November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Dani: Wauw mooie buik hoor, groeit goed! Ligt de kleine in een stuit bij jou? Volgens mij kan er nog tot 34 weken volop gedraaid worden en daarna is de kans dat de kleine uit zichzelf draait kleiner (of was het nou 32 weken?). In ieder geval veel plezier op je vakantie, geniet ervan!

- Werken: Vandaag weer begonnen met werken, gelukkig was ik vandaag toevallig al vroeg klaar omdat de leerlingen al om 12.30 klaar waren. Fee haal ik wel alsnog pas vanavond op van het kinderdagverblijf, kan ze weer in het ritme komen. Vanochtend wilde ze veel liever bij mama blijven en heeft ze voor het eerst wat traantjes gelaten. Ik heb me daar wel moeten inhouden en in de auto huilend mijn man gebeld dat ik me zo schuldig voelde dat ik haar daar achter heb gelaten :) Het zullen de hormonen wel zijn.

- Echo: Volgende week met 30 weken hebben we een groeiecho en dan gaan we ook de 3D echo laten maken! Heb er echt zin in om ons kleintje te bekijken.

Het valt me trouwens op dat er veel verrassingen zijn in dit topic! Ben heel benieuwd of de meisjes toch een inhaalslag doen dadelijk ;)

En maar weer even een buikfoto, vanochtend in alle vroegte gemaakt.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hey!

Wat een mooie buikjes!!

Dani, Vl doet Al t huishouden gelukkig.

Scheren, hier op de tast. Als ik al zin heb om er iets aan te doen, en lang genoeg in die houding kan staan.

Zoonlief weekje uit logeren. Volgende week weer naar school.
    Ik lkkr niks doen!

3. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij mijn 28.2 weken buik :D

Bijgevoegde bestanden:

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @KleineFee Buik groeit idd erg goed, iets te snel naar mijn mening haha! maar nog geen gram bijgekomen nog steeds -2,5kg
    nee de kleine ligt bij mij niet in stuit was bij een ander waar ik op reageerde.
    Onze kleine man ligt voornamelijk met hoofd of rug beneden dus tot nu toe gaat het nog allemaal. Hij heeft nog ruimte, pas na 33 weken ga ik me zorgen maken!
    Wat een leuke foto van jou, Fee en je mooie buikje!!

Fijn dat je eerder klaar bent vandaag!
    Knuffel, tranen horen erbij denk ik en zullen ook wel door de hormonen komen!! gewoon laten lopen!

@Aurin fijn dat je vl AL het huishouden doet dat is fijn. Hier doet vl en mijn mams idd veel. Wat ik nog kan/mag doen doe ik zelf.
    Geniet van laatste weekje!

@Jess wat een schattig buikje!! mooi!!!!

5. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Buikjes
    Wat een mooie buikjes! Ik ga vragen of m'n man zo een foto wil maken! :)

@Groeiecho
    Wij hebben 'm woensdag. Ben zo benieuwd. Dan is het 12 weken geleden dat wij ons baby'tje voor 't laatst hebben gezien. Wordt dus echt wel tijd.

@Luiers
    Slaan jullie echt al zoveel luiers in? Ik heb een paar pakjes van verschillende merken. Eerst maar even testen wat fijn is. En dan iemand er op uit sturen. Die krengen zijn al duur genoeg.

@Babyuitzet
    Het grootste deel van de dames hier is al (zo goed als) klaar. Heerlijk hè?!

Kunnen jullie nog wachten? Ik vind 10 weken nog zo lang, ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig!

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hier net bezoekje huisarts gehad, heb een
    Peesontsteking in m'n voet.. Fijn!!
    Aangezien lopen t lekkerst is voor m'n bi.. Wat nu dus erg moeilijk wordt...
    Mag geen ontstekingsremmers etc... Alleen paracetamol.
    En m'n bloeddruk was iets hoger dan voorheen nu 135/85 eerst 120/70...

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @dani lekker meid nog even heerlijk genieten van je midweekje weg!

@ kleinefee dat was ik! Mijn baby ligt in stuit! Al de gehele zwangerschap ! Het is anders als een baby continue draait maar mijne draait de hele zws niet ! Ik ga moxa therapie proberen vanaf. 33 wkn en anders dan maar een keizersnee!
    Enne lieve foto zeg van jou en je dochtertje!

@jess wat een super mooi buikje zeg! :)

@talkin woensdag weer kijken dus? Leukkeuk!

@ aurin had je vooraf aanhet blieddruk meten gewandeld of trap gelopen ? Dan heb ik ook altijd een hoge bloeddruk! Terwijk als ik eerst een half uur ofzo nog moet wachten in de wachtkamer is hij opeens normaal :)

8. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Ooh dus het was Bibi met de stuitligging! Ben ik weer eens alles door elkaar aan het halen ;) Heb wel goede dingen gehoord over de therapie waar je het over hebt, bij een kennis van mij heeft het in ieder geval wel gewerkt.

Mooi buikje Jess!

He wat balen zeg Aurin, heb je iets gevonden wat de Bi een beetje verzacht gaat je voet weer moeilijk doen. Het zit jou ook niet echt mee de laatste tijd. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

Manlief kwam er net ineens mee dat hij onze namen die we gekozen hebben toch niet 100% vindt... Ik heb gezegd dat hij dan maar zelf met een betere optie moet komen. En dat als hij niks vindt wat ik leuker vind het gewoon de namen blijven die we al hebben.

9. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleine fee, super leuke foto :)
    Balen dat je man weer van gedachten veranderd is... mannen;) we hebben er nog steeds 5 en voorlopig ook geen zin in de definitieve discussie:D

@bbibi, mijn kleintje heeft zich ook totaal niet verroert! Ach... 4/5weken is.nog zo lang dan he... komt vast wel goed :)

@talkingchair, spannend! Lang he... jij nog 10. Ik nog 12... tsja ik ben ook zoooooo nieuwsgierig! Maar hoe dichterbij we komen, hoe meer je ook over de minder leuke dingen na gaat denken ;)

@luiers, heb van mijn collega's toevallig gehad en de.baby boxen zat natuurlijk ook wat in. En er stonden op facebook prikbord 3 gloednieuwe pakken in ruil voor 1 pak in een grotere maat. Tsja;) dat scheelde 2 tientjes... en pampers vertrouw ik wel hoor!

@kwaaltjes, hoe staat het ervoor dames? Ik krijg steeds meer last van beenkrampen en op drukke dagen ook in mijn handen e.d.

@aurin, niet leuk! Hoop dat het snel wil genezen.

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Talkingchair benieuw naar je buikfoto. Wat betreft de luiers kopen we in dr aanbieding. Zoals kruidvat vorige week. 3=2

@Aurin auwa vervelend van je voet en vd bloeddruk. Beterschap hopen dat paracetamol wat helpt.

@Bbibi verheug me er ook echt op hihi.

@KlrinFee grrrr....mannen hahaha benieuwd of hij met een betere klnaam komt haha.

Ben sowieso wel benieuwd wat de namen van alle kleintjes hier worden.

@Jeds wat betreft de kwaaltjes hier voornamelijk vocht vasthouden, harde buiken, krampen in benen snachts en slecht tot niet slapen voor de rest voel ik me goed.
    Ben wel echt aan het aftellen zal rond 37/38 weken bevallen ivm cerclage. Kans is erg groot dus als ik daarvan uitga nog 10weken, kan niet wachtten.

Tijd mag sneller gaan haha

11. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

20140825_190431.jpg

Ze willen niet recht. :(

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Nee zat gewoon rustig bij de huisarts..

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Godsakke, druk ik op n verkeerd knopje, heel m'n bericht kwijt... Dus ff heel snel..

Kleinefee balen zeg! Maar als jij de namen wel heel mooi vindt moet je er misschien wel nog ff voor 'vechten'? :)

Mooie buiken ladies!! Heb ook ff foto toegevoegd.

Morgen klussen aan de kamers beginnen, zin in!!

Talkingchair: op t begin gebruik je zo 8-10 luiers per dag hoor dus als je ergens n mooie aanbieding ziet zou ik lekker inslaan hoor :)

Klopt dat 5,5 cm fijn is maar niks om me zorgen over te maken is dan ook weer niet waar als hij zegt dat ik grote kans maak nog vroeger te bevallen. Ik moet al niet denken aan nog eens 34 weken, laat staan nog vroeger :(

Anyways, positief blijven, misschien wordt t wel gewoon 40 weken :D

14. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hoi dames,

@buikjes, wat leuk om jullie buikjes te zien! Allemaal mooi naar voren aan het dragen zo te zien.

@Aurin, balen van je ontsteking, hoop dat de Paracetamol je verlichting geeft, zodat je toch kunt lopen...

@Dani, geniet van jullie break! Heerlijk, wij gaan ook nog even naar cp in mijn verlof!

@bloeddruk, die verhoging kan natuurlijk ook komen door de ontsteking.

Oh wat erg weet niet meer wat er allemaal is getypt, volgende keer maar weer met m'n briefje reageren...

@3D echo, ze hadden me geadviseerd cola te drinken ivm de suiker die erin zit, zodat de kleine actiever zou worden.

@ligging, ook hier ligt de kleine steeds hetzelfde, hoofd naar beneden en rug rechts, laten we hopen dat hij zo blijft liggen!

@verloskundige, gister controle gehad en we zijn weer door de apk gekomen. Hartje klopte goed, bloeddruk netjes, de suikertest was goed (bloedsuiker na het drankje was zelfs lager dan nuchter?!?). Ze hebben nu voor het eerst ook gemeten en de kleine zou 25cm zijn, als ik op de app kijk zou de kleine al 35cm moeten zijn?! Heb het eigenlijk niet gevraagd, maar ze zei dat de kleine alleen nog maar hoefde te groeien en verder niks, dus de groei zal wel goed zijn. Ik krijg geen groei echo, tenminste nooit iets over gehoord..
    De frequentie van de afspraken gaat nu omhoog, moet nu over drie weken weer terugkomen.

@yoga, gister eerste keer geweest. Vond het toch wel iets zweverigs hebben, maar het is wel fijn even bewust met je zwangerschap bezig te zijn. Ze hadden het meteen over de partnerles, nu zit mijn partner daar dus echt niet op te wachten. Die vindt het allemaal onzin, maar die is ook nog helemaal niet zoveel bezig met de komst van de kleine waar ik dus zo teleurgesteld in ben. Heb het idee dat ik altijd begin over de komst van de kleine en dat hij er nooit over begint, zo vervelend. Als ik het vraag zegt hij er wel mee bezig te zijn hoor, maar hij kan toch ook eens vragen hoe het met mij en de kleine gaat. Sorry even een frustratie momentje.

15. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Loontje, hier ook... Vl vraagt ook nooit hoe het met mij en baby gaat terwijl hij dat bij eerste altijd deed. Ook frustratie moment. Af en toe vroeg ik aan hem; ben je wel blij met 2e kindje? Zei ie; ja hoezo? Nou ik merk er niks van. Zei hij; ach zeik niet zo.

Pff :(

16. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dani86: de meubeltjes heb ik nog niet als goed is staan ze bij de spuiter om gespoten te worden, dan zijn ze zo goed als klaar :D

Ligging: de kleine ligt hier tot nu toe altijd met hoofdje naar beneden en met de rug naar rechts hopen dat dat zo blijft

Luiers: ik zit er ook aan te denken meer luiers in de slaan maar hoeveel ben je er nodig van newborn en hoeveel van maatje 1 of halen jullie alleen maar newborn?

Buiken: leuke buiken allemaal. zal er zo ook 1 van mij toevoegen die is van 18 augustus.

Kwaaltjes: hier niet veel kwaaltjes, de ene nacht slaap ik bijna de hele nacht door en de andere moet ik 6 x uit bed om te plassen. gisteren weer begonnen met werken kon wel merken dat ik er een tijdje uit was geweest. toen ik vrij was kon ik wel iets of wat mijn bekken voelen en mijn rug. gelukkig werk ik maar 6 tot 8 uur in de week.

gisteren een mailtje gehad voor de afspraak van de kraamzorg intake, als het goed is komen ze 10 september langs. vind het wel fijn om zo op tijd van te voren te weten:)

Bijgevoegde bestanden:

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meiden war een prachtige buikjes zie ik voorbij komen !!
    Mijne staan in album voor wie wil!

Jess lag jou kindje al wel goed? Of ook in stuit?

@ligging ligt het kindje van iedereen hier algoed met hoofdje naar bneden of zijn er meer met stuit?
    Lijkt wel of ik echt alle ellende die je maar kan hebben ook echt krijg tijdens mn zwangerschap, schildklier bijnieren diabetes kind in stuit gohhh fijn! ( not!)

@ aurin hmm dat is vreemd , bij mij schommeltj mijn bloeddruk ook heel erg dus wie weet is hij de volgende keer wat lager?

@loontje haha kijk dat is helemaal netjes ! Een lagere suikerwaarde dan voor je begon hihi..

@luiers ik heb niet teveel maat 1 omdat het eraan ligt hoe groot je baby is! Ik denk dan is het zo bijgekocht !
    3 kleine pakjes maat 1
    2 grote pakken maat 1
    2 grote pakken maat 2

En dus een verpakking nutrilon ( hypo allergeen) zoals ze adviseren in huis te hebben! Gister maar gelijk zon schoonmaakborsteltje voor die flessen gekocht ! :)

@hier alleen nog een matrasje en lakentje en dekentje voor de cosleeper en dan zijn wij he -le-maal klaar :)

@bevalling war nemen jullie mee? Ik heb 3 nachthemden gekocht voor in te bevallen plus voor de dagen erna om aan te trekken als ik daar moet blijven . En een wijde trainigsbroek met 2 shirts waarmee je makkelijk borstvoeding kan geven om ook aante trekken met vest erover. Hoop dat dat genoeg is want ik zal wel even moeten blijven vrees ik ! Dus nog even wassen en dan wordt mn vluchttas ingepakt !
    Waf nemen jullie allemaal mee ?

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ligging ze draait hier nog alle kanten op hoor!!

Partner, balen dat mannenzo ongevoelig kunnen zijn he!
    Ik verwacht niet te veel, maar merk in kjeine dingen dat hij er wel mee bezig is.

Uhhh vergeet de rest 😮

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @josjo, wat een leuke tuniek heb je aan op de foto!! Waar heb je die vandaan ;)
    leuk die foto's!
    Lees hier meer mee dan dat ik meeklets, omdat ik gewoon steeds vergeet in welke topics ik allemaal zit...

Deel Deze Pagina