Blijven hopen, balen meis... Stop je na deze week? Of probeer je langer door te werken? Jess: was gezellig!! Ik zei dat t jan 2012 mama's waren maar was natuurlijk 2013... Tijn is wel nog net in 2012 geboren dus vandaar my mistake enne het was n brunch hahaha Hier net de eerste kabouterwas aangezet! Wiegklamboe en beddengoed en deel van de witte kleertjes maat 44 tm 56. Hierna nog n halve witte en dan drie setjes roze en drie setjes blauw uitzoeken leuk weer zeg, kan niet wachten t aan het wasrek te zien hangen
@josjo denk dat je berichtjr voor mij bestemd was? Ipv jess hihi! Maar fijn dat het zo leuk was ! Lekker genoten dus? Best leuk zo met alle kindjes bij elkaar lijkt me @ blijven hopen wat heerlijk dat je het klokje rond hebt geslapen ! Je zal het vast nodig hebben gehad
josjo ik stop na deze week.. heb het wel even gezien met werken haha ik ga maar eens wat doen anders word het niet wat vandaag...
Goedemiddag dames Hier vanmorgen de 4D echo gehad en een super mooie dvd mee gekregen en 3 fotos. Daarna hebben we een zwangerschapsfoto shoot gedaan en zal meteen hier wat fotos plaatsen.....1 laten we op canvas afdrukken. Ook 1 laten maken met de naam van de kleine al dus die plaats ik pas na de geboorte $D echo foto: Hier zie je dat hij veel van Casper* weg heeft (Neus en wangen) Hier is goed te zien dat hij mijn mond heeft, neus zoals Casper* en kin ook van mij Fotoshoot: @blijvenhopen ook luisteren naar je lichaam als je zo moe bent, de klok rondslaapt en je wat minder voelt zal er een rede voor zijn meid!! @Josjo was ze!! hihi zo leuk he als dat op het rekje hangt te drogen en daarna het strijken. alles is zo klein, lief en schattig haha! @Loontje hoe gaat ie met Hidde?? En met jou? Lukt het een beetje om ook te rusten? @De rest hoe gaat het? Hoe was jullie weekendje? Al aan het aftellen naar jullie verlof? Nog plannen voor tijdens het verlof?? Groetjes
@Nath Jij hebt dus ook beroerde nachten door plassen en maagzuur. Heb je nog een tip die voor jou niet werkt (misschien werkt het bij mij wel?!)? Hier ook stiekem aftellen hoor. @Bibi Jup, ik verlang er ook zo naar. We zijn wel een stelletje klagers bij elkaar, haha. 't Valt me soms echt tegen, 't is niet zo maar wat, zwanger zijn. @blijven hopen En? Gewoon aan 't werk gegaan? @Josjo Die babywasjes zijn zo leuk om te doen hè?! Heerlijk. Ik kan echt niet wachten tot het kindje ein-de-lijk komt! @Dani Ah, heb je dan eindelijk de 4D-echo gehad? Ziet er prachtig uit. Wat een dotje hé. En je ziet er zelf ook stralend uit! Lieve foto's, die met je man/vriend. Hier hebben we net het ledikantje versleept naar onze eigen slaapkamer. Na een hele verbouwing hadden we genoeg ruimte gecreëerd. Nu wachten tot er een lief baby'tje in komt te liggen.
dani86 leuke foto's ! wij hebben er zelf niet voor gekozen om een 3d of 4d echo te doen. ik vind dat je dan zo goed kan zien hoe je kindje eruit ziet. vind het leuker om te wachten tot het kindje er is. ben vanmorgen lekker op bed tv gaan kijken.. daarna heb ik de draad weer opgepakt. 2 keukenkastjes schoongemaakt en de kelder even opgeruimd. voelde me een stuk beter. lig trouwens best veel in bed.. maar goed het helpt wel. talking ben wel gewoon naar mijn werk gegaan. voelde me ook al een stuk beter.
Talkingchair: tegen maagzuur: vanillevla of omeprazol werkt bij mij. Veel plassen tja... Niks meer drinken na zes uur savonds? Bbibi oeps haha Kindjes waren er niet bij hoor, was n mama meeting Goh iedereen langzaam aan t aftellen? Hier nog drie weekjes werken... En nee ik wacht niet met wassen, vorige keer was vrijdag m'n laatste werkdag en beviel ik zaterdag Maar die wasjes zijn idd cute hoor!
schattig he die wasjes! wou een foto maken van de babykamer maar t is zo'n klein kamertje dat ik geen mooie foto's krijg.. hoop dat het mn vriend of mn vader wel lukt (die wou ook nog foto's maken omdat hij de meubeltjes heeft gemaakt ) als ik een mooie foto heb zal ik die plaatsen.. net t kamertje schoon gemaakt kak alweer helemaal in.. en heb eigenlijk genoeg te doen vandaag.. vanavond nog visite mn schoonzusje wil het kamertje komen bekijken..
Zo leuk zijn die baby wasjes niet... ze moeten ook allemaal gestreken worden Ook mijn hele douche hing vol van het weekend! Ruikt wel lekker naar zwitsal nu heb mijn moeder voor de lunch uitgenodigd en gevraagd om een strijkbout mee te nemen Ik ben ook wat serieuzer bezig met het kaartje nu. Zijn alle adressen aan het achterhalen (60st) en die ga ik morgen allemaal uitwerken en op stickers uitprinten. Scheelt hoop schrijven! Mag ik vragen wat jullie betalen voor de kaartjes? Incl envelop en excl postzegel... ik heb nu iets gevonden van 1.75 per kaartje en dat is dan wel incl de drukkosten. Zijn er dames die het goedkoper hebben gevonden? Duurder is niet zo moeilijk. Maar goedkoper wel @maagzuur, omeprazol werkt echt top! Voelde me echt 100% beter na gebruik. @dani, leuk hoor de foto's! Ik kan me wel voorstelen dat het filmje leuker zijn dan de foto's?! @blijven hopen, ook hier geen 3d 4d. Zelfde reden als jou ik weet nu al zoveel! Dit mag wel een verassing blijven. @dames die in het ziekenhuis komen(en vk natuurlijk ook) hebben jullie wel eens gevraagd waarom er geen 3d techniek wordt gebruikt? Er valt veel meer te zien aan uiterlijke kenmerken enz...
Oké, ik ga dan binnenkort die omeprazol halen. De nachten zijn zo beroerd, hè. Strijken vind ik meestal vreselijk, maar die babykleertjes waren geen probleem. Gewoon jammer dat alles klaar is! Ik heb ook alles met Zwitsal gedaan, wat 'n genot. Hier ook geen 3D/4D, er moet nog wel iets een verrassing blijven. En ik vind het trouwens niet altijd even mooi uitpakken, als ik eerlijk ben. Soms is het echt zo soort gekrimpeld en is de gezichtsuitdrukking zo apart... En het kost ook nog eens een lieve duit, die ik ook nog wel ergens anders aan kan uitgeven. Kom zelf net terug van een bijbelstudie bij de kerk, meestal doe ik 's ochtends niets en lig ik tot de middag te maffen, maar 's ochtends iets doen en dan 's middags een dutje, bevalt me ook wel, denk ik. Fijne middag en avond, dametjes.
Hallo dames @Josjo ziet er leuk uit zo die kleertjes he maarja dat strijken naderhand vond ik minder haha. @Jess de 4d techbiek.is officieel niet uitgevonden voor de verloskunde. Deze techniek is uitgevonden om voornamelijk het hart beter te kunnen bekijken en bestuderen m.b.t operaties. Dit vertelde de gyn.in zh me. Zij zijn er niet kapot van.omdat als een baby na wordt gekeken 2d en alles in orde is een 4d toch af kan wijken. Zo kan deze soms de indruk geven van een.hazelip of zoiets. Wij hebben de 4d cadeau gekregen (is echt belachelijk duur) maar wilde ergens ook wel weten of deze kleine man op zijn grote broer lijkt hihi. @Hier vanmorgen controle gehad en de bmhl is weer korter geworden tegenover vorige x. Moet nog 4 weken goed alles in de gaten houden. Ze denken dat als 20 okt cerclage verwijderd wordt het snel kan gaan ivm meer druk op de bmh dus best kans dat ik daarna opgenomen wordt al. Max is 38 weken wat ik zal lopen. Hartjes was in orde en de kleine ligt weer met hoofd naar boven dus hrlaas niet blijvend gedraaid. @Talking dank je wel. We zijn ook echt gelukkig dat we deze termijn hebben.mogen behalen. En deze fotos zijn een blijvende herinnering voor altijd. Wie weet of we ooit nog een kindje willen. Afhankrlijk van vl en zijn leeftijd Toch fijn als je wat langer kan.blijven liggen en smiddags een.dutje kan.doen. hier helaas geen.dutje smiddags slaap dan snachts echt niet. Wens iedereen fijne middag
jess 84 dat is idd niet duur voor een kaartje ik betaal straks omgerekend 2,93 per kaartje! goed dat je er over begint trouwens ik kon gisteren al het proef exemplaar ophalen :O helemaal vergeten.. dani ik slaap snachts vaak juist beter als ik smiddags eventjes gelegen heb.. heeft iemand hier misschien ervaring mee? ik merk nog niet echt veel aan mn borsten qua lekken.. heb 1x echt een druppel gemerkt al paar weken terug,, en vorige week een keer een natte vlek in mijn pyama verder niet boeiend ofzo maar heb verder niet door dat ik lek maar toch als ik een beetje over mijn tepels heen ga zitten er wel witte korreltjes,, is dit dan toch van lekken of iets anders?
@dani, klinkt wel logisch van de 3d/4d techniek. Soms zie je zulke mooi foto's... maar zie ook wel eens foto's waar ik van schrik leuk dat je het kado hebt gekregen! Ik vind het zelf teveel geld... koop er liever wat anders voor @blijven hopen, geen dank is dat incl de postzegel? Nog andere dames kaarten tips?
Ghrrrrr rot site! Heel bericht getypt is alles weg! Hou t dus ff kort blijf typen! @josjo waarom mochten de kindjes niet mee? Juist leuk toch! @talkin zeuren mag nu we zwanger zijn he meid! Lekker middagdutje gedaan? @jess ik geloof bij ons maar 1,50 ofzo! Vond dat wl veel geld moet er 100 hebben! Maar enveloppe ( standaard) zijn gratis! Kaartje is wel aan 4 kanten bedrukt! Nu teijfel ik over de prijs ff nakijken! @blijven hopen hier ook geen verandering in borsten sinds zws geen pijn niet groter niks! Maar wel sinds tijd soort gelige dikke velletjes korstjes of iets aan mn tepel! Dus wie weet is dat toch wel iets? @dani prachtige fotos meis wauwwwww!! @rest ff baaldag/moment dus zwaai vanuit hier!
@ talkin, tips tegen het plassen heb ik niet echt. Ik drink savonds ook nog iets anders heb ik droge mond Tips tegen maagzuur heb ik wel, ik lig met 4 hoofdkussens trapsgewijs en dit helpt wel, ook een borstvoedingskussen tussen mijn benen en op linkerzij slapen, zo breng ik mijn nachten door.. Ik kreeg gaviscon voorgeschreven maar ik moet zeggen dat dit niet hielp, de kussens daarentegen wel! Je slaapt dan wel niet plat maar tis het proberen waard! Hoe gaat het anders met iedereen? Hoe groot is jullie buikomtrek en hoeveel zijn jullie bijgekomen in kilo?
@Blijvenhopen vanmiddag voelde ik me echt slecht en.heb dus idd grslapen.benieuwd of ik vanacht ook beter slaap dan haha. Wat betreft de.borsten heb ik deze korstjes al maanden erop maar nog geen druppel melk. Of dit op gang komt denk ik niet ivm borstverkleining 2 jaar geleden. Ben benieuwd. @Jess ja als we hem niet cadeau hadden gekregen.hadden we het niet gedaan. Wij hebben ook kaarten al klaar staan om te bestellen hebben er 75 nodig en.kosten incl verzenden 1,75 pst excl postzegels. @Bbibi dikke knuffel @Nath hier is buikomtrek 120cm en gewicht -0,5kg. Hoe zit het bij en met jou???
Met de rust die ik neem, zijn de harde buiken onder controle en blijft baby zitten! Goed nieuws dus! Buikomtrek is hier 107 cm en gewicht hm +18 kg
Bah Zwitsal vind ik zo vies haha maar is het wel speciaal geschikt voor babies? Je kan ook beter geen gewoon wasmiddel gebruiken toch? Ik dacht dat Zwitsal gewoon wasmiddel is maar dan met Zwitsal geur maar misschien vergis ik me hoor ... En strijken heb ik voor de kids nooit erg gevonden. Wordt er ook mooier op dus doe t graag Denk dat ze geen 3D gebruiken omdat t ze niet om die extra dingen gaat zoals uiterlijke kenmerken maar puur om t medische deel? Niet dat ik t ooit gevraagd heb hoor Godsamme wat heb ik toch n krampen en harde buiken! Niet direct verontrustend hoor maar wel heftig... Denk toch indalingsweeen, al twijfel ik of dat logisch is want heb dit sinds donderdagavond.. Kaartjes en adressen, oh ja! Nou hebben we de adressen nog van vorige keren dus moet alleen check doen of iedereen nog steeds n kaartje krijgt van de vorige keer en of we niemand missen... Bedrag 1,75 is netjes hoor, zeker bij 60 kaartjes. Hoe meer je besteld, hoe goedkoper. En dan nog enveloppen en postzegels. Hier 300,- totaal kwijt , wat n bedrag he!
Buik omtrek 122cm (ja Huge!! Heb ook echt een enorme buik, krijg regelmatig te horen dat ik zeker op klappen sta.) 9kg erbij nu. Hier ook weer veel hardebuiken. Vanmorgen 2 uur lang, nu alweer ern uur. En de rest Vd dag onregelmatig tussendoor. Donderdag bij de vk weer aangeven en ook even bmm laten checken. Kaartjes hier zon 170,- kwijt..
- Josjo: Vervelend die krampen, ik zou wel even bellen als het erger wordt! - Kaartjes: Hier ongeveer 2 euro per stuk als ik het goed heb, ben helemaal verliefd op onze kaartjes geworden. Toch geen foto deze keer, wil liever een andere stijl omdat het ook een ander kindje is. - Aankomen: Ongeveer 11/11,5 kilo denk ik nu. Buikje heeft wel een kleine groeispurt nu. - Dani: Pff wat spannend zeg als over 4 weken die cerclage eruit gaat. Ben je bang dat de kleine dan al komt? Of ben je er al helemaal op voorbereid? Oh prachtige foto's trouwens, ziet er zo lief uit! - Nath: Super dat de kleine het goed doet en de harde buiken nu onder controle zijn! - 3D echo: Wij hebben m juist gedaan omdat het geslacht al zo een verrassing is straks. Wilde ook wel graag weten of ik al enige herkenning zou zien met de foto's van Fee met ongeveer hetzelfde aantal weken. En geloof mij, je kleine ziet er in het echt toch heel anders uit dan op de echo. - Hier: Morgen nog een halve dag werken en dan nog maar 4 hele dagen en 2 halve dagen werken! Nu komt het ineens allemaal heel dichtbij. Nog maar 4 weken tot de kleine officieel mag komen ben er helemaal klaar voor. Verder weinig last van kwaaltjes op af en toe misselijkheid na. En ben zo emotioneel laatste tijd hebben jullie dat ook? Moest vandaag huilen omdat ik mijn sleutel niet kon vinden