November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euhm...wanneer ik weer een echo heb. Geen idee om eerlijk te zijn. Ik weet dat ik er rond 32 weken 1 krijg om te zien of de placenta omhoog getrokken is. Deze lag bij de 20 weken echo bijna voor de uitgang.

De griep is helaas nog niet over. De hele avond is mijn maag al van streek door het avondeten. Morgen ga ik wel werken. Ik denk maar zo...na morgen nog 5 weken :).

Wanneer gaan jullie allemaal met verlof?

Ik ga nu even kijken of ik nog kan slapen. Het is weer zo half 7.

2. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Terug van weggeweest... echt zo druk;) beetje teruggelezen en gelukkig gaat alles goed dames!

@verlof, ik moet nog 1 weekje werken:D heerlijk gevoel. Ga me dood vervelen maar toch ook wel fijn om wat meer tijd voor ons 2en te hebben:)

@fresa, hoop dat jullie snel beter zijn

@groeiecho, gister weer 1 gehad. En mr ligt op schema! Dus helemaal blij. Hij wordt op 1,5 kg geschat. Hij ligt alleen nog heeeeel erg laag duus z'n hoofd was weer niet te meten;)
    hoofd ligt achter het schaambeen ongeveer. Schouders bij de navel en billen 10cm rechts daarvan. En voeten naar beneden. Eigenwijs ventje:D

@bevalplan, die moeten wij over 4 weken inleveren. Week ervoor hebben we voorlichtingsavond.

@kwaaltjes, vermoeidheid neemt weer beetje toe. Val elke middag na me werk wel.weer in slaap... en heb een zeer dramatische week achter de rug van het maagzuur. Vreselijk! Heb dus nieuwe medicijnen gehad nu. Hoop dat ze snel werken. Zolang ik me aan een schema houdt gaat het gelukkig prima...

Vandaag een bruiloft. Hoop dat ik het volhoud... was in ieder geval beperkt kleding shoppen vam de week;) vond een outfit van normaal 140 voor nu 35;) dus dat was weer een meevaller!

over 1,5 week gaan we nog even paar daagjes naar belgie. Super veel zin in! Nog ff uit de sleur:)

@namen, nog steeds niet uit... en gesprek aanknopen over de naam haalt tot nu toe niks uit. Beetje vervelend ook...

@kamertje, hier alleen nog een stoel schilderen en bekleden en kleren wassen. Dan zijn we er klaar voor!

3. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kleinefee ik wil idd als het allemaal kan thuis bevallen. alleen het woord ziekenhuis maakt me al benauwd ;) dus als alles goed gaat heeel graag thuis ;)

echo: ik weet niet of ik nog een echo krijg? ik hoor ze er eigenlijk niet meer over. wel is me in het begin gezegd dat ik op het eind nog een paar extra echo's kreeg ivm hoge bmi..

verlof: mijn verlof gaat 28 september beginnen :D

Namen: zijn wij al een tijdje uit gelukkig

kamer: heb de meubeltjes thuis. moet alleen nog wachten op de lades van de commode. en het ledikantje moet nog in elkaar. als het goed is krijg ik binnenkort het matras van mijn moeder. voor de rest heb ik volgens mij alles (al denk ik altijd dat ik nog heel veel vergeet )

kwaaltjes: zijn er nog meer mensen die last hebben van snel slapende vingers? en vannacht ben ik 2 of 3 x wakker geworden met een zere arm. of ik er oplig en het afknelt ofzo weet ik niet maar het is geen fijn gevoel.

4. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Bibi
    Ja, ik plas me echt een ongeluk. Niet normaal zo vaak als ik moet, haha. Ik begin ook langzamerhand steeds meer te merken dat ik wat meer moet eten. Dat heb ik nu pas voor het eerst. 's Ochtends sta ik met trek op enzo. Maar jij hebt dat dus ook blijkbaar?

@Fresa
    En? Hoe beviel dat om halfziek op je werk te zijn?

@Jess84
    Lekker joh, bijna verlof! En nog een mini-vakantie in 't vooruitzicht. Is dat geen goed moment voor een gesprek over namen? Je partner voelt vast ook wel aan dat de tijd nu toch wel een beetje gaat dringen?
    Fijn dat je groeiecho goed was.
    En vertel, waar heb je zo goedkoop positiemode gekocht?

@Blijven hopen
    Normaal krijg je ook maar 2 echo's, tenzij er iets is waardoor nog een echo noodzakelijk lijkt, dus zo raar is dat niet. ;) Dat van die slapende vingers herken ik niet echt, eigenlijk. Wist niet dat dat ook een zwangerschapskwaaltje is!

Ik zit hier heerlijk op de bank met m'n laptopje te wachten tot m'n man klaar is op school, heeft z'n eerste colleges achter de rug. En dan heerlijk weekend. :D Gaan jullie nog wat doen?
    Mijn ouders komen morgen, al lang niet gezien. En aan het eind van de middag richting m'n opa en oma, die elk jaar een barbecue organiseren. Ook wel erg leuk.

5. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Lekker!! Al een paar dames snel met verlof!

* Talking, nee het beviel me niet zo halfziek op mijn werk. Was blij dat ik thuis was en lekker mijn bed in kon. Kom er ook dan net pas weer uit.

* Jess veel plezier op de bruiloft. Dat doe je goed met je outfit! Hoop idd ook dat je het volhoudt, je was al weer vroeg uit de veren.

* Kamertje: volgens mij zijn we net gebeld voor de levering van de meubeltjes. Hoorde maar half want ik lag nog boven :D. Straks vl even uithoren.

* Uit namen kunnen wij ook nog steeds niet komen.

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik dit weekend ga doen. Waarschijnlijk nog veel slapen (kinderen komen dit keer op zondag thuis) en alles even goed schoonmaken. Dat is er deze week wel een beetje bij ingeschoten.

6. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hoi dames!

@Bibi, ik werk op een oncologische afdeling. Heb vandaag op de chemokamer gewerkt, dus geen ochtendzorg hoeven doen, maar alleen infusen prikken en chemo geven. Was prima te doen, verder werk ik veel als teamleider (zit in een ontwikkeltraject) waarbij ik het team ondersteun. Op dit moment is het vrij rustig op het werk, maar het gaat tot op heden allemaal nog goed!

@Jess, wat heerlijk dat je bijna vrij bent, lekker genieten! Veel plezier vanavond en gewoon naar huis gaan als het niet gaat.

@Fresa, blij dus dat het weekend is, zodat je rustig aan kunt doen?!

@Talkin, leuk he de wc met regelmaat bekijken, hihi!

@Naam, wij zijn er ook nog niet helemaal uit...

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi ladies! Wij zijn weer in t land, over n half uurtje thuis, eindelijk! Ik rij toch liever snachts hoor pff maar goed... Het was echt heerlijk, tussen de 30-34 graden steeds dus moest ff wennen maar heerlijk gehad daar!

En namen, jeeeej we zijn er uit! Ik moet wel zeggen dat hier beide jongens en meisjesnamen ook allemaal op 1 stonden kleinefee dus ergens voelt t nog als afscheid nemen van die andere mooie namen... Misschien maar als tweede naam gebruiken?

En bo lijkt weg en geen last vd kuur gehad gelukkig! Over n week weer n nieuwe kweek... Als t er nog zit (of weer), dan doen we denk ik nog maar 1 kuur want uitslag heb ik dan rond de 30 weken, dan bij 33 weer de uitslag en vanaf 34 vinden ze bevallen niet erg. En continu aan de ab is ook niet goed dus ik denk dat ik er nog maximaal 1 krijg..

Hoe gaat t verder hier met iedereen? Ik las iemand last v maag, niet fijn, hopelijk zakt t nog... En beetje incontinent, veel oefeningen doen is wel echt belangrijk. Veel fietsen traint de bekkenbodem ook trouwens! Was bij mij in elk geval..

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @josjo lekker genoten vd vakantie? Waar waren jullie naartoe geweest? Fijn dat de BO weg is!

@talkin jup, ik meek idd dat ik steeds meer honger krijg! Normaal at is savonds en sliep de hele nacht door! Nu lig ik weeeeer sinds half 4'al wakker omdat ik zon honger heb :(

@ loontje oh meid wat een heftig beroep. Kun je dat nu nog wel uitoefenen nu je zwanger bent? Is dst niet extreem gevaarlijk ? Wat knap dat je dat werk kunt doen zeg... Ik zou daar echt te soft voor zijn... Nog even volhouden bijna verlof!

@hier niet gezellig zo thuis! Lig alweer comtinue wakker! Normaal ligt mn man er nog naast maar die zit nu een weekend in Barcelona! Dus moet het zonder hem doen! ( niet gezellig!)

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen

jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    Blijven Hopen - ?? jr
    - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing

10 jongens
    6 meisje 9 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    08 november:
    - Blijven Hopen
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:

- Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen

Afspraken:
    08 sept – Dani86 – 30 weken echo en controle gyn in zh en savonds pretecho (4d)
    08 sept – Nat1986 – gyn
    10 sept – Dani86 – proluton spuit 15
    11 sept – Bbibi – 2e 30 weken echo
    17 sept – Dani86 – proluton spuit 16
    24 sept – Dani86 – proluton spuit 17

Weer geupdate

Mocht je een afspraak willen toevoegen op de lijst stuur me dan AUB even een PB dat is makkelijker met toevoegen dan alles teruglezen!!

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    GRRRRRR......hele tekst getypt en alles weg.

Dan maar even kort reageren

Hier sinds gistermiddag terug van een midweekje landal. hebben lekker genoten maar heb ook heel bagger geslapen dus dat heb ik vannacht ingehaald.
    Gister bij thuiskomst alles opruimen en voorbereidingen voor feestje van vl treffen. cake en taart gebakken en gepoetst. Was savonds ook echt moe maar was geslaagd feestje met ouders en goede vrienden.

@Echo hier a.s maandag 30 weken echo, normale controle bij gyn en controle van de bmhl. En in de avond hebben we een pretecho opstaan. Ben erg benieuwd wat we gaan zien en hoe onze kleine man er beetje uitziet haha.

@Vraagje aan iedereen: weet iedereen al waar zij wil bevallen? thuis/ziekenhuis? en hoe staat het met de geboorteplannen? hier over 1,5 week inleveren bij vk en na vorige keer weet ik in iig wat ik ABSOLUUT NIET wil.

@Fresa ga voor je mee duimen voor een thuisbevalling. hier is het zo met een bmi boven 35 of 37 je verplicht bent in het zh te bevallen ivm complicaties.
    Wilde vorige x ook thuis bevallen en dat is helaas niet zo mogen zijn. Echter na in het zh te zijn bevallen wil ik dit nu weer doen geeft me toch wat meer rust

@Josjo hoe was de vakantie? fijn dat de b.o weg is. hier ook gelukkig geen last meer. Houd het wel in de gaten maar wil idd ook niet te snel een ab kuur. imuun ervoor worden wil ik ook niet

@Verlof hier al vanaf juli verlof ivm school. Het had geen nut om 1 september mee te gaan met de stroom omdat ik midden in de periode dan met verlof zou gaan en dit geen enkel nut had dus heb 5 weken geschonken gekregen.
    Dus tot februari nu vrij.
    Moet zeggen dat ik er na 3 weken wel genoeg van had 9ondanks alles wat we moesten doen) maar ik het nu wel fijn vin d om al verlof te hebben en te kunnen gaan liggen en rusten wanneer ik wil.

Succes met aftellen dames naar het verlof.....!!

@Fresa geniet van je extra dagje zonder kids. hoe gaat het met de griep??

@Talkin hier ook meer last van honger gevoel. eet gemiddeld 3 boterhammen per dag meer, en dat ondanks maagbandje. Maar ben nog steeds geen gram bij gekomen voor start gewicht zit nu nog steeds op -1kg

Heb je ook dat je meer dorst hebt? Ik wel drink echt heel erg veel de laatste 2 weken!!

@De rest sorry die ik vergeten ben.......Had uitgebreid gereageerd en klikte op reageren en alles was weg. Volgende x reageer ik weer uitgebreid op iedereen!

@weekend hier 2 verjaardagsfeestje en wachten op monteur voor wasmachine manchet te komen vervangen voor de rest relaxen

Jullie plannen??

Fijn weekend alvast

11. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff ik blijf beroerd. Leef ondertussen al een week op beschuit, fruit en soms wat brood. Zodra ik iets eet komt het zuur weer omhoog en word ik echt giga misselijk. Denk dat het een combi is van nog steeds de griep en ventje wat groeit....al heb ik het idee dat hij juist wat lager ligt.

* Josjo hoe was je vakantie verder wel een lekkere vakantie gehad?

* Dani een beetje bij kunnen tanken van alle drukte? Veel plezier vanaaf met de pretecho!

* Namen, we hebben het er weer over gehad en weer ruzie gekregen. Wat is het toch af en toe een vreselijke eikel! Vl heeft al de hele zwangerschap 1 naam in zijn hoofd en die probeert hij er echt door te drukken bij mij. Ik vind die naam vreselijk, ook omdat ik weet dat het in mijn familie verkeert uitgesproken wordt.

* Gisteren is er idd gebeld voor over de levering van het kamertje. Vl heeft gezegd dat eind september, begin oktober vroeg genoeg is....Ik vind het te laat...wil die kamer nou wel eens af hebben.

* Even een andere vraag....hoeveel pakken luiers hebben jullie gehaald of gaan jullie halen?

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Luiers, ik heb 1 pak mt 1 en nu 3 mt 2.
    Mt 1 duurt meestal (bij normaal gewichtjes 1/2 weken.
    Ik maak grote kindjes dus maat 1 Past niet of kort...

Namen, wat lijkt me dat lastig als je er zelfs ruzie over krijgt. Sterkte voor wie er nog niet uit zijn!!

13. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Aurin! Komende week zijn de luiers weer in de reclame, dus wil wat gaan inslaan :). Ik heb wel 1 pak in maat 1....denk dat ik het daar ook bij laat. En lekker maat 2 neem. Maat 1 is er zo bijgehaald.

14. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @positie mode, hebben hier een super leuke winkel in de stad. Room 42 ;) met mamalisious, noppies, imps&elfs en zo ken ik nog wel even doorgaan :D je moet mazzel hebben he ;)
    Zijn 3 uurtjes op het bruiloftsfeestje geweest. Gezellig maar had geen rug meer over op eem gegeven moment. Kleine was zooooo druk toen we thuis kwamen... lief, maar ja ik moest er alweer bijna uit om te werken;)

Vandaag weer een hoop kleertjes gekregen... pfff ;)

@fresa, balen dat het allemaal zo moeizaam loopt...

@namen, hij zit nog in de fase nieuwe namen erbij zoeken. Mja zo blijf je aam de gang! Zijn nu 2 dagen samen vrij dus ga het er zeker weer over hebben;)

@maagzuur, sinds donderdag nieuwe medicijnen... wow! Wat ben.ik weer een gelukkig mens. Niet meer dat volle gevoel. En geen teveel aan maagzuur meer. Helemaal happy:D

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Fresa oei dat lijkt me echt lastig maar ik liet me er geen naam doordrukken die ik echt niet wilde hoor. Misschien moet je hem dat nog eens vriendelijk maar dringend vertellen? En misschien kan het de tweede naam worden bij wijze van compromis? :)

Enne, waar zijn de luiers in de aanbieding volgende week? Hier altijd heel lang de maat 1 (of is het zelfs 0) luiers nodig gehad.. Dus ik sla wel alvast n pak of 4-5 minstens in en ik heb nog twee andere maten nodig.

Jess fijn dat je geen last meer vh zuur hebt meis! Heb er deze zwschap ook veeeeel minder last van, zo prettig!!

Hier echt last v mijn rug gekregen op die rotmatras op de vakantie, balen! M'n bekken aan gort :( hopelijk wordt t nog beter...

De rest, tja ik ben t weer ff kwijt haha maar gelukkig heeft hier iedeeeen last van zwangerschapsdementie hihi dus nemen jullie t me vast niet kwalijk :D

Oh ja, toch n behangetje gekocht voor de babykamer dus we gaan n volgende week afmaken, jeeej

16. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @luiers, ze zijn bij de appie in de aanbieding 2 halen 1 betalen! Ik heb naast de 2 pakjes die we in de pakketen hebben gekregen 1 pak luiers maat 1 en 2 pakken maat 2 gehaald. We laten het hier maar even bij, we kunnen ze zo bijhalen, al is het wel verleidelijk al die aanbiedingen steeds, maar ben bang dat we teveel halen waarin de kleine snel uitgroeid!

@Jess, fijn dat je minder last hebt van je maagzuur!

@Fresa, hopelijk knap je snel op. Drink je wel goed? Want dat is wel belangrijk!

@namen, balen joh die namen discussie. Ook wij zijn er nog niet uit hoor...

@kamertje, wik wil ook zo graag beginnen, maar we moeten eerst de bijkeuken leeg hebben. Daar staan de spullen van de schuur in en we willen de kast die nu op de kinderkamer staat in de bijkeuken zetten. We hebben dus nog niets gedaan aan de kamer, de meubels zijn dan we besteld gelukkig!

@werk, het werken met chemo mag nog wel, alleen de inwendige bestralingspatienten mag ik niet helpen. Goed handschoenen gebruiken enzo is altijd belangrijk en doen we ook wel heel strikt. Vanmorgen geteld nog maar 23 diensten te werken, gaat toch wel snel zo hoor! Heerlijk.

17. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @luiers... wij hebben ook wel genoeg hoor. Straks een reden om de deur uit te gaan met de kleine mochten we nog nodig hebben:)

@doekjes, ik zag net een box staan met 12pakjes voor 20euro. We hebben er pas 3 dus zeker n og nodig. Het huismerk etos is net zo duur. Zijn er nog goedkopere/goede merken? Ik wil eigenlijk alleen maar zwitsal maar manlief geloofd niet dat 20euro voor 12 pakken goedkoop is;)

@maag, gisteravond zelfs nog laat iets gegeten. En gewoon op een normaal kussen kunnen slapen. :D

@kamertjes, loontje en josjo.. hoe hou je dat vol:D kriebelt het niet? :D

@josjo, vervelend van je rug. Hoop dat het snel overgaat.

morgen gaan we waarschijnlijk een dagje iets leuks doen. En over 1,5week richting belgie. Heerlijk!

Iemand tips om alle verlof dagen door te komen?

18. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Hoi dames,

Wat is er weer lekker gekletst. Leuk om van iedereen weer wat te lezen.

@Josjo
    Lekkere temperatuur, maar ook wel pittig nu je zwanger bent zeker? Alle troep alweer uitgepakt?

@Dani
    Balen dat je zo slecht hebt geslapen. :( Ik ben heel benieuwd naar je pretecho, laat je foto zien morgenavond?
    Hier ook enorm veel dorst! Er gaan me toch een pakken sap doorheen, niet normaal. Eten doe ik heel netjes, ik snoep meer, maar de gewone maaltijden doe ik heel netjes. Nog maar 5 kilo aangekomen, dus geen klagen.

@Fresa
    Jammer dat je nog steeds zo weinig kan verdragen. Probeer van alles uit om te kijken wat wel blijft zitten, zou ik zeggen.
    En tegen je vent. Ik zou gewoon zeggen dat je die naam gewoon absoluut niet wilt en dat jullie er zo niet uitkomen als hij niet met alternatieven komt.

@Jess
    Soms heb je ineens van die nachten dat je totaal geen last van maagzuur hebt, hè?! Dat heb ik namelijk ook. Zo fijn is dat.

@Loontje
    Nog 10 weekjes, je hebt nog even. :p

@Luiers
    Ik heb wat verschillende pakken in maat 1, volgens mij. 2-5 kilo in ieder geval. Van pampers, etos en kruidvat. Even kijken wat goed bevalt en dan slaan we wel meer in.

Ik begin langzaam aan steeds meer uit te kijken naar het einde van de zwangerschap. De buik zit me in de weg, de baby trapt echt flink waardoor ik soms echt even in elkaar krimp van de pijn. Ik voel gewoon wat tegen mijn ribben aan drukken, constant. Vandaag is het kindje echt gigantisch druk geweest. Net de hele kerkdienst (1,5 uur) in beweging geweest enzo. Sorry voor de klaagzang. :D

19. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die doekjes zijn wel vaker in de aanbieding eigenlijk best wel vaak.. ik weet nog niet welke doekjes ik wil heb me er ook nog niet in verdiept 8f die van bijv de lidl in verhouding net zo duur zijn als bijv die van zwitsal...

hoe heeft iedereen het weekend overleefd?

Hier gisteren bijna de hele dag bij mijn ouders geweest 's avonds heel optie na bed was niet lekker te pas was zo in slaap en goed geslapen op het plassen na ;)

vandaag even gekeken bij de strongmanrun hier in het dorp.. en daarna een bbq gehad nu lekker op de bank tvtje kijken. Ben wel moe nu

20. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Aurin: Balen dat het niet heeft gewerkt, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd!

- Talkingchair: Ik denk dat we inmiddels het hele namenboek wel hebben gehad. Het lastige is dat we allebei geen voorkeur hebben voor 1 van de namen dus we vinden ze allebei even mooi. Maar gelukkig hebben we nog 9 weken! 1 van de namen als 2e naam is geen optie want de namen lijken heel veel op elkaar.

- Bbibi: Vervelend zeg, jij ook al Rls. Jammer dat het er momenteel niks is wat helpt of verlichting geeft.

- Jess: Fijn dat jullie kleine vent op schema ligt! En dat je nog maar 1 weekje hoeft te werken, lekker hoor! Oh en natuurlijk prettig dat de maagzuur eindelijk weg is door de goede medicijnen

- Josjo: Lekker zeg dat weer op vakantie, en dan kom je terug in het herfstachtige Nederland.

- Dani: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! En morgen 2x een echo erg leuk om je kleintje zo vaak te zien. Ben benieuwd hoe je de pretecho hebt ervaren morgen!

- Geboorteplan: Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en weer een badbevalling. Hopelijk is er een bad vrij tegen die tijd want anders heb ik pech en zal ik gewoon in bed moeten bevallen. Verder niet echt speciale wensen of eisen.

Bijna 31 weken! De tijd vliegt nu echt voorbij kan niet wachten om ons kleintje te zien! Al helemaal na de pretecho van vrijdag ben ik heel nieuwsgierig geworden. Zo grappig om te zien dat hij/zij totaal niet op Fee lijkt (althans zo ziet het er op de foto uit), ik heb de foto's vergeleken dus heb wel wat verschillen kunnen ontdekken. Moet wel zeggen dat 30 weken net iets te laat was voor een echt mooie echo, bij Fee met 28 weken eentje laten maken en die was net wat duidelijker.

Deel Deze Pagina