November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jeee loontje, bevallen??! Heftige weken ga je tegemoet.. Ik vond t vooral heftig dat uk zo snel bij je weg wordt gehaald na de bevalling en dat je hem daarna ook de eerste weken zo weinig kan vasthouden maar straks kan je het allemaal goed inhalen meis! Vond je het heel erg dat ml er niet was? Lijkt me echt zo niet leuk :( maar gelukkig wel je mams, al is dat natuurlijk echt niet hetzelfde...

En verder weet ik t even niet meer, sorry! Anke en Cindy welkom! En fresa rustig aan he meis... Spannende tijden meiden, de komende weken gaan we allemaal 1 voor 1 bevallen, hoe bijzonder! Genieten jullie nog wel even extra? Voor je het weet... Weg buik :D

2. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hoop berichten weer dames! Gelukkig wel weer goede berichten voor de dames waarbij het wat moeilijker ging!

Laatste loodjes wegen het zwaarst he;) echt aftellen nu...

@harde buiken.... hebben veel dames last van. Balen dames, neem.je rust! Ik heb er denk ik nog steeds geen last van gehad gelukkig.

wij zijn nu in belgie. Vandaag 5,5uur in de dierentuin gelopen. Wat groot zeg! Maar zooooo ontzettend gaaf:D alleen vermoeide benen op het eind, zal vanmacht wel hoop kramp hebben. Enige waar ik zo'n beetje last van heb.
    baby doet het goed, druk en groeit heel hard laatste dagen! ;)

3. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeff Aurin jij maakt dan idd grote kindjes :D. Ik maak ze niet zo groot, maar ze worden wel snel groot! Beide wogen met hun geboorte 3520 gram, s. was 50 cm (nu 6 jr. 136 cm en 31 kg) en f was 48 cm ( nu nog klein van stuk vergeleken bij zijn zus, 5 jr. 114 cm en 22 kg).

Josjo we moeten idd wel extra genieten de komende weken. Voor we het weten is het al zover...

Jess wat fijn dat je zo geniet. Heerlijk hoor!

Loontje hoe is het met jou meid? En met je kleine vent? Redt je het allemaal een beetje?

4. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Fresa
    Ik heb ook al haast geen kleren meer. Maar ik ga nu niets meer kopen. Morgen 34 weken, beetje zonde van m'n geld. Ik was wel wat vaker. ;) Ga liever zo meteen die hard shoppen... :D eindelijk weer gewone kleding.

Maare, ik vind het niet gek dat 't bij jou zo onrustig is. De vk vindt vast dat je meer rust moet nemen. Of het moet een hele andere oorzaak hebben. Ben benieuwd...

@Aurin
    Pfoe, ruim 9 pond is dat toch? Dat is geen ukkie meer. :p;)

@Josjo
    Hoe is het meid?

@Jess
    Oe, dierentuin. Ik ben dol op dierentuinen! Hadden ze niet van die rolstoelen? :p Had je je lekker kunnen laten rijden. Maar je gaat dit vannacht vast voelen ja. Ach, nog eventjes en dan zijn we van die buik af.

Ik ben benieuwd in welke volgorde we gaan bevallen. Wie lang overloopt enzovoorts. En heel benieuwd welke namen jullie je kleintjes gaan geven!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Talking, ik ben ook benieuwd!
    Hoop dat ik dit keer eerder mag bevallen.. 41.4 was geen pretje ben al zo lkkr ongeduldig typje!

Vl en ik willen volgende week doorverwezen worden naar gynaecoloog
    Ivm de grote van ons meisje en al m'n lichamelijke ongemakken.
    Vinden toch dat de Vk te luchtig overal mee omgaat.
    Hopelijk verwijst ze ons dan ook door bij de volgende controle..

6. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @talkingchair, tijd gaat snel bij jou:) lekker hoor. Ben ook benieuwd wie er optijd bevalt enz. Van mij mag hij wel 2 weken eerder komen:D

@namen, zeker benieuwd naar de rest! En of er dubbele namen zijn;)

@dierentuin, dit is bijna geen dierentuin te noemen. Zooooo prachtig! Aziatische tuinen en tempels. Veel dieren als pelikanen en makaki's liepen gewoon tussen de mensen. Bijzonder!
    Helaas veel trappen en klimmen en stijle heuvels. Dus een rolstoel haha nee dat was niet mogelijk;)
    en wat een beleving om pandaberen te mogen bekijken. Indrukwekkend!

@kleding, ik koop ook niks meer. 3 broeken, 3truien en 5 t shirts. Vind het prima zo! Gelukkig houdt het mooie weer nog ff aan! Mag ook nog wel even want een jas is lastig. Past echt niet meer dicht! Hoe lossen jullie dat op als het koud wordt?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @talkin fijn dat je huis zo goed bevalt!
    Enne ik ben ook zooooo benieuwd! Miss beval ik wel tegelijk met jou! Hihi wss komt mijn kindje rond de 38weken dus als jij nou eens een weekje eerder bevalt... ;) hihi

@aurin jeetje. 58cm bij de geboorte ? Wooow! Huge!
    Zijn jij en je man ook zo lang beide?

@ dani hihi was ook niet vervelend bedoelt! Logisch dat je niet alles kunt bijhouden en kan opmaken uit de verhalen! Vind het wl lief dat jij de lijst bij houd! :)
    Bij jou ook bijna alles allemaal klaar?
    Had jij nou nog peters/meters geregeld? Hoe vraag je zo iets? En wordt zo ists geregistreerd ergens of hoe zit dat precies? Ik wil eigenlijk broer en schoonzus vragen! :) maar weet niet goed hoe zo iets werkt..

@ fresa zeker fijn dat de groeiecho zo goed was :)
    En jeetje miss moet je het idd toch eens rustiger aan gaan doen ? Klinkt niet goed hoor, en de baby moet toch nog wel een aantal weekjes blijven zitten als het even kan :(
    Kun je het ook niet op je werk bespreken? En idd overleggen met de vlos!

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Bbibi, in ben maar 1.71...mijn vriend is niet de biologische vader van ons zoontje. Op papier wel z'n vader, erkent etc.
    Zijn verwekker is 1.98 lang. Dus ja dat lange komt daarvandaan.
    We dachten dan ook dat de grote van die kant kwam en dat een kindje Van ons 2en kleiner zou zijn.
    Maar blijkbaar zit er toch ook stukje van de grote bij mij!
    Mijn vriend is 1.85.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @aurin wat mooi dat je huidige partner je zoontje wel heeft erkend! Stomme vraag maar heb je gewerkt met een donor? Of dst was een andere relatie waar je zoontje uit is ontstaan? ( als je niet wilt
    Vertellen vooral niet doen hoor!)
    Maar ik vind 1.71m ook niet bepaald klein voor een grouw hoor, en 1,85 voor een man is wel een beetje gemiddeld denk ik ofniet?
    Ikzelf ben maar 1.65 en mijn man 1,73.
    Ons kindje wordt dan ook maar heel klein geschat qua lengte. Maar gelukkig wel gewoon een stevig flink kindje hihi..

Sliep jou zoontje snel door? Ze zeggen meestal als je een wat flinkere baby krijgt dat deze over het algemeen goed doorslapen, was dat bij jou ook zo?

10. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Volgens mij is 1.71m voor een vrouw wel aardig gemiddeld toch? Wij zijn hier ook ongeveer die lengte :). Ik ben 1,73m en vl 1,85m.

Aurin je heb gelijk hoor. Als jij je er niet lekker bij voelt, dan moet je gewoon vragen of je doorverwezen kan worden. En er heel duidelijk over zijn tegenover je vk. Het is tenslotte jouw lichaam en jij moet die bevalling doen, niet zij.

* Ik kom net bij de vk vandaag. Word weer gekeken naar bo. Is dit het niet moet ik echt minder doen, anders red ik de laatste 3 weken niet eens qua werk. Kleine vent is idd al aan het indalen. Hoofdje ligt netjes naar beneden.....gisteren nog een proefkaartje gemaakt met de de tekst 'Ons kleine schoppertje....'. Ik kan er beter van maken 'Ons kleine boksertje....' Woensdag 8 okt. moet ik weer terug komen en heb ik meteen een echo.

Straks naar de bedrijfsarts, heb eigenlijk geen idee waarvoor. Vanmiddag werken en vanavond info. avond ziekenhuis. Gaan jullie ook naar die info. avonden?

Kreeg net van de vk te horen dat ik er rekening mee moet houden dat we het ziekenhuis niet eens gaan halen i.v.m. de laatste bevalling. Dus we zien wel hoe het loopt.

* Kleding...ik moet er echt wel wat bij hebben. Heb ondertussen nog maar 3 shirts die redelijk lekker zitten en 2 broeken....waarvan 1 toch echt strak begint te zitten. En over ondergoed....daar hebben we het maar gewoon niet over :D.

Ik had nog een vraagje...maar ben vergeten wat het was. Hmmm kom er vanmiddag wel even op terug ;).

Veel plezier vandaag meiden, doe rustig aan!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Bbibi, m'n zoontje is uit een eerdere relatie. Zijn "verwekker" noem ik m maar want vader is t niet. Heeft geen contact gehad. Hij heeft m wel geteld 5x gezien.
    Mijn vriend en ik zijn samen sinds C. 2 jaar is. En vorig jaar heeft hij hem erkend.
    Ja ik mag niet klagen met m'n vriend, echt een topper!!

Fresa, mijn zoontje was vrij lastig. Eerste 6 wkn borstvoeding geheven maar meneer had enorme honger, kwam elke 1,5 uur.
    Daarbij had ik zoveel voeding dat ik ontstekingen kreeg.
    Toen overgestapt op fles en toen sliep hij snel door.
    Maar hij heeft nooit veel geslapen. Als baby sliep die op ern dag Max 14 uur.
    En nu nog geen 11 uur... Z'n middag dutjes waren bij 2 jaar ook over.
    Hij was ook vrij rap in ontwikkeling. Liep met 10 maanden en klom met een jaar uit z'n ledikant.

Ik hoop heel erg dat dit meisje iets langer "baby" blijft!

12. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    jeetje wat is er veel gekletst!

fresa: achteraf bleek dat de uitslagen van de 1e test allang binnen waren maar het alleen in mijn dossier is gestopt zonder het verder voor te geven aan de verloskundige... nog slechter maar goed. weet niet hoe erg het is dat je die spuit zoveel later krijgt vroeger teste ze hier pas op na de geboorte dus geen idee vandaag of morgen zal de uitslag er wel zijn. en als ik die spuit nodig heb laten ze me gelijk komen dus we zullen zien

kleding: ik heb op dit moment ook niet zo veel en wat ik heb begint te slijten tussen de benen maar vertik het om wat bij te halen voor die laatste paar weken. na de bevalling maar flink shoppen.

pff word gek van het vocht in mijn vingers wist niet dat dat zo veel pijn kon doen... mja zoals mijn vriend met alles zegt nog eventjes ;)

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @talkingchair: vriendschap bevestigd :). En hoe t gaat... Beetje op en af, zware gedeelte is aangebroken he. Gisteren last v darmen wat enorm op m'n buik oversloeg dus veel pijnlijke harde buiken. Niet fijn. Nu dagje thuiswerken doet goed. Morgen tel consult met gym over de bo, ben benieuwd. Wil liever geen ab meer, had vorige week aften in m'n mond, auw! Weerstand naar de Filipijnen ;)

Ben ook zoooo benieuwd wie de volgende is. De laatste zal ik zeker niet zijn, maar zou wel gaaf zijn als ik november haal.

En namen, gisteren hier nog veranderd in hoe je 1 van de namen schrijft, al blijf ik twijfelen haha. De naam an sich is wel duidelijk hoor.

Aurin, ben ook wel nieuwsgierig maar hier ook: als je t niet wilt vertellen, geen probleem!

Hier de zolder op geweest om alles tot en met maat 56 naar beneden te halen. Twee tassen en een krat, alles vanaf maat 44. Denk dat ik drie jongens en drie meisjes setjes ga uitwassen. Nu al zin in haha

Ik ga vandaag ook m'n vluchttas klaarmaken. Vroeg misschien maar als het nu weer vroeger komt... Je kan maar voorbereid zijn he :D

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Josjo, t staat 2 berichtjes terug haha

15. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Aurin
    Ik hoop voor je dat ze je doorverwijst! En wat fijn dat je nu zo'n goede vriend hebt!

@Jess
    Jaaa! 34 weken vandaag. Ik ben de 30e van oktober uitgerekend, maar ik heb het gevoel dat het wel november gaat worden. Maar dat klinkt wel heel gaaf. Dat is haast geen dierentuin te noemen inderdaad!

Maar wat betreft winterjas, mijn moeder is een poncho aan het haken. Van lekkere dikke wol, die trek ik dan over m'n gewone kleding heen. Draag toch vaak iets met een blazer of spijkerjasje, dus dat is dan gecombineerd wel warm genoeg.

@Bibi
    Zoals ik net al zei tegen Jess, ik ben 30 oktober uitgerekend, maar ik haal november denk ik wel hoor. Ik ga er vanuit dat jij eerder bent dan ik. ;)

@Fresa
    Was verder alles goed bij de vk? En hoe was het bij de bedrijfsarts?
    Ik heb eigenlijk nog niets gehoord over info-avond of iets. Zelf ook nog niet in verdiept. ;)

@blijven hopen
    Jij ook vocht in je vingers? Ik constateerde vannacht (ja ja, was weer de nachtbraker aan het uithangen) dat mijn ringen wel erg strak begonnen te zitten. Heb ze dus maar afgedaan, voordat dat zo meteen helemaal niet meer lukt.

@Josjo
    Oké, maar zijn er alternatieven dan, om een bo tegen te gaan? Veel vitamientjes eten dan maar!
    Maar net wat je zegt, het zwaarste gedeelte is begonnen.

@Zwangerschapsstreep
    Ik heb net bij mezelf ontdekt dat ik van m'n schaamstreek tot m'n navel een donkere streep heb lopen. Kwam er achter dat dat een zwangerschapsstreep heet. Hebben jullie er ook één?

@Jeuk
    Ik heb soms zo vreselijk jeuk bij waar mijn buik begint. Die rand waar dus je onderbroek zit. Vreselijk is dat. Mijn man ontdekte gisteravond dat ik zo heftig had gekrabd gisteren, dat nu de huid een beetje open ligt. Nog meer mensen met jeuk? Ik heb het ook aan de buitenkant van mijn borsten, op mijn rug en bij mijn enkels.

16. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    talking mijn ringen heb ik al een paar maand af.. heb de gehele dag zowiso 1 hand die tintelt en snachts word ik soms wakker omdat het zo'n pijn doet.. net of je kramp hebt daar vergelijk ik het mee.. heb nu bij een kringloopwinkel polsbeschermers gekocht wat je normaal voor skeeleren gebruikt helpt wel iets dus hou m vannacht denk ik mooi om hopelijk dat dat de slaap niet belemmerd.

jeuk herken ik ook al valt dat de laatste tijd mee.. is ook heel vervelend denk dat het van zweten komt ofzo

17. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @talkingchair, klinkt lekker warm je poncho. Naja met dit weer heb je helemaal geen kleding nodig:D

@vocht, hier ook iets dikkere vingers en voetjes. Maar niet extreem. Warm weer he...

@josjo, al lekker aan het rommelen dus:) puntjes op de i...

@jeuk. Af en toe. Ik las laatst dat dat kan komen door mini scheurtjes in de onderste huidlaag doordat dat natuurilijk oprekt...

@streep. Ik heb al heel lang een streep van beneden naar middenrif. Maar geen bruine maar meer een striae streep.

@hier, weer thuis. Het was super leuk! maar het bed was drama, veel te hard. En met een grote buik was dat extra lastig.
    Deze week halen we een stoel op voor in de babykamer. En volgende week krijg ik de laatste kleertjes binnen. Dan ben ik 95% compleet en gaan we maar eens wassen. En een tas inpakken:)

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hello ladies

@Talking nee wilde ook geen bv geven, wel willen proberen voor 1x hoe het is/voelt maar het gaat helaas niet dus vind het niet zo een ramp.

@Fresa ja haha een beatle ben nu erg benieuwd hoe hij eruit ziet. De harde buiken gaat nu wel goed. moet goed opletten dat ik voldoende afwissel met staan/lopen en liggen.
    Ben benieuwd wat de bmhl heeft gedaan tot nu toe. A.s dinsdag weer meten.
    Probeer ook je rust te nemen meid wel zo belangrijk vooral de laatste weekjes nu.
    Wij hebben 2 oktober een rondleiding in het ziekenhuis. Wil het nu wel doen zoals het hoort haha. vorige x bevallen op een gewone zh kamer dus ben wel nieuwsgierig

@Jess geniet van jullie daagjes in België lekker. Fijn dat de dierentuin leuk was maar idd op letten dat je niet teveel loopt enz dan. hihi.
    Wat betreft winterjas ja ik doe gewoon vest aan en laat de jas die ik heb open hangen. Heb evt nog jas van toen ik 52 kilo zwaarder was dus in ergste geval trek ik die nog maar eens aan hihi

@bbibi snap dat het niet persoonlijk was wilde alleen even uitleg geven haha.
    Wij hebben vandaag laatste gedaan dus zijn nu HELEMAAL klaar haha. Wat betreft peters en meters zijn we eruit dat we doopnamen geven van overleden schoonvader en mijn oma en dat we peter en meter na geboorte kiezen. Kijken hoe iemand met de kleine is en omgaat enz.
    Denk dat het de beste oplossing is.
    Als je het kindje laat dopen wordt het geregistreerd ja. Bij aangifte van kind bij gemeente dien je de doopnamen al door te geven. Echter kiezen wij dan voor doopnamen, peter en meter worden dan niet verwerkt in doopnamen maar wel bij de doop gekozen.
    Je kan op velen manieren peter/meter vragen. Slabber met tekst al: wil je mijn peter/meter worden/zijn, Een leuk gedichtje met een tekst die op peter/meter slaat.
    Zelf doe ik het in een vorm van een "vacature"

@Namen ik ben ook benieuwd naar de namen en wie in welke volgorde bevalt. hihi. Wij hebben een wat ouderwetsere naam maar nu is 2 geleden een vroegere vriend van mij papa geworden en ja hoor ook zijn zoontje heet hetzelfde. gelukkig komen we niet bij elkaar over de vloer alleen via FB maar baalde wel even. Maar veranderen doen we hem niet. Onze naam past bij Casper en heeft enkele overeenkomsten dus vandaar.

@Aurin hoop idd dat je wordt doorverwezen en anders op je strepen staan. zorgen maken en stress is nu ook niet goed.

@MDFboom die is vandaag afgemaakt vanavond is het helemaal droog en dan zal ik het eind resultaat even showen (vanavond of morgen)

@kleding gister een nieuwe spijkerbroek gekocht met een truitje. Dit weekend is de verjaardag van mijn pa en wil er wel leuk opstaan ipv met kleding die ik de laatste 3 maanden al draag haha. Was bij de miss etam outlet in aanbieding dus truitje en broek samen voor €25

@Blijvenhopen wat betreft het vocht in de handen kan het helpen als je het wat masseert van vingertoppen richting bovenarm, en als je zit/ligt armen wat hoger leggen zodat het wat terug kan lopen. Succes ermee en weet hoe vervelend het is. Hier vandaag weer oedeem therapie gehad (voor beide armen voor benen draag ik nog steeds steunkousen) maar therapeut merkt dat ik flink vocht begin vast te houden. Dus slaap met kussen onder benen, armen/handen liggen op een kussen zodat vocht terug kan lopen. Zou nu 4 a 5 kg extra aan vocht vasthouden ondanks therapie, kousen en alles wat ik doe.

@Josjo succes met het wassen vd kleertjes en het gereedmaken van de vluchttas. Ga voor je duimen dat je november haalt haha. vorige keer was idd vroeg en snel he haha.

@Zwangerschapsstreep die heb ik niet wat ik wel heb van de hormoonspuiten is dat mijn buik vol zit met puistjes (van die pijnlijke) echt lelijk.

@vraagje betreft de lijst:
    Als ik zou bevallen wie zou dan in die periode tijdelijk de lijst willen overnemen van me en willen updaten??

Ik zet hem zo weer geupdate op

Wil iedereen een fijne avond wensen en vooral geniet van de laatste weekjes. neem lekker je rust, doe nog de dingen die je wilt doen alleen/samen met partner.

Groetjes

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen

jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    Blijven Hopen - ?? jr
    - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing

10 jongens
    6 meisje 9 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    08 november:
    - Blijven Hopen
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:

- Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 - Hidde 39 cm en 1615 gram

2 jongens
    0 meisjes

Afspraken:
    23 sept – Dani86 controle gyn
    24 sept – Dani86 – proluton spuit 17
    25 sept – Jess84 Intake kraamzorg
    30 sept – Talkingchair – controle en liggingsecho
    1 okt – Dani86 – proluton spuit 18
    2 okt – Dani86 rondleiding zh/vk kamers
    6 okt – Dani86 controle gyn
    8 okt – Dani86 proluton spuit 19
    8 okt – Fresa controle vk en echo
    14 okt- Fresa intake kraamzorg
    15 okt – Dani86 proluton spuit 20
    20 okt – Dani86 controle gyn zh en verwijderen cerclage

Weer geupdate

20. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Aurin wat heerlijk zo'n vriend! Het is idd een topper! Je kleine ventje is echt rap, hopelijk blijft je meisje iets langer baby zodat je er wat langer van de baby-tijd kan genieten.

* Blijven hopen wat bij mij help met vocht is brandnetel thee...het is niet te drinken maar helpt wel :). Ik hou ook veel vocht vast in handen en voeten.

* Josjo je bent lekker vlot met je vluchttas. Je kan het maar beter klaar hebben staan. Ik denk dat ik dit keer ook maar een tas in orde ga maken. Bij de andere 2 niet gedaan.

* Hier ook een zwangerschapsstreep en een tijgerprintje dat steeds mooier wordt :D.

* Talking wat een goed idee van die poncho! Hier gewoon een vest van vl. Ben over het algemeen niet zo'n kou-kleun dus moet goed zijn.

Bij de vk ging het wel goed.Heb geen bo, dus moet meer rust pakken ;). Kleine is al aan het indalen, vandaar de steken onderin. Bij de bedrijfsarts ging het eigenlijk ook goed. Hij vroeg zich af waarom ik me nog druk maakte over de dingen, terwijl ik over 3 weken afscheid neem. Tja...ben toch nog steeds verantwoordelijk voor de groep, wil gewoon dat het goed overgenomen wordt en niet half.

* Jess wat heerlijk vanavond in je eigen bed!

* Meiden hoeveel zijn jullie ondertussen aangekomen? Ik al 14 kg :$.

Deel Deze Pagina