idd spannend anke succes.. ik moet waarschijnlijk wachten tot donderdag/vrijdag voor de uitslag van het bloedonderzoek gaat wel lekker.. ik dacht dat ik gisteren de uitslag zou krijgen. normaal als het kindje een ander bloedgroep heeft had ik met 30 weken een spuit moeten hebben ben tegen dat ik de uitslag heb 33 weken. maar goed het is niet anders.. ben igg blij dat de andere uitslagen goed waren. ff foto update vond ik wel ff grappig 1x week 19 en 1x week 32 in de zelfde kleding
Loontje gefeliciteerd met de geboorte van jullue zoon en wat een.leuke naam. Fijn te horen dat alles goed gaat met de kleine man ondanks de vroege en snelle bevalling. Hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met Hidde vandaag? Ik zal zo de lijst aanpassen en updaten en dan ook de geboortedatum, lengte, gewicht van Hidde erbij zetten. Probeer te genieten van.jullie mannetje. @Anke wat vervelend meid dat plaventa niet goed meer werkt, wel fijn extra controles en nietvlanger dan 37 weken. Hier niet langer dan 38 dus laatste weekjes nu. Succes met rusten en probeer te genieten. @De andere dames hoe gaat ie? @Hier vandaag mijn pa jarig dus vanavond even daarvop bezoek. Vanmorgen de mdf boom geschilderd, dieren grschilderd nu achterwand nog en dan is alles af. Lig nu even op de bank met harde buik. Ben benieuwd naar alle kamertjes en.buiken zijn er al diverse langs gekomen. @De dames die bijna met verlof gaan succes met de laatste werkdagen/weken. Wens iedereen een fijne dag
Dag iedereen, Loontje eerst en vooral een dikke proficiat!! Wat een snelle bevalling! Ik heb uiteindelijk gebeld naar mijn vroedvrouw en op haar aanraden gebeld naar ziekenhuis. Ik mocht aan de monitor en daar zagen ze idd heel veel harde buiken. Arts heeft dan echo genomen en ik had een verkorte baarmoederhals van 17 mm.. Bij de 2de echo was dat terug 35 mm, lang genoeg dus. Ze hebben me wel hier gehouden en moet al blijven tot morgen, als dan die baarmoederhals nog goed is, mag ik naar huis.. Krijg longrijping maar dus geen weeenremming omdat die 2de echo goed was... Was best verschieten dat ze me hier hielden en moet stoppen met werken. Moet het rustig aan doen maar gelukkig geen 24u per dag platte rust... Baby doet het verder goed en de harde buiken zijn sterk verminderd!
@Loontje Meid, gefeliciteerd! Wat klink je heerlijk nuchter. Jammer dat je man er niet bij kon zijn, maar heel fijn dat alles verder goed is met jullie. Hidde, prachtige naam. Geniet van je lieve ukkie. @Bibi Wat mooi dat ze zich nergens wat van aantrekt! Heerlijk toch? Ga je die laatste weekjes nog goed doorkomen, denk je? @Anke De oorzaak is dus gevonden. Fijn dat ze je goed gaan controleren. @Blijven hopen Leuk idee! Je bent lekker gegroeid. Mag ook wel, haha. @Dani Kamertje is dus bijna klaar? Daarna rust, heerlijk toch? @Nath Fijn dat het beter met je gaat nu, minder harde buiken e.d. Ze gaan je dus goed in de gaten houden, begrijp ik? Fijn! Hier gaat alles ook wel best. Weinig bijzonders te vertellen. Hier geen harde buiken en gekkigheid, alleen heel veel ongeduld. Morgen weer controle bij de vk, maar daar zal ook wel niets spannends uit komen, want alles gaat gewoon goed. Fijne avond allemaal!
Hè Anke! Gelukkig dat je kindje gezond is! Vervelend dat de placenta niet goed meer werkt. Maar als ze hè goed in de gaten houden komt het vast goed! Ik heb uitslag gehad vandaag en heb geen zwangerschaps suiker. Maar of dat nou wel of niet positief is? Donderdag na Nijmegen dan weten we meer.
nath hoe is die nou? mag je al naar huis? talking; ja idd goed gegroeid vond het zelf nog wel mee vallen maar toen ik die foto's zo naast elkaar zag viel het pas op haha cindy succes donderdag! hier eigenlijk ook niks aan de hand voel me lekker.. gister avond kwam ik er achter dat mn pyama nat was waarschijnlijk mn borst gelekt ma kon niks aan mn borst zien. ff later was ik iets of wat misselijk mja lekker geslapen en nu nergens meer last van
@cindy succes morgen!! @talking chair ja vanmiddag naar mijn eigen gun. En dan bespreken hoevaak ik op controle moet komen. @nath. Hou je rustig!!
@blijven hopen mooi buikje! @nath jeetje heftig meid! Was je bmh nu wel goed? En ben je inmiddels weer thuis ? Sterkte meis! @talkin hihi ja hoor ik ga de laatste weekjes gewoon uitzingen voor mij nog "maar" 5 weken vermoedelijk! Dus aftellen... Hier net als jij ook geen gekkkgheid! Ook geen enkele keer een harde buik of kets dergelijks! Moet wel zeggen dat ik nog steeds utrogestan gebruik dus wie weet komt het daardoor dat alles rustig blijft ! Bij jou dus ook nog steeds alles goed? Hoe bevalt het in het mooie brabant @rest zwaai zwaai
Joepie Joepie Joepie! Ik mag naar huis!! Bmh was deze morgen 38 mm dus lang genoeg! Ik moet wel vervroegd stoppen met werken, normaal werkte ik tem 9 oktober. Moet het gewoon rustig aan doen en van zodra ik harde buiken heb moet ik rusten. Ik heb zaterdag een doop van het petekind van mijn man en volgende week trouwt een van mijn beste vriendinnen, ik mag toch gaan maar moet flink zijn en dansen zit er niet in maar goed ben al blij dat ik mag gaan! Baby doet het verder goed!
@Cindy Succes met wachten tot donderdag.. @blijven hopen Haha, dat hoort er allemaal bij hè. Ga je borstvoeding geven? Hier zijn m'n borsten 2 à 3 cupmaten gegroeid. Ik hoop toch zo dat ze ook weer zoveel krimpen na de bevalling. Ik heb expres alle bh's nog bewaard van voor de zwangerschap. @Anke Oké, ben benieuwd! @Bibi Oké, beter. Klinkt al dichtbij hoor, vind ik! Ik heb geen idee hoe lang het hier nog gaat duren. In het ergste geval 8 weken. Maar wel fijn hoor, zo weinig gedoe. Ik zou er zo onzeker van worden, constant twijfelen of het onschuldig is of niet... Maare, het is nog geen Brabant hoor, waar wij wonen. Gelukkig niet... Zou een te grote verandering zijn, vanaf de Veluwe. @Nath Fijn dat je naar huis mag! En tja, dat rusten... succes ermee! Hoop dat je de tijd een beetje goed doorkomt. Kom zelf net bij de vk vandaan, bijna alles was prima, hoofdje van de baby lag waarschijnlijk vast in het bekken, volgende keer krijg ik een liggingsecho. Ze ontdekte alleen een stijgende lijn in mijn bloeddruk, dus daarom moet ik een weekje eerder terug komen, over 2 weken. Zelf geen klachten door die bloeddruk, dus zal wel loslopen. Genieten jullie een beetje van het weer? Het waait een beetje hard, verder is het heerlijk!
wauw dat was niet de bedoeling denk ik met dat termijn maar mooie naam en ik hoop dat het allemaal goedkomt !! xxx
Nath fijn dat je weer na huis mag! Sterke met rusten Talking haha ja hoort erbij. Ben wel van plan borstvoeding te geven als het lukt heb ook al mn bhs Nog bewaard je weet nooit wanneer is het eigenlijk verstandig flesjes uit te koken (ook als je borstvoeding wilt geven) zijn er nog meer mensen die last hebben van slapende zere handen? erg vervelend ma is niet anders
@Nath blij te lezen dat je bmhl 38mm was. dat is idd goed. onder de 3cm gaan ze zich zorgen maken. heb je evt een pesariumring erin gekregen voor extra ondersteuning. probeer echt zoveel mogelijk rust te houden het helpt echt om de lengte van je baarmoeder te behouden of te verlengen! Succes @Talking ja als de mdf boom af is dan zijn we klaar heerlijk. haha Fijn dat alles goed was. en ja over 2 weken weer echo is ook wel lekker weer even spieken hihi. hier nu wekelijks een echo/controle. Om en om ziekenhuis en vk. @Blijvenhopen hier alle flessen en spenen al uitgekookt. Zou ervoor zorgen dat de flessen uitgekookt zijn voor de bevalling stel bv geven lukt niet dan hoeft het dan niet nog te gebeuren. @Borsten hier zijn ze wel wat groter maar niet pijnlijk of lekker. Dit komt natuurlijk ook omdat het niet echt "aangesloten" is ivm borstverkleining. Ik zet zo de lijst erop had een laptop crash dus kon niet bij de lijst komen via telefoon of laptop dus vandaar verlate recente lijst (SORRY) @Verlof hoe lang moeten jullie nog werken tot aan verlof? @kamertjes zijn ze ver af? @Buik hoe gaat het daar mee? hier vanmorgen nieuwe zwangerschapsbroek gekocht ivm groter worden vd buik en het strakker zitten vd broek die ik had dus toch maar maatje groter gepakt nu voor de laatste weken. Fijn woensdag dames en geniet van de laatste dagen met mooi weer volgende week gaat de temp weer naar beneden!!!
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen Juranga 25 jr 1e kindje Een jongen Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen Kiekies 25 jr 2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING Een jongen en Een meisje aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Verrassing Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing 10 jongens 6 meisje 9 verrassing Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 08 november: - Blijven Hopen 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher - KleineFee 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald) 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita - Fresa Bevallen: bee1986 20 weken van een jongen Loontje1 - 15 September 2014 - Hidde 39 cm en 1615 gram 2 jongens 0 meisjes Afspraken: 23 sept Dani86 controle gyn 24 sept Dani86 proluton spuit 17 25 sept Jess84 Intake kraamzorg 1 okt Dani86 [roluton spuit 18 2 okt Dani86 rondleiding zh/vk kamers 6 okt Dani86 controle gyn 8 okt Dani86 proluton spuit 19 14 okt- Fresa intake kraamzorg 15 okt Dani86 proluton spuit 20 20 okt Dani86 controle gyn zh en verwijderen cerclage Weer geupdate
@ dank hihihi bijna de gehele afspraklijst staan alleen maar Vol met jou afspraken hihi Hier Volgende week donderdag officieel verlof maar zit wl in ziektewet dus geen verschil voor mij gelukkig! Kamertje is af! Alle spullen sijn klaar en in huis gewassen en gestreken! Vluchttas is bijna klaar! Vandaag laatste spullen voor mijzelf gekocht voor na de bevalling dus nu is het echt een kwestie van aftellen @talkin valt jullke woonplaats nie onder brabant meid? Oh wat stom dat dacht ik! Maar bevalt het wel goed? Al helemaal gewend in je nieuwe huis? Hopelijk voor jou ook nog maar 6 weken! @nath fijn daf je naar huis mocht. Idd zoveel mogelijk rusten nu!
@Bbibi ja idd maarik ontvang geen pb berichten van andere dames en soms haal ik het uit de geschreven berichtjes maar niet alles dus ja...... Fijn dat je verlof officieel start ook al valt je onder de ziektewet. Toch fijn gevoel. Succes. Fijn dat alles af is, fijn gevoel he.
Mijn verlof start 17-10.. Maar ben al 10 wkn "ziek" thuis. Hier vandaag mega dip, veel duizelig, sterretjes zien en zweterig.. (Denk zelf dat m'n suiker weer te laag is) Hoop dat t morgen beter gaat anders toch maar even de Vk bellen.
@Dani Wel fijn hoor, zoveel echo's. Ik ben dan wel niet erg onzeker, maar het is toch wel erg leuk om je kleintje te zien. Maar jij kan dan dus geen borstvoeding geven? Wilde je dat wel graag? Ik zal je zo even een pb sturen met mijn afspraak. @Buik Hier nog steeds geen enorme buik, maar dat bevalt me prima. Ik ben niet gigantisch breed geworden, gelukkig maar. @Bibi Nee, echt nog Zuid-Holland. Maar bevalt prima. Echt heerlijk, lekker alles van mezelf en man, niemand om rekening mee te houden. We wonen wel in het buitengebied van een ieniemiene-dorpje, dat is wel wat minder, maar man vindt het helemaal geweldig. Ik ga ook maar eens aan de vluchttas beginnen binnenkort. @Aurin Aah, ba, wat vervelend. Hoop voor je dat je na een nachtje goed slapen en rusten beter voelt. En anders inderdaad vk bellen.
Zo ik dacht nu eerst even reageren.....maar hoop dat ik alles nog weet en niemand vergeet. * Anke gezellig dat je mee kletst! Wat een geluk dat ze er zo snel achter gekomen zijn dat je placenta niet meer zo goed werkt. Wel fijn dat je nu extra in de gaten gehouden wordt. Voor jou is het nu ook aftellen. Rustig aan hoor meid! * Cindy ergens wel fijn dat het niet je suiker is. Wel vervelend dat je geen stap verder bent gekomen. Succes morgen! * Nath dat is schrikken! Wel goed je rust nemen hoor! * Aurin loopt die kleine 3 weken voor?! Hebben ze dan wel een goede berekening gemaakt i.v.m. je bevallingsdatum? *Bbibi is er geen andere optie om je bed te verhogen? Om een hele constructie te bedenken en te maken is ook zo wat. Lekker dat je groei echo goed was. * Blijven hopen wat een mooi buikje! Wat slordig dat je bloeduitslagen gewoon te laat binnen zijn gekomen. Kan het nu verder geen kwaad dat je nu later de prikken krijgt? Wel lekker dat de andere uitslagen goed waren. Flesjes uitkoken doe ik pas voor het moment dat ik de flesjes echt nodig heb. Het is zo gedaan. * Aurin dikke knuffel meid! Hoop dat je morgen een betere dag heb. * Talking...mevrouw ongeduld . Wel lekker dat het goed gaat en dat jij je goed voelt. * Dani wat leuk een kleine Beatle ! Hoe is het met de harde buiken? Zorg jij er ook voor dat je voldoende rust? Verlof begin over 3 weken. Maar heb echt nog zoveel werk te doen, dat ik thuis ook nog elke keer bezig ben en elke week een middag extra naar mijn werk moet. Dit terwijl het juist de bedoeling was dat ik minder ging werken . Ik moet ook nodig andere kleren kopen. Heb bijna geen shirt meer over die ik aan kan en een nieuwe broek is ook geen overbodige luxe. * Hier is het sinds zondagavond aan het rommelen. Veel harde buiken en krampen in mijn onderrug, beetje grieperig gevoel (vaak toilet, moe) . Zeker als ik een stukje aan het lopen ben dan komen ze snel. De kleine is wel lekker bewegelijk, maar vooral in de omgeving schaambot. Morgen om 9 uur een controle afspraak bij de vk, dus ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ook morgen naar de bedrijfsarts..... Hoe gaat het verder met jullie? Zijn jullie ook zo moe?
Fresa, oei t klinkt alsof je gewoon echt te veel "moet"!! Goed luisteren naar je lijf hoor! Betreft de datum, kan 1/2 dagen schelen maar had 2 maanden daarvoor een miskraam gehad, en ben 1x ongesteld geweest tussen door (negatieve testen, controle echo etc) En ovulatie testen gebruikt. Dus nee de datum klopt. Ik maak gewoon grote kindjes. Zoonlief was en is ook groot. (Geb: 4640 gr en 58cm. Nu is hij 5: 126cm en 29 kg)