeg de volgende tip om meer vd kleine te genieten en contact te maken.
    Lrg je op ontspannen op bed en pak wat olie en maak deze warm tussen je handen. Ga dan met de klok mee je.buik masseren. Na 5min pak je een helft en dan de andere helft. Je zult zien dat de kleine hier rustig van wordt en je beeegingen gaat volgen, nu kan het nog na 30 weken steeds moeilijker.
    Zo kun je ren fijn contact al makrn en zelf genieten en ontspannen.
    Is echt heerlijk hihi.

@Dames nog plannen dit weekend??

15. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hey meiden!

@Dani, fijn dat de controles goed waren, rustig aandoen!

@Talkin, jeetje wat vervelend dat je blijft braken en misselijk bent. Knuffel!

Rustig aan doen, phoe dat lijkt me wel zo lastig! Ik hoop dat ik op deze manier door m'n zwangerschap mag blijven gaan...

@werk, heb deze week een betere week gehad dan vorige week. Probeer niet alles op me te nemen, wat redelijk gaat! Maar echt rustiger aandoen kan ik echt niet hoor, gelukkig heb ik dan ook geen klachten zoals sommige van jullie.

@kamertje heb zo'n leuke lMp gekocht ben er helemaal trots op. Eens kijken of ik een foto kan plaatsen!!

@Aurin, veel plezier met de echo!

@weekend, morgen mag ik nog een dagje werken en dan zondag chillen denk ik!

@kraamzorg, maandag komt er iemand van de kraamzorg, ben benieuwd. Ga in ieder geval aangeven dat ik het best lastig ga vinden dat er een vreemde in ons huis is en dat ik hoop dat ik niet te eigenwijs ben, hahaha.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      0
  16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Juranga ja hier ook moeilijk, n jongensnaam. Meisjes komt wel goed :)

Jess ach dan wordt ie maar gek toch hahaha ;)

Loontje, vet mooie lamp!!! Ik hou er van!:)

Hier is de kast v Tijn gebracht maar past niet door t trappengat, whoeps! Die moet dus over de garage door een raam haha

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Loontje wat een leuke lamp. Echt orgineel.
    Werk ze morgen
    @Talking ren dikke knuffel. Is er niets te krijgen tegen braken en misselijkheid. hrb al eens gehoord cola drinken...... sterkte.
    @Josjo hihi foutje hopelijk lukt het door het door het raam.

Hier mogen we ook woensdag onze kast ophalen benieuwd hoelang het in elkaar zetten in beslag neemt hihi.
    En dan eindelijk alles netjes ingeruimd en netjes boven.

18. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Wat een stoere lamp!

* Wat een verhuizingen hier zeg. Denken jullie wel een beetje aan jullie rust?

* Talking; wat naar dat je nog steeds zo misselijk bent. Heb je er eigenlijk medicatie voor? Of werkt het gewoon niet?

* Vandaag heeft de ha gebeld met de mededeling dat ik toch een blaasontsteking heb. Dus een kuur van 7 dgn gekregen. Verder doe ik het lekker rustig aan. Ik slaap heel veel.....en dan ben ik nog moe.

* Namen....nog steeds geen keuze kunnen maken.
    * Kaartjes...als het goed is zijn er proefdrukken onderweg.

* Peetouders, van mijn andere kinderen is mijn zus peettante. Ik denk dat het voor deze niet anders zal zijn :).

* Kiekies wat leuk een twin!!! Spannend hoor. Hoe voel je je?

* En als laatste....nu al de kraamzorg op bezoek? Wat snel! Ik krijg het spaans benauwd bij het idee. Heb nog lang niet alles in huis en het kamertje is ook nog lang niet klaar :).

* Als ik verder nog iets of iemand vergeten ben... Sorry!!!

19. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Lees toch best veel dat er moeite is met het kiezen van namen. Hier totaal geen last van. Binnen 5 minuten waren wij eruit :D

Kaartjes kiezen daarintegen vind ik echt onwijs moeilijk. Speur heel internet af maar kan de juiste maar niet vinden. En als ik aan iemand vraag of ze wat willen ontwerpen weet ik weer niet wat ik wil.. Zucht....

Blijven hopen - toch maakt het je onzeker als je de kleine minder voelt hè? Eerst kijk je zo er naar uit en denk je, als ik de baby voel krijg ik iets meer zekerheid. Vervolgens gebeurd het en komt het volgende puntje weer waar we ons gek mee maken ;)

Dani - een man poetst nooit zoals een vrouw haha. Als de mijne de badkamer doet. Laat ik dan maar ophouden.

Wij zijn dol gelukkig met onze tweeling! ❤️ Iedereen zegt oh het zal wel druk worden. Scheelt denk wel dat wij straks niet beter weten, heb er namelijk niet al 1 rond lopen. Ik probeer het ook positief in te zien hoor. Ja het is misschien druk maar het zal de moeite en energie echt wel waard zijn!

Kwaaltjes - hier nog steeds enkele keren per week in de ochtend boven een emmertje. Gek genoeg lucht het echt op en tijdens het overgeven denk ik al wat ik ga eten haha!

Buik - ik groei echt enorm. Krijg continu de vraag of ik al ben uitgerekend. Maarja, als ik het dan uitleg snappen ze het wel.

Loontje - leuke lamp! Gelukkig gaat het nog redelijk goed op je werk.

Josjo - dat vraagt om een foto als die via de garage moet..

Fresa - maak je niet druk om de kraamzorg. Als het kamertje af is willen ze even kijken. Is het niet af, ook geen probleem! Spulletjes kijken ze niet naar. Is meer informatief. Wat verwacht jij, wensen etc. en wat kunnen zij jou bieden. Aan de hand van het gesprek kijken zij welke kraamverzorgster zij aan je koppelen :)

Pfff.. Volgens mij ben ik hopelijk niemand vergeten. Hoe gaat het bij jullie met slapen? Zoals jullie aan mijn tijdstip kunnen zien is het hier echt bal. Standaard tussen 4:00 en 5:00 wakker.

Straks druk dagje! Om 9:00 3D/4D echo. Zijn 2 weken geleden ook al geweest. Schoonzus belde gister op dat zij daarna met ons de kinderwagen wilr gaan kopen, super lief! Krijgen de bugaboo donkey twin van haar. Kreng is mega duur, zoals alle tweeling wagens.
    En vanmiddag stond er al een baby shop middag gepland met mijn zussen en moeder. Denk dat je mij aan het eind kan opvegen hahaha.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @kiekies veel plezier vandaag meid!

@ talkin lekker naar de veluwen dus? Gezellig!

@josjo wat leuk zeg al die meubeltjes opknappen! Al bezig inmiddels ook met de babykamer?

@jess hoe was de groeiecho meid?

@dani wat vervelend dat je weer zo onzeker en emo bent! Gelukkig was alles goed in het zkh! En idd op naar de 30weken! Zo leef ik ook van datum naar datum! Dus voor mij op naar 28aug dus 30weken. :)

@lamp met vogelkooitje schattig hoor!

@hier groeiecho was goed ondanks prednison en diabetes!
    De beentjes van ons meisje blijven heel klein ( wisten we al met. 20 wkn) maar man en ik zijn ook klein! De rest gemiddeld op schema! :)
    Ze ligt alleen al wel de hele zwangerschap in stuit dus ben benieiwd of dat nog gaat veranderen.. :) ze weed nu geschat met 27,6 week op. 1100 gram :)

Deel Deze Pagina