Hi ladies, ff kort, heb officieel twee weken vrij nu en al gaan we niet weg, ik zal hier wel ff minder zijn Bij de gyn was goed, bmm was 5,3 cm! Supergoed dus. Extra onderzoeken doen ze niet omdat ik niet voor 34 weken ben bevallen, maar als ik weer vroegtijdig weeën krijg zoals bij Tijn, gaan ze het wel weer opmeten. Wel moest ik urine inleveren, als ik nog steeds bo heb moet ik toch weer ab kuur omdat bo vroegtijdige bevalling kan veroorzaken zei hij. Djeeez wat zijn ze hier toch tegenstrijdig in, ik word er gek van!! Maar goed, over n week uitslag, we gaan t zien.... Scheren lukt me nog wel maar deels op de tast haha Kleinefee, dat dacht ik ook altijd maar de bbl kleertjes voor jongens (na t echte eerste baby zeg maar), staan Tijn altijd zo mooi en mooie kwaliteit. Binnenkort weer outlet, koop me twee keer per jaar altijd ff ziek aan de collectie v vorig jaar haha Leuk, zwangerschapscursus! Ik doe dit keer niks... Heb wel aan yoga gedacht maar bij nader inzien toch maar niet.. Heb destijds cursus samen bevallen gedaan en dat was wel leuk en nuttig. Vorige keer gewone zwangerschapsgym maar dat vond ik 1 suffe bende 😜 Gedraag jullie de komende twee weken he dames! Ik kom af en toe wel ff zwaaien
Fijne vakantie Josjo! Wat lekker dat het bij de gyn goed was. We zullen hard duimen dat je geen bo heb... Hier al lekker bezig geweest . Heb je weekend, kan je eindelijk uitslapen, ben je nog vroeg wakker. Ik heb ondertussen de wieg in elkaar gezet en de beneden verdieping zo goed als schoon....en vl ligt nog heerlijk op 1 oor .
@Bookfairy Hier hielpen de Rennies goed vannacht. Eentje geslikt voor het slapen gaan, nergens last van gehad. Ik ga ze alleen slikken voor de nacht, dan is het het ergst, wil er niet aan wennen. Bedoel je soms Gaviscon? Bevalt de zwangerschapscursus? @Fresa Ah, wat vervelend dat het zó zwaar is. Ik leef met je mee. Ik ben zelf werkloos, wat helemaal geen straf is. Financieel is het wel lastig om niet alles lukraak te kunnen kopen, nu met de baby enzo, maar ik heb overdag heerlijk de tijd om rustig bij te komen, 1 à 2 keer per dag een dutje te doen, aangezien ik door de zwangerschap ben veranderd in een nachtbraker. Dus al met al red ik het prima. Maar goed, fijn dat je wat hebt kunnen regelen op je werk, maar jammer dat het zo moet. Echt belachelijk dat er soms zo weinig begrip voor is. Zwanger zijn kan gewoon heel zwaar zijn. En het scheren, tja, daar ben ik mee gestopt. Op 't gevoel vind ik dood eng, zwabbert er zo meteen opeens een schaamlip aan m'n scheermes ! Ik knip het telkens een beetje in model, gewoon netjes kort en fris, volgens mij. Bevalt me ook wel prima, eindelijk geen jeuk, ingegroeide haartjes en stoppels meer. Ach, ze zullen toch wel wat gewend zijn, die gyneacologen en vk's? @Loontje Succes met het werken dit weekend! Waarvoor helpt cola drinken dan precies, als ik vragen mag? @Josjo Geniet van je vakantie, meid! Fijn dat het allemaal goed was bij de gyn, op je bo na. Ben benieuwd wat er uit komt!
Meisjes hoe gaatie met iedereen? Aan het van het weekend ? Dani hoe gaatie? Geen school meer Momenteel? Jess hoe gaatie met de kleine man? Kamertje klaar! @nath wat vervelend van je werk @aurin jeeeej de 26 wkn @talkin jij gwn als eersf de 30 wkn gepasseerd wauw hoe bevalt dat? @josjo geniet van je vakantie meid! @kleinefee lekkere vakantie gehad? @loontje idd mooi buikje! Ik vroeg me ook af hoe het met mamajanneke is? En met het meisje in haar buik? En met irene suus baby en de rest? @hier echt aan het aftellen! Donderdag weer controle en 2 sept afspraak internist over de bevalling! En dan 11 sept 2e groeiecho! Baby ligt nog in stuit dus vanaf 33 weken gaat mijn acupunctuur moxa therapie uitoefenen om de baby te laten draaien ( hopelijk ) @seks hier vanaf dat ik zwanged ben niet meer! Bewuste keuze van mij en mn man! Puur alleen gezien de lange weg ernaartoe ! En we waren "seks-moe" na zoveel jaar zoveel verplichte nummertjes ! Wij kicken even 9 mnd af en dan hopen we weer ons "normale" seksleven op te kunnen pakken! Hier is de co-sleeper aangekomen deze week! Gister in elkaar Gezet! Hoef nog maar heel weinig spulletjes en dan zijn we helemaal er klaar Voor! Zelfs de pampers zijn in huis
Wat een boel geklets Drukke werkweer gehad dus even wat in te halen zie ik @bbibi, de kleine man gaat prima! Heerlijk druk... jij ook al ver met alles lees n ik... em die pampers, tsja ik heb al een hele la vol liggen a 100st ofzo haha @ligging, nog steeds erg laag. Mijn ribben komt hij nog laaaannng niet in de buurt. Maar mijn blaas wel regelmatig het haasje pijnlijk en vervelend. Sinds deze week worden sommige bewegingen ook pijnlijk. Maar ja... gezien mijn longproblemen vinf ik het wel fijn dat hij zo laag ligt eigenlijk... @josjo, fijne vakantie @weken, de fijne 28 bereikt nu! Heerlijk! @scheren, hier gewoon op gevoel. Of die mensen nou wat gewend zijn of nie t... ik voel me er niet fijn bij. En anders scheert mijn man het maar straks @werk, nog 3 weken!!! Heerlijk @groeiecho...hoe was je eerste bbibi? Ik heb 4/9 de 2de en dan bij 34 nog 1. En dat zal de laatste zijn als alles goed gaat... @weekend, vandaag vrijgezellenfeest gehad. Super leuk, maar nu wel met (denk ik) harde buik op de bank. Zodra ik lig trekt het gelukkig gelijk weg. Morgen nog een feestke/etentje... dus druk weekend! En maandag rondje ziekenhuis voor de nierfunctie. Spannend @maagzuur, sinds ik 3 uur voor het slapengaan niks meer eet of drink en koolzuur vermijd, gaat het prima snachts! En ik slaap in de voedingskussen. Meer steun... ook erg fijn! Het is even dingen uitzoeken eigenlijk.. @bloedprikken, ik moest nu alleen hb prikken. Die andere dingen zijn in week 32 geloof ik... .
*komt ff zwaaien* Zijn onderweg naar Scheveningen en ik ben m'n jas vergeten!!! Hoe dom is dat? Verder enorm last v m'n rug ineens, bummer... Jess, leuk, vrijgezellenfeest, voor jou of voor iemand anders? Harde buik n keertje is niet zo heel erg hoor, maar lekker rustig aan doen daarna is dan wel goed ja.. En 100 pampers hihi daar kan je dan 12 dagen mee vooruit als je geluk hebt gheghe Aurin, jeej 26 weken volgens de gyn zijn de kansen vanaf week 32 echt normaal goed te noemen, daarvoor ook wel zeer goede kansen vanaf week 28 zeker maar ik mocht uk voor de 32 niet naar buiten laten gluren zei hij ;-> hahaha Laterrrrr ladies!
@josjo, Vuurwerkshow kijken? Jas is wel handig ja Balen dat je last heb van je rug... @pampers... haha ja dat is nog het meest rare de la ligt helemaal vol en dat is zo op @feest, nee ik ben vorig jaar aan de beurt geweest. Had nog nooit zo'n kater gehad! Was 15uur na het feest nog dronken nu natuurlijk niet @weken, 28weken is 80% kans geloof ik. En bij 32 zijn de longen goed gerijpt toch? Elke week blijft toch maar een mijlpaal Fijn weekend!
Longen zijn bij 34 gerijpt, als je daarvoor lijkt te gaan bevallen krijg je n spuit voor longrijping maar moet 24 uur voor uk wordt geboren en dat heb ik nog nooit gered . Uk 1 was 10,5 uur na breken vliezen en uk 2 vijf uur erna. Wat dat betreft is het nog maar de vraag of het ab infuus zin heeft aangezien die vier uur moet zitten.. Nou ja, we'll see... Kan er toch weinig aan veranderen behalve rustig aan doen. Scheveningen was leuk! Vuurwerkshow was gisteren ... Gewoon lekker rondgeslenterd, visje gegeten, kids op de trampoline, even in de branding spelen, in de draaimolen, heerlijk zonnetje, perfect dagje!
Wat leuk, die vuurwerkshow, josjo! En fijne vakantie gewenst. Elke week zijn we weer een stukje verder met inderdaad een nieuwe mijlpaal, wat spannend allemaal hè. Wij moeten nog luiers inslaan, binnenkort komt het ledikant en de commode en kunnen we eindelijk alle losse dingetjes kwijt en verder met aanschaffen! Gisteren flink veel gekocht bij de babydump: Maxicosi, Family fix, badset, babyfoon, bekleding voor de bugaboo, zonneschermpjes voor de auto, spuugdoekjes, kleertjes... we waren aardig wat kwijt , maar ik heb meteen een stukje rustiger gevoel dat we weer een stuk verder zijn met de uitzet. Hebben jullie dat dan ook? Binnenkort de box bestellen en een mooi boxkleed uitzoeken (cadeau van mijn broer). Voor de maagzuur heb ik trouwens Regla PH geadviseerd gekregen. Als je het met mate slikt kan dat goed met de zwangerschap. Ik vind het sowieso beter werken dan de Rennie. Zwangerschapscursus bevalt goed! Manlief gaat donderdag ook mee (partnerles), ik ben heel benieuwd
@josjo, ook leuk toch! Wij hebben ook de hele middag op het strand gehangen en gegeten. Was heerlijk weer gelukkig! @Bookfairy, fijn dat je al aardig opweg bent met je spullen tsja geld... ik wil er niet eens meer over nadenken. Ons mannetje heeft al voor 400euro kleren hangen. Excl rompers enzo... tsja en nog lang niet compleet. vind de babydump ook een heerlijkewinkel! Laatst bijna een uur rondgelopen Succes met je box!
@ jess dan heb jij je groeiecho alweer sneller dan ik dus ik had m een dagje voor jou maag mag pas 11-9 weer! Dus met 28 weken een gehad en nu net 32 weken! Omdat alles op schema lag vonden ze na. 2 weken overdreven weerte kijken! Heb wel donderdag weer normale controle! @uitzet hier ook heeeeeeeel veel geld aluitgegeven aan de baby! Maar heedlijk toch! @luiers hier 4 grote pakken a 56 stuks En. 3 kleine pakjes van 24 stuks in de la liggen! 10 paar billendoekjes en 10 paar toetenboeners! Moet goed zijn toch ? Hier vd week de cosleeper binnen gehad en in elkaar gezef! Vandaag nog een slaapzak voor maxi cosi gekocht! Dus echt de pintjes op de i aan het zetten heerlijk!
lekker druk hier weer! heb een hoop gemist van het weekend @scheren: soms doe ik het op de gok. en als ik er echt tijd voor neem doe ik het via de spiegel werkt wel mooi. @ gevoel. heb het idee dat het minder hard schoppen is en meer draaien maar genieten doe ik er nog steeds van! @ uitzet schiet hier mooi op. gelukkig hebben wij heel wat centjes kunnen besparen, baby kamer word gemaakt en krijg ik van mn ouders. de box is dit weekend uitgezocht en krijgen we van mijn schoonouders. de 1e kleertjes voor na de geboorte zijn ook binnen gekregen van mijn schoonzusje en voor een groot deel uitgezocht door vl zo schattig. gelukkig hebben we nu het merendeel al wel. wachten op het kamertje zodat we alles op de plek kunnen zetten.
Goedemorgen dames Wat is er weer veel gekletst!!! @Hier een paar minder goede dagen gehad. Veel pijn in onderbuik, harde buiken, bandenpijn. Dus veel gelegen/gerust, heel slecht geslapen (korte nachten). Wel is de kleine erg actief, gelukkig, dus dat geeft een goed gevoel. Merk ook dat kleine wat hoger komt te liggen en tegen maag begint aan te drukken (gelukkig nog geen maagzuur of wat dan ook) mijn blaas blijft toch favoriet!! @Aurin wat betreft gemeenschap hier een tijdje niet meer nu ivm advies vanuit ziekenhuis maar het "handwerk" gaat wel natuurlijk hihi. Wat vervelend van je BI heb je wel wat hulp in de huishouding enz? @Peter en meter 1 zijn we uit.....hihi.....nu de ander nog!! @BlijvenHopen meubels al in het kamertje?? Wat betreft de kleertjes ja hier echt al genoeg voorraad haha. Zijn zoveel leuke winkels, kleertjes en dingen die ik tegenkom, mag van mezelf niets meer kopen!! @Jess wat fijn dat vl het ook kan zien bewegen, hier hetzelfde. Snap je schrik reactie hier hetzelfde haha vooral als ik op de bank lig en lees of tv kijk en dan in 1x een schop haha! @Kamertjes ben benieuwd naar de fotos ladies Hoe was het vrijgezellenfeest?? Na 28 weken maken kindjes een grote kans op overleven tegenover de 26 weken. Met 33/34 weken zijn longen uit zichzelf gerijpt maar beste is na 35 weken pas natuurlijk. Echter zie ik het idd zo iedere week is er 1!! @Josjo ja hier al veel in huis, op de mdfboom na alles af, maar ga er ook echt vanuit dat ik over 3/4 weken echt volledige rust krijg voorgeschreven dus dan heb ik wel een gerust gevoel dat het af is. Hoe gaat het met je b.o?? Wat een mooie bmhl netjes. Niks om je zorgen over te maken dus!! Geniet lekker van de vakantie / klussen haha. @Nath Geef aan dat het je niet lukt, jij en je ukkie zijn nu het allerbelangrijkste. Je lichaam vergt veel tijdens een zwangerschap en heeft behoorlijk wat te "leiden". Desnoods een verklaring door vk laten maken dat ze je meer rust voorschrijft of zoiets!! @Bookfairy wat fijn te lezen dat de zwangerschapscursus je zo bevalt. Wat betreft het opruimen herken ik het wel hahah hier ook gehad maar blij dat het achter de rug is Fijn dat alles gekocht is haha en ja luiers hier genoeg voor de 1e 3 weken. maatje 1 en 2 in huis liggen nu dus kan voorruit haha. Raar zoveel luiers in huis en dan is het maar voor een korte periode haha. @Lovepeet Weert ligt in de "buurt"(35km) voor mij haha. Al kennis gemaakt met nieuwe gyn? Kan me voorstellen met stress enz dat je er geen behoefte aan hebt, komt wel weer toch haha @KleineFee succes met het werken vandaag, aftellen kan nu beginnen voor je! @Talkinchair hier afgelopen weekend alleen bij ouders en schoonmams geweest voor de rest niet veel. Jij ook een leuk weekend gehad?? @Fresa Fijn dat er een vervanger is die wat van je over kan nemen! Ook jij kan nu langzaam gaan aftellen naar je verlof lees ik. Goed aan jezelf denken. Daarbij is iedere zwangerschap anders. Bij Casper* ging ik er zo doorheen tot aan de 20 weken en toen begon het gesukkel zh in en uit maar voelde me goed, geen maagzuur, geen slecht slapen, geen rugklachten niksnadanoppes en nu overal last van dus ja.......je kan je er nooit op voorbereiden!! @Scheren hier wel nog scheren maar alles op de tast haha zie niets meer buik zit behoorlijk in de weg haha (Zal zo een foto plaatsen) Maarja......gyn en vk zijn echt wel wat gewend. Gyn zei me laatst dat het op het einde beter was niet te scheren ivm de verandering van ph waarde en meer kans op b.o en schimmelinfecties. als je dan niet deed scheren werd deze kans veel kleiner dus ik denk dat ik dat maar ga doen ivm voorgeschiedenis! @Bbibi Hier nu geen school idd maar moet wel een vervangende opdracht maken van de introductie van vorig jaar waar ik niet bij was. Deze opdracht moet 8 september af zijn en brengt nogal wat werk met zich mee! Verder rustig aan doen en wekelijks controle nu. Volgende week maandag gaan we midweekje weg even relaxen en niks aan ons hoofd vl is dan ook jarig dus dat vieren we daar. Ouders komen dan op bezoek op het park (uurtje rijden) en gaan samen met vrienden dus lekker klein vieren haha. Benieuwd of de accupunctuur werkt en ze de kleine kunnen draaien. Is het nu echt heel erg dat ie stuit ligt, kan toch nog draaien uit zichzelf of niet? Zo volgens mij heb ik nu weer op iedereen gereageerd hihi als ik iemand ben vergeten SORRY!! Zal zo even de lijst weer updaten. Dan zal ik dat a.s vrijdag/zaterdag nog eens doen en dan ben ik midweekje op vakantie dus dan is de volgende update pas na 6 september! Ben benieuwd naar jullie buiken dames........FOTOFOTO
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen Juranga 25 jr 1e kindje Een jongen Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen Kiekies 25 jr 2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING Een jongen en Een meisje aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Verrassing Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing 10 jongens 6 meisje 9 verrassing Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 08 november: - Blijven Hopen 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher - KleineFee 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald) 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita - Fresa Bevallen: bee1986 20 weken van een jongen Afspraken: 27 aug talkinchair groeiecho 27 aug Dani86 Proluton spuit 13 28 aug Dani86 controle vk 28 aug Bbibi Controle vk/gyn 01 sept Babette8 controle vk 01 sept Dani86 proluton spuit 14 (Van 01 t/m 06 september op vakantie GEEN lijstupdate) 08 sept Dani86 30 weken echo en controle gyn in zh 08 sept Nat1986 gyn 10 sept Dani86 proluton spuit 15 11 sept Bbibi 2e 30 weken echo 17 sept Dani86 proluton spuit 16 24 sept Dani86 proluton spuit 17 Weer geupdate
@bbibi, ik heb hem bij 27, 30 en 34. Als alles goed gaat zijn dat dan ook de laatste. Vanaf volgende week ook om de 2 weken controles. Jeetje wat gaat het snel heerlijk! @spullen, bbibi, fijn die puntjes op de i. Die ben ik ook beetje aan het zetten. Maar voornamelijk als ik met verlof ben straks. Blijven hopen, het if inderdaad b fijn om alles in huis te hebben! Geeft een zeker gevoel
@ dani mooie buik meid! Groeit goed! Enne wat heeeerlijk dat jullie nog lekker een midweekje naar cp gaan! Mag jij eigenlijk nog wel zwemmen? Of is dat ook beter van niet? @jess jij bent ook al lekker ver dus ? Heeelijk! Ga je 4 of 6 weken vooraf met verlof? @buikfoto ik heb pas weer heel wat fotos geupload! Dus wie wil kan in mn album spieken! ☺️
@Bbibi ik mag max 30 minuten aaneengesloten zwemmen en tussendoor 15min eruit dus dat is nog te doen!! Ja midweekje landal idd haha heb er zin in
@bbibi, vandaag de box in elkaar gezet. Kon het niet laten dus al heel ver ja Ik ga 8weken vooraf met verlof. Incl vakantie. Werk wordt te zwaar, buik zit dan in de weg... Dus ik stop er lekker mee over 3 weken. Wat heeft iedereen al een buik zeg mijne ligt echt zoooo laag, die buik ga ik pas krijgen als meneer eens wat omhoog gaat voel nog steeds bewegingen achten het schaambeen. Zo laag en de hoogste bewegingen zitten net onder me navel @dani vrijgezellenfeest, was erg gezellig. Klomp schilderen gedaan vandaag bijkomen van het drukke weekend...