November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ons meisje 💕

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Fresa welke ab kuur heb je gekregen als ik mag vragen??
    @Kraamzorg hier nog niets gehoord
    @Kiekies hier ook de naam zo eruit. Je bent wel bevoorrecht he :p een tweeling en van beide 1 dus favo jongens en meisjes naam kunnen gebruikt worden hahaha.
    Kan me voorstellen dat je in het begin maybe wat schrikt maar als je dan idd niet beter weet dan zal het gemakkelijker zijn dan als je er al had rondlopen haha.
    Ja wat betreft het poetsen ben ik heel blij met vl hij doet erg veel maar mijn mams doet het toch net even beter hihi.

@Slapen hier een beroerde nacht gehad bah. gelukkig is vl dagje weg en kan ik rustig aan doen.

@Vandaag ik heb nog een vervangende intro opdracht liggen waar ik mee gestart ben maar is niet zo mijn sterkste kant.....pfffff......info boekje/brochure maken voor a.s 1e jaars studenten. Dus probeer het beetje crea bea te doen. tussendoor boodschapjes gedaan en wat rusten.

@Echo ladies veel succes vandaag. geniet ervan!!

@Aurin mooie 3D echo. hier aan het twijfelen om het te doen. Vl is bijna jarig en was aan het denken om het hem cadeau te geven voor verjaardag.

@Bbibi de onzekerheid valt wel mee meer de emoties die ik niet onder controle lijk te hebben. En dat vind ik erg vervelend aangezien ik best een control freak ben hihi.
    Fijn dat alles weer in orde was met jullie meisje. hihi klein maar fijn zullen we maar zeggen.

@Gewicht hoe staat het er bij jullie mee dames als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen??

Fijne zaterdag allemaal!!!!!

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen

jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    Blijven Hopen - ?? jr
    - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing

8 jongens
    5 meisje 9 verrassing

anne144 - 27jr
    - 1e zwangerschap - 1e kindje.
    kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje.
    reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje.
    khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje
    fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje
    eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje
    hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje
    buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje
    Selina1212 - 25jr - 2ekindje - 2e zwangerschap -

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    08 november:
    - Blijven Hopen
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:

- Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen

Afspraken:
    16 aug - Aurin – pretecho
    18 aug – Loontje1 – huisbezoek kraamverzorgende
    20 aug – Nat1986 – huisarts voor suikertest, bloedafname, vaccin kinkhoest
    20 aug – Dani proluton spuit 12
    27 aug – talkinchair – groeiecho
    27 aug – Dani86 Proluton spuit 13
    28 aug – Dani86 controle vk
    01 sept – Babette8 – controle vk
    01 sept – Dani86 proluton spuit 14 (Van 01 t/m 06 september op vakantie GEEN lijstupdate)
    08 sept – Dani86 – 30 weken echo en controle gyn in zh
    08 sept – Nat1986 – gyn
    10 sept – Dani86 – proluton spuit 15
    17 sept – Dani86 – proluton spuit 16

Weer geupdate

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tja n foto... Kan alleen niet met m'n phone... Ik post m wel als t kamertje klaar is, dan zie je hoe enorm hij is. Hij is al in 3 delen maar nog past t niet haha. Bbibi, babykamer pas als die van Tijn klaar is.. Vandaag wel gordijnen gekocht voor Tijn, het wordt langzaam wat...

Kiekies moet volgens mij nog op de lijst aangepast worden Dani :) en de rest zou ik er lekker afmikken, tot ze wellicht wel mee komen kletsen, dan kunnen ze er altijd weer bij op natuurlijk :D

Ik ga de kids in bad mikken, laterrrr

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ons meisje liep gelukkig niet zo ver meer voor, 1 weekje maar!
    Geschat op 3800 gr bij 40 wkn nu. Das mooi!

Voor de lijst:
    3-9 co vk
    15-9 groei echo

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Mooie foto's trouwens aurin, vergeet t helemaal te zeggen, oeps!!!

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Aurin mooie foto's!

Hier ook vandaag echo gehad, ze lagen met de neusjes naar elkaar toe ❤️ Beide aan het duimen zo lief.

Goed verwend vandaag met shoppen. Van schoonzus de kinderwagen en luiertas gehad. Van mijn moeder en zussen kruiken, lakens, speelgoed, wikkeldekens etc. Ben nu echt helemaal gesloopt dus sorry dat ik nergens op reageer :)

Gewicht tot nu toe 7 kilo erbij.

8. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Aurin wat een mooie foto's! Wat gaaf om te zien en wat knap dat ze al kunnen schatten wat het ongeveer gaat wegen. Fijn dat ze niet meer zover voor loopt.

* Dani ik heb nitrofurantoine gekregen. Lukt het een beetje met het crea bea? En wil je mij misschien ook in de lijst zetten?

* Vandaag de proefdrukken binnen gekregen. Vanmiddag zijn de kids thuisgekomen en die hebben meteen laten weten welke ze het leukst vinden....keuze is dus gemaakt :).

* Gewicht...volgens mij ben ik al 13 kilo aangekomen :S. Doe niks bijzonders qua eten, maar op de een of andere manier komt het er gewoon aan.

* Verder vandaag een doos met 25 pakjes opgehaald en een voedingskussen. Allemaal gratis gekregen van marktplaats. Kleertjes zien er super leuk en schoon uit. Even lekker wassen en dan kan het de kast in.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Fresa zou je me dan.aub je leeftijd, hoeveelste zwangerschap, hoeveelste kind, evt geslacht in een pb kunnen sturen dan zet ik je maandag op de lijst erbij.

@Lijst a.s maandag haal ik diegene waar ik niets meer van gehoord heb vd lijst af. Toevoegen kan.idd weer altijd.

@Kiekies netjes qua gewicht en dat met 2 wondertjes. En.lekker dat je zo verernd bent

@Fresa kun je sneller bijkomen nu ivm vaker zwanger te zijn geweest, omdat je zeg je kindertjes.

@Crea bea ik heb een begin vd brochure. Maar ben er niet content over dus ga dinsdag en woensdag eraan verder in de tussentijd wat ideen opdoen.

@Gewicht hier nog steeds niets erbij ;$ nog steeds -2kg maar zh zegt dat ik me geen zorgen moet maken dus zal wel goed zijn. Eet normaal, zelfs meer en vandaag echt.een eetdag gehad dus benieuwd morgen

@Ab kuur die ken ik idd, bij mij hielpen ze niet helaas hoop dat ze bij jou wel baat hebben! Succes

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo ladies

Hebben meer dames last ervan dat ze midden in de nacht wakker worden en dan niet meer in slaap komen, alleen maar draaien, geen houding kunnen vinden enz.
    Hier nu de 3e nacht op rij en hoop dat het een fase is anders worden het een lange, vermoeiende 3 maanden.
    Heb me op de bank gelegd met kop thee en hoop dat ik snel weer moe wordt om te gaan slapen.

Kleine is ook erg actief nu, normaal bijna nooit snachts.

Als iemand tips heeft zijn ze welkom

11. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Dani herkenbaar helaas. Hier gaat het al vanaf 9 weken zo. Nu word het alleen maar erger, heb dus geen tips :(

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Fresa, die ab deed bij mij ook niks, behalve dat ik er allergische reacties van kreeg zelf zo heftige luchtwegproblemen dat ik snachts in t zkh zat ok longembolie uit te sluiten:( uiteindelijk ammoxilline en dat werkte.. Hopelijk werkt t bij jou wel!

Aankomen, hier nog geen 10, wel bijna. Ik eet ook wel elke dag n ijsje hahaha

Dani, met n zacht hoofdkussen tegen je buik/waar je een been overheen kan slaan kan wellicht helpen? Sinds ik dat doe slaap ik ook weer beter..

13. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeejtje wat is het druk geweest hier.

Ik slaap vrij goed word wel veel wakker snachts om te draaien ofzo maar ben ook zo weer in slaap dus dat scheeld.

Ben tot nu toe 5kg aangekomen.

Gisteren lekker druk dagje gehad om half 8 begonnen met poetsen, boodschappen gedaan, bij mn ouders gegeten en savonds een kijkje gaan in het huis van vrienden van ons. Vandaag lekker rustig aan vanmiddag nog even naar mijn schoonouders bbqen een dan gaat mijn laatste weekje vakantie in... Dan is het aftellen naar mijn verlof :D

14. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Gewicht, wow Kiekies dan ben je echt nog niet veel aangekomen met twee kleintjes in je buik. Dan moet ik me misschien schamen, ik ben na afvallen in het begin 5-6 kg aangekomen.

@Aurin, wateen leuke foto's. Wij mogen donderdag voor een nieuwe poging (vorige keer lag hij diep te slapen).

@slapen, ik ben ook regelmatig wakker, maar val gelukkig ook vrij snel in slaap.

Fijne zondag allemaal!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Aurin mooi fotos!

Dani vervelend van je emoties! :(
    En idd klein maar fijn! De rest is wel allemaal op lengte en haar gewocht is ook prachtig voor dit termijn ... Alleen dis wel mini beentjes maarja man en ik zijn dus beidd ook klein en beide geen last van :)
    Verwachten ze dat dit kindje van jou weer zo groot is net als. Casper*

Josjo ben benieuwd naar tijn zijn kamertje! Mare moet jij niet eens gaan opschieten dan? Stel de beeb komt eerder? Of heb je het meeste allemaalwel in huis :)

@gewicht hier al 11 kilo erbij! Ondanks het dieet .. Ik groei echt mega snel ! Moet je nagaan als ik net als andere zwangere gewoon koek snoep chips zou eten... Dan was ed nu miss al wel 20 kilo bij hahh

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Bbibi, deze kast is net op Tijn z'n kamer gezet via de garage (waarvan vergeten foto te maken, weet niet wie t vroeg haha).

Over een week hebben we twee weken vrij en gaan we de kinderkamers in orde maken. Babykamer wordt dan af muv de muur waar nu donkerblauw met witte sterren behang op zit. Als t een jongetje is dan is de kamer wel af, is het een meisje, dan komt er n snoezig zoet meisjes behangetje op :)

En kilo's er bij meiden, hoe dunner je was van tevoren, hoe meer kilo's er vaak bij komen (niet altijd hoor) en de meiden die veel moeten spugen komen dan vaak minder aan en die veel snaaien (ikke) vaak wat meer hahaha. Al was ik bij Tijn met 34 weken al 84/85 kilo en nu nog 72 dus deze zwangerschap is t hier minder erg :)
    Ach, met n beetje discipline gaat t er wel weer af :D

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oh leuk die foto n kwartslag gedraaid ;):p

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hier begon ik op 90kg, toen afgevallen naar 86kg
    Vrijdag bij controle woog ik 96kg.
    Valt me alles mee.

Bij c. Startte ik op 75kg en eindigde op 105 😮

19. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * We hadden vannacht wel lekker kunnen gaan kletsen :D. Hier ook bijna elke nacht wakker tussen 2 en 5 uur. Tegenwoordig zet ik een kopje kamille thee en kijk ik wat tv of ga ik lezen....

* Morgen ga ik even de ha bellen ivm met die kuur. Vanaf het moment dat ik ermee begonnen ben, ben ik constant vreselijk misselijk.

* Vandaag heerlijk genoten van mijn kinderen. Lekker wezen winkelen voor de laatste schoolspullen in de stromende regen :D. Wat kan je met een paar regenplassen lol hebben!

* Ik vind deze zwangerschap wel zwaarder vallen dan de vorige 2. Veel meer last van kwaaltjes enzo. Maar het kan ook gewoon zijn dat ik dat van de vorige gewoon vergeten ben...Mijn laatste zwangerschap is tenslotte al bijna 6 jaar geleden. Hoe gaat het bij de dames die al eerder zwanger zijn geweest?

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Fresa, had ik ook met die kuur! En benauwd en doodmoe.. Hoe lang ben je nu bezig met die kuur?

Hier juist fitter dan bij de andere twee maar dat waren twee zwangerschappen waar hormoon spuiten aan vooraf gingen dus ik denk toch daardoor..?

Trusten ladies,hopelijk vannacht n betere nacht? Extra kussens inde aanslag? :)

Deel Deze Pagina